Het Wapen van Ermelo

Stationsstraat 78 3851 NK Ermelo Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Ermelo

Internationale keuken in Ermelo

Zin in een gezellig avondje uit, waarbij ook nog eens de smaakpapillen op scherp worden gezet? Neem dan eens een kijkje bij Het Wapen van Ermelo. Hier haalt de chef al zijn internationale keukenskills uit de kast om jou van een fantastisch lekker gerecht te voorzien. Neem daar een lekker glaasje wijn bij en het zal je geen moeite kosten om hier de rest van de avond te blijven hangen.

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Ermelo

Joyce230 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Corloes .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We aten hier met vrienden met de AH restaurantactie. We hebben prima gegeten, gerechten goed klaargemaakt (de varkenshaas was wel iets te ver doorgegaard) en smakelijk. Uitstekende carpaccio vooraf, prima hoofdgerechten met goede frites en lekkere desserts. Ook de wijnen zijn goed voor een prima prijs. Water komt ook spontaan op tafel, dat is heel prettig. De bediening was vlot en adequaat. Kortom: ook zonder de actie zouden we hier graag nog eens aanschuiven!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het was nu de tweede keer dat we bij het wapen van ermelo geweest zijn en dat is ons zeer goed
bevallen. Graag AH actie behouden.
j.foppen .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Goed restaurant. Voor mij de 2 de keer gegeten .Ook nu weer erg gezellig en heerlijk gegeten .De bediening is erg vriendelijk en flexibel. Houd steeds contact met de gasten. Voldoende keus en ruime porties. Het interieur heel gezellig ingericht. De ligging is perfect , op loopafstand van parkeerplaatsen (gratis).Wij gingen voor het AH menu maar je merkt geen verschil met de andere gasten .Grote klasse. Heerlijke avond gehad.Een echte aanrader.Ans van Eden/Jet foppen.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
alles prima zeer attente bediening jammer, dat we een beetje achteraf zaten in een hoekje terwijl er voor het raam
nog plaats was. Maar misschien waren deze plaatsen gereserveerd voor AH gasten.
Loek Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Leuk keuzemenu. Opvallend is ook hier dat er erg weinig groente geserveerd wordt. Het voorgerecht 'vis markt' was iets te koud. De zeebaars was prima. Het warme chocoladetaartje was perfect. Kwaliteit goed voor een redelijke prijs.
H. B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het vlees was goed. Wat wel wordt gemist is de groente. Het enige wat we konden vinden was een paar plakjes wortel. Echt een verbeter punt.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We voelden ons welkom; goede ambiance; gastvrije bediening; prima eten.
Op de speciale menukaart voor de ah/restaurantactie was voldoende keuze.
We komen zeker terug!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vlees was goed. Alleen de groenten en sla wordt gemist. Een paar plakjes wortel was het enige.. Dit kan echt beter. Dessert was prima.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Weer een prima ontvangst en bediening, en het eten was van een zeer goede kwaliteit.
dank je jullie wel en tot een volgende keer!!
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het was een super ,gezellig restaurant, super goede bediening! Het eten was heerlijk!
Alles was prima op elkaar afgestemd en duurde niet te lang. We hebben genoten, water bij het eten, ze hebben overal aan gedacht! Als we in de buurt zijn komen we zeker weer!
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Een warm welkom door open haard. Gezellige sfeer. Comfortabele stoelen, Een verrassend lekkere amuse van zalm met bladerdeeg, Heerlijke gerechten en huiswijn. 2 gastheren die hun vak goed verstaan. Zeer attent maar niet opdringerig. Alles met zeer veel smaak bereid. Een aanrader is zeker de roodbaars en als dessert het chocolade taartje. Een groot compliment aan de keuken (2 dames ) hoorden wij. Wij vertrokken daar blij en voldaan en komen zeker terug. Super gegeten.
vandenbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Gevraagd of het dessert misschien iets zou mogen zijn met minder suiker, omdat ik erg gevoelig ben voor suiker. Was geen enkel probleem. Kreeg een heerlijk glaasje vers fruit met sabayon. Dikke tien!
Dyana P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Gegeten met gebruik van de AH spaaractie. Veel keuze vanaf de speciale menukaart. Met onze diverse allergieën werd zeer attent rekening gehouden en geen moeite was teveel.
Top!!!! Over drie maanden komen we zeker weer terug.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Fantastische bediening in een zeer goed restaurant. Prijs-kwaliteitsverhouding is goed en de gerechten worden mooi opgediend. Een aanrader!
Janet J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten ,ontzettend vriendelijk en attent personeel!
Tussendoor een heerlijk amuse hapje gekregen , een glaasje water bij de wijn ,t zijn de kleine dingen waar aan gedacht word ,dat is gewoon leuk. Aan niets te merken dat het een AH actie betrof. Gewoon een super adres ,waar er goede kwaliteit word geserveerd.
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
ik heb heerlijk gegeten,er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was!
Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen aan vrienden/familie
wij willen graag nog een keer terugkomen
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Geslaagd etentje gehad. Op basis van het menu van de AH actie. Genoeg keus, goede kwaliteit prijs verhouding.
Service was uitstekend, vriendelijk personeel.
Janet J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten ,ontzettend vriendelijk en attent personeel!de bediening kwam regelmatig vragen of alles naar wens was .kregen een heerlijk amuse hapje tussendoor ! De gerechten waren lekker .de porties ruim voldoende .
Ja wat wil je nog meer ?gewoon prima ,