het Wapen van Nieuw-Beijerland

Spuidijk 15 3264 LC Nieuw-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland

Het 'wow-effect'

Volgens Het Wapen van Nieuw-Beijerland is hun missie geslaagd wanneer de beleving van de klant hun verwachting overtreft. Het heeft allemaal te maken met het verrassingseffect. Je verwacht een bepaalde standaard en als een restaurant daar ver overheen gaat, dan is jouw avond als klant compleet! In dit bijzondere restaurant voel je je als klant koning te rijk en word je verwend met de lekkerste gerechten en beste wijnen!

Meer informatie over restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland

• Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Jetty V.
henkmariet .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zoals de vorige bezoeken een prettige- en ontspannen sfeer. Prima eten en een snelle bediening.
Niet voor niets komen wij hier regelmatig dineren.
Peter T.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
marjan.de.groot D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hebben weer uitstekend gegeten. Gaan we zeker vaker doen. Ook het weekmenu is de moeite waard. Voor 18,50 heb je een heerlijk drie gangen menu.
A.R.Faasse .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goed restaurant, met mooi uitzicht over het Spui. Wel iets gedateerd. Ruim. Parkeren rondom het restaurant, gratis.
Het eten was prima, zowel het voorgerecht, als het hoofdgerecht en het nagerecht waren uitstekend.
MJ-H-K .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was wederom gezellig ,gemoedelijke sfeer, het eten was lekker, bediening is erg vriendelijk.
Wij zijn daar nu verschillende keren geweest en blijven daar ook komen.
c V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gezellige sfeer en het eten smaakte heerlijk.
Het uitzicht is schitterend en de inrichting van het restaurant gezellig maar wel wat gedateerd.
De bediening was prima. De wacht tijd tussen voorgerecht en hoofd menu was ruim een half uur en had voor ons iets korter mogen zijn. We komen zeker nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We werden gisteren heel hartelijk ontvangen, bediening was super. We hadden hier vorig jaar ook gegeten en vonden het toen al geweldig. Het eten was errug lekker en hebben enorm veel plezier met elkaar, maar ook met de bediening. Komen beslist weer terug.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
prima ontvangst, tafel mooi gedekt en sfeervol, het drie gangen menu was uitsteknd, de carpacio was overheerlijk en ook het vispannetje, het vegetarisch menu was ban uistekende kwaliteit een geslaagd avondje uit
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met de ah bonnen. Er was wel een speciaal menu maar er kon geschoven worden met een gerecht. Heerlijke carpaccio, zowel vlees als vegetarisch. Hoofdgerecht was prima op smaak en de toetjes ook erg lekker. Bediening heel vriendelijk. We kregen de ah bonnen gestempeld mee en mogen daar nog een keer komen eten. Super toch!!
GWG .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het was al weer lang geleden dat we bij het Wapen waren eten. We hadden vrienden op bezoek en wilde niet zelf koken. Was reuze gezellig en goed diner. Bediening is ongedwongen en vriendelijk. Een echte aanrader.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Voor het eerst gegeten en gedronken bij het Wapen van Nieuw-Beijerland, gelegen aan / langs de Spuidijk, met aan de achterzijde een mooi uitzicht over de haven en het groen daarachter. Gekozen voor het vismenu van het AH-spaarkaartenmenu (a € 35): zalmtartaar, vispotje en dame blanche. Alle gerechten waren smakelijk en in ruime porties. Doordat we vroeg waren en weer op tijd weg moesten, waren we tot 18.30 uur de enige aanwezigen. Pas daarna werd het drukker en ontstond meer het gevoel van in een restaurant te zijn. Vriendelijke bediening. Billijke prijzen voor bier (Maredsous van de tap) en wijn.
corhennie46 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zoals alle andere keren was het weer prima! Goede sfeer prima bediening. Een aanrader en we zullen er zeker meerdere keren naar terug gaan.
Louise C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het was een gezellige sfeer. Het eten was lekker, alleen de porties zijn voor oudere mensen te groot.
Tot mijn verbazing kunnen wij met dezelfde kaart nog een keer gaan eten met de AH korting. Dat doen we zeker.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, 't was weer prima.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De voorgerechten en hoofdgerechten van het keuzemenu waren prima. Het surprise nagerecht was echt een teleurstelling. Het was een combinatie van Bananasplit en dame blanche. Weinig inspiratie in de keuken. De meerprijs van gerechten t.o.v. het keuzemenu van € 10,- is absurd. Het was luidruchtig in het restaurant. Bediening was vriendelijk en na enig aansporen kregen we ons hoofdgerecht toch nog binnen het half uur op tafel. Wij zijn overtuigd van de goede bedoelingen maar met nog iets meer inspiratie kan dit een prima restaurant worden.
r B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Keuze uit 3 menu's, genoeg variatie.Super lekker gegeten, wij gaan zeer zeker terug !! Vriendelijk personeel. Aanrader !!