Meer informatie over restaurant Het Wapen van Munster

- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 11:00

Vera B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wegens omstandigheden kwamen we pas na drie uur binnen voor een middagmaaltijd, maar de spontane serveerster nam ieder ongemak weg; natuurlijk kon er nog geluncht worden. We namen plaats in de serre, waar het nog iets lichter was. Want eerlijk is eerlijk; het Wapen van Munster mag wel iets opgepoetst worden. Het oogt donker en ietwat rommelig, als een dorpskroeg. Maar dan wel een gezellige dorpskroeg, want sfeer was er wel. Door de hartelijke bediening maar ook de bezetting. Ondanks het onhandige tijdstip waren er meerdere tafeltjes bezet. Qua eten kozen wij De Proeverij, meerdere hapjes die Oosters geïnspireerd leken. Geen verkeerde keuze; ieder hapje was erg lekker en keurig opgemaakt. Enig kritiekpuntje was de prijs/kwantiteit-verhouding, want met de kwaliteit zat het zeker goed. En zo verlieten wij even later vrolijk het pand, met een verrukkelijke smaak in onze mond maar met een maag die eigenlijk nog wel zo'n heerlijk hapje had gelust...
elcke H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
ik was met mijn dochter naar Wapen van Munster gegaan om te lunchen, wij kregen een tafeltje buiten, het enige wat iets tegenviel was de stoel, daar kon je niet lekker rechtop zitten naar hing iets naar achteren, maar verder was alles prima in orde, zeer aardige mevrouw die ons hielp, mijn dochter heeft voedsel allergie en er werd steeds gevraagd. of ze dit of dat wel kon eten, het eten zag er heel mooi uit en smaakte ook erg goed, de koffie na was ook uitmuntend, kortom een heel geslaagde lunch en we komen zeker nog eens terug in De Rijp om te eten in het Wapen van Munster
Hien L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
vooraf hebben we oesters en soep genomen die waren heerlijk :) hoofdgerecht waren niet bijzonder lams racks waren aan het rauwe kant had betere gegeten maar servies was goed
Greta V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het was geweldig kom zeker terug en vertel het aan vrienden en familie , wij komen nu voor de 8 ste keer
ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
eten prima, service zeer vriendelijk, ietsje te lang wachten maar als je gezellig zit maakt dat niet uit.
al met al zeer p;ezierig....
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke betrokken bediening en leuke ambiance.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima keuken, goede bediening en fijne sfeer
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijke eerlijke gerechten. voortreffelijk bereidde groenten. super lekker gegeten.
cita D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten,was net zorg bereid.vlotte bediening en een hele fijne sfeer in het restaurant
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Geweldige avond
nico V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lekker gegeten in gemoedelijke sfeer en dito gastvrouwen.
Ipek C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten. Het eten was ontzettend lekker, zowel voorgerecht als hoofdgerecht. De bediening was ook erg goed. Kortom, niets op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
op zondagavond met 4 personen gegeten. het was zeer druk, alle tafels bezet. dit zorgt voor een wat rumoerige indruk, maar wel gezellig. Drankjes werden snel verzorgt, terwijl het eten op een rustiger tempo werd geserveerd. Als voorgerecht een plateau fruits de mer, welke zeer genereus was opgemaakt (was ook niet goedkoop) en zeer smakelijk was. Als hoofdgerecht wilde ik graag het dagvoorgerecht van rosbief met eendenlever, en tafelgenoten ossenhaas en dorade in zijn geheel bereid. Garnituren werden apart geserveerd. de ossenhaas was tot de laatste hap zeer mals en smakelijk. Eigenlijk was er geen plek meer voor een dessert, maar kon het toch niet laten met zoveel lekkers op de kaart. Niet goedkoop, maar zeer de moeite waard.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Alles is heerlijk en het vriendelijke personeel doet er alles aan om je een heerlijke avond te bezorgen.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Leuk restaurant in klein dorpje. Heerlijk eten, vriendelijke bediening, goede sfeer. We hadden een fijne avond. Twee minpuntjes: tweemaal te lang moeten wachten op de volgende gang. En de prijs voor de gerechten zijn fors.
schel1234 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Ter gelegenheid van een verjaardag dit restaurant opnieuw bezocht met 5 personen.
M'n laatste recensie voor dit restaurant was van 2012 en was toen zeer goed.
Verrassend is dat ze de kwaliteit voor zowel het eten als de bediening op het hoge niveau hebben kunnen handhaven.
Goede ontvangst en gelijk een karaf water op tafel.
Wij zijn alleen nieuwsgierige eters en bestelden 5 verschillende voorgerechten.Wat overigens geen enkel probleem was maar het gaf ons de gelegenheid om van alles wat te proeven .
Ook de hoofdgerechten werden mooi geserveerd en waren van hoge kwaliteit.
Misschien één kleine aanmerking; de vegetarische schotel met groene asperges was wat vlak van smaak.
Dat moet beter kunnen.
We hadden een fijne avond en wachten voor de volgende keer niet meer zo lang.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Ontvangst was zeer hartelijk en 'warm', de tevoren schriftelijk opgegeven voedselintoleranties waren bekend en werden direct en correct toegepast (dat maken we zelden mee). Heerlijk gegeten en vriendelijke en vlotte bediening. Hier komen we graag terug.
frank D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
het eten bij het wapen is altijd heel smaakvol en van goede kwaliteit. bij geen enkel bezoek ben ik teleurgesteld.het is goed eten in een sfeervolle omgeving. het is er altijdvol.dat zegt genoeg.
Michel F.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
In één woord fantastisch. Heerlijk eten en uitstekende sfeer en bediening.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ruime en gevarieerd menu en zeer
vriendelijke bediening!