het wapen van Ilpendam

Dorpsstraat 7 1452 PD Ilpendam Nederland Kaart
31-204363373

Meer informatie over restaurant het wapen van Ilpendam

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant het wapen van Ilpendam

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ikzelf woon net buiten het centrum van Amsterdam maar binnen een straal van een kilometer kan ik op honderden plekken ontbijten, lunchen en dineren. Dat heet luxe. Als je in Ilpendam woont dan kun je in een straal van twee kilometer maar op één plek terecht en dat is bij het Wapen van Ilpendam. Da's minder. Ze pretenderen zelf niet meer te zijn dan een pannenkoekenhuis en eetcafé en dat is conform de menukaart. En zoals het een klein dorp betaamt, ligt de zaak op de plek waar de Kerkstraat uitkomt op de Dorpsstraat (hoe verzin je het). Het terras is aardig maar het interieur is wel heel gedateerd: zeer bruin, veel oude muziekinstrumenten en hoogpolige tapijtjes op de tafels. De service was prima maar het eten was heel gewoontjes.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Stel, je houdt van de gezellige sfeer van een dorpskroeg met nog een Perzisch kleedje op de tafel. En stel je houdt van een vriendelijke en persoonlijke bediening. Een ga er ook eens van uit dat je voor een zeer redelijke prijs lekker wilt eten. Dan is een bezoek aan Het Wapen van Ilpendam een aanrader. 'Café - Petit Restaurant' staat er op het raam geschilderd, maar wel een 'petit restaurant' met een aangenaam uitgebreide kaart. Ik begon met een kop tomatensoep met een lekker volle smaak. Daarna een Griekse kipspies met Gyroskruiden, frisse grote frieten erbij en een salade inclusief warme stoofpeer. Dit laatste kost je € 12,50. Kopje koffie toe en een vriendelijke lach bij de vriendelijke rekening. Aanrader!!
Esri V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Voortreffelijk gegeten voor een uitstekende prijs. Keuken open tot en 22.00 uur, kom er nog eens om. (Niet alleen pannenkoeken en poffertjes.) Gezellig terras, binnen een bruin café.