Het Wapen Van Sluis

Vrijstraat 13 4524 CE Sluis Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Wapen Van Sluis

Reza V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het decor is te doen. Wij zijn vanmiddag geweest en hadden wafels besteld. Voor de prijs die we moesten betalen per wafel waren de wafels daarin tegen vrij hard en niet lekker. De bediening liet opzich wachten.
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Wij hebben genoten van een heerlijke lunch met huisgemaakte garnalenkroketjes. Het restaurant bevindt zich in het hoge prijssegment dan de vele eetgelegenheden in deze plaats. Maar wat ons betreft zeker de hogere prijs waard. De garnalenkroketjes zijn heerlijk en zo ook de heerlijke rodekool in het zuur.
Dré D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Gisteravond hier gegeten met vier personen ik had kikkerbillen in roomsaus vooraf.De kikkerbillen zwommen in een zware roomsaus. De chateau briand was droog en niet mals. De groentenkrans rondom t vlees zag er niet smakelijk uiten was dan ook niet lekker. De bediening was jong en onervaren. Er was geen verband in prijs-kwaliteit. De prijzen zijn beschamend hoog. € 6,00 voor 0,75 cl kraanwater. Wij gaan hier niet meer eten.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
We waren voor de lunch erg laat. Maar heel vriendelijk werd voor ons op het terras een schone en goedgedekte tafel klaargemaakt. Speurend op de kaart viel ons op dat de prijzen wel aan de hoge kant waren in relatie tot de gerechten. Maar niet zeuren ; je hebt gekozen, je zit en dan zul je eten ook. Wij kozen de Zeeuwse mosselen. Specialiteit van het huis. Mosselen in de look. De mosselen waren prima. Goed klaargemaakt met de mooie combinatie van het zilte, het zoete en de look. En de bijgeleverde frieten mochten er ook zijn. Enige minpuntje was de prijs. 30 euro voor mosselen met frieten vinden wij net over het randje.
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Op zondagavond lekker genoten van het menu van de chef, het meisje van de bediening was heel vriendelijk en beleefd. De huisgemaakte garnalenkroketten waren heerlijk iets aan de grote kant. En het vispannetje was goed gevuld en smaakte voortreffelijk! Het dessert mocht ik zelf van de kaart kiezen en ik koos voor een spanish coffee. En hoefde hier niet extra voor bij te betalen.
Seilram .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Heerlijk buiten op het terras gegeten,
vriendelijke en meedenkende bediening.
Met vriendin kreeft genomen, wilde deze op twee manieren,
bellevue en met knoflook en dan samen delen, geen enkel
probleem, kregen eerst de bellevue en daarna de knoflook kreeft.
Dus een aanrader voor het kreeftenmenu!!
Boudewijn C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
De smaak van het eten was goed.de domper was dat er zowel zand in salade voorgerecht zat alsmede in het vispannetje hoofdgerecht.Toen we hierover een opmerking maakte,werd niets ermee gedaan.men zou het aan kok doorgeven.Een gemiste kans.Eens,maar nooit meer!
Vierpeer .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
mooi ingercht met tafellaken. helaas bij vooraf en hoofd precies hetzelfde groente kwak (geraspte wortels en geraspte komkommer). het vispotje was meer onduidelijke saus ,dan vis. bediening was onze tafel wat vergeten.