Het Wapen van Egmond Binnen

Herenweg 59 1935 AD Egmond-Binnen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Egmond Binnen

Laat je in de watten leggen

In dit gezellige restaurant geniet je van de Frans-Nederlandse keuken. Chef-kok Robert Haagen en zijn team zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Het menu is enorm divers en biedt echt voor ieder wat wils. Genieten dit!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Egmond Binnen

Dinsdag 16:00 - 02:00
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 02:00
Zaterdag en Zondag 11:30 - 02:00

Piro .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Lekker gegeten, vlotte en aardige bediening, keurig geprijsd, entrecote prima, erbij frites en gebakken aardappels, salade, kortom, aanrader!
JK Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Rustig bruin eetcafé met een eenvoudige kaart tegen matige prijzen. Parkeren in de omgeving zeer beperkt. Als het tegenzit, moet je een eindje wandelen.
CindyZonneveld .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug ! Vriendelijk attent personeel, heerlijk eten, ruime porties, mooi opgemaakte borden, gezellig druk!
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heel goede menie kaart. Prijs kwaliteit prima. Zeer tevreden. Ga deze week weer. Kan dit adres zeker aanbevelen!
Bediening heel vriendelijk
h.steur9 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima gegeten in een ontspannen sfeer. Wij waren hier al eens eerder en zullen beslist weer eens terugkomen. Het enige minuutje was de slagroom op het ijs. Niet luchtig met een vettige nasmaak.
Wilhelmien S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Kwaliteit van het diner was prima.Bediening was redelijk goed,kon wel wat hartelijker.
Omgeving had wat weg van een gedateerd eetcafé, 3 meter verderop was men aan het biljarten,van dit soort nostalgie moet je houden.
Ate R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Het eten werd smakelijk geserveerd. De bediening was vriendelijk. Prima lokatie. Kortom: aan te raden.
wiekvantongelen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en konden gewoon een goed gesprek houdenn
zeker een aanrader en we komen zeker nog een keer terug
ikvindetenlekker .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Met de AH actie prima gegeten. Attente bediening zorgt voor een soepele avond. Het eten is smaakvol en goed. Tekorten worden onmiddelijk aangevuld. Carpaccio is zoals het moet: niet te koud maar wel mooi dun en heerlijk. Entrecote gebakken zoals gevraagd, mooi kwaliteit vlees. Panecotta en kaneelijs gewoon lekker. Prima avond gehad, een aanrader en we komen zeker nog een keer terug!
Gerda P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was heel vriendelijk. De carpaccio was verrukkelijk en de mosterdsoep om te watertanden. Tot een volgende keer.
N K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie, er was per gang voldoende keus. We hebben lekker gegeten, de bediening was vriendelijk.
vajon3 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was erg lekker en goed gevarieerd, meerdere lekkere keuzes!!
Goed gegeten met onze AH bonnen!!
Zeker herhaling vatbaar.
PC D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gezellig restaurant. Goede bediening en lekker eten.
Heerlijk rustig. Geen achtergrond muziek, dat maak je tegenwoordig nergens meer mee.
andries G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wij hebben hier goed gegeten met een prettige bediening. Dit was in het kader van de ah aktie. Wij bevelen dit restaurant aan
Denny H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten in het kader van de AH Restaurantactie. Heel fijn, op het terras, want het was mooi weer. Prima ontvangst, drankje erbij en broodplankje besteld (als extra) met lekker landbrood en een drietal smeerseltjes.
We maakten (heel saai) dezelfde keuze uit het menu, waarvan het voorgerecht (gerookte zalm) en hoofdgerecht (entrecôte met champignonsaus voor de een en met rode wijnsaus (iets te zout) voor de ander) prima in orde waren, met erg lekkere frites, gebakken aardappeltjes en salade als bijgerecht. Het toetje echter was de klapper, één van de lekkerste crème brulées die we ooit gegeten hebben. Kortom, goede ervaring en voor herhaling vatbaar!
Hiltjo T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten in het rustige Egmond-Binnen, een groot contrast met Egmond aan Zee. Van voor- tot nagerecht het was allemaal erg lekker. Keurige en rustige bediening. Een aanrader.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heel erg lekker gegeten. Prima kwaliteit van de gerechten en heerlijk klaargemaakt. De entrecoat was volgens mijn zwager zelfs uitzonderlijk goed.
Leon T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
De waardering was hoger dan we zelf ervaren hebben. Het (oudere) personeel was vriendelijk, eerlijk en zakelijk. Het jongere personeel kwam ongeïnteresseerd over, daarop aangesproken trok het (gemeend (niet gemaakt)) bij.
gerard M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Café restaurant met prettige warme dorpse sfeer. Prima kaart. Goed opgediend en voldoende. Heerlijke crème brûlee en panna cotta uit eigen keuken!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Fijn om eens ergens te eten waar alles lekker is. Diverse verschillende gerechten maar alles was ok. Geen poespas, gewoon goed en vriendelijke bediening.