Het Wapen van Munster

Paul L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
cita D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten,was net zorg bereid.vlotte bediening en een hele fijne sfeer in het restaurant
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Geweldige avond
nico V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lekker gegeten in gemoedelijke sfeer en dito gastvrouwen.
Ipek C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten. Het eten was ontzettend lekker, zowel voorgerecht als hoofdgerecht. De bediening was ook erg goed. Kortom, niets op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
op zondagavond met 4 personen gegeten. het was zeer druk, alle tafels bezet. dit zorgt voor een wat rumoerige indruk, maar wel gezellig. Drankjes werden snel verzorgt, terwijl het eten op een rustiger tempo werd geserveerd. Als voorgerecht een plateau fruits de mer, welke zeer genereus was opgemaakt (was ook niet goedkoop) en zeer smakelijk was. Als hoofdgerecht wilde ik graag het dagvoorgerecht van rosbief met eendenlever, en tafelgenoten ossenhaas en dorade in zijn geheel bereid. Garnituren werden apart geserveerd. de ossenhaas was tot de laatste hap zeer mals en smakelijk. Eigenlijk was er geen plek meer voor een dessert, maar kon het toch niet laten met zoveel lekkers op de kaart. Niet goedkoop, maar zeer de moeite waard.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Alles is heerlijk en het vriendelijke personeel doet er alles aan om je een heerlijke avond te bezorgen.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Leuk restaurant in klein dorpje. Heerlijk eten, vriendelijke bediening, goede sfeer. We hadden een fijne avond. Twee minpuntjes: tweemaal te lang moeten wachten op de volgende gang. En de prijs voor de gerechten zijn fors.
schel1234 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Ter gelegenheid van een verjaardag dit restaurant opnieuw bezocht met 5 personen.
M'n laatste recensie voor dit restaurant was van 2012 en was toen zeer goed.
Verrassend is dat ze de kwaliteit voor zowel het eten als de bediening op het hoge niveau hebben kunnen handhaven.
Goede ontvangst en gelijk een karaf water op tafel.
Wij zijn alleen nieuwsgierige eters en bestelden 5 verschillende voorgerechten.Wat overigens geen enkel probleem was maar het gaf ons de gelegenheid om van alles wat te proeven .
Ook de hoofdgerechten werden mooi geserveerd en waren van hoge kwaliteit.
Misschien één kleine aanmerking; de vegetarische schotel met groene asperges was wat vlak van smaak.
Dat moet beter kunnen.
We hadden een fijne avond en wachten voor de volgende keer niet meer zo lang.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Ontvangst was zeer hartelijk en 'warm', de tevoren schriftelijk opgegeven voedselintoleranties waren bekend en werden direct en correct toegepast (dat maken we zelden mee). Heerlijk gegeten en vriendelijke en vlotte bediening. Hier komen we graag terug.
frank D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
het eten bij het wapen is altijd heel smaakvol en van goede kwaliteit. bij geen enkel bezoek ben ik teleurgesteld.het is goed eten in een sfeervolle omgeving. het is er altijdvol.dat zegt genoeg.
Michel F.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
In één woord fantastisch. Heerlijk eten en uitstekende sfeer en bediening.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ruime en gevarieerd menu en zeer
