Het Wapen van Epe

9,1
Voordelig
Zier B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De lekkerste erwtensoep ooit, zou ik bijna zeggen. Geserveerd door een alleraardigste dame, Janny, die mij ook nog even liet zien hoe zij de soep bereidt. Schone keuken overigens. Wij waren er nog nooit geweest maar we gaan er zeker nog een keer terug als we weer in de buurt zijn.
Rens En Elly D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Ga hier maar lekker eten. Prima kaart en keurige bediening. De saté van varkenshaas was magnifiek. de inrichting is wat minder dan dan andere restaurants in de buurt. Maar wil je gewoon lekker eten, dan kun je hier goed terecht. De prijs was prima voor hetgeen geboden werd.
Dick_Laarman .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Vandaag met vier personen bij het Wapen van Epe gegeten. Heerlijke biefstuk, schnitzels en ossenhaas. De wijn was prima! Janny heeft ons op een goede en leuke manier voorzien van al dit lekkers.
Een aanrader!
Olgavanveen .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Tijdens ons prettige verblijf in het Chalet K14 op de Veldkamp vonden we een uitnodiging van Diana (eigenares chalet) om eens te gaan eten bij Eetcafé het Wapen van Epe. Bij een 3-gangen menu zou een voorgerecht of nagerecht voor rekening Eetcafé zijn.
Onze eerste kennismaking was buiten met het zonnige terras en een prima lunch, die beviel ons uitstekend. De eerste indruk binnen was matig, maar er liep wel een enthousiast team rond, dus zijn we er eerst een paar keer wezen lunchen. Uiteindelijk hebben wij van een heerlijk 3-gangen menu genoten, als goede starter hadden we gebakken champignons, uien en spek met een scheutje room. Daarna hebben we gesmuld van de schnitzel het Wapen van Epe en de malse Ierse biefstuk, als heerlijke afsluiter een vanille ijs met advocaat en boerenjongens, uiteraard met slagroom. Kortom een geslaagde avond.
Natuurlijk ook de complimenten voor het team dat daar werkt, niet alleen zorgt een gezellig team voor een goede sfeer en bediening op het terras, maar ook binnen staat een hardwerkend team voor je klaar.
Silla84 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Vandaag met gezin bij het wapen van epe gegeten. Mijn man en ik hadden de biefstukpuntjes mijn kinderen hadden een pannekoek. Heel leuk ze kregen er een kleine verassing bij. Mijn biefstukpuntjes waren heerlijk goed mals! Mijn man is een grote eter en vond de portie heel goed. We konden lekker op het terras zitten. Was druk maar de mevrouw vertelde voor dat ze het eten opnam dat er wel een wachtijd was Ivm de drukte. Geen probleem en heel fijn dat het aangegeven werd! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Een leuk gezins restaurant met voor ieder wat wils!
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is oke. De sate erg lekker, de biefstuk oke maar wat stug. De bediening niet erg vriendelijk. Jonge meid die je niet aankijkt tijdens bediening en het gewoon maar neerzet. Later bleek er keuze te zijn tussen frietjes en gebakken aardappeltjes. Jammer want dan hadden wij de gebakken aardappeltjes genomen. De sla was aan de warme kant met teveel dressing.
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Tijdens een weekendje Epe kwamen we bij het Wapen terecht. Het leek ons erg gezellig en dat bleek dus ook. De verwelkoming was hartelijk, dus wij voelden er ons erg welkom. De kaart is niet erg groot (zou iets meer op kunnen). We hebben de schnitzel en de varkenshaas saté gegeten en alles was erg lekker en goed warm.
Kortom, gewoon lekker!
Liloevy .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Waren van plan om te gaan eten bij de italiaan aan de overkant, deze bleek dicht te zijn, hierdoor naar binnengegaan bij het Wapen van Epe. Eerste indruk was matig, hierdoor hadden we het idee dat het eten tegen zal gaan vallen. Maar dit alles bleek niet waar, snelle vriendelijke service, goed kwalitatief eten! Grote portie, zeer positief voor deze prijs! Wat helemaal goed was, de gebakken aardappeltjes voor 1,50 extra. Dit waren gebakken aardappeltjes zoals deze horen te zijn. Kortom, we zijn blij verrast en mochten we ooit nog eens in Epe zijn gaan we hier zeker weer eten.