Het Wapen van Drenthe

Heerestraat 1 9301 AC Roden Nederland Kaart
31-505019192

Over het restaurant Het Wapen van Drenthe

360 graden uitzicht

Met uitzicht over de brink van Roden is de ligging van dit vrijstaande pand niet de minste. Binnen is het lekker warm bij de haard en op zonnige dagen laat je je verwennen op het terras. Op de menukaart staat een mooie selectie opgesteld van Franse klassiekers en daarnaast organiseren ze zoal een paasbrunch, muziek en verschillende arrangementen.

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Drenthe

Lijn 4 vanaf CS Groningen
  • : Gratis parkeren naast het hotel en in het centrum van Roden

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Drenthe

Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Uitstekend gegeten. Leuk gepresenteerd. Zeer vriendelijke bediening. Enigszins ouderwetse uitstraling
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg rustig...dat terwijl we midden in het hoogseizoen zitten. Zeer beperkte kaart met standaard gerechten. Niet echt een aanrader.
Geachte heer Bakker,

Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u niet tevreden bent u over uw bezoek. Zou u kunnen vertellen wanneer u ons bedrijf bezocht heeft en wat voor gerechten u op de kaart mist?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Bart de Vries
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
de kwaliteit was goed , maar de hoeveelheid laat te wensen over. voor een normaal etend iemand was het een karig.De hoeveelheid aan groente en aardappelen was voor een persoon , maar je moest er met twee personen van eten. en als je bij vroeg werd dat niet in dank aangenomen.
Geachte mevrouw Baas van Dijk,
Bedankt voor uw reactie.

Niet alle gasten eten even veel en wordt er soms veel weggegooid, daarom worden er eerst kleinere bakjes geserveerd die aangevuld kunnen worden. We vullen graag uw garnituren (groente en aardappelen) aan, als dit verkeerd over is gekomen dan mijn excuses.

We hopen u een volgende keer te mogen begroeten en dat u dan een gezellige avond heeft en met een goed gevulde buik de deur uitgaat.

Met vriendelijke groet,'

Bart de Vries
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
een prettige plek voor een heerlijke lunch met 10 personen..
zeer ruime glutenvrije keuze, rolstoelvriendelijk en absoluut betaalbaar...
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Hightea zag er niet uit zoals een hightea hoort te zijn.
Was niet voor herhaling vatbaar.
Zeer karig.
Jullie moeten zelf een keer naar Echten en daar van een echte hightea genieten.
Daar kunt u nog wat van leren.
Jullie personeel hoort te zeggen wat er valt te verwachten en vriendelijker zijn.
Els P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Leuke, gezellige avond gehad en lekker gegeten. Af en toe wat rumoerig maar dat komt waarschijnlijk door de akoestiek...
Inge .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Een erg gezellige avond gehad, met goede kwaliteit eten smakelijk en voldoende, goede gezellige bediening top verzorging. Bart, Dieneke en rest van personeel bedankt!
Roeliena V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij komen al enkele jaren naar diner en brunch gedurende verschillende feestdagen. De atmosfeer is warm en gezellig, goed doordacht en georganiseerd. Er is variatie in het eten en er kan rekening gehouden worden met speciale dieetwensen, zoals glutenvrij en “ echt” vegetarisch. De bediening is uitstekend en er heerst duidelijk een goede teamgeest. Deze georganiseerde gelegenheden zijn bij uitstek geschikt voor familie bijeenkomsten want men kan er enkele uren zitten. De achtergrondmuziek was leuk met voor ieder wat wils.
Dicky M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Fijne , gezellige bediening.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
16 februari samen met een oud collega geluncht bij het Wapen van Drenthe. In een prettige sfeer genoten van onze gerechten en de vriendelijke bediening. We komen hier graag nog eens terug.
SH89 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellige warme sfeer, het eten was lekker en precies genoeg, vriendelijk personeel. Af en toe wat lang moeten wachten, maar we waren er ook op een zaterdag.
Aleid T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ik vond het prima en kijk met veel plezier uit naar het feestje van mijn moeder. Heb heerlijk gegeten, alleen ik vind het jammer dat ze met wijnflessen komen om een nieuw glas in te schenken. Verder was het allemaal uitstekend en heb ik heerlijk gegeten
Willi J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor mij een onverwachte en zeer positieve ervaring. Had al vaker het idee gehad hier eens te eten maar was er nog nooit van gekomen. Zeker voor herhaling vatbaar en gaan we ook beslist doen. Veel lekkers op de kaart en ook nog een ruime keuze aan lekkere speciaal biertjes.