Het Wapen van Delfshaven

Aelbrechtskolk 29-31 3025 HB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Delfshaven

In het gezelligste stukje Rotterdam

Het Wapen van Delfshaven vind je in een heel pittoresk stukje Rotterdam. Hier is de tijd even stil blijven staan. Geniet in dit gezellige restaurant van internationaal georiënteerde gerechten en een goed glas wijn. Daarnaast zorgt de vriendelijke bediening dat het jou en je tafelgenoten aan niets ontbreekt en de kans is dan ook groot dat jij hun aanstekelijke glimlach ‘s avonds mee naar huis neemt!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Delfshaven

7,1
6,8
6,6
peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
monabona .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijk gegeten, via de VakantieVeiling daar terecht gekomen maar wij vonden het erg lekker allemaal. Bediening vriendelijk!
W M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het restaurant zag niet bepaald schoon uit en de bediening was slecht in gelicht over de nummers van de tafels ging een paar keer met verkeerde bonnetje naar de tafels toe
J L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Ik heb de indruk dat het restaurant er zelf recensies op zet om de cijfers op te krikken. Er klopt iets niet als er tienen gegeven worden. Smaakbeleving is zeker persoonlijk. Maar smerige toiletten is niet iets van toevallig één bezoek aan het restaurant. Groenten die geserveerd worden zijn niet vers, maar uit blk. Biefstuk wordt, zonder vragen hoe je hem wilt, half rauw geserveerd. We,kregen na afloop koffie uit aangekoekte kopjes en suikerklontjes zaten in een mistig smerig borrelglaasje. Het bestaat niet dat het de ene avond een 5* restaurant is en de volgende dag een onhygiënische vieze eetzaal. Eentje die de naam restaurant niet verdiend. Een goede reden om de inspectie te verzoeken om eens bezoekje te brengen als het gaat om het naleven van hygiene en regelgeving.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Bij Vakantieveilingen een 3-gangen diner gewonnen en deze verzilverd bij Het Wapen Van Delfshaven natuurlijk in het pittoreske Delfshaven.
Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, we konden buiten op een mooi terras aan de haven de Aelbrechtskolk zitten of binnen in het knusse restaurant, we kozen voor binnen aan het raam met uitzicht op de haven. Er kon (met de Vakantieveilingen coupon) worden gekozen uit 1 van de 2 voor-, hoofd- en nagerechten. We kozen voor de Kipsalade deze salade was rijkelijk voorzien van, warme zeer smakelijke, stukken kip. De keuze voor het hoofdgerecht was Ossenhaas, dit waren 2 grotere stukken goed smakend mals vlees met een wijnsaus, groenten en een goed gefrituurde frites met wat er uit zag als een zelf gemaakte lekkere mayonaise. Het nagerecht was ijs, 2 grote bollen ijs met slagroom. De bediening was snel en zeer vriendelijk. Alles was schoon incl. het toilet. Wat van de kaart kon worden besteld was zeer redelijk van prijs.
Een aanrader.
bonte449 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Ik kan kort zijn, zelden zo lekker gegeten. Was via vakantieveilingen. Keus uit vlees of vis. salade of soep vooraf en appeltaart toe. Samen met mijn man alles geprobeerd en echt alles even lekker. Goede huiswijn ( Zuid afrikaan) Perfect uitzicht. Vlotte en vriendelijk bediening. Prima kok die we ook nog even hebben gesproken.
Echt voor herhaling vatbaar. En dat zal ook zeker gebeuren.
J L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ngo nooit zo vies gegeten:(! Kiezen zonde menukaart. VakantieVeilingen gewonnen voucher: dat betekent dat je mag kiezen uit twee voor en- hoofdgerechten. Als je dat niet lust, heb je pech gehad. Eten werd gereserveerd zonder bestek. Moesten we om vragen. De kok kwam af en toe de keuken uit, rochelend en hoestend en zonder zijn handen te wassen ging hij verder in de keuken. Als je na het eten naar het toilet gaat, krijg je spijt. Ze zijn zo vies, dat je eten er vanzelf wel weer uitkomt. Het restaurant mag zijn ramen weleens zemen, alle is vet, verveloos en armoedig. De zaak is misschien te redden als je mensen inzet met horecaervaring en kennis van de HCCP regels. Wat een kansloze vieze bedoening. Bah!!
