Het Wapen van Ens

Baan 1A 8307 AS Ens Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Ens

Bijzonder en gastvrij

Bij het Wapen van Ens ben je aan het juiste adres voor als je iets te vieren hebt, gezellig uit eten wil of gewoon voor een avondje naar de kroeg! Het restaurant werkt overdag samen met mensen met een verstandelijke beperking, die zo werkervaring opdoen en hun sociale en maatschappelijke vaardigheden ontwikkelen. Het restaurant is dan ook bijzonder in haar kwaliteit, contact en sfeer!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Ens

Maandag en Dinsdag 09:00 - 15:00
Woensdag t/m Vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

9,1
fbrandsema .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eten wederom goed. Van de AH boekjes gegeten met 4 personen. De bediening is geweldig, echt avondje uit en in de watten gelegd worden , zo voelt het. . De porties zijn ruim voldoende en je kunt van de bijgerechten altijd bijvragen. Kijken met een zeer goed gevoel op deze avond terug . Cor en Thea Sneijder en Fred en José Brandsema
Brixfred2232 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We kunnen geen negatieve zaken bedenken. Het eten was goed en de bediening zeer vriendelijk. Het is ook een prima gelegenheid om van daaruit een fietstocht te ondernemen.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
vanaf de weg vaak langs gereden, nog nooit eerder gegeten. Afgaande op de positieve recensies op IENS toch maar keer gedaan. Prima ontvangst. Klantvriendelijke bediening. Eten (Zalm als hoofdgerecht) met extra groenten (goed ingespeeld op wensen van de klant) was prima. Eén minpuntje wat mij betreft: de te harde muziek. Deze mag van mij wel zachter of uit. Verder zeker aan te raden om hier te gaan eten.
fbrandsema .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Eten was goed, 2 x AH menu. Voorgerechten heerlijke kipsalade en tomatensoep, met echte ballen! Hoofdgerechten, zalm en varkenshaas, beiden perfect . De 3e persoon heeft gegeten van de mosselkaart, deze was voortreffelijk . Komen snel terug. Fred en Jose Brandsema
joopjoopbrink .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Via het AH systeem gereserveerd. Menukaart is dus beperkt maar desondanks was de uitvoering niet om over te roemen. Koude voorgerecht was zeer matig. Vlees en vis wel voldoende en van goede kwaliteit. We hadden op tijd gereserveerd, maar de wachttijden waren voor en tussen gangen veel te lang. Wel weer kindvriendelijk, er is een speelhoek en er is een kindermenukaart.
mtenbrinke .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heel hartelijk en gastvrij! Wij komen graag nog eens! Het eten was voortreffelijk. Ook ons dochtertje van 4 jaar kon zich goed vermaken in de speelhoek! Eigenaar heeft thuis zelfs stiften voor haar opgehaald! Hartelijke mensen!
Fammy H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prachtig opgemaakte gerechten met heerlijke saus. Daarbij aparte salade en krokant gebakken aardappeltjes. Vlotte nette bediening. We hebben genoten van dit heerlijke AH diner. Zeer aan te bevelen!????
w.vanderlinden .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Altijd vriendelijk, correct en een goede prijs product verhouding.
Wij komen hier zeer regelmatig met veel plezier.
Ook veel aandacht voor kinderen. Met gevolg dat onze kleinzoon altijd voor dit restaurant kiest.
karinve1967 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Mijn vriend en ik hebben weer heerlijk bij jullie gegeten. De bediening is in één woord TOP. Erg vriendelijk personeel en vrij vlot kregen wij ons eten. Voor de tweede keer gegeten met een A.H. bon wat uitstekend was.
Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
het was voortreffelijkzoals het voorgerecht hoofdgerecht en het nagerecht het kon niet beter DE bediening was vriendelijk Ik kom zeker nog eens terug En beveel het wapen van Ens zeker aan
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Erg lekker gegeten voor goede prijs met AH bonnen. De zalm was lekker gekruid met oosterse groenten en creme brûlée een lekkere afsluiting.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Met de AH kortingsactie hier lekker gegeten na een regenachtige dag. We konden kiezen uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en twee desserts. Vooraf namen we een smakelijk tomatensoepje met balletjes. Als hoofdgerecht kozen we de zalm met bearnaisesaus. Bij het hoofdgerecht kregen we volop groenten en frites. Prima. Ook het toetje na, voor mij ijs met vers fruit en voor mijn partner crème brulee met caramel en stroopwafelsnippers, beviel ons goed. De bediening was hartelijk en dienstbaar. Het restaurant is modern ingericht maar heeft wel sfeer.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het eten was van goede kwaliteit. Het is een goed restaurant en we zullen zeker nog eens terugkomen. De bediening was ontzettend vriendelijk.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Niets viel tegen. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Eten was prima en voldoende. Goede pauzes tussen de gerechten. Lekkere cappuccino.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Eten en service was prima. Zeker een aanrader om met familie en vrienden te gaan eten voor een zeer redelijke prijs. Was alleen jammer dat wij met 2 personen in een hoek moesten zitten waardoor er bijna geen uitzicht was op het terras of weg.
Hebe L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben met vrienden gegeten bij Het Wapen van Ens en gebruik gemaakt van de AH actie. Het samengestelde AH-menu was prima, keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en twee nagerechten. De gerechten waren met zorg klaargemaakt en werden ook met zorg opgediend. Gastvrije bediening.
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Je kon merken dat er echt aandacht aan de gerechten wordt gegeven. Vooral de creme brulee als nagerecht heeft alle andere creme brulees elders overtroffen!
André L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima ontvangst, vlotte aardige bediening. Royale keuze uit gerechten, voor ieder wat wils. Echt een aanrader om een te gaan eten in Het Wapen van Ens!
moormanrobert1941 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
wij waren al vaker geweest, kunnen alleen maar zeggen prima, ontspannen sfeer. Wij vinden het een aanrader.
Verder succes gewenst...fam. den Haan en fam. Moorman
janniekamper .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten, de varkenshaas was super mals. De zalm was ook lekker. Een vlotte en vriendelijke bediening. We komen graag in het wapen van Ens.