Het Wapen van Rijsenburg

Hoofdstraat 83 3971 Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Rijsenburg

De huiskamer van Rijsenburg

De eigenaren van Het Wapen van Rijsenburg noemen hun restaurant ook wel de huiskamer van Rijsenburg. Maar wat onderscheidt deze huiskamer van die van jezelf of die van je buurman? Hier krijg je, naast een warm en gastvrij ontvangst, een menukaart in je handen gedrukt waar het water je van in de mond loopt. Geniet van specialiteiten als het ‘Lazy Sunday Menu’ of de ‘Sushi Delight’ op woensdag. Hier is het hoe dan ook genieten!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Rijsenburg

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Rijsenburg

Marian L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gisteravond met vrienden gegeten. Heerlijke gerechten en heel vriendelijk jong personeel. Zeker een restaurant om vaker naar goe te gaan.
robinvb .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Best goed gegeten. De paddestoelensoep was echt erg goed, de sate prima en risotto ok (truffel wel heel erg overheersend).
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het was wederom een feestje! De gerechten waren heel goed op elkaar afgestemd en smaakten heerlijk. De gastheren waren top. We kregen goed advies en we voelden ons meer dan welkom. Prijs kwaliteit was heel goed in balans. We hebben genoten en komen graag een volgende keer terug.
Leander H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekker gezellige sfeer, bediening zeer betrokken en vriendelijk.
goed bereikbaar vanaf A12, parkeren kan soms een probleem zijn.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Hier geluncht. Prima bediening, lekkere koffie en verse jus. Ik heb de toast kippenlever genomen. Volgens de kaart met spek, ui en champignons. Het gerecht was mooi opgemaakt. Helaas was het meer spek dan lever en de champignons waren ze vergeten.
Nellie Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker eten in een gezellige sfeer! Ook met kinderen Kun je hier goed eten. Veel variatie in de kaart van vis tot vlees, van hamburger tot kreeft
Els V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Gezellig geluncht met een vriendin.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Leuk restaurant. Ik kom hier al jaren en heb er altijd lekker gegeten. Leuke kaart, lekkere wijnen, prima prijzen en geweldige service.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Geluncht in dit best leuk uitziend restaurant. De bediening was vriendelijk en responsief. Het eten echter beneden de maat. Het brood bij de uitsmijter was slap en oud. De toast bij de champignons en de omelet te hard. Beide gerechten waren ook te zout. Jammer, want best een tent met potentie.
frans183 G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Goede service en aandacht, prijs kwaliteit was weer in orde, vorig jaar was de muziek plezierig, dit jaar iets te rustig.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Eten was matig. Kaas op de kreeft was echt zonde. Vis en citroen risotto matig. Risotto plakkerig en vis wel heel basic.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Erg leuk restaurant en goede lokatie, heel gezellig, heerlijk wildschotels, zeer goede sfeer, leuk personeel, goede aandacht, we hebben wel om ietsje meer aardappelpuree voor bij de wildgerechten gevraagd, het opgemaakte bord zag er wel heel prachtig uit.
Vicky L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Slechte service. Weinig personeel, het eten duurde erg lang. Ook heel rumoerig, je kunt elkaar slecht verstaan.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Een gezellig restaurant, zeer fijne uitstraling en sfeer. We hebben heerlijk gegeten en de bediening is vriendelijk en vlot!
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Goed eten en goede service . Prijs kwaliteit erg hoed
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Wederom een zeer plezierige ervaring bij Het Wapen van Rijsenburg. Elke keer verbaas ik mij dat het steeds weer lekker druk is. Echt een geweldig restaurant voor een goede prijs en... een goede Sauvignon Blanc!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Hoofdgerechten worden geserveerd zonder Frieten en groenten Dat miste ik wel. Ik kreeg een groene asperge en stukje bloemkool en 2 stukjes aardappeltjes!
Pietjan2323 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Soep was heerlijk, hoofdgerecht echter onsmakelijk, evenals het nagerecht. Personeel ging niet handig om met onze kritiek. Wel prettige ambiance.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer & vriendelijke bediening.
enbee .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een vriendin en ik hebben afgelopen zondag beiden de werkelijk heerlijke kreeftensoep met garnaaltjes en crème fraîche gegeten. Daarna truffelrisotto. Die vonden we wat minder en erg veel. Weinig truffel, beetje smakeloos, erg papperig en het bergje droge rucola er bovenop hoefde voor ons echt niet. We spoelden het weg met een lekker glas sauvignon blanc en de paar lekkere stukjes kaas op een kaasplankje gaf ons onze smaak daarna weer terug. De ontvangst was zeer magertjes en we kregen een slechte tafel toegewezen terwijl er meer dan genoeg ruimte was, maar dat werd rechtgezet door degene die ons toen meer dan uitstekend ging bedienen, ene Mark.