Meer informatie over restaurant Het Wapen van Munster

- Diner vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Munster

Erik D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prima eten, inrichting qua attributen zo over de top dat het weer leuk was!
Steef B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was weer genieten van het heerlijke eten.Je word hier nooit teleurgesteld.Fijne ambiance met persoon met verstand van zaken.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gisteravond (wederom) gegeten. Altijd sfeervol, gezellig, en hele goede en prettige bediening. Voor de 2e keer daar de Chateaubriand daar gegeten. Prachtig vlees, goede bereiding maar vond de garnituur wat matig. Ongetwijfeld kon je bijbestellen maar klein bakje frites en miste een beetje gebakken aardappeltjes. Hoe dan ook, gratis karaf water al bij aankomst op tafel en brood van het huis vind ik wel heel keurig! We hebben enorm genoten.
John V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Duurde nu iets langer dan dat we gewend waren.
Niny E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Goed eten, vrolijke bediening!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Op een woensdag wezen eten, restaurant bijna vol met gezellige sfeer.. vriendelijke ontvangst kregen tafel in de serre.. bediening kwam snel om drinken op te nemen en met mandje brood. Menukaart en uitleg van extra gerechten buiten de kaart om. Ruime keuze vlees vis vega alles aanwezig. Bediening hele avond vriendelijk, zonder stress en tijd voor praatje. Eten heerlijk en voldoende konden meer krijgen indien gewenst. Komen hier zeker terug was een top avond.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Kwaliteit en bediening goed. Sfeer goed. Geluidsniveau, althans in de aangebouwde ruimte, erg rumoerig.
Totaal positief en voor herhaling vatbaar.
Gerecht "sashimi" zeer goed.
peter W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goed eten en vriendelijk en kundig personeel
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk eten, en ontzettend leuk personeel
freetimeradio W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Lekker gegeten, goede sfeer, uitgebreide kaart.
Donna C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Top!
Heerlijk gegeten en zeer lieve bediening. Had al een keertje eerder willen eten hier alleen was er alleen nog plek voor 2 naast een hele grote groep. Dat vondt diegene aan de telefoon niet echt geschikt voor ons zei hij eerlijk. Nou dat vond ik erg vriendelijk dus beloofde een ander keertje te komen.
Prima service dus…!
petra O.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
heerlijk gegeten alles super AANRADER.
bijzonderToos M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Het is altijd goed om naar het wapen van munster te gaan
Vriendelijke bediening
Dennis had een staartstuk klaargemaakt wat niet op de kaart stond
Aan tafel werd hij gesneden, heerlijk. Al met al voor herhaling vatbaar!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het Wapen van Munster, een goedlopende eetgelegenheid, werd al diverse malen bezocht, over het algemeen tot groot genoegen. Vrijdag 19 november aten we hier met drie personen en ook nu was het, toen we aankwamen, al heel druk.

We kozen allereerst een fles rode wijn uit en we kregen ook een fles kraanwater die steeds netjes werd bijgevuld. Als voorgerechten werd gekozen voor Egg Benedict, Warme Sushi roll en de Caesar salade. Allemaal lekker alhoewel de Caesar salade niet heel bijzonder was, meer een ‘gewone’ salade.

De hoofdgerechten bestonden uit de Ierse Ossenhaas, rood gebakken, erg goed en mals.
Groene asperges met crème van bataat, messeklever en Hollandaisesaus, ook heel lekker.
Alleen het laatste hoofdgerecht viel tegen, dat was de Aubergine uit de oven met ratatouille.
Je zou verwachten dat de aubergine zou zijn uitgehold en vervolgens gevuld met de ratatouille, maar dat bleek niet het geval. De vrucht was doormidden gesneden en ingekerfd met daar bovenop een klein laagje ratatouille. Niet erg verfijnd dus en wel erg veel aubergine, zeker niet voor herhaling vatbaar en ook niet aan te bevelen.

Als nagerecht namen we alle drie een ijstruffel met daarbij Dom koffie en Cappuccino.
Ondanks de misser van een hoofdgerecht deze keer blijft het Wapen van Munster een bezoekje zeker waard.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We komen bij het Wapen van Munster altijd erg graag, ontvangst, eten, in een woord voortreffelijk.
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We komen hier al jaren en het eten is altijd perfect, maar we komen ook voor de meer dan perfecte bediening. We waren dan ook echt teleurgesteld toen de bediening erg tegenviel. Degene die onze tafel bediende kwam niet één keer vragen of we nog iets wilden drinken, of alles naar wens was. Niemand meer gezien. Er is zelfs niet gevraagd of we nog een nagerecht of koffie wilden. Dat hebben we dan maar thuis gedaan. Dit zijn we echt niet gewend in dit restaurant. Ze staan toch echt bekend om de goede bediening, maar deze nieuwe medewerkster is echt een misser.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Goede en prettige atmosfeer.
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Altijd goed bij Wapen van Munster, kom er graag. Goed eten, super vriendelijke bediening.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
3de keer alweer in dit sfeervol ingerichte restaurant. Fantastisch gegeten. Zeer lekker en ruime porties. Mosselpannetje was een topper. Mosselen die gewoon heel goed van smaak zijn zonder de sausjes. Attente en zeer gezellige bediening. In voor een lolletje. Later op de avond komt de huiskat een bezoekje brengen. Na haar rondje gaat ze op de barkruk liggen en rondkijken naar alles wat er gebeurd.
Aankleding van de zaak is top. Oude keukenspullen, oude blikken, en zelf een grote blaasbalg aan het plafond.
Komen zeker weer terug!
Jeanet D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wilde het nagerecht delen en dan denk je je krijgt 1 bord, maar nee dit was super gedaan op 2 aparte borden. Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.