Het Wapen van Bronkhorst

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Bronkhorst

• Mastercard , Pin
Gerben Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vooraf gereserveerd waarbij meteen werd vermeld dat de keuken 20.00 zou sluiten. In mijn ogen wat vroeg, maar oke....

We hebben na aankomst het voorgerecht maar overgeslagen ivm de 20.00 tijd van de keuken die zou sluiten en een broodje besteld Op tafel kwam snel een kleedje die niet echt fris was en na eerst even wat fruitvliegjes gedag te hebben gezegd kwam het hoofdgerecht. Een schnitzel in mijn geval, en de hoeveelheid en het garnituur, een beetje friet en beperkt wat sla viel mij erg tegen gezien de prijs van 17,50. Wat groter en meer aankleding had ik wel verwacht.
Inmiddels kwam het broodje dat achteraf dat vooraf bedoeld was. Die was ok, maar iets moderner dan 2 sausjes uit een pakje zou mogen.

Dessert was aardig in prijs kwaliteit. Geen hoogstandjes.

Al met al een matige tent, je verwacht misschien iets teveel niveau in de achterhoek. Maar de hygiëne moet ook gewoon op orde zijn en dat was het niet.
Daarnaast mag het personeel zich een beetje verdiepen in de historie van het pand. Bronkhorst is historisch, daar komen de mensen voor en als je vraagt wat het vroeger was, "ohhh geen idee". Een gemiste kans.

Adriana W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Op een van de eerste warme dagen kwamen we terecht in het pittoreske Bronkhorst, een dorpje dat je direct doet denken Wim Sonnevelds ‘ kar die ratelt op de keien’, alsof je in de vorige eeuw bent beland. Klein maar fijn dorp met wat leuke winkeltjes, zonder dat je over de hoofden van toeristen loopt. Voor de lunch kozen we voor het goed bezette en gezellige terras van Het Wapen van Bronkhorst. Men heeft een mooie maar eenvoudige kaart, dus elk gerecht vergt dan door zijn eenvoud een goede bereiding. En die hadden we hier te pakken. Verrukkelijke geitenkaas met walnoten en warme honing, geserveerd met knapperig bruin boerenbrood. Ook de rijkgevulde boerenomelet was zoals hij hoort te zijn, smeuïg en luchtig. De bediening is correct informeel en vriendelijk. Hier komen we zeker nog eens terug.
Proeverietje74 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het wildmenu was geweldig en zeer verrassend. Van eend, tot ree hebben we gegeten. Elk bord was mooi (speels) opgemaakt.
Maurits0 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Als groot liefhebber van het eten van wild heb ik al in een groot aantal restaurant wild gegeten. Het wapen van bronkhorst blijft echter mijn favoriet, iedere keer is het weer een genot om hier te eten. De uitstekende service draagt hier mede aan bij, een echte aanrader!
FredHermans .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Uitzonderlijk gezellig restaurant met een groot zonnig terras. Kleine, maar zorgvuldig samengestelde menukaart en een werkelijk uitstekende keuken. Het restaurant wordt geleid door de derde generatie Meutstege en de bediening is voortreffelijk en nooit opdringerig. Een absolute aanrader om heerlijk te ontspannen.
Be H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Heel veel aandacht voor alle gerechten!
Een kleine kaart, maar wat ze serveren is geweldig lekker.
Eigen gemaakte semifreddo (dessert) was om je vingers bij af te likken.
Hj T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Heerlijk traditioneel wildbuffet genoten bij "De Meut". minimaal 14 verschillende bereidingen van wild vormden het hoofdgerecht; meer dan verrukkelijk. bediening liep stroever dan vorig jaar maar dat mocht de pret niet drukken. Volgende jaar weerr!
Hj T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Geluncht bij "De Meut", wat de bijnaam is van dit etablissement. Gezellig doorloop-restaurant met hier en daar nog wat oude details. Heerlijke broodjes en wat hapjes. Prima plek om te vertoeven, als je niks bijzonders wil.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Tijdens onze fietstocht, zijn wij neergestreken in dit leuke restaurant in dit geweldige stadje, het kleinste van Nederland. Met een uitstraling zo mooi. Het terras zat bijna helemaal vol, maar er werd voor ons nog een plaatsje gezocht. Prima koffie en de lunch was voortreffelijk. Een heerlijk rustpunt tegenover het oude kerkje, dat was ingericht als tentoonstellingsruimte met prachtige kunstwerken. De bediening in het "Wapen" was erg vriendelijk en een genoegen om hier te vertoeven.
J R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Kom je hier aanrijden dan ben je gelijk verliefd. Wat een prachtige setting. Gelukkig zagen we nog net op tijd dat je naast het restaurant kunt parkeren, wel zo prettig. De ontvangst was warm en ondanks dat bijna alle tafels gereserveerd waren werden een paar "passanten" niet teleurgesteld. (Stok)brood met kruidenmargarine waren niet bijzonder maar daarna begon het. We kregen een voorgerecht van Parmaham en kletskoppen van Parmezaanse kaas en perendressing. Het zag er fraai uit en smaakte heerlijk. Als hoofdgerecht een tournedos met een kruidenjasje. Daarvoor hadden we al friet en komkommersalade gekregen, niets op aan te merken. Toetje was zelfgemaakt, echt lekker! Complimenten voor de kok en de bediening, het was prima goed.
Caswichers .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Een luisterrijke omgeving! De vegetarische maaltijdsalade was verrukkelijk. Het aangeklede kopje koffie en het ijs: niets dan lof! En dat allemaal onder het bladerdak van de bomen, met voorbij scherende zwaluwen en uitzicht op het prachtige oude kerkje. Wat een feest!