Het Wapen van Delfshaven

Aelbrechtskolk 29-31 3025 HB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Delfshaven

In het gezelligste stukje Rotterdam

Het Wapen van Delfshaven vind je in een heel pittoresk stukje Rotterdam. Hier is de tijd even stil blijven staan. Geniet in dit gezellige restaurant van internationaal georiënteerde gerechten en een goed glas wijn. Daarnaast zorgt de vriendelijke bediening dat het jou en je tafelgenoten aan niets ontbreekt en de kans is dan ook groot dat jij hun aanstekelijke glimlach ‘s avonds mee naar huis neemt!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Delfshaven

6,8
5,8

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Delfshaven

Pardi H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
We hebben met zijn drietjes een hapje gegeten bij het wapen van Delfshaven. De dames in de bediening waren erg gastvrij en vriendelijk. Het eten kwam in een fijn tempo en was heerlijk. Er waren ook gratis parkeer mogelijkheden.
We hebben een leuke en gezellige avond gehad!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Gereserveerd via iens. Toen we daar kwamen was onze reservering niet bekend. We konden alleen nog maar binnen zitten terwijl het heel lekker weer was en ik graag op het terras was gaan zitten. Vervolgens duurde het nog heel lang voordat we een drankje konden bestellen en de zalm die ik wilde was ook nog eens op. Ik ben teleurgesteld.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ik had gereserveerd. Komen we daar was onze reservering niet bekend. Het was mooi weer dus wilden we op het terras zitten, maar daar was geen plek meer dus moesten we binnen zitten op banken die vol zitten met gaten. Vervolgens nog lang moeten wachten voordat we een drankje konden bestellen. Eten was oke, al was de zalm die ik wilde op en moest ik dus iets anders bestellen. Ik ben teleurgesteld.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Tsja, als je vooraf reserveert met Groupon en je wordt bij de ontvangst zeer chagrijnig ontvangen met de mededeling dat er geen reservering bekend is, dan kan je het al bijna niet meer goed doen. De sate was prima, jammer dat er geen bier van de tap is, en voor het overige halen ze hier wel erg veel glazen uit een fles sauvignon blanc.
sassie53 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Hier met vrienden buiten gegeten in de namiddag/avond. Locatie is erg leuk alleen jammer dat het terras in de schaduw ligt. Ik was een tikje jaloers op de mensen die aan de overkant heerlijk in het zonnetje zaten. Dat is voor mij een reden om bij mooi weer hier niet meer heen te gaan maar een plekje te reserveren op een terras aan de overkant.
De andere reden om hier niet meer heen te gaan was de kwaliteit van eten. Wat super slecht! De kipsaté dreef in een waterige saus. Daarnaast lag een niet-aangemaakt hoopje fantasieloze sla. De patat was te hard gebakken en de extra bestelde mayonaise is nooit bij onze tafel aangekomen.
Onze vrienden hadden spareribs met honing besteld. Gewoon gegaarde spareribs, zonder zout of kruiden, smakeloos met alleen bovenop een streepje honing gespoten. Hoe moeilijk is het om een lekker sateetje en een lekkere sparerib te maken en ook nog een beetje leuk op te dienen?? Dit kan beter hoor!
De bediening was vriendelijk en vlot maar gezien de kwaliteit van het eten gaan wij hier nooit meer naar toe.
Mar B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Een high tea met zijn drieën via Groupon geboekt. Om 16.00 uur afgesproken en bij binnenkomst werd meteen verteld dat het maar tot 17.00 uur mocht duren. Serieus een high tea in 1 uur tijd??? Waarom is dat niet eerder gecommuniceerd.... Warme welkomst dus, maar niet heus. En dan komt het eten en besef je dat je niet eens een heel uur nodig hebt. Karig, oud, niets bijzonders en niet smaakvol. Het eten heeft minstens een uur ongekoeld gestaan en was gewoon oud geworden met hard brood en aangekoekte tonijnsalade etc. Echt heel erg smerig en dan de bediening, Nee dit NOOIT meer! Absolute No Go, aan een ieder raad ik deze tent af.
Mar B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Onbeschoft behandeld en vreselijk vieze high tea gehad. Het was oud, niet vers, niets zelfgemaakt maar supermarkt eten. Absoluut GEEN aanrader! Vieze gare tent.
