Het Wapen van Schotland

Hoofdstraat 1 9414 AA Hooghalen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Schotland

Schots diner in ruit en Schotse muziek toe!

Eten in Schots thema? Dat kan bij Het Wapen van Schotland. Hier vind je geen mannen in Schotse rokken, maar wel een prachtig Schots interieur, met inspiratie die de familie in de Schotse Hooglanden op heeft opgedaan. Geniet van de Drentse en Schotse gastvriendelijkheid en wordt verrast door Schots geklede muzikanten die aan je tafel komen zingen. Geniet!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Schotland

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Schotland

Gonnie V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was heerlijk ,niks op aan te merken .
We komen graag nog eens terug mochten we in de buurt zijn ,we zijn hier nl op vakantie .
lubberts36 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Warm ontvangst wij werden naar onze plaats gebracht, en er werd direct gevraagd of wij iets wilden drinken.
Na de menukaart te hebben bekeken, en de bestelling te hebben gedaan was het aangenaam wachten door de Schotse live muziek, prachtig. De voorgerechten smaakten goed net als het hoofdmenu. Erna konden wij kiezen uit de nagerechten, welke ons ook goed smaakten. Door de livemuziek zijn we nog even blijven zitten te genieten onder het genot van een lekker kop koffie.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
alles was prima geregeld ,prettige bediening en als toegift ook nog muziek ,geweldig ,voor herhaling zeker de moeite waard.
Maria V.
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Veelal gefrituurde snacks ipv echt vers bereid eten. Smaak zeer matig, prijs daarentegen als voor een gemiddeld restaurant.
Janny O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk goede portie.s goed verzorgd en presentatie
strokap .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
wij zijn zeer vriendelijk ontvangen eten was uitstekend en de drankjes waren niet duur , gezellige inrichting en absoluut lekker gegeten voor een leuke prijs ook de drankjes waren niet duur, komen zeker nog eens terug.
groetjes Dinant vanuit Nijverdal.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij hebben onze zussendag afgesloten bij Het Wapen van Schotland. Wij hebben er heerlijk gegeten en fijn dat je een keuze hebt in kleine of grotere gerechten! Zeker een aanrader!
harrieria .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en prima kwaliteit van de gerechten. Keuze in rundvleesgerechten is een beetje beperkt, maar daarentegen was er de keuze tussen drie verschillende gerechten met vis. Ook hebben ze er tientallen merken whiskey, wat ook tijdens het eten prima smaakt.
johannakrakom .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
erg prettig dat hier ook met de AH-bonnen geluncht kan worden. Gerechten kunnen zowel van de lunchkaart als de dinerkaart worden gekozen. Alles was prima voor elkaar!
S J V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wat een leuke sfeervolle winkel. Beslist een aanrader. We hebben lekker gegeten ruime porties ! Gezellig en leuke bediening ! We komen beslist terug..
Stephan & Dixs
Pascalle A.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het eten was erg goed. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Leuke ambiance. We gaan zeker nog een keer terug.
meinte.vander.kamp .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten tegen een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding .
Vlotte en gastvrije bediening. Gunstige locatie. Makkelijk parkeren
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het Wapen van Schotland is een fijn restaurant met een verrassende kaart. De inrichting was sfeervol, met meer dan voldoende ruimte tussen de tafels. De bediening was erg attent en snel. We hebben heerlijk gegeten. Erg fijn dat de hond ook gewoon mee mocht!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
leuke ambiance ( schots) en ruim opgezette inrichting zodat je niet op elkaars lip zit !
zeer toepasselijke en niet hinderende muziek op de achtergrond en natuurlijk goed eten en snelle service.
G.C. V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Vlotte ontvangst. Goede info over de gerechten en de daarop volgende bediening ervan. Ontspannen sfeer.
Bezoek tijdens vakantie en komen nog weleens terug.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten en ruime porties. Vriendelijke bediening die ook tijdens het eten nog even checken of het smaakt en alles naar wens is. Top!
L. B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Echt heel goed. Vriendelijk personeel, uitstekend eten. Hoewel met een bon van ah. toch dezelfde service als mensen zonder bon. Wij gaan zeker vaker naar dit restaurant ook zonder bon !!
dickratering .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Ontvangst was prima. We werden verwacht tafel stond klaar. Konden snel een drankje bestellen, daarna begon het lange wachten. Ook kwam er niemand langs om te vragen of we een drankje wilden. Eindelijk kwam er een stokbroodje met kruidenkaas. Er werd verteld dat ze maar een kleine keuken hadden en dag het druk was. Ja dat zagen we natuurlijk. Al met al hebben we een zit van twee en een half uur gehad om 3 gangen te nuttigen, en die houten stoelen zitten hard hoor.
Korrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Kwaliteit van hoofdgerecht met bijgerechten viel we wat tegen.
Met AH-actie goede prijs-kwaliteitverhouding, zonder actie niet.