Daniela S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
BOEK DIT ARRANGEMENT NIET !!!! HEEL ERG SMERIG! Wij zouden al la carte mogen kiezen maar kregen echt koud, vies, smakeloos eten voorgeschoteld, voor zover dat eten genoemd kan worden. Verder kregen wij er geen bestek bij , daar moesten wij om vragen en na 1 glas wijn was hun witte wijn voorraad op. Wij zijn niet moeilijk, maar dit eten kregen we beide niet binnen. Toen de bediening vroeg of het smaakte en wij met nee antwoorden, draaide ze zicht om en ging weg, zonder reactie. Echt een verschrikkelijke tent, wij komen hier NOOIT meer terug en ik raad het iedereen af om daar zijn geld te put in te gooien.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Via vakantieveilingen een 3-gangenmenu gewonnen. Bij aankomst kregen we geen menu-kaart in onze handen, maar besliste de bediende wat we mochten eten. Vooraf kregen we een smaakloos, koud champignonensoepje. We waren nog niet uitgegeten en toen kwam de taaie bavette al aan, alsof het meisje haast had en ons zo snel mogelijk weg wilde hebben. De bavette was doorbakken en de groentes waren slap en smaakloos. Enige lichtpuntje was de patat, die nog wel binnen te houden was. Service zeer slecht en onvriendelijk en ik kom hier nooit meer terug..
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Onvriendelijke bediening en goor eten. Koud en taai. Voor en hoofdgerecht niet zelf kunnen kiezen door vakantieveiling bon. Tevens kregen we het hoofdgerecht al terwijl we nog met het voorgerecht bezig waren.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Precies op gereserveerde tijd restaurant binnen. 1 minuut voor ons de laatste 4 persoons tafel vergeven en mijn reservering hadden ze niet. Toen de reservering sms voorgelezen toen werd er een 4 persoons tafel gemaakt.
we hebben 50 minuten op voor gerecht moeten wachten en toen 2 keer moeten vragen of 2 personen ook bestek konden krijgen om het op te kunnen eten. (oke het restaurant zat wel vol)
Het hoofdgerecht kwam voordat de spullen van voorrecht waren opgeruimd. Zeer onhandig.
We waren om 10 uur de laatste tafel die de rekening vroeg en daar stonden allerlei dingen op die wij niet besteld hadden en wat wel besteld stond er niet op. Bleek het de rekening van andere tafel te zijn. Bij uitdraaien van onze rekening moesten we vertellen wat voor toetjes en koffie we gedronken hadden want dat waren ze vergeten aan te slaan. Toen we de rekening kregen klopte die nog steeds maar voor 90%.
Conclusie de bediening is onder de maat, maar het eten is hier wel oke.
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Ik had via valantie veiling een bon en afgelopen vrijdag 17 maart gereserveerd. Ik ben samen met mijn moeder van 86 geweest voor een high tea.
Was gewéldig. Er waren heel wat lekkernijen maar ook wat lekkerre broodjes met hartigheid. En dat vonden we heerlijk. Mijn moeder en ik kregen lang niet alles op. Leuk tentje en ga zeker nog een keer terug.
Top hoor
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Het was ene ellende kregen Een pot thee, 20 min later pas de thee en glazen. Een vies bord en bestek en vieze servetten de vlekken zaten er in. Mondafdrukken op de thee glazen. Er kwamen mensen later binnen die hadden alles zo wij dus niet
Alles was hard en verbrand niet te eten zonde van me tijd en geld
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Prima restaurant, redelijke bediening en lekker eten. Vind wel dat de inrichting wat te wensen over laat. Maar al me tal een prima restaurant