vriendelijke bediening!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De prijs staat absoluut niet in verhouding tot de prestatie, als voor gerecht Rundercarpaccio en Sashimi, de carpaccio was standaard opgediend, en de sashimi was fantasieloos. Als hoofdgerechten de Chateau briand en verse tong (beide 37,50 pp), goed stuk vlees, maar ook zonder enige fantasie opgediend, zo ook de tong. Als bij gerechten bakje gebakken aardappeltjes, friet, een klein bordje rouwkost en lof in kaas, waarbij de kaas overheerst, allemaal ver onder de maat. De ruimte is bijzonder luidruchtig, wij hebben zo wat moeten schreeuwen om elkaar te kunnen blijven verstaan. Het leek wel een kippenhok De entourage komt over als de winkel van malle pietje. De tafels staan te dicht op elkaar. Het personeel is daar en tegen wel super vriendelijk en attent, maar kan de teleurstelling niet compenseren. Resumé, veel te duur, veel te luidruchtig en niet voor herhaling vatbaar.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Hier op woensdag 5 oktober geluncht.
Wat een leuke verrassing als je binnen komt. Allerlei oude prullaria, waar je ook kijkt of zit. Dat alles geeft een hele leuke gezellige sfeer van het verleden. Echt leuk.
Maar als dan de dame die bediend ook nog aardig is om je een leuke tafel te geven bij het raam, zodat je naast het kijken naar de prullaria ook nog naar buiten kunt kijken, is dat deel in ieder geval goed.
Een "twaalfuurtje" als lunch is gewoon heerlijk en goed van smaak. 2 verschillende broodjes ( boterhammen) beleg en een kopje heerlijke soep, maakt het geheel af.
Dit is echt een gelegenheid waar het leuk toeven is en bij wederkomst in deze omgeving zal dit restaurant in mijn geheugen direct weer naar boven komen. Chapeau.
X V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Afgelopen zaterdag met vrienden weer eens gegeten bij het Wapen van Munster in de Rijp.
Het was enige tijd geleden, maar toch als vanouds. Een warme ontvangst, altijd vriendelijke bediening en ouderwets gezellig. We hebben een fantastische avond gehad en heerlijk gegeten. Het is altijd lastig kiezen omdat alle gerechten me zorg worden bereid en altijd smakelijk zijn.
Fijn om er weer eens geweest te zijn, voor herhaling vatbaar. De volgende keer niet meer zo lang wachten. Het is echt een heerlijke sfeer bij het Wapen van Munster !!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Laat in de avonds aangekomen en ontanks dat het na 9 uur was kon er toch besteld worden.
Buiten op het terras is het goed toeven en het eten is heerlijk.
Goede eendenborst gegeten. Vriendelijke bediening.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Parkeren is wat moeilijk in De Rijp.
Je kunt op loopafstand bij het winkelcentrum goed parkeren, maar dan rest er nog wel een stukje lopen richting de centraal gelegen kerk waar het Wapen van Munster voor staat.
Aanrader om naar toe te gaan en ook om even door De Rijp te wandelen of door de Eierlandsepolder.
Proefkonijntjes .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Meerdere keren geweest en elke keer heerlijk gegeten. Aanrader is de proeverij als vooraf. Service is erg goed. Leuke, losse sfeer.
Moppie50 D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Prachtige oude kroeg/eetcafé in het schilderachtige dorpje De Rijp. Met een groep Duisters en Zwitsers gegeten en het was een geweldige avond. Attent en aardig personeel, schitterende omgeving en heerlijk eten. We hadden oa kabeljauw met mosterdsaus, lamskarbonaadjes en garnalenkroketjes vooraf.
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteren op zaterdagavond voor het eerst hier gegeten. Wat een succes! Het restaurant zat propvol, maar de bediening was zo enorm attent en vriendelijk dat daar niets van te merken was.

Het decor vonden wij juist wel leuk, oud hollands. De sfeer is hierdoor lekker informeel, en het is een mooie combi met de zeer professionele bediening.
Wij hadden vooraf de oesters en sashimi , als hoofd de bavette ( echt een aanrader! ) en de saltimbocca. Alles was duidelijk met liefde klaargemaakt en smaakte goed. De combinaties waren heerlijk, de porties zeker groot genoeg, een assertie aan bijgerechten werd ook nog op tafel gezet.

Heerlijke fles wijn, en een goed dessert; kortom, hier gaan wij zeker nog eens heen.

Het is zeker niet het goedkoopste restaurant, maar de prijs kwaliteit verhouding is dik in orde. Een absolute aanrader!