Het Wapen van Ermelo

Stationsstraat 78 3851 NK Ermelo Nederland Kaart

Over restaurant Het Wapen van Ermelo

Internationale keuken in Ermelo

Zin in een gezellig avondje uit, waarbij ook nog eens de smaakpapillen op scherp worden gezet? Neem dan eens een kijkje bij Het Wapen van Ermelo. Hier haalt de chef al zijn internationale keukenskills uit de kast om jou van een fantastisch lekker gerecht te voorzien. Neem daar een lekker glaasje wijn bij en het zal je geen moeite kosten om hier de rest van de avond te blijven hangen.

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Ermelo

Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Janet J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten ,ontzettend vriendelijk en attent personeel!
Tussendoor een heerlijk amuse hapje gekregen , een glaasje water bij de wijn ,t zijn de kleine dingen waar aan gedacht word ,dat is gewoon leuk. Aan niets te merken dat het een AH actie betrof. Gewoon een super adres ,waar er goede kwaliteit word geserveerd.
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
ik heb heerlijk gegeten,er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was!
Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen aan vrienden/familie
wij willen graag nog een keer terugkomen
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Geslaagd etentje gehad. Op basis van het menu van de AH actie. Genoeg keus, goede kwaliteit prijs verhouding.
Service was uitstekend, vriendelijk personeel.
Janet J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten ,ontzettend vriendelijk en attent personeel!de bediening kwam regelmatig vragen of alles naar wens was .kregen een heerlijk amuse hapje tussendoor ! De gerechten waren lekker .de porties ruim voldoende .
Ja wat wil je nog meer ?gewoon prima ,
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heel lekker gegeten,alleen was het deze avond erg rumoerig,maar daar is soms niet zoveel aan te doen.
Bediening zeer vlot en uiterst vriendelijk.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het ontvangst was verrassend en leuk. Het personeel was heel vriendelijk. We hadden een leuk tafeltje bij het raam. Je mocht zelf bepalen wanneer je het volgende gerecht wilde. De borden waren leuk opgemaakt en het nagerecht zag er feestelijk uit. Ruime keuze aan voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Vooraf kregen we nog een amuse van het restaurant aangeboden. Kortom: we hebben heerlijk gegeten voor een zeer aantrekkelijke prijs!
John T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Super eten in een geweldige omgeving met het beste personeel dat je je kunt bedenken.
Ze staan al lange tijd op zeer hoog niveeau
H G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eten en de bediening waren uitstekend ,en we konden aangeven of je het volgende gerecht direct opgediend wilden hebben of nog even wilden wachten.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk genoten van het eten en de ambiance,ook na de A.H actie zullen we terug komen, niets dan lof!
Zeer vriendelijke bediening, en zo leuk in het oude postkantoor!
Chaletje .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Voor herhaling vatbaar wij hebben zeer genoten. De zalm was goed o de huid gebakken en de biefstuk was heerlijk mals.
Wij gaan het restaurant aanbevelen bij onze vrienden en kennissen.
Daisy65 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Fijne kaart voor de AH actie: keuze uit 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 3 nagerechten.
Wij kozen voor de carpaccio en pommodorisoep vooraf, Ierse biefstuk en zeebaars als hoofdgerecht en dame blanche en pannacotta framboos , allemaal even smaakvol en mede door de attente bediening hebben we heerlijk genoten!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zeer tevreden, vriendelijk personeel, heel gegeten, prima kok die wist prima in te spelen op lactose-intolerantie!
aanrader!
T.M. P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Op basis van een eerdere en wat minder goede ervaring wederom nog een poging gewaagd om te kijken of het verbeterd is.
Deze keer een wat minder vriendelijke dame die overigens commercieel gezien het goed wilde doen door continu te vragen of we nog wat wilden drinken, terwijl de glazen nog gevuld zijn. voor onze kleinkinderen geen probleem want die lusten net zo graag cola als onze kat melk. De maaltijdsalades en de vleesgerechten kwalitatief goed, doch aan de minimale kant en zeker de bijgeleverde frites was wel heel erg weinig, maar die kun je tegen betaling gewoon bij bestellen. wel 2 x moeten vragen waar deze blijft. De prijs voor de huiswijn is in relatie tot de geschonken hoeveelheid best wel fors. Nagerecht wordt gefaseerd gebracht d.w.z. wij hebben de koffie al op terwijl de kinderen nog op hun ijsje zitten te wachten. Voor ons in ieder geval een reden om deze horecagelegenheid in de toekomst voorbij te gaan.
Marcelle S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg lekker gegeten. de gerechten kwamen wel snel achter elkaar. na het dessert was er wel de mogelijkheid om nog na te borrelen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Misschien wel het meest bepalend is de uitermate vriendelijke bediening, die overal oog voor heeft! Kwaliteit van het eten is, zeker in verhouding tot de prijs, goed tot zeer goed. De wachttijd tussen de gangen wordt in overleg vastgesteld en daar houdt men zich helemaal aan.
I_huls .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het duurde even voor de bestelling opgenomen werd maar daarna ging de bediening verder vlot. De gerechten op de aparte kaart waaruit gekozen mocht worden voor de ah actie was een goede keuze en voor ieder wat wils.
AngelJoy .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH actie. Keuze uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten. We kregen ook nog een amuse aangeboden. Alles was goed verzorgd en smakelijk. Vriendelijk personeel.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. De gerechten werden smaakvol opgediend, we komen zeker nog een keer terug,
T P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Nadat wij hier een paar dagen geleden hebben geluncht zijn wij hier 's avonds wezen eten. We hebben een twee-gangen diner gekozen. Na een amuse van zalm kregen wij een proeverij van diverse voorgerechten, carpaccio, zalm en gegratineerde paddestoelen. Leuk geserveerd op een etagère.
Daarna kregen we sliptong en gegrilde zalm met lekkere aardappeltjes en frites.
Het smaakte allemaal prima voor een leuke prijs.
De bediening was goed, vriendelijk personeel.