Het Wapen van Egmond Binnen

Herenweg 59 1935 AD Egmond-Binnen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Egmond Binnen

Laat je in de watten leggen

In dit gezellige restaurant geniet je van de Frans-Nederlandse keuken. Chef-kok Robert Haagen en zijn team zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Het menu is enorm divers en biedt echt voor ieder wat wils. Genieten dit!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Egmond Binnen

Dinsdag 16:00 - 02:00
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 02:00
Zaterdag en Zondag 11:30 - 02:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
GroHo .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gemma V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
whynotrecords1964 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De bediening en sfeer zijn geweldig, entrecote was perfect bereid alleen jammer van heel veel zeen. Dit kan absoluut beter. Saus, salade, voorgerecht, toetje, koffie verder heerlijk.
r.vdstorm .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We waren voor de eerste maal in dit restaurant en dat zeker niet het laatste bezoek zijn.Ondanks de aanwezigheid van 2 grote groepen was de bediening vlot en vriendelijk.
hennie11 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ruime keus en goede bediening
tempo precies goed
ga er nog wel eens eten , prijs kwaliteit goed
parkeren geen probleem
de biefstuk had een stevige beet maar lekker
goede bijlage
Stoli .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Echt heerlijk gegeten. Entrecote was mals en had een heerlijke grill smaak, carpaccio was goed en de pannacotta was ook erg lekker. Ruime selectie aan bieren, leuke omgeving en aardige serveerster.
Nell B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Altijd fijn om hier te eten. Fijne en vriendelijke bediening!!
j K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Je bespreekt zonder voorkennis dit restaurant via de AH actie en je wordt hier getrakteerd op een ware verrassing.
Het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren een traktatie. Gewoon voortreffelijk. Prijs en kwaliteit wat wil je er over zeggen gewoon zeer goed. Een goede aanrader.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Bediening was vriendelijk en nam tijd voor een praatje.
Jammer dat er zo weinig mensen waren om te komen eten.

fam. Leliveld
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en service. Wij gaan ook ons bruiloftsfeest hier vieren met een heerlijk buffet. Toppie
Katharina B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel aardig en attent. Wij hadden de aanbieding twee personen voor één priis. En er was niets op aan te merken.Jammer was dat wij de enige gasten waten. Toch een beetje kaal.
corfuparga1 L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Erg leuk zo'n aanbieding de tweede persoon gratis!!En erg lekker gegeten.
Vooraf gevulde portobello,echt heerlijk! Uiensoep ook goed.
Runderhaas moet je wel even aangeven of je hem niet te rood wil.Vlees was prima.
Het ijs is superlekker!
De bediening vriendelijk en het ziet er gezellig uit.
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben hier een aantal keren gegeten, maar vanavond was de carpacio niet helemaal ontdooid. Er wat van gezegd ........ en even later kwam de serveerster met de bord weer terug. Zo te voelen aan het bord waren de randen lauwwarm en de onderkant vrieskoud ....Nog niet écht helemaal ontdooid! Het was eetbaar, heb er voor de 2de keer maar niets van gezegd. I.p.v. de serveerster zegt excuses .... vraagt ze steeds na iedere maaltijd: heeft het gesmaakt? Verder was alles prima!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vanavond voor de 3e maal hier gegeten. Nu voor de actie 2 voor 1, zoiets als de AH actie. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Gezellige uitstraling en gezellig ingericht. Het eten was weer super. De zeewolf en de diamanthaas zijn niet te versmaden , net zoals het dessert. Volgende keer weer.
De tafel van Liana T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Het Wapen van Egmond Binnen met de AH bonnen. Ik ben er al vaker geweest, maar was dit keer met vriendinnen die er nog nooit geweest waren. Ook zij waren heel enthousiast. Gezellige locatie, prima keuze en heerlijk eten. Voor mij blijft het stoofpotje mijn favoriet
Willy K.
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en vriendelijke niet opdringerige bediening. Een aanrader.
Willy.
Rm.vanmotman V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Het eten is prima. Het ijs komt van de ijssalon ernaast, heerlijk. De bediening is vriendelijk. Een gezellig restaurant.
We komen zeker terug.
E G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
gezellige eetgelegenheid, annex cafe. Levendig, leuk ingericht. Kwaliteit-prijsverhouding prima!
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was uitstekend! Eet er vaker en de kwaliteit van het diner is altijd prima. Ga er graag heen met familie of vrienden. Is het beste restaurant in Egmond-Binnen.
René A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk eten (stoofpotje ijs van de buren) en een vriendelijke bediening. Heel handig vind ik de digitale tafelhulp, waarmee je met een druk op de knop kan laten weten dat je wilt bestellen, wilt betalen of iets wilt vragen.
Tinas .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vorig jaar voor het eerst kennisgemaakt met de keuken van De Wapen van Egmond.
Het was voor ons weer een bevestiging dat dit jaar de kwaliteit en sfeer onveranderd top is. Complimenten!!