Het Wapen van Oostzaan

Kerkbuurt 14 1511 BD Oostzaan Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Oostzaan

Bushalte de Kunstgreep, voor de deur
  • : Gratis Parkeren

Dinsdag tot en met zondag van 11:30 tot 24:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Oostzaan

Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Gezellige tent met een fijne gastheer. Heerlijk gegeten, goede wijn ook! Het restaurant is echt een aanwinst voor de omgeving.
Eveline P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Ontzettend lekker gegeten, mooie selectie van gerechten. Personeel is vriendelijk en correct. Ik kom zeker nog eens terug.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Ontzettend lekker gegeten- vis van de dag was zeetong- niet eerder zo goed gegeten. Onze kindjes vonden dat ook heerlijk, friet en groenten erbij. Wij een bijpassende wijn, in gezellige sfeer door de leuke bediening. Aanrader
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Heerlijk gegeten en fijne bediening met echt kennis van gastvrijheid! De bijgerechten bij ons hoofdgerecht waren goeie porties en de kaasplank als na is voor mij als liefhebber een heerlijke afsluiter!
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten bij Het Wapen van Oostzaan. Ook het vegetarische hoofdgerecht was verrassend en superlekker. Laagdrempelig, vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteitverhouding. Al met al een aanrader wat mij betreft!
Wat fijn dat jullie zo hebben genoten bij ons. Hopelijk tot snel weer!
Helga K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Een enthousiaste eigenaar die er alles aan probeert te doen om het je naar de zin te maken. Het bedienend personeel was echter weinig flexibel. Toen mijn dochter zei dat ze geen gewone frites wilde maar in plaats daarvan de zoete aardappel frites, bleek dat niet te kunnen. We moesten de zoete aardappel frites er echt apart bij bestellen. We kregen nu voor vijf personen 1 zak frites. Het gaat nergens over eigenlijk en ik begrijp dat de zoete aardappel frites duurder is, dan zouden ze een supplement prijs hiervoor kunnen rekenen. We zitten toch voor ruim € 175,= te eten, dan ga je toch niet moeilijk doe over zoiets. Ik merk dat ik daar een beetje allergisch voor ben.
Beste Helga, wat vervelend dat het verhaal over de frites zo weinig flexibel op u over kwam. We hebben dit inmiddels met het team besproken en aangepast. Als we jullie de volgende de volgende keer mogen ontvangen staat er een grote zak zoete frites voor jullie klaar van het huis!
Hilda B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
het restaurant is nu vijf maanden open en zit nog in de opbouwfase.
daarom hoop ik dat in de toekomst de bediening en het opdienen van de gerechten wat sneller zullen gaan.