het Wapen van Nieuw-Beijerland

Spuidijk 15 3264 LC Nieuw-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland

Het 'wow-effect'

Volgens Het Wapen van Nieuw-Beijerland is hun missie geslaagd wanneer de beleving van de klant hun verwachting overtreft. Het heeft allemaal te maken met het verrassingseffect. Je verwacht een bepaalde standaard en als een restaurant daar ver overheen gaat, dan is jouw avond als klant compleet! In dit bijzondere restaurant voel je je als klant koning te rijk en word je verwend met de lekkerste gerechten en beste wijnen!

Meer informatie over restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 21:00
Zaterdag 12:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa card
j.laar418 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
ik vond de groenten bij het vis potje veel te gaar. De drankjes zijn gunstig geprijsd. Bij het voorgerecht werd er droog brood geserveerd wat wij een domper vonden. De totaal prijs van het driegangendiner vinden wij niet overeenkomen met het eten wat je er voor krijgt. Dit in verhouding met ervaringen elders opgedaan in deze regio met deze actie.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten was goed.
Alleen werd er achteraf €5,00 extra gerekend voor het niet nemen van een consumptie.
Dit stond wel aangegeven op het menu, maar eigenlijk hadden ze dit nog even moeten zeggen.
Jeannette54 K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezien de goede recensies, dit eetcafé - want een echt restaurant vind ik het niet - eens bezocht. Vriendelijke medewerkers, schoon toilet - zegt altijd wel iets van hoe een bedrijf werkt - heerlijk gelegen in de Hoeksche Waard, goede parkeergelegenheid in de buurt.

Wij kwamen met de AH bon en hadden een heerlijke carpaccio, een vleesspies, die enorm groot was, maar helaas ook iets te doorbakken waardoor hij wat taai was met stroganoff saus. Wat jammer was is dat de saus niet apart in een bv. juskom zat en nu door heel je bord heen dreef, als dessert een Dame blanche die gewoon lekker was.

Je krijgt vooral veel en met wat kleine details hier en daar is het zeker een goed eetcafé op een prachtige plaats om te gaan eten. Je gaat hier zeker met een volle buik vandaan.
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijke gegeten in een ontspannende sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.
De bediening is vlot en correct. Het restaurant is gezellig.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Uitstekend restaurant heerlijke gerechten en Goede bediening voor herhaling vatbaar , met name de voorgerechten bijzonder lekker
henkmariet .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
snelle en vriendelijke bediening. Het AD-diner was uitgebreid en lekker.
Niet voor niets al meerdere keren gereserveerd.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Alles was prima, met familie gezellig gegeten, fijne sfeer.
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We zijn hier voor de 3e keer geweest en opnieuw was het eten heerlijk. Bediening vriendelijk en als je geluk hebt zoals wij heb je een prachtige plek met zicht op het Spui
johnjumelet .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We werden op een heel vriendelijke manier ontvangen en het menu was voor deze actie ook goed.
Al met al een heel prettige ervaring.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Kusse sfeer, losse bediening, lekker eten, leuk uitzicht.
Voor herhaling vatbaar ????
esther L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Supergezellige huiskamer sfeer!! Eten is heerlijk en met liefde bereid ..
bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland is gezellig, de sfeer doet aan als een soort van tweede huiskamer. Naast een hapje eten kun je ook een drankje nemen aan de bar.
Bij binnenkomst netjes welkom geheten. We maakten gebruik van de AH Restaurantactie. Je kon kiezen uit drie vastgestelde driegangen menu's, waarbij je ook kon kiezen om bijv. het hoofdgerecht van een ander menu te nemen. We namen rundercarpaccio, gerookte zalm op toast als voorgerecht, heekfilet voor hoofdgerecht en apfelstrudel en bavarois als dessert. Het geheel smaakte fantastisch. Regelmatig kregen we aandacht van de gastheer en gastvrouw of alles naar wens is. Ook de tijd tussen de gerechten was niet te lang.
We hebben heerlijk gegeten. De AH Restaurantactie loopt nog tot en met eind februari, dus als je trek hebt gekregen, bij het Wapen van Nieuw-Beijerland moet je wezen!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het restaurant is op een prima locatie in het midden van Nieuw-Beijerland,en parkeergelegenheid is dichtbij. Vriendelijk personeel ,en je kan er heerlijk eten voor een gangbare prijs!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima keuzemenu (vlees, vis of vegetarisch). Gerechten uit alledrie de menu's mochten gecombineerd worden. Royale porties. Vlotte en vriendelijke bediening. Korte wachttijd ondanks de drukte. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten in de sfeervolle ambiance van het Wapen.
Het is ons de rit vanuit Barendrecht altijd meer dan waard????
(Deze keer aten wij met de AH actie)
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bij binnenkomst is de eerste indruk die van een dorpsherberg waar de tijd is stil blijven staan. De decoratie op de tafels, een van kleur veranderend lichtje en kunstbloemen, doen wat kermisachtig aan. Wat het eten en de bediening betreft een ruime voldoende. Smakelijke gerechten en ruime porties. Direct al een karaf water op tafel en een best genietbare witte huiswijn (biologische chardonnay).
Manja B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voor de tigste maal hier gegeten (altijd via AH-actie).
Wéér waren kwaliteit, bediening en sfeer geweldig!
Hopen hier nog vaak te komen!
Corrie A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ik was er samen met mijn zus en we hebben allebei genoten van het heerlijke eten. De zalmsalade was verrukkelijk en de zonnevis die we daarna opgediend kregen is voor ons een rede om nog eens terug te gaan naar Het Wapen van Nieuw-Beijerland.
Leenheer L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met AH bon hier gegeten, aangepaste beperkte kaart, 1 soort vlees of vis. Vriendelijke bediening, attent en niet opdringerig. Borden leuk opgemaakt en hoeveelheid voldoende. Totaal is gewoon goed.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wat een gemoedelijke en gezellige sfeer, geweldig! Heel klantvriendelijk ! ( zo werd er al vanuit eigen initiatief een kan met vers water op tafel gezet. Zonder kosten, super toch?
Hele leuke presentatie van de gerechten, bovendien werden er én verse ( eigengemaakte) frietjes én gebakken aardappeltjes geserveerd.
Zéker weten dat we er nog wel een keer ( een paar keer misschien zelfs wel) gaan eten. Top!
Met vriendelijke groet,
Anne Kolburg