Het Wapen van Avereest

Julianastraat 112 7701 GP Dedemsvaart Nederland Kaart
31-523611921

Over het restaurant Het Wapen van Avereest

Laat je verrassen

Houd jij van alle soorten eten en vind je het moeilijk een keuze te maken tussen zoveel lekkernijen? Dan ben je bij Het Wapen van Avereest aan het juiste adres. In dit restaurant ligt de nadruk op versheid en het gebruik van producten uit de regio en er is een overvloed aan heerlijke gerechten. De chef stelt wekelijks een verrassingsmenu samen dus keuzes maken hoeft niet aan de orde te zijn.

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Avereest

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom
lepelaarweg .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
eten was perfect alleen de wijnen zijn echt te duur en de bediening is super geregeld altijd vriendelijk
en de kwaliteit van het eten perfect en mooi opgemaakt echt een pluimpje.
annettebrinkman .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het is iedere keer weer een genot om hier te eten. Alle gerechten zijn van zeer goede kwaliteit. Ook de bediening is heel goed. Dit is echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt in een gezellige omgeving!
lhthkooij .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten gisteren. Een mooie kaart, we hebben genoten! Minpuntje was dat er te weinig bediening was. Overmacht, veel meer onverwachte gasten dan gepland. Daardoor moesten we we erg lang wachten. We komen zeker terug!
lepelaarweg .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
witte wijn en rode wijn te duur eten was perfect en bediening ook jammer van de drankjes maar de rest was goed.
we hadden een leuke avond.
Yukiko P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was erg lekker uit eten, je vertrekt zeker niet met een lege maag. Goede prijskwaliteitverhouding en vriendelijk personeel.
Doortje V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het is er altijd heerlijk eten .De ontvangst is altijd hartelijk.Er wordt niks opgedrongen .De porties zijn altijd voldoende .Wij komen er graag en kan het iedereen aanbevelen .
Rian K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten!! Gezellige sfeer, leuke spontane bediening en gerechten super lekker! Aanrader voor lekker en gezellig uit eten!
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Jaaa wij hebben weer bij Het Wapen van Avereest gegeten, hihi.
Die Black Angus Steak mag van ons wel voor altijd op de kaart blijven staan hoor !!!!
Echt he, die is zooooo lekker, om te zuigen zo mals.
Die pepersaus is te pittig voor mij en JJ (chef-kok) vond het geen probleem mij daar een andere saus bij te serveren, hoe geweldig is dat ?!
Het was niet super druk (doordeweekse avond) doch mensen genoeg en Talitha deed het weer geweldig !!
Ze was constant aan het werk, druk maar niet gehaast en nam de tijd voor een praatje (en een geintje ;) )
Oke, wij hebben het al eerder gezegd, doch het kan niet vaak genoeg gezegd worden:
Wij vinden Talitha een (klant)vriendelijke, gastvrije gastvrouw !!
Wij vinden J.J. (de chef-kok en zijn team) geweldig, want wat komt er wat lekkers uit die keuken !!
nom nom nom !!!
TOT GAUW :) xxx
henrprinsen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was uitstekend en de bediening was vriendelijk en attent,een restaurant om te onthouden!!!
Gaan nog zeker terug en onze vrienden ook.
BBJ .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het was lekker eten.
Alleen vond ik dat je niet heel veel keus van de kaart had.
Er stond ook maar 1 vissoort op terwijl we vis zo lekker vinden
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
carpaccio/soep, wild zwijn, en een parfait. Het heeft goed gesmaakt, de eerste gang had wat sneller geserveerd kunnen worden. De muziek had iets zachter mogen zijn, kwam misschien ook omdat het een beetje gehorig was.
hamhuisf .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We waren hier eerder geweest. 3-gangen menu uit kaart te keizen. Prima restaurant. Leuke bediening.
Komen zeker nog eens terug
Sytske P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk voorgerecht, carpaccio en thaise kippensoep. Als hoofdgerecht 2x de Black Angus medium maar daar zat verschil in. De ene was medium gebakken, de andere nog aardig 'rare'. Aangegeven en kon zo aangepast worden door de keuken indien gewenst. Als toetje 2x de nougat parfait maar die was voor ons veel te zoet. Daardoor maar heel klein deel ervan opgegeten. Smaken verschillen natuurlijk. Ter compensatie cappuccino van het huis gekregen. Bediening was bij ons goed en beleefd. Om ons heen gingen wel wat dingetjes mis maar ook dat kan gebeuren..

We waren met de restaurantactie van de AH. Daardoor p.p. €26.50 kwijt.
Het eten was goed maar voor ons niet het dubbele bedrag p.p. waard geweest wat we anders zouden hebben moeten betalen.
Op de service niks aan te merken.
wiesje300 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We vonden de porties erg klein in vergelijking met de prijs.
Het leek wel of je met 2 personen 1 portie kreeg. Hierin waren we teleurgesteld.
Vorig jaar hier ook eens gegeten, toen waren we meer tevreden dan nu.
Ik zou nu geen reclame meer maken voor dit bedrijf.
Doortje V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij gaan hier altijd graag heen .Het eten is goed ,geen grote porties maar altijd mooi geserveerd en heerlijk.
De bediening is super vriendelijk,vraagt altijd tussendoor of het smaakt ,en vertelt over de gerechten .
dirkvandervalk .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Op woensdagavond lekker gegeten. Het was rustig maar wel gezellig en het eten smaakte prima. De dame die ons bediende was attent en vriendelijk.
Geke U.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben hier lekker gegeten, alledrie de gangen heerlijk en mooi opgemaakt. Vriendelijke en gastvrije bediening, ongevraagd kregen we compensatie voor het iets te lange wachten. We hebben genoten, top!
Minte H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een heerlijk avondje uit! We konden met de AH actie kiezen van de hele kaart. Lekker gerechten met een goede service. We waren hier al eens eerder geweest en komen ook zeker nog eens terug.
D D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Het wapen van Avereest. Bediening was zeer vriendelijk. Wij hadden eerst een tafeltje achterin bij de keuken. Het tochtte hier erg en we hadden het koud. Toen we het voorgerecht kregen kwam de serveerster bij ons en zei dat er een tafeltje vrij was gekomen bij het raam en dat we daar mochten zitten. Daar zaten we heerlijk warm. Fijn dat het zo werd opgelost.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vanavond weer héérlijk gegeten bij jullie !! Onze complimenten aan JJ (de kok en zijn team) én Talitha (bediening) : Jullie samenwerking is fenomenaal ???? en jij, Talitha, maakt dat wij ons zó lekker op ons gemak voelen, zeer professioneel aan 't werk, doch voorál oog voor ons, de klant, chapeau !!! We kunnen niet wachten tot weer met "goed fatsoen" uit eten mogen, hihi ???? Dank jullie wel voor, weer, een heerlijke avond (letterlijk en figuurlijk) Tot gauw!! ????
PS: Haal voorál de Black Angus Steak niet van de kaart !!