Het Wapen van Middelie

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Middelie

• Terras
ArnoudL .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Ophet terras een broodje gegeten en wat gedronken. Het duurde vreselijk lang alvorens de bestelling werd opgenomen, waarbij de bestelling vier keer moest worden herhaald. De koffie was gewoon koud, cappuccino was er niet en de prik was volledig van de rivella af. Eens maar nooit meer.
YoJa36 V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Heel toevallig kwamen wij hier terecht voor het avondeten. Wij vrienden (fiets) groep van 10 personen waren een rondje Broek in Waterland aan het fietsen en ’s middags vroegen enkele dames of zij hier van het toilet gebruik mochten maken, was geen enkel probleem. En zij waren al meteen onder de indruk van het interieur en het terras. Zodat wij “s avonds met de auto dit restaurant weer hebben opgezocht en geloof ons maar, hier hadden wij geen van alle spijt van! Wat een gastvrijheid en een humor van onze gastheer Kees, maar natuurlijk was het eten hier echt fantastisch! Van de voorgerechten tot het nagerecht. Tweemaal een mandje brood: met huisgemaakte aioli, sud ’n sol tomaatjes, zeezout en extra vergine olive oil. De Italiaanse tomatensoep was uitverkocht maar de vervanging was werkelijk uitstekend Zaanse mosterdsoep, daarna voor enkele dames het voorgerecht als hoofdgerecht de “Carpaccio Jordaan” (gemengde sla met pesto, met Parmezaanse kaas, pijnboompitjes en kappertjes. Vers gesneden gerookte biefstuk van slagerij Louman uit de Amsterdamse Jordaan) echt heerlijk. Tweemaal de Saté Middelie (kipsaté van de grill, geserveerd met friet en atjar van komkommer,radijs, taugé en rode ui) gewoon erg goed. Eenmaal Spareribs (met ditmaal de pikante marinade, met 2 sausjes en een atjar van komkommer, rode ui, radijs en taugé) Tweemaal de Mixed grill (4 soorten vlees van de grill met tzatziki en cocktailsaus) alles was gewoon uitstekend van smaak en uiterlijk. Maar dit was nog niet alles, ons advies neem eens als nagerecht de Koffie Middelie (en laat u verrassen) en trouwens de Dame Blanche was ook zo op. Al met al een restaurant waar wij zeker terugkomen. Complimenten aan de Kok en gastheer Kees.
S0njaa .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Het wapen van Middelie heeft een goeie kaart, en goed eten. De bediening is gezellig en denkt goed mee. Geen haast, geen opdringerigheid en altijd sfeervolle muziek. Ik heb hier al regelmatig gegeten, en het is altijd goed