Het Wapen van Hattem

Kerkstraat 2 8051 EZ Hattem Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Hattem

Genieten in Hattem

Kom genieten van een heerlijke lunch, een borrel of compleet diner in een van de prachtigste en oudste panden van Hattem! Een klassiek en stijlvol interieur, uitermate geschikt voor een romantisch diner of een zakelijke bespreking. De heerlijke Franse en Nederlandse gerechten zijn op traditionele wijze gemaakt met passie en ingrediënten van hoogwaardige kwaliteit. Kom snel langs en geniet van een fantastisch etentje!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Hattem

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Hattem

Huub B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prima eten, enthousiast personeel, erg mooie locatie.
Jeannet J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Top!
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Vergelijkbaar met beste haute cuisine in Kopenhagen, een bijzondere smaakvol avontuur. De prijs echter niet te vergelijken zo gunstig. Van harte aanbevolen!!
Clover73 K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Goede ambiance, goede muziek. Na 20 minuten werd dezelfde CD opnieuw afgespeeld en bleken de Vikingbroodjes schijnbaar vergeten in de oven. Knetterhard waren ze, maar ik wist op dat moment nog niet dat een Vikingbroodje normaalgesproken prima weg te krijgen is.
Cinthia V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mooie ambiance, hoofdgerecht was heerlijk sappig vleesgerecht. Weinig groente en de extra frites werd op de rekening gezet, stelde ons teleur!
Erny L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Een sfeervolle restaurant met aardig en service gericht personeel. Als voorgerecht hadden we een Bietenraviolie en een Pulled Duck en als hoofdgerecht een heerlijk Chateaubriand met bijpassende wijnen. Het was weer een verwennerij bij het Wapen van Hattem!
Thiemo V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
heerlijk gegeten. vriendelijke en professionele bediening. zeker een aanrader.
Carmencita83 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Super fijne ervaring gehad hier afgelopen zaterdag. Wij zaten eerst aan een prima eettafel met wel iets teveel verlichting, nadat we ietsjes verderop een gezelliger tafeltje gespot hadden konden wij zonder problemen direct verkassen naar deze gezelligere tafel met sfeerverlichting, hier deden ze absoluut niet moeilijk over. Verder lekkere vlotte bediening en super aardig ook. Klein minpuntje was wel dat mijn man, die had aangegeven vegetarisch te zijn, een amuse van parmaham kreeg! Ondanks dat ik het wel tegen het meisje zei, zette ze toch de amuse voor zijn neus neer. Opzich geen probleem want er zaten nog 3 gulzige eters aan tafel bij wie het erg welkom naar binnen ging. Tip voor de volgende keer, vegetarische amuses! Mocht de pret niet drukken want werkelijk iedere gang was voortreffelijk en mooi gepresenteerd. Geitenkaas met spek..zalig! Tournedos die ik rood vroeg kwam ook rood op tafel en was zeer mals en smakelijk. Bijgerechten, top! Eveneens de witte wijntjes ook super lekker. En dit alles voor zo'n 45 euro pp. Verder een erg mooi en knus zaakje die al helemaal in kerstsferen is gebracht. De ober vertelde ons overigens ook nog dat ze de kaart aan het uitbreiden zijn met vegetarische gerechten en dat er een kaas kelder komt waar de gast zelf zijn/haar kaasplankje kan samenstellen, super mooie ontwikkelingen! Helaas wist alleen het meisje op het laatst ons niet te vertellen wanneer dit alles ging gebeuren, ze had geen enkel idee, jammer want als je je gasten lekker maakt met al deze mooie ontwikkelingen dan moet je er ook wel grofweg een tijdlijn aan kunnen hangen zodat we weten waar we aan toe zijn. Afijn, wij komen sowieso erg graag terug en raden dit restaurant ten zeerste aan!
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Na een tafeltje gereserveerd te hebben, worden we vriendelijk ontvangen. Ruimte erg gezellig.
Na een cava brut, een lekkere brood tapenade bestellen wij 1 geitenkaas warm en een biefstuk carpaccio.
Beide zijn mooi gepresenteerd en smaakvol. We bestellen er een huiswijn rood (merlot) Prima. Als hoofdgerecht lamskoteletjes en Weense lende biefstuk wordt gereserveerd met friet en aardappeltjes en seizoensgroente. Goed gebakken en mooi rosé. Het nagerecht, een aantal van de kaart was helaas niet voorradig, dat was jammer. Dan een heerlijke espresso. Kortom we komen hier nog een keer terug. Jammer dat achteraf de rekening niet klopte.
Esmée P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Zeer fijne avond gehad op het terras. Fijne bediening (werd meteen water voor onze hond gehaald zonder dat we het gevraagd hadden, top!) eten was allemaal heerlijk (tapaskaart), alleen de lamsgehaktballetjes in tomatensaus vielen iets tegen (aan de droge kant), heerlijke wijnen ook. De Ossenhaas is een aanrader! Uiteindelijk heerlijk gegeten & gedronken met vijf personen en maar €22 pp kwijt. Wij komen zeker nog eens terug!
Eelco1966 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Een prima drie-gangenmenu met een proeverij als voorgerecht en een proeverij als nagerecht, tezamen met een mooi hoofdgerecht en prima wijn arrangement. Erg lekker gegeten in een prima ambiance. Vooral het concept van de menu's in combinatie met de proeverijen vinden wij erg aantrekkelijk. Voor herhaling vatbaar.
Gezinus01 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Heb daar op 1 mei j.l. een proverij gehad van asperges met Lamsvlees, fantatisch.
Het voorgerecht was ook heerlijk mede het nagerecht.
Ik kan het een ieder aanbevelen ook qua prijs, deze is laag, voor iedere portemonee dus.
Hwielaard .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Het wapen van Hattem bediening was goed en vriendelijk , eten was goed de entrecote precies goed gebakken .Leuk de amuses tussendoor.
Mooi bedrijf .
Tot de volgende keer
MadelondeJong .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Prachtige, gerenoveerde ruimte. De authentieke details komen mooi uit in de strak afgewerkte, moderne ruimte. De jonge eigenaar heeft een echt horecahart, dat hij onder andere laat spreken in de aankoop van bijzondere verwennerijen. De handgemaakte chocoladeballen voor een verse warme chocolademelk zijn daar een mooi voorbeeld van. Ik wilde graag het voorgerecht van het maandmenu en de rest a la carte: Dit was geen enkel probleem. Op verzoek werden er bijpassende wijnen bij de verschillende gerechten uitgezocht. De Spaanse gamba's waren smaakvol gemarineerd. Toetje: Luikse wafel met aardbeien en slagroom: Mmmmm.....
carol66 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Geweldig verbouwd, sfeervolle ruimtes, eten heel goed van kwaliteit en bereiding maar o wat lang wachten en wat n niet attente gastheer. De aanwezige vrouwelijke brigade probeerden het goed te maken.