het Wapen van Nieuw-Beijerland

Spuidijk 15 3264 LC Nieuw-Beijerland Nederland Kaart

Over restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland

Het 'wow-effect'

Volgens Het Wapen van Nieuw-Beijerland is hun missie geslaagd wanneer de beleving van de klant hun verwachting overtreft. Het heeft allemaal te maken met het verrassingseffect. Je verwacht een bepaalde standaard en als een restaurant daar ver overheen gaat, dan is jouw avond als klant compleet! In dit bijzondere restaurant voel je je als klant koning te rijk en word je verwend met de lekkerste gerechten en beste wijnen!

Meer informatie over restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 21:00
Zaterdag 12:00 - 21:00

Voordelig
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Varewijck .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zijn hier voor het eerst gaan eten en vonden het goed ,goede vriendelijke bediening prima eten lekker en smakelijk kortom nog een keer dus!
Wim-Corrie .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zoals we gewend zijn was het weer in 1 woord voortreffelijk. Een fijne ontvangst en zeer goede bediening, en weer geweldig gegeten. Het wordt zo langzamerhand ons restaurant.
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
onze besproken tafel was nog bezet. We moesten dus wel een half uurtje wachten. Aan de bar iets gedronken. Geen probleem.
Toos Z.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Op 13 nov. hebben we via iens gegeten. Het was heerlijk en gezellig.
De bediening is ook klant vriendelijk. Gaan er zeker nog eens eten.
Colube .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het was druk maar bediening verloor je niet uit het oog. Er was goed rekening gehouden met van te voren opgegeven allergie. Gezellige avond en zonder zorgen gegeten.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was een gezellige avond en we hebben lekker gegeten.
Alles was goed na elkaar opgediend, geen gehaast.
Drankjes werden ook goed in de gate gehouden
Vsser .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Het Wapen van Nieuw-Beijerland, zeer gastvrij, wij kwamen hier terecht vanwege de goede recensies en dat heeft ons niet teleurgesteld!
Heerlijk gegeten!
Walteralblas .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het restaurant heeft een idyllische ligging met uitzicht op vaarwater Het Spui.
Er heerst een gezellige sfeer in deze gelegenheid en het bedienend personeel geeft je een thuisgevoel.
De keuken krijgt van ons een pluim voor de voortreffelijke wijze waarop de gerechten bereid zijn en het smaakt naar meer.
Louisevanojen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellig gegeten - leuke enthousiaste bediening - je mag buiten de AH aktie ook van de kaart kiezen voor
10 Euro extra per gerecht Dat is niet nodig vonden wij drie keuzes voor de aktie
Vis/vlees/vegetarisch
Cmvanderleek .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
leuke ontvangst, leuke inrichting met zicht op het Spui. de bediening was goed en het eten was heerlijk. we hadden het A.H. menu. je kon kiezen uit drie menu's allemaal even lekker dus boffen we dat we in februari nog een x gebruik kunnen maken van dit aanbod. deze locatie is echt een aanrader
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gisteravond 15 oktober ons 40 jarig huwelijksjubileum gevierd met
32 gasten. Een dineetje gegeven In het apparte gedeelte van het restaurant leuk intiem gedeelte mooie gedekte tafels met mooie bloemen. Het was heerlijk eten en leuke gezellige gastvrije bediening. Wij hadden bij sabi entertainment zangeres Sabrina ingehuurd. Heel leuk concept, zij trad op tussen de gangen heel erg leuk,een aanrader als U een feestje geeft . Veel leuke reacties gehad op ons feestje over het heerlijke eten. Niets te kort gekomen en leuke muziek.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten ! Ditmaal via de AH actie en ook ditmaal werden er geen concessies gedaan aan de kwaliteit !
Gastvrouw is zoals altijd zeer vriendelijk ! We komne zeer zeker binnenkort weer terug !
Heidendam .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Daarvoor is speciaal een menukaart gemaakt, met keuze uit 3 x een 3 gangenmenu (vlees, vis of vegetarisch) Goed en voldoende gegeten in een zeer gemoedelijke sfeer.
Marjan.de.groot .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Samen met mijn man donderdagavond 6 oktober uitstekend gegeten in het Wapen van Nieuw Beijerland. Zeer vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.
Familiereuziger .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vanwege de AH 2 voor 1 actie naar t Wapen van Nieuw Beijerland. Gezellig ingericht restaurant met smakelijk driegangenmenu! Hier komen we nog eens terug! Kleinkind was mee en voor hem was er een ton met speelgoed.
Henkmariet .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het was gezellig druk. Het gekozen voorgerecht (carpaccio) was heerlijk. Het hoofdgerecht was uitgebreid en smaakte goed en het dessert viel ook in goede aarde. Een geslaagd diner.
Marjan.de.groot .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heb er samen met mijn man uitstekend gegeten. Vriendelijke bediening en een ontspannen sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Super lekker gegeten met AH zegel actie, carpaccio en varkenshaas met aardbeien baverois voor mij was echt heerlijk,mijn man had carpaccio ,tongfiletrolletjes met zalm en sorbet na,was echt geweldig lekker,gezellige sfeer in een vol restaurant wat overigens niet storend was.vriendelijke vlotte bediening.gaan zeker dit jaar nog een keer terug
E V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Echt heerlijk gegeten van de speciale kaart met de Albert Heijn bonnen, vriendelijke ontvangst, prima sfeer, gemoedelijk, mooi uitzicht over het Spui. Restaurant zat aardig vol, bediening was vlot en netjes.
De menu's op de kaart kwamen niet geheel overeen wat op de site werd gepresenteerd, maar er werd hierover niet moeilijk gedaan en werd voorgesteld om het voorafje aan te passen, wat overigens heerlijk smaakte.
Er was meer dan ruim voldoende wat op tafel kwam, tevens werd er gratis een kan met water neer gezet.
Ondanks de werkzaamheden is "het Wapen" toch goed bereikbaar, kortom, een aanrader om hier eens te gaan eten, wij komen zeker nog eens terug!!