Het Wapen van Rijsenburg

Hoofdstraat 83 3971 Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Rijsenburg

De huiskamer van Rijsenburg

De eigenaren van Het Wapen van Rijsenburg noemen hun restaurant ook wel de huiskamer van Rijsenburg. Maar wat onderscheidt deze huiskamer van die van jezelf of die van je buurman? Hier krijg je, naast een warm en gastvrij ontvangst, een menukaart in je handen gedrukt waar het water je van in de mond loopt. Geniet van specialiteiten als het ‘Lazy Sunday Menu’ of de ‘Sushi Delight’ op woensdag. Hier is het hoe dan ook genieten!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Rijsenburg

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Rijsenburg

Nellie Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker eten in een gezellige sfeer! Ook met kinderen Kun je hier goed eten. Veel variatie in de kaart van vis tot vlees, van hamburger tot kreeft
Els V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Gezellig geluncht met een vriendin.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Leuk restaurant. Ik kom hier al jaren en heb er altijd lekker gegeten. Leuke kaart, lekkere wijnen, prima prijzen en geweldige service.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Geluncht in dit best leuk uitziend restaurant. De bediening was vriendelijk en responsief. Het eten echter beneden de maat. Het brood bij de uitsmijter was slap en oud. De toast bij de champignons en de omelet te hard. Beide gerechten waren ook te zout. Jammer, want best een tent met potentie.
frans183 G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Goede service en aandacht, prijs kwaliteit was weer in orde, vorig jaar was de muziek plezierig, dit jaar iets te rustig.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Eten was matig. Kaas op de kreeft was echt zonde. Vis en citroen risotto matig. Risotto plakkerig en vis wel heel basic.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Erg leuk restaurant en goede lokatie, heel gezellig, heerlijk wildschotels, zeer goede sfeer, leuk personeel, goede aandacht, we hebben wel om ietsje meer aardappelpuree voor bij de wildgerechten gevraagd, het opgemaakte bord zag er wel heel prachtig uit.
Vicky L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Slechte service. Weinig personeel, het eten duurde erg lang. Ook heel rumoerig, je kunt elkaar slecht verstaan.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Een gezellig restaurant, zeer fijne uitstraling en sfeer. We hebben heerlijk gegeten en de bediening is vriendelijk en vlot!
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Goed eten en goede service . Prijs kwaliteit erg hoed
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Wederom een zeer plezierige ervaring bij Het Wapen van Rijsenburg. Elke keer verbaas ik mij dat het steeds weer lekker druk is. Echt een geweldig restaurant voor een goede prijs en... een goede Sauvignon Blanc!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Hoofdgerechten worden geserveerd zonder Frieten en groenten Dat miste ik wel. Ik kreeg een groene asperge en stukje bloemkool en 2 stukjes aardappeltjes!
Pietjan2323 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Soep was heerlijk, hoofdgerecht echter onsmakelijk, evenals het nagerecht. Personeel ging niet handig om met onze kritiek. Wel prettige ambiance.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer & vriendelijke bediening.
enbee .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een vriendin en ik hebben afgelopen zondag beiden de werkelijk heerlijke kreeftensoep met garnaaltjes en crème fraîche gegeten. Daarna truffelrisotto. Die vonden we wat minder en erg veel. Weinig truffel, beetje smakeloos, erg papperig en het bergje droge rucola er bovenop hoefde voor ons echt niet. We spoelden het weg met een lekker glas sauvignon blanc en de paar lekkere stukjes kaas op een kaasplankje gaf ons onze smaak daarna weer terug. De ontvangst was zeer magertjes en we kregen een slechte tafel toegewezen terwijl er meer dan genoeg ruimte was, maar dat werd rechtgezet door degene die ons toen meer dan uitstekend ging bedienen, ene Mark.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Wat jammer dat niemand nog terugkwam op onze klacht over de zanderige, te lang gekookte mosselen en de niet verse tongfilet van mijn tafelgenoot. Hij had alles opgegeten, dan is het ook lastig er iets van te zeggen, misschien een tip om tussentijds te vragen of het naar wens is? Wat goed begon met een mooie steak tartare en truffelrisotto eindigde in een deceptie. We hebben aan het meisje nog gevraagd of ze wel geïnteresseerd was om onze klacht te horen; geen leidinggevende die er maar iets over zei. We kregen een kopje koffie of thee aangeboden, we hadden liever een reactie op onze klacht gehad.., ik voelde me niet gehoord als gast, vandaar deze sterren ...
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Mijn hamburger was niet lekker, de rucola sla oud met een randje en de saus te vet. Mijn vrouw haar schol-filet was wel lekker maar ook daar wat oud aandoende garnering. De Parfait van mijn vrouw was kei-hard (deze werd dan ook terecht niet in rekening gebracht. Dat mijn hamburger niet smaakte resulteerde in een nacht op het toilet, was misschien bedorven? Misschien nog eens voor een lunch (de keuze is dan veel groter) want op het avond-menu staan niet veel zaken die ons aanspreken. Voorlopig voor ons geen reden om hier naar toe te gaan.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
het mosselpannetje van een der gasten leverde een probleem: pan, deksel, groot diep bord, plank met sausjes en frietjes was te veel om op de tafel te plaatsen, wel lekker!
Tongfilet heel lekker!
M.A D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Donderdagavond, zon en wind, toch buiten gezeten, lekker gegeten van de kalfsvlees, smelt op je tong.
Jammer dat de groenten in de saus liggen, alles smaakt nu hetzelfde.
De sate kip was mals, en smaakvol. Bij dit gerecht komt groente en saus en patat in aparte schaaltjes.
Bediening erg vriendelijk, kennis van zaken en op tijd eten opdienen.
Ik woon niet in de buurt, maar heb wel een goed restaurant gekozen.
carolien81 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met de bon van social deal op 20 juli de high tea afgenomen bij het Wapen van Rijsenburg. De locatie is natuurlijk al goed en ook de ontvangst door het personeel was hartelijk. In 3 "gangen" werd de high tea gereserveerd. Er werd gestart met zoete hapjes, scones en vers fruit, gevolgd door een plateau met toast en heerlijke rauwe ham, tonijn salade, zalm en brie alsmede 2 heerlijke stukjes clubsandwich. De laatste gang bestond uit warme hapjes; een lekker soepje, een tosti, een kleine kaaskroket en verrukkelijke roerei met zalm. Wij hebben genoten op het terras van het eten, drinken en vriendelijke personeel en komen hier zeker nog eens terug!