het Wapen van Nieuw-Beijerland

Spuidijk 15 3264 LC Nieuw-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland

Het 'wow-effect'

Volgens Het Wapen van Nieuw-Beijerland is hun missie geslaagd wanneer de beleving van de klant hun verwachting overtreft. Het heeft allemaal te maken met het verrassingseffect. Je verwacht een bepaalde standaard en als een restaurant daar ver overheen gaat, dan is jouw avond als klant compleet! In dit bijzondere restaurant voel je je als klant koning te rijk en word je verwend met de lekkerste gerechten en beste wijnen!

Meer informatie over restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 21:00
Zaterdag 12:00 - 21:00

esther L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Supergezellige huiskamer sfeer!! Eten is heerlijk en met liefde bereid ..
bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland is gezellig, de sfeer doet aan als een soort van tweede huiskamer. Naast een hapje eten kun je ook een drankje nemen aan de bar.
Bij binnenkomst netjes welkom geheten. We maakten gebruik van de AH Restaurantactie. Je kon kiezen uit drie vastgestelde driegangen menu's, waarbij je ook kon kiezen om bijv. het hoofdgerecht van een ander menu te nemen. We namen rundercarpaccio, gerookte zalm op toast als voorgerecht, heekfilet voor hoofdgerecht en apfelstrudel en bavarois als dessert. Het geheel smaakte fantastisch. Regelmatig kregen we aandacht van de gastheer en gastvrouw of alles naar wens is. Ook de tijd tussen de gerechten was niet te lang.
We hebben heerlijk gegeten. De AH Restaurantactie loopt nog tot en met eind februari, dus als je trek hebt gekregen, bij het Wapen van Nieuw-Beijerland moet je wezen!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het restaurant is op een prima locatie in het midden van Nieuw-Beijerland,en parkeergelegenheid is dichtbij. Vriendelijk personeel ,en je kan er heerlijk eten voor een gangbare prijs!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima keuzemenu (vlees, vis of vegetarisch). Gerechten uit alledrie de menu's mochten gecombineerd worden. Royale porties. Vlotte en vriendelijke bediening. Korte wachttijd ondanks de drukte. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten in de sfeervolle ambiance van het Wapen.
Het is ons de rit vanuit Barendrecht altijd meer dan waard????
(Deze keer aten wij met de AH actie)
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bij binnenkomst is de eerste indruk die van een dorpsherberg waar de tijd is stil blijven staan. De decoratie op de tafels, een van kleur veranderend lichtje en kunstbloemen, doen wat kermisachtig aan. Wat het eten en de bediening betreft een ruime voldoende. Smakelijke gerechten en ruime porties. Direct al een karaf water op tafel en een best genietbare witte huiswijn (biologische chardonnay).
Manja B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voor de tigste maal hier gegeten (altijd via AH-actie).
Wéér waren kwaliteit, bediening en sfeer geweldig!
Hopen hier nog vaak te komen!
Corrie A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ik was er samen met mijn zus en we hebben allebei genoten van het heerlijke eten. De zalmsalade was verrukkelijk en de zonnevis die we daarna opgediend kregen is voor ons een rede om nog eens terug te gaan naar Het Wapen van Nieuw-Beijerland.
Leenheer L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met AH bon hier gegeten, aangepaste beperkte kaart, 1 soort vlees of vis. Vriendelijke bediening, attent en niet opdringerig. Borden leuk opgemaakt en hoeveelheid voldoende. Totaal is gewoon goed.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wat een gemoedelijke en gezellige sfeer, geweldig! Heel klantvriendelijk ! ( zo werd er al vanuit eigen initiatief een kan met vers water op tafel gezet. Zonder kosten, super toch?
Hele leuke presentatie van de gerechten, bovendien werden er én verse ( eigengemaakte) frietjes én gebakken aardappeltjes geserveerd.
Zéker weten dat we er nog wel een keer ( een paar keer misschien zelfs wel) gaan eten. Top!
Met vriendelijke groet,
Anne Kolburg
h.palland .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een zeer enthousiaste begroeting bij binnenkomst. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren van een uitstekende kwaliteit. Een zeer aan te bevelen restaurant
Jilles P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Al meerdere keren gegeten, altijd prima, goede porties en netjes opgemaakte borden, een goed adres, het blift een aanrader zeker met de AH restaurantactie heel voordelig !
vsser .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben wederom weer heerlijk gegeten bij het wapen van Nieuw Beijerland, zeer gastvrije bediening, niets is hun teveel! Komen hier zeker weer terug!
JohnR R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wat een overweldigende ervaring! Hier gegeten op 1e kerstdag met 4 personen en 1 kind. De kwaliteit, de presentatie, het uit serveren, geweldig. Alle gasten mochten dagen van te voren al een keuze maken uit het rijke aanbod. Zo doende werden alle gasten per gang vrijwel gelijk bediend. Wat een keuken, gewoon top. Onze tafel had verschillende gerechten en we hebben het allen ervaren als een feestje. De sfeer is landelijk en gezellig, komt zeker ook door de sympathieke gastvrouw en gastheer van dit aan te raden plekje aan het water.
Astrid Willem K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Al een paar jaar komen wij met Kerst eten in het Wapen van Nieuw Beijerland en alle jaren hebben we in een warme kerstzweer lekker gegeten en was er niets op aan te merken. Helaas is dat dit jaar anders geweest er was een wat paniekerige zweer wat betreft de bediening het eten was op de aangebrande aardappelen wel goed maar nou ook weer niet om over naar huis te schrijven. Het leek wel of dat ze zich hebben verkeken op de hoeveelheid werk wat het met zich mee brengt om met zoveel gasten te kunnen koken. Ik vind het heel jammer dat dit restaurant dat toch heel goed staat aangeschreven in de Hoeksche Waard zoveel slechter is geworden.
karinbooltink .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten en gelukkig een parkeerplaats kunnen vinden. De weg was nl opgebroken en er waren naar verhouding weinig plaatsen.
Voor herhaling vatbaar.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hebben voor de tweede keer het A-H menu gehad,en wederom was het weer ontzettend lekker,ik kom hier zeker nog vaker terug,prima restaurant met gezellig personeel.
Varewijck .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zijn hier voor het eerst gaan eten en vonden het goed ,goede vriendelijke bediening prima eten lekker en smakelijk kortom nog een keer dus!
Wim-Corrie .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zoals we gewend zijn was het weer in 1 woord voortreffelijk. Een fijne ontvangst en zeer goede bediening, en weer geweldig gegeten. Het wordt zo langzamerhand ons restaurant.
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
onze besproken tafel was nog bezet. We moesten dus wel een half uurtje wachten. Aan de bar iets gedronken. Geen probleem.