het Wapen van Nieuw-Beijerland

Spuidijk 15 3264 LC Nieuw-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland

Het 'wow-effect'

Volgens Het Wapen van Nieuw-Beijerland is hun missie geslaagd wanneer de beleving van de klant hun verwachting overtreft. Het heeft allemaal te maken met het verrassingseffect. Je verwacht een bepaalde standaard en als een restaurant daar ver overheen gaat, dan is jouw avond als klant compleet! In dit bijzondere restaurant voel je je als klant koning te rijk en word je verwend met de lekkerste gerechten en beste wijnen!

Meer informatie over restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 21:00
Zaterdag 12:00 - 21:00

levina63 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het was weer heerlijk zoals we gewend zijn van het Wapen. Mijn moeder van 85 komt hier erg graag. Zelfs het toetje was super aangepast met advokaat ... genieten dus.
Gerhard M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het wapen is een gezellig restaurant met en goede bediening. Prettige ontvangst en goede gerechten. Wij zijn er inmiddels al 3 keer geweest en Komen zeker weer terug.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het was uitstekend. Ook de bediende was vriendelijk. En het eten van goede kwaliteit. Zeker een reden om terug te komen.
Nelleke Z.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een gezellig, goed restaurant. Lekker eten, plezierige bediening en een geweldig uitzicht over het Spui. Kortom een plek om terug te komen.
Janneke R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een klein restaurantje in de Hoeksche Waard. Ligging erg leuk aan het water. Personeel was erg vriendelijk en was gezellig druk in de zaak.
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een heerlijk diner!!! We hebben er van genoten!!! Een smakelijk voorgerecht, een fantastisch hoofdgerecht,
een smakelijk nagerecht. Een voortreffelijke rode wijn.
M M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en was zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was zeer vriendelijk en we
hadden een prachtig uitzicht op het Spui.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vanavond met lieve vrienden gegeten in "Het Wapen van Nieuw-Beijerland". Prettig ontvangst, tafel bij het raam met zicht op het Spui! De bediening, de sfeer prima! En dan heel belangrijk zo lekker gegeten! Voorgerecht, hoofdgerecht, dessert heerlijk! Complimenten. Namens ons vieren bedankt voor deze gezellige avond. We zullen zeker nog eens terugkomen en zullen onze ervaring zeker delen!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Voor ons de eerste keer hier gegeten. Voor ons zeker de moeite waard om hier nog eens heen te gaan. Hadden tafel met zicht op het Spui. Gezellig ontvangst en bediening! Zowel voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren prima! Nogmaals dank namens ons vieren voor deze gezellige avond.
B van der G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wederom hebben wij genoten en heerlijk gegeten .
Ype Swart .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wederom een gezellige avond bij 'Het Wapen van Nieuw-Beijerland. Met een prachtige uitzicht op het Spui genoten we van een heerlijk 3 gangenmenu. De bediening was vriendelijk en gezellig. De varkenshaasmedallions met spek erg lekker, en het verrassingsdessert een prettige verrassing! (We verklappen het heerlijke vanille-ijs, met echte vanille, zelfgemaakt?) De carpaccio vooraf hadden we al eens eerder geproefd, dus het opnieuw bestellen zegt voldoende.
We raden een bezoek aan dit gezellige restaurant met een warme huiskamersfeer van harte aan!
Marifrans .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten! De gastvrouw- en heer zijn zeer gastvrij en verstaan hun vak uitstekend. We kunnen dit restaurant alleen maar aanbevelen.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met onze moeders gegeten , ze hebben genoten en wij ook , gezellig fam restaurant, aanrader als je gewoon lekker wil eten, volgende keer weer
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
N gezellig avondje uit in n klein gemoedelijk huiskamerrestaurant met heerlijk eten en n hele goede bediening cq service.
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Voor de 4e keer heerlijk gegeten met het AH menu, dit keer waren de wachttijden tussen de gangen erg lang wat een beetje jammer was. Ik had (indien mogelijk) reservering gevraagd aan het raam maar was niet mogelijk. Bij binnenkomst was die tafel vrij en bleef vrij tot we weer weg gingen en die tafel toen afgeruimd werd. Dat verbaasde ons.
anja-meerdink .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het eten was echt heerlijk. Ook een relaxed sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Pluspunt is,dat ze de kaarten afstempelen om tot januari 2018 nog een keer te kunnen eten via de actie. Petje af hoor. Gaan we zeker doen.
B van der G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ons eerste bezoek in dit restaurant is ons prima bevallen .Dit is voor herhaling vatbaar.
En zullen dit ook aan presenteren aan familie en vrienden
MJ-H-K .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Leuke bediening vriendelijk , het doet gemoedelijk aan, prettige sfeer.
Eten is er lekker, Zeker dat wij er terug komen.
j.laar418 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
ik vond de groenten bij het vis potje veel te gaar. De drankjes zijn gunstig geprijsd. Bij het voorgerecht werd er droog brood geserveerd wat wij een domper vonden. De totaal prijs van het driegangendiner vinden wij niet overeenkomen met het eten wat je er voor krijgt. Dit in verhouding met ervaringen elders opgedaan in deze regio met deze actie.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten was goed.
Alleen werd er achteraf €5,00 extra gerekend voor het niet nemen van een consumptie.
Dit stond wel aangegeven op het menu, maar eigenlijk hadden ze dit nog even moeten zeggen.