Het Wapen van Ens

Baan 1A 8307 AS Ens Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Ens

Bijzonder en gastvrij

Bij het Wapen van Ens ben je aan het juiste adres voor als je iets te vieren hebt, gezellig uit eten wil of gewoon voor een avondje naar de kroeg! Het restaurant werkt overdag samen met mensen met een verstandelijke beperking, die zo werkervaring opdoen en hun sociale en maatschappelijke vaardigheden ontwikkelen. Het restaurant is dan ook bijzonder in haar kwaliteit, contact en sfeer!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Ens

Maandag en Dinsdag 09:00 - 15:00
Woensdag t/m Vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
J. V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het menu van de AH restaurant actie was een leuke combinatie van gerechten. Er werd ook niet moeilijk gedaan over mijn vrouw haar wens voor een dessert zonde vanille. Helaas was de roodbaars portie beneden maats, maar wel goed bereid. De varkenshaas medaillons warenhuis genoeg, maar net te lang doorgebakken ( niet Rosė) de smaken waren verder goed en de bediening / ambiance prima.
Ildikó K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
In 1 woord: superfantastisch! We zijn regelmatige gasten, en we worden altijd even vriendelijk en netjes benaderd. En een praatje hoort er natuurlijk ook altijd even bij.

Een dikke pluim voor jullie allemaal!!
Rijk J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Via de AH actie voor Het wapen van Ens gekozen. Ontvangst was al direct oké.
Het menu was goed samengesteld en de kwaliteit van zowel het personeel als eten is prima te noemen.
Zeker voor een volgende keer een aanrader.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gister heerlijk gegeten bij het Wapen van Ens met de AH-restaurant actie. Het eten & de bediening waren goed. Leuke inrichting en erg gezellig. We komen zeker nog een keer terug bij het Wapen van Ens.
jpkampen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We waren er niet voor de eerste keer, maar zeker ook niet voor de laatste. Wat een vriendelijke en attente bediening. Ook tijdens de maaltijd even dat stukje aandacht voor iedereen. Echt geweldig en het voelt goed sfeer. Het eten mooi opgediend en heerlijk van smaak. Dat tesamen met de gezellige ambiance maakt ons avondje uit helemaal af. Compliment ook voor eigenaar/manager welke alles goed overziet en meehelpt. TOP!
van den Nieuwenhof P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke rustige ambiance. Veel tijd voor het menselijk contact. Ook tussendoor. Prima gegeten, was heerlijk, niet te grote porties. Veel variatie/keuze in menu. Niet duur.
Berdien V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben hier gegeten met de Ah-actie. We kregen hiervoor een speciaal menu te zien met 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 desserts. We zijn perfect geholpen en de bediening reageerde adequaat, behulpzaam en erg vriendelijk. Ook werd er last minute nog een oplossing bedacht voor het dessert ivm een dieet. Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken!
karinve1967 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben in het Wapen van Ens erg lekker gegeten. Met de AH restaurant actie hebben we keuze uit 3 menu's en daar zaten erg lekkere gerechten bij. Bediening was uitstekend en goed personeel.
We komen hier beslist nog een keer terug!
Tyrza K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten, goede sfeer en gezellige bediening. Makkelijk bereikbaar. Nu met ah restaurant actie gegeten maar we komen vast nog eens terug.
Opa Joop J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
ontvangst was heel hartelijk, ook al waren wij een half uur te vroeg, gelijk aan tafel en rustig vooraf wat drinken, ook heel gemoedelijk de kaart daarna doorgekeken en rustig besteld, ook nu de zaal al redelijk vol liep, nog steeds alle tijd voor ons, ook regelmatig vragen of alles naar wens is, en het eten was voortreffelijk, dank aan de kok hiervoor.
Heleen N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Eten was goed bereid en mooie porties. We hebben van de avond genoten. Aanrader om een keer te gaan eten.
Jarno S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Leuke sfeer en prima kunnen eten. Prima prijs kwaliteit verhouding (gebruik gemaakt van de AH actie). Mooi te zien dat het Wapen van Ens samenwerk met 's Heeren Loo (ondersteunt mensen met een verstandelijke beperking). Kindjes konden lekker spelen in de speelhoek.
max Y.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Vriendelijk en correct personeel,prima kwaliteit eten voor een mooie prijs.
MartinEmmeloord .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ook deze keer weer lekker gegeten bij het wapen van Ens. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hiet krijg je zeker waar voor je geld.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zijn uiterst vriendelijk ontvangen bij het Wapen van Ens en we hebben er heerlijk gegeten.
Kleine aanpassingen op het menu werden als vanzelfsprekend gerealiseerd. Perfect!
We geven graag een GROOT COMPLIMENT, zowel aan de mensen in het restaurant als aan de mensen achter de schermen.
Als we weer in de buurt zijn, komen we graag weer terug.
Bedankt.
Heleen en Ad
Edward H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten, met een gastheer die begrijpt hoe het werkt. Verstand van wat er wordt geserveerd en kan goed met de verschillende gasten omgaan. Zeker een aanrader!
Eten werd wat laat geserveerd door een misverstand in de keuken, werd netjes verteld,dus prima zo.
schaaijg .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een gezellig restaurant waar als je een 'klacht' had dit gelijk opgelost werd. Ook werd er goed meegedacht over de aanpassing van een gerecht (ondanks de AH restaurant actie). Leuke gezellige bediening!
Piet Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zeer gastvrije ontvangst en binnen een ongedwongen sfeer. Voor wat het eten betreft was het bestelde goed en ruim voldoende aanwezig en het diner werd opgediend op voor verwarmde borden. Prima voor elkaar. Wat ook prettig was was de temperatuur binnen. Heerlijk comfortabel.
Petronella1945 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een heel gezellig etentje gehad in "Het Wapen van Ens"
Het 3 gangen keuzemenu waaruit wij konden kiezen was gevarieerd en de kwaliteit van het eten was prima.
Alle lof voor de nette en vriendelijke bediening.