Het Wapen van Ens

Baan 1A 8307 AS Ens Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tomatensoep; romig en met basilicum
      Garnalencocktail; a la Het Wapen
      Buikspek; zacht gegaard met een krachtige bbq saus en gekaramelliseerde appel
  • Hoofdgerechten
    • Kipsaté XL; mooie grote spies met satésaus, gefrituurde uitjes en atjar
      Ribeye; gerookt en gegrild, geserveerd met een krachtige jus van sherry
      Zeewolf; met citroenbotersaus en gefrituurde kappertjes
      Courgetti (v); met parmezaanse kaassaus, zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes
  • Nagerecht
    • Trifle; van framboos, espuma en amandel crumble
      Creme Brulee; met een vleugje lavendel
      Cheesecake; met rood fruit en slagroom

Over het restaurant Het Wapen van Ens

Bijzonder en gastvrij

Bij het Wapen van Ens ben je aan het juiste adres voor als je iets te vieren hebt, gezellig uit eten wil of gewoon voor een avondje naar de kroeg! Het restaurant werkt overdag samen met mensen met een verstandelijke beperking, die zo werkervaring opdoen en hun sociale en maatschappelijke vaardigheden ontwikkelen. Het restaurant is dan ook bijzonder in haar kwaliteit, contact en sfeer!

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Ens

Tertia F.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Zeer gastvrij echt een pareltje op een onverwachte plek
Heerlijk buiten op het mooi verzorgde terras gegeten.
Flexibel in aanpassingen aan het menu
Een uitstekend adres voor verse vis uit urk alleen deze keer viel de zeewolf wat tegen anders was het een 10!geworden
Anny V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
voor herhaling vatbaar
h k D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
het enigste commentaar, we hadden via de side onze gasten uitgenodigd.
Maar als die dan een vreemd berichtje, met een onbekende naam , word die al gouw weg geklikt, in de stroom ongewenste mail.
vr gr homme
Ook niet grappig ,vind ik dat er geen beoordeling kan geplaatst worden zonder inschrijving!!
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten, meer dan genoeg, zelfs voor een grote eeter als ik????. Goeie service, en dit alles voor een hele nette prijs. Gewoon top!!
M.J. D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst en hartelijk personeel. Erg genoten metons gezin van een heerlijke maaltijd. Mooie lokatie. Het was gezellig en de sfeer was prima.
Carl B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Gastvrije ontvangst, verzorgde en smakelijke gerechten in een sfeervolle omgeving.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima ambiance en goede prijs kwaliteitsverhouding!
Leuk gegeten, komen zeker terug.

Wouter
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super service! De meiden van de bediening hebben ons de hele avond in de watten gelegt. Komen regelmatig aan tafel maar zeker niet te vaak en hebben goede timing. Ook onze kinderen werden gezien en kregen aandacht. Leuke eerste ervaring bij het wapen van Ens.
Arie N. H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Rustig gelegen restaurant met vriendelijke bediening en voldoende keuze op het menu. We hebben er heel lekker gegeten en komen zeker nog eens terug.
Aart M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was heerlijk! Geen minpuntjes, of het zou de muziek moeten zijn, die mocht van ons wel wat rustiger. maar dat is natuurlijk persoonlijk.
We zouden zo weer gaan!
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellige sfeervolle avond gehad. De bediening was zeer vriendelijk. Het eten was lekker en genoeg. Voorgerecht was een ook hele hap. Echter vond ik de Mexicaanse tortilla die geserveerd werd bij mijn voorgerecht niet zo lekker . Misschien een andere soort tortilla die minder naar deeg smaakt.
Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Was vol, kan dus niet erg rustig zijn, maar dan hoeft ook niet. Kwamen elke keer lang om te vragen of het genoeg was. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug
J.M. J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een hartelijk welkom, jassen worden aangenomen, goede koffie, prettige bediening en heel lekker eten!
Een prima restaurant, dit was echt een verrassing - met dank aan AH. We komen terug!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was voortreffelijk en de bediening super. Leuke sfeer. Zullen er zeker nog een keer gaan eten. Was niet onze eerste keer
Cisca R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De voorgerechten waren goed. De hoofdgerechten, met name de zalm, viel tegen. De groentengarnering op het bord zag er niet uit om op te eten. De nagerechten waren erg lekker.
Opa Joop J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
en alweer een topavond gehad, bediening super en gezellig, het was redelijk druk en toch alle tijd nemen. het eten was ook weer geweldig lekker, bakjes bijna leeg, je krijgt de kans niet om te roepen, ze zijn er al om te vragen of er nog moet worden bijgevuld.
zeker voor herhaling vatbaar.
A B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De tafels staan mooi opgesteld ( niet te dicht bij elkaar). De bediening deed het keurig en het eten is zeker aan te bevelen.
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een leuke avond gehad. Hartelijk ontvangst al bij binnenkomst. Lekker en goed gegeten. Goede bediening en super vriendelijk. We komen zeker nog vaker terug.
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker gegeten in een gezellig restaurant met ruim voldoende parkeergelegenheid. De bediening was goed, ad rem en heel attent. Al met al een zeer geslaagde avond
leo G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Was er wekelijks langsgereden met de bedoeling er een keer te gaan eten. Dat is een goede keus geweest. Goede prijs kwaliteit-verhouding. Vriendelijke bediening. heerlijk gegeten.
Een aanrader dit restaurant