Het Wapen van Ermelo

Stationsstraat 78 3851 NK Ermelo Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Ermelo

Internationale keuken in Ermelo

Zin in een gezellig avondje uit, waarbij ook nog eens de smaakpapillen op scherp worden gezet? Neem dan eens een kijkje bij Het Wapen van Ermelo. Hier haalt de chef al zijn internationale keukenskills uit de kast om jou van een fantastisch lekker gerecht te voorzien. Neem daar een lekker glaasje wijn bij en het zal je geen moeite kosten om hier de rest van de avond te blijven hangen.

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Ermelo

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! De bediening was erg vriendelijk! Fijne sfeer en mooi interieur. Dit komt je niet vaak meer tegen, dat alles goed bevallen is. Zeker een aanrader als je in Ermelo bent!
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het voorgerecht viel tegen, het hoofdgerecht was heerlijk en het nagerecht was met ijs,maar kreeg baverois,
joopverheijen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wederom prima gegeten van de AH actie. Prettig restaurant, met goede bediening. Met een stukje brood bij het voorgerecht en een bakje sla bij het hoofdgerecht zouden ze voor een 10 kunnen gaan.
vandenbrink2 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Niets dan lof voor alle aspecten die je maar zou kunnen beoordelen. Zeker voor de huidige AH-actie is het een voorrecht voor de inwoners van Ermelo dat "Het Wapen van Ermelo" daaraan meedeed.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijke gerechten, die prachtig werden opgediend. De ontvangst en bediening en de keuken zijn zeer goed. Een aanrader!
Corry K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vriendelijk en attent personeel. Lekker eten. Kortom, een reden om nog eens terug te komen. We zullen dit restaurant zeker aanraden bij vrienden en kennissen!
Joyce230 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de restaurant AH-bon. Daarom was de prijs - kwaliteit verhouding goed. Anders vind ik het aan de dure kant. Gerechten zijn zeer goed bereid. Mochten zelf de tijd van de volgende gang bepalen. Vind ik persoonlijk heel prettig. Vriendelijk personeel. Een aanrader!
Corloes .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We aten hier met vrienden met de AH restaurantactie. We hebben prima gegeten, gerechten goed klaargemaakt (de varkenshaas was wel iets te ver doorgegaard) en smakelijk. Uitstekende carpaccio vooraf, prima hoofdgerechten met goede frites en lekkere desserts. Ook de wijnen zijn goed voor een prima prijs. Water komt ook spontaan op tafel, dat is heel prettig. De bediening was vlot en adequaat. Kortom: ook zonder de actie zouden we hier graag nog eens aanschuiven!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het was nu de tweede keer dat we bij het wapen van ermelo geweest zijn en dat is ons zeer goed
bevallen. Graag AH actie behouden.
j.foppen .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Goed restaurant. Voor mij de 2 de keer gegeten .Ook nu weer erg gezellig en heerlijk gegeten .De bediening is erg vriendelijk en flexibel. Houd steeds contact met de gasten. Voldoende keus en ruime porties. Het interieur heel gezellig ingericht. De ligging is perfect , op loopafstand van parkeerplaatsen (gratis).Wij gingen voor het AH menu maar je merkt geen verschil met de andere gasten .Grote klasse. Heerlijke avond gehad.Een echte aanrader.Ans van Eden/Jet foppen.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
alles prima zeer attente bediening jammer, dat we een beetje achteraf zaten in een hoekje terwijl er voor het raam
nog plaats was. Maar misschien waren deze plaatsen gereserveerd voor AH gasten.
Loek Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Leuk keuzemenu. Opvallend is ook hier dat er erg weinig groente geserveerd wordt. Het voorgerecht 'vis markt' was iets te koud. De zeebaars was prima. Het warme chocoladetaartje was perfect. Kwaliteit goed voor een redelijke prijs.
H. B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het vlees was goed. Wat wel wordt gemist is de groente. Het enige wat we konden vinden was een paar plakjes wortel. Echt een verbeter punt.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We voelden ons welkom; goede ambiance; gastvrije bediening; prima eten.
Op de speciale menukaart voor de ah/restaurantactie was voldoende keuze.
We komen zeker terug!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vlees was goed. Alleen de groenten en sla wordt gemist. Een paar plakjes wortel was het enige.. Dit kan echt beter. Dessert was prima.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Weer een prima ontvangst en bediening, en het eten was van een zeer goede kwaliteit.
dank je jullie wel en tot een volgende keer!!
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het was een super ,gezellig restaurant, super goede bediening! Het eten was heerlijk!
Alles was prima op elkaar afgestemd en duurde niet te lang. We hebben genoten, water bij het eten, ze hebben overal aan gedacht! Als we in de buurt zijn komen we zeker weer!
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Een warm welkom door open haard. Gezellige sfeer. Comfortabele stoelen, Een verrassend lekkere amuse van zalm met bladerdeeg, Heerlijke gerechten en huiswijn. 2 gastheren die hun vak goed verstaan. Zeer attent maar niet opdringerig. Alles met zeer veel smaak bereid. Een aanrader is zeker de roodbaars en als dessert het chocolade taartje. Een groot compliment aan de keuken (2 dames ) hoorden wij. Wij vertrokken daar blij en voldaan en komen zeker terug. Super gegeten.
vandenbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Gevraagd of het dessert misschien iets zou mogen zijn met minder suiker, omdat ik erg gevoelig ben voor suiker. Was geen enkel probleem. Kreeg een heerlijk glaasje vers fruit met sabayon. Dikke tien!
Dyana P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Gegeten met gebruik van de AH spaaractie. Veel keuze vanaf de speciale menukaart. Met onze diverse allergieën werd zeer attent rekening gehouden en geen moeite was teveel.
Top!!!! Over drie maanden komen we zeker weer terug.