andre F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar gezellig en vriendelijke locatie
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het eten (onbeperkt spareribs via een Groupon) was lekker. Er werdt veelvuldig gevraagd of alles naar wens was. Een extra bordje voor de botjes en zelfs een extra bakje friet was geen probleem.
De zaak zelf is wel wat verouderd en zou dus wel wat gemoderniseerd mogen worden maar het eten was lekker.
Marissa P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gastvrouw heeft een hele lieve kalme stem. Bij binnenkomst goed ontvangen! Heeft goed uitgelegd hoe en wat. Gezellige sfeer in het restaurant zelf ! Akoestische muziek en lichtjes. Oogt heel schoon. Eten was heerlijk! Waar voor je geld. In de vrouwenwc was het mij opgevallen dat er haarspray, maandverband, bodylotion en nog een aantal dingen aanwezig waren. Heel handig, ik heb nog nooit een restaurant meegemaakt die dat soort dingen in de wc had voor gebruik voor klanten! Een 10!
Preety N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Op woensdagmiddag 23 november, hebben we hier een high tea gehad ter ere van een verjaardag. We waren met 6 vrouwen.
We zijn niet vreemd met het fenomeen high tea en dit was zeker 1 van de betere high tea ! Een aanrader voor iedereen en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Bij reserveren werden we erg goed te woord gestaan. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en onze dieetwensen werden goed geïnventariseerd. Op de dag zelf zijn we heel hartelijk ontvangen met een glas prosecco / jus d'orange en kreeg de jarige een prachtig mini vuurwerk spektakel voor haar neus. Ook werden er verjaardagsnummers afgespeeld.
Vervolgens kregen we een zeer gevarieerde high tea voorgeschoteld met zoete en hartige hapjes bestaande uit quiche, sandwiches (4 soorten), kleine ronde broodjes, scones, chocoladecake, cheesecake, minimuffins, macarons, appeltaart, petit fours en nog veel meer kleine zoetige hapjes. Per 2 personen kregen we een grote etalagier met ontzettend veel kleine hapjes. We hebben niet alles op gekregen maar we zijn een heel eind gekomen!
De bediening kwam regelmatig het theewater bijvullen en stelde ons steeds de vraag of alles nog naar wens was. Prima Service!
De ligging is prachtig aan het water, maar op een regenachtige dag als die van ons hebben we ons ook prima binnen kunnen vermaken in een intieme setting met een warme uitstraling en sfeerverlichting.
Al met al hebben wij een geweldige ervaring gehad; goede bediening, erg klantvriendelijk, royaal aanbod van zoete en hartige hapjes, schone ruimte en uitstekende prijs - kwaliteit verhouding.
Ik heb deze high tea inmiddels al aanbevolen in mijn omgeving :-)

Dames van het Wapen van Delfshaven: well done en dank voor de geweldige ervaring!
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuk interieur.
Wat een tegenvaller dat het eten na 30-40 minuten aan tafel gebracht werd. Vervolgens was het eten ook nog koud en taai. Wat een bar slechte service.
Personeel had geen verstand van wijnen en andere soorten drank. Het personeel bestond overigens uit jonge meiden en geen 1 persoon met enkel verstand van de etenswaren.
Opmerking gemaakt naar een van de personeelsleden over het koude eten, geen enkel alternatief werd er genomen om het ons naar wens te maken of de teleurstelling te combineren. Zelf hadden wij ook geen zin om weer 30 minuten op een halve sparerib te wachten.
Jammer! Veel verbeteringen nodig.
Christi T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De hightea was lekker maar hebben er 3 kwartier op gewacht. Dat kwam door de luxe hightea die had meer voorbereiding nodig. We weten nog steeds niet wat er luxe aan was..wel een erg gezellig eetcafe en leuke sfeer!