Het Wapen van Egmond Binnen

Herenweg 59 1935 AD Egmond-Binnen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Egmond Binnen

Laat je in de watten leggen

In dit gezellige restaurant geniet je van de Frans-Nederlandse keuken. Chef-kok Robert Haagen en zijn team zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Het menu is enorm divers en biedt echt voor ieder wat wils. Genieten dit!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Egmond Binnen

Dinsdag 16:00 - 02:00
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 02:00
Zaterdag en Zondag 11:30 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Egmond Binnen

Ma R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima menu met grote porties!
Helaas geen kinderhoekje.. Dat zou prettig zijn geweest. Uiteraard wel kleurplaten e.d. Wij kunnen met klem het ijs van 'de buurman' aanraden!
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met de AH actie. Speciaal menu, maar genoeg keuze, normale porties, en mooi opgemaakte borden. Vriendelijke bediening, kortom, lekker gegeten, voor een prima prijs. We zijn in Egmond Binnen op vakantie, maar mochten we in de toekomst nog eens terugkomen, dan komen we zeker nog eens eten, ook zonder actie!
Mies D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Veel te stil, oude inrichting, en ook nog een feestje op de achtergrond. bediening mag en kan vriendelijker en vrolijker.
paulterluin .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
leuk restaurant en goede bediening. De voorgerechten waren ok, gerookte zalm en carpatio.
1 hoofd gerecht was minder goed poon filets. Deze waren erg droog en er was geen sausje bij. Dit zou de droge vis wat compenseren. Prima nagerecht.
Paul Terluin.
Christy T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Met zn vieren gegeten in een gezellige en vriendelijke sfeer. Helaas was de runder-entrecote erg taai. Hadden dit alle 4 gekozen. Wel erg jammer, is toch een belangrijk onderdeel van het diner.
Carry M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten nat als vorig jaar ! Dus voor herhaling vatbaar. Op het terras was het goed toeven !
En vriendelijke bediening .
elisia L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ik heb erg lekker gezeten en gegeten bij het Wapen van Egmond samen met mijn moeder. De porties van het eten waren precies voldoende en daarnaast was de kwaliteit van het eten ook prima. Het is ook leuk om die afwisseling te hebben tussen binnen een wat ouder en warme uitstraling te hebben en buiten en wat meer modernere lounge mogelijkheid. Ondanks dat het regende konden wij daar nog heerlijk beschut onder de parasol zitten.

Geslaagd avondje zo!
h T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
gezellige lokatie. Aanrader, ook als er een keer geen aktie is, goede kaart en lekker eten! en vlakbij kun je wel parkeren.
Erick J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het voorgerecht gerookte Zalm en een verrassende keuze mogelijk (Vis van de dag) een Meerval, waren zeer smakelijk bereid.

Er is voldoende keuze in voor, hoofd en nagerecht op de menukaart.

Drie verschillende glaasjes huiswijn 2 wit en een rosé geproefd, goed van smaak met een nette prijs.
Een gezellige avond gehad een sfeervolle ambiance.
henkgerrits .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Leuke ontvangst en goede snelle service. Hoge kwaliteit van de gerechten en voldoende. Zeker de moeite waard maw een aanrader.
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heel gezellig gezeten met familie, hele vriendelijke bediening, lekker gegeten, alleen de entrecote was aan de taaie kant.
pietbruin B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zoals gewoonlijk lekker gegeten, snelle bediening.
Zier er niet uit als een restaurant, meer een café met tafeltjes om te eten.
Maar verder prima , komen zeker terug als ah volgend jaar weer meedoet.
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We, mijn schoonzuster en ik, waren al voor de derde keer in uw restaurant en dat was zeker niet de laatste keer!
Dus, tot de volgende keer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het is goed eten in dit restaurant. Voorgerecht is mooi opgemaakt en lekker, en het ijs toe (gemaakt door de naast gelegen ijssalon) is heerlijk. Het hoofdgerecht is ook van prima kwaliteit. Niets op aan te merken. Ook de bediending was vlot en vriendelijk. Alleen van de entourage moet je houden. Veel rood en donkerbruin, oogt gedateerd maar is ook bewust van grootmoederstijd. Wat ons betreft ga je voor het eten, maar niet voor de gezellige omgeving.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Personeel heel vriendelijk. Dacht mee, vroeg of het allemaal goed was. Omdat mijn man gehoorapperaten heeft was het geluid voor hem heel fijn, hoewel er toch flink veel bezetting was.
IensElly V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij het Wapen van Egmond Binnen. Ik had gekozen voor sliptong. Zeer goede keus. Aardappeltjes in de schil, patat, salade erbij, alles in aparte bakjes. Bij de vis zat lof met ham en kaas en haricots verts omwikkelt met spek. Mijn tafelgenoot had gekozen voor een tournedos. Als nagerecht ijs met advocaat, banaan, chocoladesaus en slagroom. Vriendelijke bediening en zeker voor herhaling vatbaar.
René V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben lekker gegeten en een rustige omgeving. De bediening was goed en vriendelijk. Ook werd er tussentijds gevraagd of alles naar wens was. Na het eten kon je ook rustig blijven zitten om "na te borrelen".
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima restaurant, veel keuze uit voor,hoofd en nagerechten. Bediening vlot en vriendelijk. Eten van prima kwaliteit, komen zeker terug.
Piro .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Lekker gegeten, vlotte en aardige bediening, keurig geprijsd, entrecote prima, erbij frites en gebakken aardappels, salade, kortom, aanrader!
JK Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Rustig bruin eetcafé met een eenvoudige kaart tegen matige prijzen. Parkeren in de omgeving zeer beperkt. Als het tegenzit, moet je een eindje wandelen.