Het Wapen van Lienden

Dokter van Noortstraat 2 4033 AA Lienden Nederland Kaart
  • internationale keuken
  • Bistro

Over het restaurant Het Wapen van Lienden

Een diner, lunch, borrel, vergadering of feest: bij eetcafé Het Wapen van Lienden bent u op
de juiste plaats! Ons karakteristieke pand, de ongedwongen sfeer, onze eerlijke keuken en de aandacht voor onze gasten: stuk voor stuk ingrediënten voor een gezellig en smakelijk samenzijn.

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Lienden

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Lienden

Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Bleek wel onder iens te staan maar bleek
viel niet onder ahrestaurantactie te vallen .kwaliteit en prijs was uitstekend.
Aad A.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gastvrij en ongedwongen. Het eten was prima
Ivonne R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Met mooi weer buiten gegeten wat wel druk was zo aan het kleine kruispunt. Alles zeer gemoedelijk .Vriendelijke bediening. Het eten was ruim voldoende en goed
Liedje W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Tries, de kok, gebruikt verse ingrediënten en zet je een heerlijk maal voor met eerlijke en smaakvolle producten. Leuk dat hij zelf naderhand kwam informeren hoe het smaakte. Een man met hart voor zijn vak! Wij komen zeker terug.
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Erg lekker en relaxed gegeten !
Kom er zeker nog een keer terug .
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Gezellig restaurant in informele bruine kroegsfeer.
Heerlijke biefstuk gegeten met pepersaus en lekkere groenten erbij. Alles perfect.
Goede kok!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Het was vrijdagavond, redelijk druk, vandaar dat de wachttijd beter kan. De kok kwam zich naderhand wel verontschuldigen.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Combinatie kroeg restaurant...eten was geweldig
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Een kok ziek naar huis. Daardoor iets langer gewacht. Goed opgevangen door broodje vooraf. Echt eetcafe met bovengemiddelde kok! Prima.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Uitstekende bediening entourage gezellige kroeg en het eten uitmuntend. Komen zeker terug.
Mariëlla V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Mooi oud cafe restaurant. Gezellige bardame/bediende. Goed gebakken biefstuk met gebakken seizoensgroente en met lekkere salade en frietjes erbij.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten, prachtig pand. Zeer aardige bediening, tomatensoep en carpaccio vooraf aanrader. Ik lust geen rucola is netjes weggelaten. Varkenshaas saté met de lekkerste pindasaus die ik ooit heb gegeten en een schnitzel met verse groenten, ruime bak patat en salade erbij. We zaten te vol voor het toetje, wij komen terug! Aanrader!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Na mijn verhuizing uit Brabant op zoek in de regio Tiel naar een echt 'bruin' eetcafé, waar ik alleen of met vrienden en/of familie na het wandelen met de hond gezellig met een goed getapt glas bier kan 'buurten', er als ik daar zin in heb een kaartje kan leggen en/of een balletje kan stoten maar er bovenal van een lekkere maaltijd kan genieten. Ik belandde met zoon, schoondochter en mijn maatje Bo, mijn zwarte Briard die er ook welkom is, bij Het wapen van Lienden van Tries&Linda en hun enthousiaste team.
Die avond bleek het partycentrum toevallig niet bezet en was de gehele brigade gezellig in het eetcafé doende en kreeg dochterlief zelfs les in het opnemen van bestellingen, wat ze super overigens super goed deed! Opvolging lijkt dus nu al geregeld!
Na een uitgebreid aperitief op het terras met huisgebakken brood en verrukkelijke huisgemaakte kruidenroomboter werd het binnen aan tafel genieten van de uitgezochte (h)eerlijke gerechten.
De uiterst gevarieerde kaart bood ons een ruime keuze van gerechten niet duurder dan € 20!
Het werd ditmaal een echt a la carte etentje, variërend van een carpaccio “Wapen van Lienden”, het “Neusje van de zalm” en een “Geitje en bijtje”, gesneden ossenhaas, gerookte zalm en zachte geitenkaas, als voorgerecht. Gevolgd door een “Javaanse saté” van varkenshaas, pittige gamba’s uit de pan en een malse biefstuk van de haas als plaatjes opgediende hoofdgerechten.
Kort gezegd een tent om naar terug te keren, een echte blijver dus, inmiddels mijn stamcafé, waar ik misschien wel lid wordt van de biljartvereniging! Afgelopen zaterdag ben ik er met mijn dochter en twee kleinzoons, zij wonen ook in Tiel, terug geweest, ditmaal weer voor de carpaccio maar nu vergezeld van een originele Wiener schnitzel met aardappelsalade en groen salade en de boys een hamburger en spareribs en zij waren al even enthousiast.