Over restaurant Het Wapen van Schotland

Schots diner in ruit en Schotse muziek toe!

Eten in Schots thema? Dat kan bij Het Wapen van Schotland. Hier vind je geen mannen in Schotse rokken, maar wel een prachtig Schots interieur, met inspiratie die de familie in de Schotse Hooglanden op heeft opgedaan. Geniet van de Drentse en Schotse gastvriendelijkheid en wordt verrast door Schots geklede muzikanten die aan je tafel komen zingen. Geniet!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Schotland

Sita D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten prima bediening
Hopbier .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Reina Z.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De ontvangst was heel hartelijk. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk. Zeker een restaurant om terug te komen!
Lammert M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
De ontvangst en bediening was heel vriendelijk. We werden ook vlot bediend hoewel het redelijk druk was. Ik had spare ribs en mijn vrouw een "surf 'n turf": een varkenshaas gevuld met in huis gerookte zalm. Ik heb het ook even geproefd. Beide gerechten waren top! Zeer smakelijk. Ook voldoende groente en zo. De nagerechten waren ook heerlijk. Kortom, we hebben een prima avond gehad. We komen vast eens terug.
Het aardige van eten met de AH-rest.actiebon is hier dat je gewoon van de kaart 3 gangen kunt bestellen en de duurste gerechten betaal je. Veel verschil in prijs zit er overigens niet tussen de gerechten. Wij vinden dit veel gastvrijer dan een 'speciaal menu' voor de AH-actie. Daarover heb ik vaak gemengde gevoelens...
Kortom, alleen positieve punten.
Hugo48 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een maaltijd in balans.
Lekkere soep: cock a leekie.
Kabeljauw met mosterd een beetje droog.
Frieten en salade okay.
Lemon cheese cake met veel slgroom erg lekker.
Klm73074 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Rustig restaurant met attente bediening, die een klein foutje snel en attent op lossen. Eten was erg lekker en smaakvol. Misschien een heel klein min puntje, je voelt erg snel dat de deur open gaat waardoor er een koude over de vloer komt. Maar over het algemeen een restaurant dat we kunnen aanbevelen
YvonnevtO .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijke lunch genoten! Een 12-uurtje op zn "Schots" en een gerookte kipfilet salade. Als extraatje de whiskysaus bij het 12-uurtje geserveerd gekregen, omdat we zo benieuwd waren. Huisgemaakte kruidenboter viel in de smaak. Het was er niet druk voor lunchtijd op zaterdag, maar door de sfeervolle aankleding van het restaurant toch erg gezellig.
Anke G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
heerlijk gegeten; de prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed; lekkere en ook bijzondere gerechten! Zeer smakelijk , mooi en creatief opgediend! Lekkere whiskey's!!
Trienke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk enthousiast personeel! Heerlijk eten! Leuke aankleding! Echt super! Een echte aanrader! Veel keuze, voor ieder wat wils!
YvonnevtO .
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met AH restaurantactie gegeten van de kaart. Duurste gerecht (van de drie gerechten) te betalen. Goede keuzemogelijkheden, prima eten en goede presentatie. Bediening goed. Prijstechnisch OK. Populair restaurant want er moet ruim van tevoren worden gereserveerd. Inrichting Scotch, dus veel houten meubilair waardoor navrante akoestiek. Echter geen restaurant waar je gedurende 4 uur gaat tafelen. Aparte ingang voor afhalers van cafetariaproducten. Zeker een herhaling waard!
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Smakelijk driegangenmenu: Carpaccio, Heek en Lemon Cheesecake. Redelijk geprijsd (ahrestaurantactie). Plezierige bediening. We hebben het naar de zin gehad en komen zeker terug in Het Wapen van Schotland.
AvdB1973 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Voor het eerst een bezoek gebracht aan het wapen van Schotland. We hebben er heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, er wordt een lekkere (rode) huiswijn geserveerd!
T.hausmann .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Een heerlijke maaltijd, keuze uit de hele kaart, zelfs het 3-gangen whiskymenu is een keuze mogelijkheid.
Fantastisch !!!
Ben L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Puntje van aandacht is het heren toilet. Urinoir spoeling werkt niet goed.
Lekker gegeten in een gezellige sfeer. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke vlotte bediening en een aanrader voor iedereen

Genoeg ruimte voor iedereen en schone tafels
Hier willen we nog wel eens heen
Oeds4books .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wat moet je je voorstellen bij een schots restaurant in het drentse Hooghalen?
Een gastvrije ontvangst. Ondanks vele gasten een rustige sfeer met - ver op de achtergrond- schotse/ierse muziek.
We gaan voor de voor de Plum Tomato Soup en kiezen Venison Steak, een voortreffelijke hertenbiefstuk, superieur!
Omdat we zo'n 30 kilometer van ons vakantieverblijf zijn verwijderd kunnen we niet snoepen van de grootse collectie uitnodigende Schotse Whiskys....
Dus Black & White als toetje, heerlijke coupe ijs met tongstrelende warme chocolade.
Een heerlijk diner, stijlvolle bediening, een eenvoudige maar prettige lokatie.
Wij komen hier zéker terug.
Christas1 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. Als voorgerecht garnalen gegeten, niets op aan te merken Kalfsoester en hertebiefstuk als hoofdgerecht waren goed bereidt. Ook het nagerecht was heerlijk.
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben genoten van heerlijke gerechten in een verrassende omgeving en ambiance. Alles werd vlot geserveerd. Bijgerechten konden worden bijbesteld, maar daar hoefden we geen gebruik vaan maken.
Pieterproeft .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Prima adres. voor herhaling vatbaar! Had inderdaad Schotse elementen, (uitgebreide whiskykaart met adviezen bij de gerechten) maar niet overdreven. Concept goed.