Het Wapen van Schotland

Hoofdstraat 1 9414 AA Hooghalen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Het Wapen van Schotland

Schots diner in ruit en Schotse muziek toe!

Eten in Schots thema? Dat kan bij Het Wapen van Schotland. Hier vind je geen mannen in Schotse rokken, maar wel een prachtig Schots interieur, met inspiratie die de familie in de Schotse Hooglanden op heeft opgedaan. Geniet van de Drentse en Schotse gastvriendelijkheid en wordt verrast door Schots geklede muzikanten die aan je tafel komen zingen. Geniet!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Schotland

Op loopafstand

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Schotland

Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Gezellig, 3e zaterdag van de maand live muziek. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, attent en snel.
H. K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Gastvrij en aandacht voor de gasten.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Een te grote varkenshaas was helaas niet gaar. Niet rosé maar gewoon rauw. Jammer de andere gekozen gerechten waren goed. Als compensatie voor de varkenshaas gratis koffie voor 4. Bedankt. Verder gezellig met Schotse muziek.
Frank V.
Prima service vriendelijke bediening
Azwaanstra Z.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Een goede sfeer en prettige bediening
L. G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Vriendelijke ontvangst voor een lunch. We mochten zelf bepalen hoeveel gangen en wat we van de kaart wilden gebruiken; dat maakte voor het gebruik van de AH-actie geen verschil. Heel soepel dus. Gestart met een lekkere mosterdsoep met daarin, heel bijzonder, stukjes komkommer. Daarna een 12-uurtje en partner kroketten met brood. Smaak is prima, presentatie kan wat aantrekkelijker. Wij hebben voorkeur voor een frisse groene salade als bijlage in plaats van het bolletje huzarensalade. De sfeer is ontspannen en de prijs- kwaliteitverhouding is precies goed.
Ina T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten sfeer was ontzettend gezellig
Super vriendelijk personeel!
Jans V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Voor herhaling vatbaar.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. ondanks dat het actie was, werd er nergens op bezuinigd. We mochten van de hele kaart kiezen. En we hebben genoten van het eten. Het restaurant is erg gezellig en de bediening vlot. Kortom wij komen zeker terug!!!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
We hebben weer uitstekend gegeten.
Anny K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Zeer tevreden over voorgerechten (tomatensoep, zalmtompouce en chicken wings). Ook het runderstoofpotje, zalm met asperges, italian scots en de spareribs smaakten voortreffelijk. Gezellig gegeten in een leuk restaurant! Wat langer op het voorgerecht moeten wachten, misverstand in de keuken, werd met een drankje gecompenseerd. Daarna liep alles naar verwachting.
Josephine S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Gezellige Sfeer , vriendelijk personeel, groente en aardappelporties graag wat groter en meer soorten. Zeker een aanrader!
Roger M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Spare Ribs en schnitzel goed, de Vega curry pie middelmatig. Erg klein en een bult gebakken champignons ernaast die blijkbaar over was van de schnitzels.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We werden hartelijk ontvangen, de bediening was top en we hebben heerlijk gegeten.
Het desert kon naar wens aangepast worden.
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We maakten gebruik van de AH actie. Keuze van de menukaart. Fantastisch gegeten en ook de hond kon mee. We komen gauw weer. Live muziek op de 3e zaterdag.
Nelleke Z.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Het was heerlijk en fijne bediening. We zijn al vaker geweest en zijn altijd dik tevreden.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Zeer gastvrij ontvangen , en met de AH restaurantactie kun je hier een keuze maken uit de gehele menu kaart, kortom gewoon goed restaurant zeker de moeite waard.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
heerlijk die ierse en schotse muziek op de achtergrond .Heel gezellig ingericht en lekker eten wordt ook aangevuld als je wilt met extra aardappelen enz
J. W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Weer een keer met onze buren naar dit restaurant. 3 gangen met ruime en smakelijke gerechten en uitstekende vlotte bediening. Heerlijke bok op de tap en passende achtergrond muziek. Volle bezetting en toch korte wachttijden. Prima geheel.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het was weer een succes, we eten er lekker. We komen er graag en komen vast en zeker nog eens terug.