Het Wapen van Egmond Binnen

Herenweg 59 1935 AD Egmond-Binnen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Egmond Binnen

Laat je in de watten leggen

In dit gezellige restaurant geniet je van de Frans-Nederlandse keuken. Chef-kok Robert Haagen en zijn team zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Het menu is enorm divers en biedt echt voor ieder wat wils. Genieten dit!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Egmond Binnen

Dinsdag 16:00 - 02:00
Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 02:00
Zaterdag en Zondag 11:30 - 02:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Katharina B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel aardig en attent. Wij hadden de aanbieding twee personen voor één priis. En er was niets op aan te merken.Jammer was dat wij de enige gasten waten. Toch een beetje kaal.
corfuparga1 L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Erg leuk zo'n aanbieding de tweede persoon gratis!!En erg lekker gegeten.
Vooraf gevulde portobello,echt heerlijk! Uiensoep ook goed.
Runderhaas moet je wel even aangeven of je hem niet te rood wil.Vlees was prima.
Het ijs is superlekker!
De bediening vriendelijk en het ziet er gezellig uit.
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben hier een aantal keren gegeten, maar vanavond was de carpacio niet helemaal ontdooid. Er wat van gezegd ........ en even later kwam de serveerster met de bord weer terug. Zo te voelen aan het bord waren de randen lauwwarm en de onderkant vrieskoud ....Nog niet écht helemaal ontdooid! Het was eetbaar, heb er voor de 2de keer maar niets van gezegd. I.p.v. de serveerster zegt excuses .... vraagt ze steeds na iedere maaltijd: heeft het gesmaakt? Verder was alles prima!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vanavond voor de 3e maal hier gegeten. Nu voor de actie 2 voor 1, zoiets als de AH actie. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Gezellige uitstraling en gezellig ingericht. Het eten was weer super. De zeewolf en de diamanthaas zijn niet te versmaden , net zoals het dessert. Volgende keer weer.
De tafel van Liana T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Het Wapen van Egmond Binnen met de AH bonnen. Ik ben er al vaker geweest, maar was dit keer met vriendinnen die er nog nooit geweest waren. Ook zij waren heel enthousiast. Gezellige locatie, prima keuze en heerlijk eten. Voor mij blijft het stoofpotje mijn favoriet
Willy K.
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en vriendelijke niet opdringerige bediening. Een aanrader.
Willy.
Rm.vanmotman V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Het eten is prima. Het ijs komt van de ijssalon ernaast, heerlijk. De bediening is vriendelijk. Een gezellig restaurant.
We komen zeker terug.
E G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
gezellige eetgelegenheid, annex cafe. Levendig, leuk ingericht. Kwaliteit-prijsverhouding prima!
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was uitstekend! Eet er vaker en de kwaliteit van het diner is altijd prima. Ga er graag heen met familie of vrienden. Is het beste restaurant in Egmond-Binnen.
René A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk eten (stoofpotje ijs van de buren) en een vriendelijke bediening. Heel handig vind ik de digitale tafelhulp, waarmee je met een druk op de knop kan laten weten dat je wilt bestellen, wilt betalen of iets wilt vragen.
Tinas .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vorig jaar voor het eerst kennisgemaakt met de keuken van De Wapen van Egmond.
Het was voor ons weer een bevestiging dat dit jaar de kwaliteit en sfeer onveranderd top is. Complimenten!!
elderina .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met de AH kaart. Je hebt ruime keuze met de AH kaart. Vriendelijke bediening en gezellig restaurant, super.
bakkum2000 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ben hier met de AH kaart wezen eten.
Bediening was erg vriendelijk en het eten was lekker, we hadden carpaccio en broodplankje vooraf en als hoofdgerecht de varkenshaas met brie als dessert ijs van de buren (mogen ook mijn buren worden) erg lekker.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hadden ah restaurantactie menu. Allebei erg lekker gegeten. Vooraf beide carpaccio, hoofd varkenshaas en grootmoeders stoofpotje. Bijgerechten waren voldoende aanwezig. Dessert creme brulee en ijs. Bediening vlot en vriendelijk, eten genoeg, smaakvol en goed bereidt.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het is prima verzorgd, leuke sfeer, een aanrader om er een keer naar toe te gaan. Meerdere malen geweest, nooit klachten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke kaart, vlotte bediening en lekker gegeten ! We hebben gezellig gezeten !......................................................................................................................................
h.aubertijn .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Met 4 personen gegeten van het AH menu. Alles was lekker behalve de vis (sliptong ). Die was droog flauw en er zat nogal wat m.i. rommel in, hom met donkere randen. Omdat we met z'n vieren waren en gezellig zaten heb ik er aanmerking op gemaakt. Verder was het top.!!!
bjhartsuiker .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zijn al eens eerder in het Wapen van Egmond geweest en ook deze keer hebben zij ons niet teleurgesteld.
Het voorgerecht was prima , ik had Gamba's in Knoflook , mooie portie en heerlijk van smaak , mijn partner had in de oven verwarmde geitenkaas, uitstekende keus, daarna hadden wij beiden de vis van de dag , heerlijke slibtongetjes met passend garnituur en als toetje Egmonds IJS , precies goed om mee af te sluiten, dus zijn wij wederom tevreden terug gegaan naar ons hotel, graag tot ziens, een AANRADER!!
icg .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en behulpzaam. De prijs was dankzij AH super, maar ook zonder die actie zeer de moeite waard. Het eten wordt super op gediend. Wij komen elk jaar naar Egmond aan zee voor de halve marathon. Volgend jaar gaan we vast hier weer eten.
Plaatje66 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Met zeven personen heerlijk en gezellig gegeten bij Het Wapen van Egmond Binnen. Alles was lekker en prima verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar!