Het Wapen van Schotland

Hoofdstraat 1 9414 AA Hooghalen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Schotland

Schots diner in ruit en Schotse muziek toe!

Eten in Schots thema? Dat kan bij Het Wapen van Schotland. Hier vind je geen mannen in Schotse rokken, maar wel een prachtig Schots interieur, met inspiratie die de familie in de Schotse Hooglanden op heeft opgedaan. Geniet van de Drentse en Schotse gastvriendelijkheid en wordt verrast door Schots geklede muzikanten die aan je tafel komen zingen. Geniet!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Schotland

Op loopafstand

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Schotland

Anna K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Chickenwings koud geserveerd ipv warm. twee hoofdgerechten ook koud. geen voorverwarmde borden. desertwijn vergeten te serveren. het idee bestaat dat de gerechten opgewarmd worden.
Mart H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heel leuke avond gehad, life muziek van goed niveau, lekker eten en last but not least; prettig personeel wat het leuk vindt om de gasten te verwennen. Kortom een avond die het geld dubbel en dwars waard was.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
zeer goede & vriendelijke service
goede dinee kaart
Eten was zeer lekker
We hebben genoten van een avondje wapen van schotland
AJ D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heel gezellig en prima gegeten in een fijne sfeer!
Gabry K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Lekker gegeten met de familie: op ons gemak gegeten, vriendelijke bediening en ook smakelijk!
leo R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prijs-kwaliteit zeer goed.
Gezellig en fijne bediening.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We zochten een plek om te eten in Hooghalen en kwamen bij het Wapen van Schotland uit. We hebben verrassend lekker gegeten (verse asperges) in een prettige omgeving! Zeker voor herhaling vatbaar.
remmy B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening. De cheesecake was perfect!! Het enige minpuntje zijn de stoelen, heb hier de volgende morgen een gevoelige rug aan overgehouden.
Voor de rest een echte aanrader!!
A. G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten was prima,we konden bij bestellen zonder extra kosten.Vlotte ,niet opdringerige bediening.
We gaan er vast nog wel eens heen.
De tafel van Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het was voor mijn partner en mij de derde keer dat wij hier gingen eten. Dat zegt voldoende. Goede kwaliteit in een landelijk rustieke omgeving, een verademing als je zoals ik uit de randstad komt. Aandacht voor het eten, en client. Beide een 3 gangen menu, prima voorgerecht met licht gefrituurde grote garnalen op bedje van een fijne salade. Hoofdgerecht een runderstoofpotje met gebakken aardappeltjes, frites, verse spercieboontjes en gemengde salade. Als nagerecht enerzijds cheesecake anderzijds een flinke ijscoupe. Wij hebben genoten en komen zeker weer eens terug.
Grietje V.
Wederom heerlijk gegeten...voldoende tijd tussen de gangen....vriendelijk personeel
Hoffff .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een heerlijk restaurant met een gunstige prijs. Ze hebben een whisky sortering en ze geven bij elk gerecht advies voor een bijpassende whisky en de prijs voor de whisky is ook acceptabel. Er was live muziek en voor de sfeer is dat erg leuk, maar het nadeel is wel dat het gesprek aan tafel voor mensen die een lichte gehoorbeschadiging hebben wel wat lastiger wordt. Maar achteraf vond ik de live muziek en vooral de sfeer die dit met zich mee brengt wel opwegen tegen het wat lastiger gesprek voeren.
Het eten was zeer smakelijk en we hebben een heerlijke avond gehad.
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke plek waar we graag komen. Vriendelijk personeel en orachtige acoustische muziek. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker weer.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een echte aanrader! En dan zeg ik niets teveel. En dat meen ik echt. Zo moet het toch wel duidelijk zijn lijkt mij.
Wat wilt u nog meer? Prima dus.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
eten was goed bereid, smaak was goed, voldoende keuze in het menu, bediening vriendelijk en ambiance redelijk. porties aan de kleine kant.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Hele fijne service hier! We aten hier met een actie, maar de bediening maakte een foutje door ons de normale kaart te geven. Het was toen geen probleem om een voorgerecht van de gewone kaart te krijgen ter vervanging! Top service. We kregen ook veel uitleg en advies over verschillende whiskeys. De Crispy Black Tiger garnalen waren heerlijk. De gerookte kip salade was ook erg smakelijk. De Spareribs vielen gewoon van het botje zo mals, de beste in Drenthe die wij hebben gegeten! Cheesecake en de moonshiner na maakten de fijne avond af.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
gezellig ingericht restaurant. Was er wel heel stil. Dat is normaal, voor deze tijd van het jaar. Stilte voor de kerststorm.
helmy V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
sfeervolle plek met een hele leuke
vlotte vriendelijke bediening. kwaliteit prijs verhouding is prima.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Eindelijk een restaurant waar je verse groente krijgt en tevens vers gebakken aardappeltjes (zoals het in de meeste Duitse restaurants gebruikelijk is) ipv van gefrituurde schijfjes. Komen zeker terug. Bedienend personeel bijzonder vriendelijk.
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ruime keuze in maaltijden en dranken, goede sfeer en snelle bediening.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Vriendelijke bediening. Gerechten vlot geserveerd. Goede ambiance. Goede kwaliteit voor goede prijs. Bijvullen van garnituur indien gewenst goed initiatief tegen verspilling. Was in ons geval niet nodig omdat portie's voor ons op dat moment voldoende waren.