Het Wapen van Ens

Baan 1A 8307 AS Ens Nederland Kaart

Over restaurant Het Wapen van Ens

Bijzonder en gastvrij

Bij het Wapen van Ens ben je aan het juiste adres voor als je iets te vieren hebt, gezellig uit eten wil of gewoon voor een avondje naar de kroeg! Het restaurant werkt overdag samen met mensen met een verstandelijke beperking, die zo werkervaring opdoen en hun sociale en maatschappelijke vaardigheden ontwikkelen. Het restaurant is dan ook bijzonder in haar kwaliteit, contact en sfeer!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Ens

Maandag en Dinsdag 09:00 - 15:00
Woensdag t/m Vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

Voordelig
MartinEmmeloord .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ook deze keer weer lekker gegeten bij het wapen van Ens. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hiet krijg je zeker waar voor je geld.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zijn uiterst vriendelijk ontvangen bij het Wapen van Ens en we hebben er heerlijk gegeten.
Kleine aanpassingen op het menu werden als vanzelfsprekend gerealiseerd. Perfect!
We geven graag een GROOT COMPLIMENT, zowel aan de mensen in het restaurant als aan de mensen achter de schermen.
Als we weer in de buurt zijn, komen we graag weer terug.
Bedankt.
Heleen en Ad
Edward H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten, met een gastheer die begrijpt hoe het werkt. Verstand van wat er wordt geserveerd en kan goed met de verschillende gasten omgaan. Zeker een aanrader!
Eten werd wat laat geserveerd door een misverstand in de keuken, werd netjes verteld,dus prima zo.
Schaaijg .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een gezellig restaurant waar als je een 'klacht' had dit gelijk opgelost werd. Ook werd er goed meegedacht over de aanpassing van een gerecht (ondanks de AH restaurant actie). Leuke gezellige bediening!
Piet Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zeer gastvrije ontvangst en binnen een ongedwongen sfeer. Voor wat het eten betreft was het bestelde goed en ruim voldoende aanwezig en het diner werd opgediend op voor verwarmde borden. Prima voor elkaar. Wat ook prettig was was de temperatuur binnen. Heerlijk comfortabel.
Petronella1945 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een heel gezellig etentje gehad in "Het Wapen van Ens"
Het 3 gangen keuzemenu waaruit wij konden kiezen was gevarieerd en de kwaliteit van het eten was prima.
Alle lof voor de nette en vriendelijke bediening.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met een grote groep hier gegeten waarbij iedereen gelijktijdig het eten kreeg. Dit is bij andere restaurants nog wel eens een probleem. Gegeten met de AH actie. Prijs -kwaliteit is goed, geen hoogvlieger. Wel verzorgd opgemaakte borden en uitstekende service als het gaat om allergieën. Er werden prima alternatieven geboden. Erg eenvoudige toetjes.
Andries K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gezellige gelegenheid die zeker uitnodigt voor een vervolgbezoek! zeer vlotte bediening die alle tijd voor je neemt én op een correcte manier alles in de gaten houdt. Zowel kwaliteit als kwantiteit van het eten waren prima in orde.
Bonnie8 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg vriendelijk en gastvrij ontvangen en een prima kwaliteit ! weer komen zeker terug! EN raden dit restaurant aan !
VRGR familie everts
Geanne S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het duurde ong. 20 minuten voordat je bord afgeruimd werd of je nieuw drinken kreeg.
Verder was de bediening wel vriendelijk.
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten, wel is wel een bepaald samengesteld menu maar zeer goed samengesteld. kwaliteit goed, bediening was netjes en de sfeer en entourage zag er allemaal netjes en verzorgt uit . Wij komen zeker een Kerr terug en zeker voor andere aan te raden.
Theunisveenstra .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Hier komen we zeker nog eens terug
Wat wij wel misten een beetje dressing over de sla. Verder prima gegeten
Bediening was zeer attent en vriendelijk
Jh.eilander .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Dit was een geval van; we doen wel mee aan deze (AH) aktie maar hebben er helemaal geen zin in. We waren er om 1800 uur en om 2030 was het klaar. De koffie hebben we thuis maar genuttigd. Hier komen wij dus nooit weer.
Verder laat ik het hier maar bij. Niet leuk.
Timovork .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Eten viel tegen, carpaccio was waterig, biefstukreepjes niet mals en hoewel de slagroom bij de sorbet wel goed van smaak was was het niet stevig. Service was top en decor ook prima.
Info894 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten en bediening was perfect.
Het eten was ook keurig opgemaakt.
het werd wat kouder en er kwam een dekentje zonder te vragen.
Jennie
Bendra34 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
wij hebben er heel erg lekker mosselen gegeten. We belden zaterdag om 19.30 of er nog een plaatsje vrij was om te eten en dat was er . Echt we hebben nog nooit zulke lekkere mosselen gegeten. En de bediening is top.
Adaroetman .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Enorm genoten bij het Wapen van Ens.
Alles was picobello voor elkaar.
Mijn vriendin en ik hadden echt het idee dat wij een avondje op vakantie waren. En dat zo dicht bij huis! Zij woont in Emmeloord en ik in Ens!
Sylvia T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was heerlijk. De sfeer was relaxed lekkere muziek op de achtergrond. En het personeel waren stuk voor stuk top.
We gaan hier zeker vaker eten.
Bertenpetra .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Mooie gerechten met wat onverwachte details (bijv. chipjes van paarse wortel) en attente bediening, terwijl we vanwege het fijne week lekker buiten konden eten. Wij hebben genoten van een fantastisch avondje uit!
Rhoogeveen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben er met ons vieren gegeten. We hadden 2 AH restaurantzegelboekjes en een speciaal menu hiervoor. Het eten was voortreffelijk, de bediening gastvrij en heel vriendelijk. We hebben een heerlijke avond gehad en het is jammer, dat we niet in de buurt wonen.....