Ruben H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Prima. Eten is heerlijk!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Hier prima kipsate gegeten, goed bereid en lekkere saus. Niets te klagen. Zou de eigenaar willen adviseren om de zaak wat meer allure te geven gelet op de vele buitenlandse toeristen in Delfshaven. Het geeft net iets teveel het gevoel dat je in een huiskamer komt en de familie kookt.
Daniel W.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijke high tea. Prima vriendelijke bediening. Gaan nog eens terug. Leuke ligging aan een gracht. Eenvoudig maar sfeervol interieur.
Demi M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Het eten viel tegen, 3 gangen menu werd in nog geen 35 minuten allemaal geseserveerd.Leek ook niet vers bereid maar eerder snel opgewarmd.Het was erg vies, in alle hoeken lag stof en etens resten.Meubels waren allemaal beschadigd en plakkerig.Personeel was chagrijnig. Na het eten behoorlijke buikrampen en rennen naar toilet.Wij eten daar in ieder geval nooit meer.
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst en dito bediening. Voor- en hoofdgerecht uitstekend. Dessert (ijs) had wel iets meer mogen hebben dan alleen de bolletjes met slagroom uit spuitbus.
bbroekhof .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Een leuke locatie aan de haven. Het is jammer dat er ook mindere recensies op deze site staan, want wij hebben het echt anders ervaren. Prijs - kwaliteit verhouding is prima.
Rob en Barbara
paula V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en erg gastvrij ontvangen. De garnalen op Spaanse manier bereid zijn zeker aan te bevelen. Ook de ossenhaaspuntjes waren zeer smakelijk
Gaz .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Je snapt niet dat deze tent bestaansrecht heeft, wat een smerige bende, kan echt niet! Slecht personeel, eten stelt niet veel voor maar bovenal, het is daar niet schoon genoeg voor een restaurant.
marry W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Na de eerdere recensies gelezen te hebben gingen we redelijk gespannen ernaartoe. Wij delen de eerdere meningen niet. De high tea was meer dan genoeg zelfs wat laten staan. Vriendelijk ontvangen en heerlijk aan het water gezeten. We gaan zeer zeker nog een keer terug.
C.J. H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Mijn vrouw en ik hebben 11 augustus 2017 bij het wapen van Delfshaven gegeten, wat ik bij vakantieveiling gescoord heb.
Dan heb je niet zoveel keuze want dan moet je je aan het dag menu houden, maar ik moet zeggen wat wij voorgeschoteld kregen was prima en we hadden mooi weer zodat we buiten konden zitten met zicht op het historisch Delfshaven wij hebben een fantastische avond gehad.
Ps. De bediening was goed en heel vriendelijk.
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ook ik ging redelijk bevreesd naar dit restaurant voor een high tea van Vakantieveilingen. Ik weet niet of er een andere wind waait sinds de slechte recensies, maar ik vond het prima geregeld. Vriendelijke bediening, niet al te uitgebreide high tea, maar genoeg en een schoon toilet. De locatie is fantastisch om lekker te genieten.
mireille V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
via vakantieveilingen een bon gewonnen , cq gekocht. Redelijk met angst en beven naar dit restaurant gegaan. recensies waren niet echt goed, Maar het was gewoon super goed , vooral voor het geld wat we betaald hebben. Voorgerechten waren lekker, er was iemand mee met lactose intolerantie ook hier werd goed rekening mee gehouden, bediening was goed en erg vriendelijk. kortom niets te klagen
Cde M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Je betaalt niet veel via vakantieveilingen en dat laten ze je weten ook. Vieze glazen, tomatensoep was saai en lauw. Alternatief voor mijn zwangere vrouw op de varkenshaas was kip. Gewoon 'kip'. Uh, ok dan. Varkenshaas is niet lekker doorbakken vandaar dat mijn vrouw toch maar voor kip ging. Vervolgens krijg ik een doorbakken varkenshaas.. bah. Het uitzicht vanaf het terras is prachtig en zeker de moeite waard om iets te drinken bij mooi weer. Maar neem geen bier uit de tap, wordt namelijk niet koud geserveerd