Het Wapen van Drenthe

Heerestraat 1 9301 AC Roden Nederland Kaart
31-505019192

Over het restaurant Het Wapen van Drenthe

360 graden uitzicht

Met uitzicht over de brink van Roden is de ligging van dit vrijstaande pand niet de minste. Binnen is het lekker warm bij de haard en op zonnige dagen laat je je verwennen op het terras. Op de menukaart staat een mooie selectie opgesteld van Franse klassiekers en daarnaast organiseren ze zoal een paasbrunch, muziek en verschillende arrangementen.

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Drenthe

Lijn 4 vanaf CS Groningen
  • : Gratis parkeren naast het hotel en in het centrum van Roden

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Drenthe

SH89 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellige warme sfeer, het eten was lekker en precies genoeg, vriendelijk personeel. Af en toe wat lang moeten wachten, maar we waren er ook op een zaterdag.
Aleid T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ik vond het prima en kijk met veel plezier uit naar het feestje van mijn moeder. Heb heerlijk gegeten, alleen ik vind het jammer dat ze met wijnflessen komen om een nieuw glas in te schenken. Verder was het allemaal uitstekend en heb ik heerlijk gegeten
Willi J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor mij een onverwachte en zeer positieve ervaring. Had al vaker het idee gehad hier eens te eten maar was er nog nooit van gekomen. Zeker voor herhaling vatbaar en gaan we ook beslist doen. Veel lekkers op de kaart en ook nog een ruime keuze aan lekkere speciaal biertjes.