het Wapen van Nieuw-Beijerland

Spuidijk 15 3264 LC Nieuw-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland

Het 'wow-effect'

Volgens Het Wapen van Nieuw-Beijerland is hun missie geslaagd wanneer de beleving van de klant hun verwachting overtreft. Het heeft allemaal te maken met het verrassingseffect. Je verwacht een bepaalde standaard en als een restaurant daar ver overheen gaat, dan is jouw avond als klant compleet! In dit bijzondere restaurant voel je je als klant koning te rijk en word je verwend met de lekkerste gerechten en beste wijnen!

Meer informatie over restaurant het Wapen van Nieuw-Beijerland

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 21:00
Zaterdag 12:00 - 21:00

Corrie A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ik was er samen met mijn zus en we hebben allebei genoten van het heerlijke eten. De zalmsalade was verrukkelijk en de zonnevis die we daarna opgediend kregen is voor ons een rede om nog eens terug te gaan naar Het Wapen van Nieuw-Beijerland.
Leenheer L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met AH bon hier gegeten, aangepaste beperkte kaart, 1 soort vlees of vis. Vriendelijke bediening, attent en niet opdringerig. Borden leuk opgemaakt en hoeveelheid voldoende. Totaal is gewoon goed.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wat een gemoedelijke en gezellige sfeer, geweldig! Heel klantvriendelijk ! ( zo werd er al vanuit eigen initiatief een kan met vers water op tafel gezet. Zonder kosten, super toch?
Hele leuke presentatie van de gerechten, bovendien werden er én verse ( eigengemaakte) frietjes én gebakken aardappeltjes geserveerd.
Zéker weten dat we er nog wel een keer ( een paar keer misschien zelfs wel) gaan eten. Top!
Met vriendelijke groet,
Anne Kolburg
h.palland .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een zeer enthousiaste begroeting bij binnenkomst. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren van een uitstekende kwaliteit. Een zeer aan te bevelen restaurant
Jilles P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Al meerdere keren gegeten, altijd prima, goede porties en netjes opgemaakte borden, een goed adres, het blift een aanrader zeker met de AH restaurantactie heel voordelig !
vsser .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben wederom weer heerlijk gegeten bij het wapen van Nieuw Beijerland, zeer gastvrije bediening, niets is hun teveel! Komen hier zeker weer terug!
JohnR R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wat een overweldigende ervaring! Hier gegeten op 1e kerstdag met 4 personen en 1 kind. De kwaliteit, de presentatie, het uit serveren, geweldig. Alle gasten mochten dagen van te voren al een keuze maken uit het rijke aanbod. Zo doende werden alle gasten per gang vrijwel gelijk bediend. Wat een keuken, gewoon top. Onze tafel had verschillende gerechten en we hebben het allen ervaren als een feestje. De sfeer is landelijk en gezellig, komt zeker ook door de sympathieke gastvrouw en gastheer van dit aan te raden plekje aan het water.
Astrid Willem K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Al een paar jaar komen wij met Kerst eten in het Wapen van Nieuw Beijerland en alle jaren hebben we in een warme kerstzweer lekker gegeten en was er niets op aan te merken. Helaas is dat dit jaar anders geweest er was een wat paniekerige zweer wat betreft de bediening het eten was op de aangebrande aardappelen wel goed maar nou ook weer niet om over naar huis te schrijven. Het leek wel of dat ze zich hebben verkeken op de hoeveelheid werk wat het met zich mee brengt om met zoveel gasten te kunnen koken. Ik vind het heel jammer dat dit restaurant dat toch heel goed staat aangeschreven in de Hoeksche Waard zoveel slechter is geworden.
karinbooltink .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten en gelukkig een parkeerplaats kunnen vinden. De weg was nl opgebroken en er waren naar verhouding weinig plaatsen.
Voor herhaling vatbaar.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hebben voor de tweede keer het A-H menu gehad,en wederom was het weer ontzettend lekker,ik kom hier zeker nog vaker terug,prima restaurant met gezellig personeel.
Varewijck .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zijn hier voor het eerst gaan eten en vonden het goed ,goede vriendelijke bediening prima eten lekker en smakelijk kortom nog een keer dus!
Wim-Corrie .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zoals we gewend zijn was het weer in 1 woord voortreffelijk. Een fijne ontvangst en zeer goede bediening, en weer geweldig gegeten. Het wordt zo langzamerhand ons restaurant.
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
onze besproken tafel was nog bezet. We moesten dus wel een half uurtje wachten. Aan de bar iets gedronken. Geen probleem.
Toos Z.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Op 13 nov. hebben we via iens gegeten. Het was heerlijk en gezellig.
De bediening is ook klant vriendelijk. Gaan er zeker nog eens eten.
colube .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het was druk maar bediening verloor je niet uit het oog. Er was goed rekening gehouden met van te voren opgegeven allergie. Gezellige avond en zonder zorgen gegeten.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was een gezellige avond en we hebben lekker gegeten.
Alles was goed na elkaar opgediend, geen gehaast.
Drankjes werden ook goed in de gate gehouden
vsser .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Het Wapen van Nieuw-Beijerland, zeer gastvrij, wij kwamen hier terecht vanwege de goede recensies en dat heeft ons niet teleurgesteld!
Heerlijk gegeten!
walteralblas .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het restaurant heeft een idyllische ligging met uitzicht op vaarwater Het Spui.
Er heerst een gezellige sfeer in deze gelegenheid en het bedienend personeel geeft je een thuisgevoel.
De keuken krijgt van ons een pluim voor de voortreffelijke wijze waarop de gerechten bereid zijn en het smaakt naar meer.
louisevanojen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellig gegeten - leuke enthousiaste bediening - je mag buiten de AH aktie ook van de kaart kiezen voor
10 Euro extra per gerecht Dat is niet nodig vonden wij drie keuzes voor de aktie
Vis/vlees/vegetarisch
cmvanderleek .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
leuke ontvangst, leuke inrichting met zicht op het Spui. de bediening was goed en het eten was heerlijk. we hadden het A.H. menu. je kon kiezen uit drie menu's allemaal even lekker dus boffen we dat we in februari nog een x gebruik kunnen maken van dit aanbod. deze locatie is echt een aanrader