Het Wapen van Ens

Baan 1A 8307 AS Ens Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Ens

Bijzonder en gastvrij

Bij het Wapen van Ens ben je aan het juiste adres voor als je iets te vieren hebt, gezellig uit eten wil of gewoon voor een avondje naar de kroeg! Het restaurant werkt overdag samen met mensen met een verstandelijke beperking, die zo werkervaring opdoen en hun sociale en maatschappelijke vaardigheden ontwikkelen. Het restaurant is dan ook bijzonder in haar kwaliteit, contact en sfeer!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Ens

Maandag en Dinsdag 09:00 - 15:00
Woensdag t/m Vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Jenny P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben heerlijk op het terras gezeten.
Het personeel is heel vriendelijk.
We konden een goede keuzes maken de menu's.
Het eten was goed en de borden waren mooi opgemaakt.
De uitleg over de gerechten was ook goed.
Heerlijk gegeten.
ria K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
het eten was super .we hebben gebruik gemaakt van de ahactie. prima en gezellig terras .bediening. was super aardig we komen zeker nog een keer terug. groetjes gerrit en ria
willemh85 H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Alle gerechten waren keurig verzorgd en heel goed van smaak. Wij hadden het AH keuzemenu en de keuze was ruim genoeg. Al met al een fijne sfeervolle avond.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
jp Het was weer voortreffelijk,het eten,de service een ander sausje was geen probleem,we gaan zeker nog een keer ,echt een uitje
Opa Joop J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
wij zijn hier al vaker geweest en komen zeker weer terug, het blift hier gezellig, het eten perfect, bediening super goed
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De bediening is zeer attent, niet opdringerig. Het eten wordt erg leuk opgediend en is smaakvol.
Met een heerlijke witte wijn en een goed biertje was de sfeer zeer ontspannen.
Koffie en appeltaart was ook heerlijk.
Kortom, het was een geslaagde avond.
Paul en Riet.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Eten was prima en genoeg. Aardige bediening, die ook tijd had voor een praatje. Het is dat we op vakantie zijn, anders zouden we hier vaker komen!
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
gezellige bediening het eten was uitstekend komen wel weer terug
van de AH bonnen was dit het beste resterant waar we geweest zijn
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
op het teras gegeten het eten was heerlijk warm en ruim voldoende bediening heel vriendelijk
wij komen zeker weer terug
het menu van de zegels van A H was geweldig en mooie keuze vis of vlees

tot ziens de 4 dames
Jarno S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wederom gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Goede prijs/kwaliteit verhouding met een goed keuzemenu Personeel was wederom erg vriendelijk en behulpzaam.
Ilse M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vriendelijke en attente bediening. Eten prima en eerlijk. Lekker terras.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Uit de wind, in de zon een heerlijk voorgerecht gegeten (champignons en mosterdsoep, zónder spekjes) . Een ideaal terras. We vroegen of we een gerecht konden aanpassen, zonder vlees, dat was geen probleem. Vlotte bediening! De hoofdgerechten binnen gegeten: varkenhaas, rode mul en bladerdeeg met spinazie-geitenkaas. Prima bereid en mooi gepresenteerd. De appelcompote paste o.i. niet bij het bladerdeeggerecht. Er zat ook drank in, terwijl de jeugd dit had gekozen. Beetje jammer. De koffie-creme brulee was heerlijk. Daar zou ik nog wel eens voor terug kunnen komen : )
J. V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Vlotte bediening en, tussendoor vragen of alles naar wens is , we gaan zeker nog eens.
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het menu van de AH restaurant actie was een leuke combinatie van gerechten. Er werd ook niet moeilijk gedaan over mijn vrouw haar wens voor een dessert zonde vanille. Helaas was de roodbaars portie beneden maats, maar wel goed bereid. De varkenshaas medaillons warenhuis genoeg, maar net te lang doorgebakken ( niet Rosė) de smaken waren verder goed en de bediening / ambiance prima.
Ildikó K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
In 1 woord: superfantastisch! We zijn regelmatige gasten, en we worden altijd even vriendelijk en netjes benaderd. En een praatje hoort er natuurlijk ook altijd even bij.

Een dikke pluim voor jullie allemaal!!
Rijk J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Via de AH actie voor Het wapen van Ens gekozen. Ontvangst was al direct oké.
Het menu was goed samengesteld en de kwaliteit van zowel het personeel als eten is prima te noemen.
Zeker voor een volgende keer een aanrader.
jpkampen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We waren er niet voor de eerste keer, maar zeker ook niet voor de laatste. Wat een vriendelijke en attente bediening. Ook tijdens de maaltijd even dat stukje aandacht voor iedereen. Echt geweldig en het voelt goed sfeer. Het eten mooi opgediend en heerlijk van smaak. Dat tesamen met de gezellige ambiance maakt ons avondje uit helemaal af. Compliment ook voor eigenaar/manager welke alles goed overziet en meehelpt. TOP!
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gister heerlijk gegeten bij het Wapen van Ens met de AH-restaurant actie. Het eten & de bediening waren goed. Leuke inrichting en erg gezellig. We komen zeker nog een keer terug bij het Wapen van Ens.
van den Nieuwenhof P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke rustige ambiance. Veel tijd voor het menselijk contact. Ook tussendoor. Prima gegeten, was heerlijk, niet te grote porties. Veel variatie/keuze in menu. Niet duur.