Het Wapen van Rijsenburg

Hoofdstraat 83 3971 Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Rijsenburg

De huiskamer van Rijsenburg

De eigenaren van Het Wapen van Rijsenburg noemen hun restaurant ook wel de huiskamer van Rijsenburg. Maar wat onderscheidt deze huiskamer van die van jezelf of die van je buurman? Hier krijg je, naast een warm en gastvrij ontvangst, een menukaart in je handen gedrukt waar het water je van in de mond loopt. Geniet van specialiteiten als het ‘Lazy Sunday Menu’ of de ‘Sushi Delight’ op woensdag. Hier is het hoe dan ook genieten!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Rijsenburg

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
M.A D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Donderdagavond, zon en wind, toch buiten gezeten, lekker gegeten van de kalfsvlees, smelt op je tong.
Jammer dat de groenten in de saus liggen, alles smaakt nu hetzelfde.
De sate kip was mals, en smaakvol. Bij dit gerecht komt groente en saus en patat in aparte schaaltjes.
Bediening erg vriendelijk, kennis van zaken en op tijd eten opdienen.
Ik woon niet in de buurt, maar heb wel een goed restaurant gekozen.
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijke lunch na mooie klompenpad wandeling!
carolien81 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met de bon van social deal op 20 juli de high tea afgenomen bij het Wapen van Rijsenburg. De locatie is natuurlijk al goed en ook de ontvangst door het personeel was hartelijk. In 3 "gangen" werd de high tea gereserveerd. Er werd gestart met zoete hapjes, scones en vers fruit, gevolgd door een plateau met toast en heerlijke rauwe ham, tonijn salade, zalm en brie alsmede 2 heerlijke stukjes clubsandwich. De laatste gang bestond uit warme hapjes; een lekker soepje, een tosti, een kleine kaaskroket en verrukkelijke roerei met zalm. Wij hebben genoten op het terras van het eten, drinken en vriendelijke personeel en komen hier zeker nog eens terug!
Lou L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Was echt top! High tea via social deal. Eten was erg lekker en uitgebreid. Ze hielden ook goed rekening met specifieke dieetwensen. We hadden met een grote groep gereserveerd en kregen een aparte ruimte. We vroegen of we langer mochten blijven wat geen probleem was. High tea is eigenlijk een anderhalf uur en dus gingen wij ervanuit dat alle cappuccino's daarna voor onze kosten zouden zijn. Ze hebben niks berekend. Locatie heeft een chique uitstraling. Personeel is gewoon top! Zeer behulpzaam en aardig en dus zeker voor herhaling vatbaar.
nora L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met een groep van 11 mensen heerlijk genoten van een high tea. High tea was uitermate meer dan genoeg. Heerlijk! Personeel zeer gastvrij, behulpzaam en professioneel. We hebben een zalige middag gehad.
Bedankt dames en heren van het Wapen van Rijssenburg. Tot de volgende keer.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
High tea met social deal viel wat tegen . Thee in dikke mokken, het zoete was de eerste gang. Jammer dat de bonbons al bijna gesmolten waren , hadden beter uit koelkast geserveerd kunnen worden met deze tropische dag .en als laatste gang.
De tweede gang was wel lekker , masr ik miste toch de dunne sandwiches . T duurde ook allemaal erg lang . Laatste gang ( warme gerechtjrs dus maar overgeslagen )
doppenberg1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ontvangen door de Gérant zelf en we hebben er heerlijk genoten o.a. van de kalfszwezerik en heerlijke goede saté begeleid door heerlijke Franse wittenSancerre en een rosé de Provence.

Dit is echt een terugkom adres, waar het genieten is van het authentieke gastheerschap gecombineerd met een heel goede kok!
Ludo P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Goede gerechten ,er was een menu aanwezig maar pas wanneer wij daar om vroegen
Francis H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij kozen voor de Lazy Sunday suggestie: een perfect gebakken en mals biefstuk met bijhorende saus, garnituur en friet. Ook het dessert was lekker. Lekker gegeten, prima bediening en een gezellige sfeer. Voor ons een geslaagde avond!
Olivier M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Reservering ging perfect. Ik werd zelfs vooraf gebeld om iets te verifiëren.
Een van de gasten kwam veel te laat aan en kon toch genieten van een zeer goede asperges boord.
de boorden zijn heel mooi opgemaakt en het eten is ter goed. Aanbevolen wijn was ook een goede keuze.

Alleen is de kamer iets te gehorig voor een multilingual tafel met 6 mensen.
jan D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
prima gegeten, gezellige sfeer maar wel erg veel lawaai. Te veel tafels in een ruimte.
avd66 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Op een idyllisch plekje even samen genieten van een lunch, op een gastvrij zonnig terras. Gastheerschap is hier te vinden en ook de keukenbrigade weet waar en gast blij van wordt! Prijs/kwaliteit is in goede harmonie. We komen graag terug!
ted V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Afgelopen weekend bij deze mooie zaak geweest wat een feest. Een overvol terras met vriendelijk en bekwaam personeel. na een lange fietstocht even gestopt om te lunchen in het zonnetje. een riante clubsandwich is een echte aanrader. we wilden alleen even lunchen maar door sfeer van het wapen zijn wij de hele dag blijven op het mooie zonovergoten terras goed eten en een lekker huiswijn ga vooral zo door.
ton S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Wat een superavond met prima live-muziek....kwalitatief uitstekende produkten....kortom:heerlijk gegeten met n goed wijntje, geweldige sfeer en vriendelijk personeel...ga gauw weer n keer terug.
Dick Q.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Een van onze favoriete restaurants op de heuvelrug , vooral vanwege fijne sfeer , prima entourage , lekker eten
ceesverhage .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Je wacht netjes na aankomst bij de entree, immers je hebt een tafel gereserveerd. De eigenaresse (?) kwam binnen, liet mij als klant staan omdat zij vond dat kennissen die aan een tafel zaten koffie te drinken haar aandacht meer nodig hadden meer dan een gast die netjes stond te wachten.
Na 5 minuten had de dame eindelijk tijd om te vragen of zij mij kon helpen. gênant en weinig gastvriendelijk.
Cursus hospitality is een aanrader voor deze dame!
peer V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gezellig en goed!
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Prima restaurant
Medewerkers doen heel erg hun best om je het naar de zin te maken.
Eten was uitstekend
Het was voor mij de eerste maar zeker niet de laatste keer !!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Wederom goede sfeer en goed eten. Het blijft een bijzonder leuk restaurant met erg vriendelijke bediening. Keer op keer weer. Complimenten.
Bobbejaan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Mijn disgenoten hebben lekker gegeten van eten wat goed was bereid, aantrekkelijk gepresenteerd en vriendelijk en hulpvaardig werd opgediend.
Het restaurant zelf heeft mooie hoge ruimtes en weinig kaarsjes waardoor de luchtkwaliteit de hele avond goed bleef (voor mij is dat een belangrijk element in een fijne avond).
Het geluidsniveau was op de drukke tijd levendig en uiteindelijk bleven we over in een ruimte met gesprekken op de achtergrond en met bedienend personeel wat zich niet opdrong maar ons discreet in de gaten hield.
Alles bij elkaar was het voor mij een uitstekend avond met vrienden in een gezellige open sfeer met goed eten en drinken, precies wat ik wilde.