Het Wapen van Delfshaven

Aelbrechtskolk 29-31 3025 HB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Delfshaven

In het gezelligste stukje Rotterdam

Het Wapen van Delfshaven vind je in een heel pittoresk stukje Rotterdam. Hier is de tijd even stil blijven staan. Geniet in dit gezellige restaurant van internationaal georiënteerde gerechten en een goed glas wijn. Daarnaast zorgt de vriendelijke bediening dat het jou en je tafelgenoten aan niets ontbreekt en de kans is dan ook groot dat jij hun aanstekelijke glimlach ‘s avonds mee naar huis neemt!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Delfshaven

6,9

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Delfshaven

paula V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en erg gastvrij ontvangen. De garnalen op Spaanse manier bereid zijn zeker aan te bevelen. Ook de ossenhaaspuntjes waren zeer smakelijk
Gaz .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Je snapt niet dat deze tent bestaansrecht heeft, wat een smerige bende, kan echt niet! Slecht personeel, eten stelt niet veel voor maar bovenal, het is daar niet schoon genoeg voor een restaurant.
marry W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Na de eerdere recensies gelezen te hebben gingen we redelijk gespannen ernaartoe. Wij delen de eerdere meningen niet. De high tea was meer dan genoeg zelfs wat laten staan. Vriendelijk ontvangen en heerlijk aan het water gezeten. We gaan zeer zeker nog een keer terug.
C.J. H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Mijn vrouw en ik hebben 11 augustus 2017 bij het wapen van Delfshaven gegeten, wat ik bij vakantieveiling gescoord heb.
Dan heb je niet zoveel keuze want dan moet je je aan het dag menu houden, maar ik moet zeggen wat wij voorgeschoteld kregen was prima en we hadden mooi weer zodat we buiten konden zitten met zicht op het historisch Delfshaven wij hebben een fantastische avond gehad.
Ps. De bediening was goed en heel vriendelijk.
Jeannette54 K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ook ik ging redelijk bevreesd naar dit restaurant voor een high tea van Vakantieveilingen. Ik weet niet of er een andere wind waait sinds de slechte recensies, maar ik vond het prima geregeld. Vriendelijke bediening, niet al te uitgebreide high tea, maar genoeg en een schoon toilet. De locatie is fantastisch om lekker te genieten.
mireille V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
via vakantieveilingen een bon gewonnen , cq gekocht. Redelijk met angst en beven naar dit restaurant gegaan. recensies waren niet echt goed, Maar het was gewoon super goed , vooral voor het geld wat we betaald hebben. Voorgerechten waren lekker, er was iemand mee met lactose intolerantie ook hier werd goed rekening mee gehouden, bediening was goed en erg vriendelijk. kortom niets te klagen
Cde M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Je betaalt niet veel via vakantieveilingen en dat laten ze je weten ook. Vieze glazen, tomatensoep was saai en lauw. Alternatief voor mijn zwangere vrouw op de varkenshaas was kip. Gewoon 'kip'. Uh, ok dan. Varkenshaas is niet lekker doorbakken vandaar dat mijn vrouw toch maar voor kip ging. Vervolgens krijg ik een doorbakken varkenshaas.. bah. Het uitzicht vanaf het terras is prachtig en zeker de moeite waard om iets te drinken bij mooi weer. Maar neem geen bier uit de tap, wordt namelijk niet koud geserveerd
monabona .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijk gegeten, via de VakantieVeiling daar terecht gekomen maar wij vonden het erg lekker allemaal. Bediening vriendelijk!
W M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het restaurant zag niet bepaald schoon uit en de bediening was slecht in gelicht over de nummers van de tafels ging een paar keer met verkeerde bonnetje naar de tafels toe
J L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Ik heb de indruk dat het restaurant er zelf recensies op zet om de cijfers op te krikken. Er klopt iets niet als er tienen gegeven worden. Smaakbeleving is zeker persoonlijk. Maar smerige toiletten is niet iets van toevallig één bezoek aan het restaurant. Groenten die geserveerd worden zijn niet vers, maar uit blk. Biefstuk wordt, zonder vragen hoe je hem wilt, half rauw geserveerd. We,kregen na afloop koffie uit aangekoekte kopjes en suikerklontjes zaten in een mistig smerig borrelglaasje. Het bestaat niet dat het de ene avond een 5* restaurant is en de volgende dag een onhygiënische vieze eetzaal. Eentje die de naam restaurant niet verdiend. Een goede reden om de inspectie te verzoeken om eens bezoekje te brengen als het gaat om het naleven van hygiene en regelgeving.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Bij Vakantieveilingen een 3-gangen diner gewonnen en deze verzilverd bij Het Wapen Van Delfshaven natuurlijk in het pittoreske Delfshaven.
Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, we konden buiten op een mooi terras aan de haven de Aelbrechtskolk zitten of binnen in het knusse restaurant, we kozen voor binnen aan het raam met uitzicht op de haven. Er kon (met de Vakantieveilingen coupon) worden gekozen uit 1 van de 2 voor-, hoofd- en nagerechten. We kozen voor de Kipsalade deze salade was rijkelijk voorzien van, warme zeer smakelijke, stukken kip. De keuze voor het hoofdgerecht was Ossenhaas, dit waren 2 grotere stukken goed smakend mals vlees met een wijnsaus, groenten en een goed gefrituurde frites met wat er uit zag als een zelf gemaakte lekkere mayonaise. Het nagerecht was ijs, 2 grote bollen ijs met slagroom. De bediening was snel en zeer vriendelijk. Alles was schoon incl. het toilet. Wat van de kaart kon worden besteld was zeer redelijk van prijs.
Een aanrader.
bonte449 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Ik kan kort zijn, zelden zo lekker gegeten. Was via vakantieveilingen. Keus uit vlees of vis. salade of soep vooraf en appeltaart toe. Samen met mijn man alles geprobeerd en echt alles even lekker. Goede huiswijn ( Zuid afrikaan) Perfect uitzicht. Vlotte en vriendelijk bediening. Prima kok die we ook nog even hebben gesproken.
Echt voor herhaling vatbaar. En dat zal ook zeker gebeuren.
Daniela S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
BOEK DIT ARRANGEMENT NIET !!!! HEEL ERG SMERIG! Wij zouden al la carte mogen kiezen maar kregen echt koud, vies, smakeloos eten voorgeschoteld, voor zover dat eten genoemd kan worden. Verder kregen wij er geen bestek bij , daar moesten wij om vragen en na 1 glas wijn was hun witte wijn voorraad op. Wij zijn niet moeilijk, maar dit eten kregen we beide niet binnen. Toen de bediening vroeg of het smaakte en wij met nee antwoorden, draaide ze zicht om en ging weg, zonder reactie. Echt een verschrikkelijke tent, wij komen hier NOOIT meer terug en ik raad het iedereen af om daar zijn geld te put in te gooien.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Via vakantieveilingen een 3-gangenmenu gewonnen. Bij aankomst kregen we geen menu-kaart in onze handen, maar besliste de bediende wat we mochten eten. Vooraf kregen we een smaakloos, koud champignonensoepje. We waren nog niet uitgegeten en toen kwam de taaie bavette al aan, alsof het meisje haast had en ons zo snel mogelijk weg wilde hebben. De bavette was doorbakken en de groentes waren slap en smaakloos. Enige lichtpuntje was de patat, die nog wel binnen te houden was. Service zeer slecht en onvriendelijk en ik kom hier nooit meer terug..
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Precies op gereserveerde tijd restaurant binnen. 1 minuut voor ons de laatste 4 persoons tafel vergeven en mijn reservering hadden ze niet. Toen de reservering sms voorgelezen toen werd er een 4 persoons tafel gemaakt.
we hebben 50 minuten op voor gerecht moeten wachten en toen 2 keer moeten vragen of 2 personen ook bestek konden krijgen om het op te kunnen eten. (oke het restaurant zat wel vol)
Het hoofdgerecht kwam voordat de spullen van voorrecht waren opgeruimd. Zeer onhandig.
We waren om 10 uur de laatste tafel die de rekening vroeg en daar stonden allerlei dingen op die wij niet besteld hadden en wat wel besteld stond er niet op. Bleek het de rekening van andere tafel te zijn. Bij uitdraaien van onze rekening moesten we vertellen wat voor toetjes en koffie we gedronken hadden want dat waren ze vergeten aan te slaan. Toen we de rekening kregen klopte die nog steeds maar voor 90%.
Conclusie de bediening is onder de maat, maar het eten is hier wel oke.
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Ik had via valantie veiling een bon en afgelopen vrijdag 17 maart gereserveerd. Ik ben samen met mijn moeder van 86 geweest voor een high tea.
Was gewéldig. Er waren heel wat lekkernijen maar ook wat lekkerre broodjes met hartigheid. En dat vonden we heerlijk. Mijn moeder en ik kregen lang niet alles op. Leuk tentje en ga zeker nog een keer terug.
Top hoor
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Het was ene ellende kregen Een pot thee, 20 min later pas de thee en glazen. Een vies bord en bestek en vieze servetten de vlekken zaten er in. Mondafdrukken op de thee glazen. Er kwamen mensen later binnen die hadden alles zo wij dus niet
Alles was hard en verbrand niet te eten zonde van me tijd en geld
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Prima restaurant, redelijke bediening en lekker eten. Vind wel dat de inrichting wat te wensen over laat. Maar al me tal een prima restaurant
andre F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar gezellig en vriendelijke locatie
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het eten (onbeperkt spareribs via een Groupon) was lekker. Er werdt veelvuldig gevraagd of alles naar wens was. Een extra bordje voor de botjes en zelfs een extra bakje friet was geen probleem.
De zaak zelf is wel wat verouderd en zou dus wel wat gemoderniseerd mogen worden maar het eten was lekker.