Meer informatie over restaurant Het Wapen van Munster

- Diner vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Munster

bijzonderToos M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Het is altijd goed om naar het wapen van munster te gaan
Vriendelijke bediening
Dennis had een staartstuk klaargemaakt wat niet op de kaart stond
Aan tafel werd hij gesneden, heerlijk. Al met al voor herhaling vatbaar!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het Wapen van Munster, een goedlopende eetgelegenheid, werd al diverse malen bezocht, over het algemeen tot groot genoegen. Vrijdag 19 november aten we hier met drie personen en ook nu was het, toen we aankwamen, al heel druk.

We kozen allereerst een fles rode wijn uit en we kregen ook een fles kraanwater die steeds netjes werd bijgevuld. Als voorgerechten werd gekozen voor Egg Benedict, Warme Sushi roll en de Caesar salade. Allemaal lekker alhoewel de Caesar salade niet heel bijzonder was, meer een ‘gewone’ salade.

De hoofdgerechten bestonden uit de Ierse Ossenhaas, rood gebakken, erg goed en mals.
Groene asperges met crème van bataat, messeklever en Hollandaisesaus, ook heel lekker.
Alleen het laatste hoofdgerecht viel tegen, dat was de Aubergine uit de oven met ratatouille.
Je zou verwachten dat de aubergine zou zijn uitgehold en vervolgens gevuld met de ratatouille, maar dat bleek niet het geval. De vrucht was doormidden gesneden en ingekerfd met daar bovenop een klein laagje ratatouille. Niet erg verfijnd dus en wel erg veel aubergine, zeker niet voor herhaling vatbaar en ook niet aan te bevelen.

Als nagerecht namen we alle drie een ijstruffel met daarbij Dom koffie en Cappuccino.
Ondanks de misser van een hoofdgerecht deze keer blijft het Wapen van Munster een bezoekje zeker waard.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We komen bij het Wapen van Munster altijd erg graag, ontvangst, eten, in een woord voortreffelijk.
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We komen hier al jaren en het eten is altijd perfect, maar we komen ook voor de meer dan perfecte bediening. We waren dan ook echt teleurgesteld toen de bediening erg tegenviel. Degene die onze tafel bediende kwam niet één keer vragen of we nog iets wilden drinken, of alles naar wens was. Niemand meer gezien. Er is zelfs niet gevraagd of we nog een nagerecht of koffie wilden. Dat hebben we dan maar thuis gedaan. Dit zijn we echt niet gewend in dit restaurant. Ze staan toch echt bekend om de goede bediening, maar deze nieuwe medewerkster is echt een misser.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Goede en prettige atmosfeer.
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Altijd goed bij Wapen van Munster, kom er graag. Goed eten, super vriendelijke bediening.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
3de keer alweer in dit sfeervol ingerichte restaurant. Fantastisch gegeten. Zeer lekker en ruime porties. Mosselpannetje was een topper. Mosselen die gewoon heel goed van smaak zijn zonder de sausjes. Attente en zeer gezellige bediening. In voor een lolletje. Later op de avond komt de huiskat een bezoekje brengen. Na haar rondje gaat ze op de barkruk liggen en rondkijken naar alles wat er gebeurd.
Aankleding van de zaak is top. Oude keukenspullen, oude blikken, en zelf een grote blaasbalg aan het plafond.
Komen zeker weer terug!
Jeanet D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wilde het nagerecht delen en dan denk je je krijgt 1 bord, maar nee dit was super gedaan op 2 aparte borden. Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.
Duncan V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Uitstekend bevallen en heerlijk gegeten...
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Eten was zonder meer in orde, maar niet echt bijzonder. Smaak van de kreeft was bijvoorbeeld vlak. Garnituur zeer matig. Niet alleen qua hoeveelheid ( 2 kleine bakjes groente, 1 klein portie frites voor 4 personen) maar ook qua smaak (witlof die nogal klef was aangemaakt met maizena en een fijn gehakte salade die nergens naar smaakt). Bediening was overigens goed. Echter de prijs kwaliteit verhouding is hier zoek.
Jac K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Al met al was hetprima
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wegens omstandigheden kwamen we pas na drie uur binnen voor een middagmaaltijd, maar de spontane serveerster nam ieder ongemak weg; natuurlijk kon er nog geluncht worden. We namen plaats in de serre, waar het nog iets lichter was. Want eerlijk is eerlijk; het Wapen van Munster mag wel iets opgepoetst worden. Het oogt donker en ietwat rommelig, als een dorpskroeg. Maar dan wel een gezellige dorpskroeg, want sfeer was er wel. Door de hartelijke bediening maar ook de bezetting. Ondanks het onhandige tijdstip waren er meerdere tafeltjes bezet. Qua eten kozen wij De Proeverij, meerdere hapjes die Oosters geïnspireerd leken. Geen verkeerde keuze; ieder hapje was erg lekker en keurig opgemaakt. Enig kritiekpuntje was de prijs/kwantiteit-verhouding, want met de kwaliteit zat het zeker goed. En zo verlieten wij even later vrolijk het pand, met een verrukkelijke smaak in onze mond maar met een maag die eigenlijk nog wel zo'n heerlijk hapje had gelust...
elcke H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
ik was met mijn dochter naar Wapen van Munster gegaan om te lunchen, wij kregen een tafeltje buiten, het enige wat iets tegenviel was de stoel, daar kon je niet lekker rechtop zitten naar hing iets naar achteren, maar verder was alles prima in orde, zeer aardige mevrouw die ons hielp, mijn dochter heeft voedsel allergie en er werd steeds gevraagd. of ze dit of dat wel kon eten, het eten zag er heel mooi uit en smaakte ook erg goed, de koffie na was ook uitmuntend, kortom een heel geslaagde lunch en we komen zeker nog eens terug in De Rijp om te eten in het Wapen van Munster
Hien L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
vooraf hebben we oesters en soep genomen die waren heerlijk :) hoofdgerecht waren niet bijzonder lams racks waren aan het rauwe kant had betere gegeten maar servies was goed
Greta V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het was geweldig kom zeker terug en vertel het aan vrienden en familie , wij komen nu voor de 8 ste keer
André A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hadden iets te vieren en Het Wapen van Munster werd ons aangeraden. We namen allereerst een heerlijke Prosecco. Als voorgerecht kreeg ik een goedgevulde mediterrane soep met een heerlijke smaak. Mijn vrouw en dochter namen de proeverij en dat was verfijnd en verrassend. Als hoofdgerecht had ik de tournedos en die was perfect. Het komt helaas zelden voor dat een stuk vlees zo goed is, maar deze krijgt een 9. Goed van samenstelling en van smaak. De bediening was vriendelijk. Al met al een zeer goede ervaring. De prijs/kwaliteit verhouding was top.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
eten prima, service zeer vriendelijk, ietsje te lang wachten maar als je gezellig zit maakt dat niet uit.
al met al zeer p;ezierig....
Fidel L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Goed gegeten in deze tent met een zakenrelatie. Voor deze gelegenheid was dit ook het perfecte restaurant, goed eten voor een mooie prijs. Het aanbod van de gerechten was wat "gewoner" dan ik had verwacht op basis van de ervaringen van mensen om mij heen.
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke betrokken bediening en leuke ambiance.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima keuken, goede bediening en fijne sfeer