Het Wapen van Huizen

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

• Af te huren , Terras
AD H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken, een zeer mooi en gezellig Grand cafe voor herhaling vatbaar.
Biefstuk en hamburger gegeten waren super.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Geluncht, kon weinig misgaan maar dat ging het dus ook niet. Prettige ambiance, vriendelijke bediening, eerlijke prijzen.
Rene F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Sinds kort is het Wapen van Huizen weer open. Goede reden om hier eens te gaan eten. Wat een afstraffing was dit. Bij binnenkomst gevraagd of de verwarming aan kon. Toen wij weg gingen was deze nog steeds uit. Hoe kan je een hamburger en een kip sate zo slecht serveren. Smakeloos en zonder enige passie bereid. Geen enkele moeite gedaan om hier enige smaak aan toe te voegen. Voor elke huizer die het oude Wapen in zijn hoofd heeft adviseren wij, hou dit zo dan wordt je herinnering niet verpest!!