Het Wapen van Egmond Binnen

Herenweg 59 1935 AD Egmond-Binnen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Egmond Binnen

Laat je in de watten leggen

In dit gezellige restaurant geniet je van de Frans-Nederlandse keuken. Chef-kok Robert Haagen en zijn team zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Het menu is enorm divers en biedt echt voor ieder wat wils. Genieten dit!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Egmond Binnen

Dinsdag 16:00 - 02:00
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 02:00
Zaterdag en Zondag 11:30 - 02:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
bakkum2000 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hadden ah restaurantactie menu. Allebei erg lekker gegeten. Vooraf beide carpaccio, hoofd varkenshaas en grootmoeders stoofpotje. Bijgerechten waren voldoende aanwezig. Dessert creme brulee en ijs. Bediening vlot en vriendelijk, eten genoeg, smaakvol en goed bereidt.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het is prima verzorgd, leuke sfeer, een aanrader om er een keer naar toe te gaan. Meerdere malen geweest, nooit klachten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke kaart, vlotte bediening en lekker gegeten ! We hebben gezellig gezeten !......................................................................................................................................
h.aubertijn .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Met 4 personen gegeten van het AH menu. Alles was lekker behalve de vis (sliptong ). Die was droog flauw en er zat nogal wat m.i. rommel in, hom met donkere randen. Omdat we met z'n vieren waren en gezellig zaten heb ik er aanmerking op gemaakt. Verder was het top.!!!
bjhartsuiker .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zijn al eens eerder in het Wapen van Egmond geweest en ook deze keer hebben zij ons niet teleurgesteld.
Het voorgerecht was prima , ik had Gamba's in Knoflook , mooie portie en heerlijk van smaak , mijn partner had in de oven verwarmde geitenkaas, uitstekende keus, daarna hadden wij beiden de vis van de dag , heerlijke slibtongetjes met passend garnituur en als toetje Egmonds IJS , precies goed om mee af te sluiten, dus zijn wij wederom tevreden terug gegaan naar ons hotel, graag tot ziens, een AANRADER!!
icg .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en behulpzaam. De prijs was dankzij AH super, maar ook zonder die actie zeer de moeite waard. Het eten wordt super op gediend. Wij komen elk jaar naar Egmond aan zee voor de halve marathon. Volgend jaar gaan we vast hier weer eten.
Plaatje66 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Met zeven personen heerlijk en gezellig gegeten bij Het Wapen van Egmond Binnen. Alles was lekker en prima verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar!
josgerdi .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hier voor de eerste keer gegeten. AH keuzemenu erg lekker. M.n. het vis voorgerecht en de soep van de dag waren zeer smakelijk. Het stoofpotje een aanradig!
Alida L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Bovenverwachting goed. Keurig verzorgt, alles vers met liefde en aandacht bereidt, personeel vriendelijk en attent. Zeker een aanrader!
pieterse1 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het was een gezellige avond met een prima diner. Ze hebben er echt iets van gemaakt van het AH restaurant diner. We houden het restaurant zeker in gedachten voor een volgende keer.
Liana T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heb gisteren heerlijk gegeten bij het Wapen van Egmond Binnen met de AH bon. Had ook niet anders verwacht. Heb er vorig jaar ook prima ervaringen mee opgedaan. Heel vriendelijke bediening en leuke informele entourage. Prima keuzemenu. We hebben genoten
Margot Z.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten, uiensoep en geitenkaassalade, rundercarpaccio alles was lekker . Stoofpotje een aanrader , maar vis van de dag ook prima.
jcastricum .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Gezellig ingericht. Prima bediening. Het eten was lekker, genoeg. Geen poespas maar precies wat je mag verwachten in een dergelijk restaurant. Jammer dat er een paar gerechten van de kaart niet voorradig waren.
karinarichard .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben daar erg goed gegeten! De ober was erg lief. De plaats is mooi en gebruiksvriendelijk. Wij zullen terug komen!
Busky .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gereserveerd met de AH actie.
Gezellige gelegenheid, leuk ontvangst en nette bediening.
Alle 4 een ander gerecht en de diverse gerechten waren heerlijk en leuk geserveerd.
Wij hebben een gezellige en vooral lekkere avond gehad.
marursem .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was heerlijk,de bediening super(ondanks ze met mjnder personeel liepen wegens ziekte)en het gezelschap heel gezellig. Kom er zeker terug.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Door de week even een hapje gegeten, prima kwaliteit, gezellige omgeving van een " dorpsrestaurant "annex cafe deel. met een voldaan gevoel naar huis.
Marianne & Wim
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
In jullie sfeervolle restaurant héérlijk gegeten! Echt een aanrader voor anderen! Ook de bediening is prettig n attent. Crème bruleé was ook een verassing met toefje slagroom en vruchtje er bij. Ik had de roodbaars en die smaakte ook prima.
Nell B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het is een fijn restaurant om te gaan eten. De bediening is vriendelijk en correct.
Het eten is heerlijk en mooi opgediend.