Het Wapen Van Bemmel

Dorpsstraat 52 6681 BP Bemmel Nederland Kaart

Over restaurant Het Wapen Van Bemmel

Geen poespas in Bemmel

Lekker ongedwongen genieten bij het Wapen van Bemmel. Een goed stuk vlees, een lekkere salade en een dessert om je vingers bij af te likken. Geen poespas maar gewoon zoals het hoort. Wie wil dat nou niet!

Meer informatie over restaurant Het Wapen Van Bemmel

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 01:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Hier op zondag 24 juli op het zon overgoten terras geluncht. Een heerlijke Panini Milano ( Mozzarella met tomaat en komkommer en dressing) smaakte verrukkelijk. Was even in de over geweest, waardoor de kaas en het broodje heerlijk warm was. Mijn partner had een stokbroodje Romige Brie, waarvan ze heeft genoten. Een uitstekend adres voor lunch. Aan te raden.
Emmy J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Afgelopen zaterdag 2 april ,weer heerlijk gegeten alle gerechten waren super, alleen bij het toetje met de brownie ontbrak het bolletje ijs , dit is nu de tweede keer dat mij dit overkomt maar ondanks dit, blijft het bij jullie altijd gezellig en lekker eten .
Groetjes Fam. Jansen. Bemmel.
Hansklaassen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Het voorgerecht was meloen met parmaham echter met een sausje wat totaal niet bij het gerecht paste. Verder had ik een tournedos wat een prima stukje vlees was echter, voor het bedrag wat het gerecht kostte, was er een magere aankleding met wat frietjes en een fantasieloos bakje rauwkost. Al met al een veel te hoge prijs voor zowel het voorgerecht alsook het hoofdgerecht.
Theoschoenmakers .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
ons avondje uit was in een woord geweldig fijn restaurant zeer leuke en goede bediening Ook de sfeer en het feit dat je in een aparte ruimte kunt roken vonden wij zeer aangenaam
KAH .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Onlangs met 2 personen gegeten bij het Wapen van Bemmel. Het was wederom heerlijk! Dit was onze tweede ervaring en komen zeker nog eens terug. Alle gangen waren van goeie kwaliteit en zijn betaalbaar. Voor 30 euro heb je een 3-gangen menu. Dit restaurant is een zeker een aanrader!
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
We hebben heerlijk gegeten bij het wapen van Bemmel. Een echte aanrader. De bediening is gezellig en goed. Mooie locatie in het hartje van Bemmel, ziet er zeer gezellig uit. Ook voor de vegetariër is het zeker aan te raden. We gaan er zeker een keer terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Heerlijk gegeten wederom,
voorgerecht: perfecte salade met kip, en deze was rijkelijk aanwezig en smaakvol.
hoofdgerecht: heerlijke biefstuk met champignons, en heerlijke ossenhaas met pepersaus, frites, met spruitjes en rauwkost
Na gerecht, deftige dame en even kletsen, dus een dame blanche, en heerlijk ijs met saus en kletskoppen.
De service was echt correct, men kwam dan ook diverse malen vragen of het allemaal toereikend was en aan het einde kwam men ook vragen of alles naar wens was en of het gesmaakt heeft.

Een herhaling dus waard
Werven63 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
We (4 personen) hebben hier voor het eerst en zeker niet voor het laatst gegeten. Het diner (3 gangen) was uitstekend van smaak en de presentatie was ook prima. De bediening was attent, niet opdringerig en ons werd alle tijd gegund om op ons gemak te kunnen tafelen. Ook de aankleding van de zaak is ruim, redelijk modern en met de (in onze ogen) juiste verlichting.
Ook de prijzen zijn alleszins redelijk en betaalbaar. Kortom; we gingen met een voldaan gevoel na afloop weer huiswaarts!
Wilbert T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Mooie locatie vriendelijk en behulpzaam personeel alles zag er goed verzorgd uit
En het eten was uit de kunst kortom een echte aanrader!!!!
Donavenir .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Heerlijk geluncht. De gerechten werden mooi gepresenteerd. Ook de prijs is zeer aantrekkelijk, €6,50 voor een grote sandwich. Vriendelijke bediening.
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Alles was in orde. De kwaliteit was prima en de hoeveelheid uitstekend! Wij waren met 4 personen en hadden allemaal andere gerechten gekozen. De carpaccio vooraf was van een verrassende kwaliteit en de ossenhaas was prima! Graag tot een volgende keer.
Rheden .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
wij hebben met veel plezier en genoegen in het Wapen van Bemmel gegeten.
Het was een verrassing dat wij voor het driegangen menu uit de kaart mochten kiezen.
Alle drie gerechten voldeden aan de prijs/kwaliteitverhouding.
Een minpunt vonden wij dat bij het wildgerecht(hoofdmenu) geen aardappelpuree was, de patatfrieten passen daar niet bij.
Wat de open wijnen betreft, hier waren wij bijzonder tevreden mee.
Dubbeldik .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Prima gegeten op zaterdagavond. Gezellig druk. Overzichtelijke menukaart met voldoende keuze passend bij het seizoen. Mooie prijs-kwaliteitsverhouding op een beperkt aantal wijnen die ook allemaal per glas zijn te krijgen.
Torentje van Hollandse garnalen met komkommer smaakvol.
Antoinette66 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
We hebben heerlijk gegeten. Fijne bediening, en zeer vriendelijke benadering. Klein aandachts punt. We zaten dicht bij de buitendeur. Bij het uitlaten van de gasten. Trok er een erg koude luchtstroming over de rug. Verder een goede sfeer.
Diaantje33 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
We hadden een verjaardags uitetentje, bij het toetje ging de muziek op "lang zal ze leven" en een "ijs" fontein. Echt super leuk.
HUIGENCO .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
De sfeer was erg warm en gezellig. De inrichting was modern, warm en ruim opgezet.
Eén van de voorgerechten rucola met balsamico, kroketjes van geitenkaas en aardbei en het hoofdgerecht lammetje was uitstekend. Het 2e voorgerecht n.l. carpaccio was super en het hoofdgerecht tournedos was geweldig. als ook De Durfal , koffie met amaretto, Tia Marie en Quantro, was goddelijk.
De wijnen waren heerlijk voor een redelijke prijs. De bediening was hartelijk en gastvrij.
Voor herhaling absoluut vatbaar.
Emmy J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Afgelopen zaterdag hebben wij weer heerlijk gegeten bij het Wapen van Bemmel, zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren in een woord geweldig.
Mooie verse groente en rauwkost en het heerlijke vlees maakten er een gezellige avond van
De bediening was zoals altijd heel netjes en erg goed verzorgd, vriendelijk personeel .
Wij kwamen hier al vaker en blijven dat zeker ook in de toekomst doen.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Wij waren met ons vieren. 3 volwassenen en een jongeling. Ontvangst was erg vriendelijk ook de bediening was zeer prettig. De benadering naar onze kleinzoon door personeel was erg leuk.
Het eten was fantastisch. Wij komen zeker terug.
Desi54 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
we hebben een heerlijke avond gehad in het Wapen van Bemmel, zowel voor, hoofd, als nagerecht waren heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar.
Pierre C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Prima keuken en professionele bediening. Gerechten strak verzorgd. Diversiteit aan bijgerechten. Smakelijke wijnen. Moderne ambiance.