Het Wapen van Delden

Erg voordelig
Erg kort
Elsje W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Een weekend in dit hotel gelogeerd met een vriendengroep. Een groot compliment voor de bediening. Het is lang geleden dat we bedienend personeel tegengekomen zijn dat zo vriendelijk, accuraat en attent was.
Dikke pluim!
Gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We hebben een maand menu en een dag menu (3 gangen) gegeten in het wapen van Delden.
Het dag menu bestond uit een lekkere champignonsoep een kipfilet met als toetje een lekker ijsje en dit menu heeft mij goed gesmaakt.
Het maand menu was een carpaccio met een kopje bouillon ,varkenshaas spies en ook hier een lekker ijsje met fruit na. Al hoewel er (na mijn smaak) de varkenshaas te droog was lekker gegeten.
Wat mij opviel was toch het herhaaldelijk vragen van " kan ik nog wat inschenken" en " wil u nog wat drinken" dit kwam bij mij wat opdringerig over, kan echt zelf wel melden dat ik nog een wijntje wil, de huiswijn was overigens best lekker.
Tevens hadden ook gebruikt gemaakt van een flesje tafelwater 0.7 l helaas werd daar 3,95 euro voor gerekend dit vind ik erg duur en niet kunnen, we hadden tenslotte ook wat wijntjes genuttigd bij het eten, erg jammer en een toch een ontevreden gevoel na de maaltijd.
pedro666 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
het fijne van een overnachting in een hotel met een bar plus een restaurant is, dat het na een druk dagprogramma vaak fijn uitrusten is. waarvan akte. na een lange wandeling geland in de hotelbar. een weliswaar gedoofde haard, maar toch een leuke en een sfeervolle ambiance met kaarsjes. het is er fijn borrelen. heel vriendelijk en attent personeel en een stemmig en leuk gestylde omgeving. los van de paarse led verlichting (die is waarschijnlijk aangeschaft nadat de stylist zijn hielen had gelicht) op naar de dis. we kozen niet voor het zeer net geprijsde dagmenu. op de dis verschenen een tournedos en een diamantbiefstuk aan de andere kant van de tafel. opvallend was dat er kennelijk ongevraagd van uitgegaan werd dat 'medium' het cuisson was. in ons geval goed gegokt, maar dat is vast niet altijd het geval. een zeer net stukje vlees werd geserveerd. goede kwaliteit, bien cuit en prima garnering. uitstekende frietjes met een riant bakje mayo, lekkere koude peertjes, gebakken aardappeltjes en als ik iets te zeuren heb: een iets te slappe broccoli.
na het hoofdgerecht verhuisden we naar de nog steeds gedoofde haard - maar wel met een heerlijke lounge-bank - en kozen we een likeurtje en een portje met een lekker kaasplankje. lekker en gezellig natafelen. de avond werd afgesloten met koffie en verse muntthee. afgerekend rond de 80 euro en dat is inclusief flesje wijn, twee drankjes vooraf, koffie en thee een hele nette prijs. met een tevreden gevoel zijn we naar de kamer gerold.
Oet_Grunnen .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
No nonsense restaurant. Het is een verrukking hier in het aspergeseizoen te eten. Probeer de asperges, geserveerd met een LICHTE saus, zalm en geschaafde gefrituurde truffel. Zelden zo'n lekkere aspergeschotel gegeten.
Voor de grote eters hebben ze een schnitzel met spek en champignons, aardappelen/patat, salade en warme groente.
Irene73 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2013
Wij hebben geluncht hier. Het decor was chique maar toch gemoedelijk. Het personeel was vriendelijk maar idd wat traag. We hadden een croque monsieur. Deze bestond uit een getoast broodje krijgt met daarop ham uit de koeling, dikke plakken tomaat uit de koeling en daar overheen wat kaas gesmolten. 1 koud gerecht. Het is de naam croquemonsieur echt niet waard. De rest van de gasten heeft goed geluncht.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Omdat we in het hotel verbleven, lekker een avond in dit restaurant gegeten. Dit bleek erg goed te doen! De mixed grill was erg lekker en de entrecote lekker, maar werkelijk gigantisch. Ook de bijgerechten waren smakelijk. In plaats van een dessert hebben wij nog lekker een kop koffie en thee gedronken. Vooral de thee is erg aan te bevelen: wordt vers voor je klaargemaakt met losse thee! Het personeel was echter langzaam en niet erg hartelijk. En bij het afrekenen bleek mijn entrecote (maaltijd van de dag) te duur aangeslagen, waardoor ik bijna 5euro te veel betaalde.
Heinb S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Een aantal dagen verbleven en gegeten. Redelijk tot goed. De kalfssuccade in truffeljus was het best, maar als de speenvarkenfilet iets minder droog was uitgevallen zou die ook prima zijn geweest. De sfeer is gemoedelijk en de bediening geeft het prettige gevoel dat alles mogelijk is.
Donato S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
afgelopen weekend hier een feest gehad van iemand 25tis jarig huwelijk. Hierbij zat ook een bbq buffet en dessert. Allereerst hebben ze schijnbaar het interieur recent vernieuwd. Ik weet niet hoe het ervoor was maar het is erg warm van kleur. Erg leuk. De ober die ons hielp, hield onze kelen goed nat en was zeer aardig tegen iedereen, jong en oud.
Het vlees van de bbq was erg goed, goed vlees erg goed klaar gemaakt en voldoende, mooie wijnen. Het dessert was een verzameling van vers fruit, verschillende soorten ijs, slagroom soesjes met chocola overgoten, kortom erg goed.
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
Prima eten. Maar jonge ober verstaat zijn vak (nog) niet. Afstandelijk (waarom zo chique is het nu ook weer niet) en voor de drankjes hebben wij nadrukkelijk moeten wenken en vragen. Een karaf water kwam al helemaal niet op tafel en toen wij nadrukkelijk vroegen of er nogmaals wat drankjes konden komen keek de joingeman alsof wij een oneerbaar voorstel deden. Voorlopig voor ons even een pas op de plaats.