Het Wapen Van Bemmel

Dorpsstraat 52 6681 BP Bemmel Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen Van Bemmel

Geen poespas in Bemmel

Lekker ongedwongen genieten bij het Wapen van Bemmel. Een goed stuk vlees, een lekkere salade en een dessert om je vingers bij af te likken. Geen poespas maar gewoon zoals het hoort. Wie wil dat nou niet!

Meer informatie over restaurant Het Wapen Van Bemmel

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen Van Bemmel

mp230710 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Met een groep vriendinnen niet gereserveerd. Leuke ambiance, snelle bediening. Plate sate en hamburgers gegeten. Direct mn verjaardag gevierd. Even een tip: Serveerster was wat jaloers op het cadeau wat op tafel lag en meldde hier tot 5x toe iets over. Na 2x was voor ons de grap er wel wat af. Verder helemaal prima.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Hier op zondag 24 juli op het zon overgoten terras geluncht. Een heerlijke Panini Milano ( Mozzarella met tomaat en komkommer en dressing) smaakte verrukkelijk. Was even in de over geweest, waardoor de kaas en het broodje heerlijk warm was. Mijn partner had een stokbroodje Romige Brie, waarvan ze heeft genoten. Een uitstekend adres voor lunch. Aan te raden.
Emmy J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Afgelopen zaterdag 2 april ,weer heerlijk gegeten alle gerechten waren super, alleen bij het toetje met de brownie ontbrak het bolletje ijs , dit is nu de tweede keer dat mij dit overkomt maar ondanks dit, blijft het bij jullie altijd gezellig en lekker eten .
Groetjes Fam. Jansen. Bemmel.
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
We hebben heerlijk gegeten bij het wapen van Bemmel. Een echte aanrader. De bediening is gezellig en goed. Mooie locatie in het hartje van Bemmel, ziet er zeer gezellig uit. Ook voor de vegetariër is het zeker aan te raden. We gaan er zeker een keer terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Heerlijk gegeten wederom,
voorgerecht: perfecte salade met kip, en deze was rijkelijk aanwezig en smaakvol.
hoofdgerecht: heerlijke biefstuk met champignons, en heerlijke ossenhaas met pepersaus, frites, met spruitjes en rauwkost
Na gerecht, deftige dame en even kletsen, dus een dame blanche, en heerlijk ijs met saus en kletskoppen.
De service was echt correct, men kwam dan ook diverse malen vragen of het allemaal toereikend was en aan het einde kwam men ook vragen of alles naar wens was en of het gesmaakt heeft.

Een herhaling dus waard
werven63 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
We (4 personen) hebben hier voor het eerst en zeker niet voor het laatst gegeten. Het diner (3 gangen) was uitstekend van smaak en de presentatie was ook prima. De bediening was attent, niet opdringerig en ons werd alle tijd gegund om op ons gemak te kunnen tafelen. Ook de aankleding van de zaak is ruim, redelijk modern en met de (in onze ogen) juiste verlichting.
Ook de prijzen zijn alleszins redelijk en betaalbaar. Kortom; we gingen met een voldaan gevoel na afloop weer huiswaarts!
Wilbert T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Mooie locatie vriendelijk en behulpzaam personeel alles zag er goed verzorgd uit
En het eten was uit de kunst kortom een echte aanrader!!!!
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Alles was in orde. De kwaliteit was prima en de hoeveelheid uitstekend! Wij waren met 4 personen en hadden allemaal andere gerechten gekozen. De carpaccio vooraf was van een verrassende kwaliteit en de ossenhaas was prima! Graag tot een volgende keer.
Dubbeldik V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Prima gegeten op zaterdagavond. Gezellig druk. Overzichtelijke menukaart met voldoende keuze passend bij het seizoen. Mooie prijs-kwaliteitsverhouding op een beperkt aantal wijnen die ook allemaal per glas zijn te krijgen.
Torentje van Hollandse garnalen met komkommer smaakvol.
Diaantje33 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
We hadden een verjaardags uitetentje, bij het toetje ging de muziek op "lang zal ze leven" en een "ijs" fontein. Echt super leuk.
Emmy J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Afgelopen zaterdag hebben wij weer heerlijk gegeten bij het Wapen van Bemmel, zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren in een woord geweldig.
Mooie verse groente en rauwkost en het heerlijke vlees maakten er een gezellige avond van
De bediening was zoals altijd heel netjes en erg goed verzorgd, vriendelijk personeel .
Wij kwamen hier al vaker en blijven dat zeker ook in de toekomst doen.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Wij waren met ons vieren. 3 volwassenen en een jongeling. Ontvangst was erg vriendelijk ook de bediening was zeer prettig. De benadering naar onze kleinzoon door personeel was erg leuk.
Het eten was fantastisch. Wij komen zeker terug.
René K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
We hebben hier recent met 9 personen heerlijk gegeten op basis van het 3-gangen keuzemenu. De bediening was top en bijzonder vriendelijk! Het enige verbeterpuntje dat ik kan bedenken is het (te) harde geluid in het restaurant. Er hangen te weinig geluiddempende materialen (gordijnen, etc.). We voelden wel noppenschuim onder de tafels maar kennelijk werkt dat onvoldoende.
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Een waar culinair genot. Voorgerecht met Hollandse garnalen is genieten. De ossehaas perfect bereid en super van smaak. Toetje met aardbeien en vanille ijs maakte het helmaal af. Alle gerechten smaakvol gepresenteerd. Bediening keurig. Het is een aanbeveling om bij het Wapen van Bemmel te dineren.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Zeer goede bediening en vriendelijk een aanrader voor ieder in de regio van Bemmel,
De keus van het eten op de kaart was heel erg overzichtelijk en goed,
Geen negatieve opmerkingen,
Ga zo voort,
Mvrgr,
Fam. Kosten
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Wij hebben op 3 juni bij het wapen van Bemmel gegeten en dat was voortreffelijk. Het voorgerecht was een salade met garnaaltjes en gerookte zalm en als hoofdgerecht heilbot file met wittewijnsaus. Het eten was erg lekker. Een aanrader.