Het Wapen van Avereest

Julianastraat 112 7701 GP Dedemsvaart Nederland Kaart
31-523611921

Over restaurant Het Wapen van Avereest

Laat je verrassen

Houd jij van alle soorten eten en vind je het moeilijk een keuze te maken tussen zoveel lekkernijen? Dan ben je bij Het Wapen van Avereest aan het juiste adres. In dit restaurant ligt de nadruk op versheid en het gebruik van producten uit de regio en er is een overvloed aan heerlijke gerechten. De chef stelt wekelijks een verrassingsmenu samen dus keuzes maken hoeft niet aan de orde te zijn.

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Avereest

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom
BBJ .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het was lekker eten.
Alleen vond ik dat je niet heel veel keus van de kaart had.
Er stond ook maar 1 vissoort op terwijl we vis zo lekker vinden
Hamhuisf .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We waren hier eerder geweest. 3-gangen menu uit kaart te keizen. Prima restaurant. Leuke bediening.
Komen zeker nog eens terug
Sytske P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk voorgerecht, carpaccio en thaise kippensoep. Als hoofdgerecht 2x de Black Angus medium maar daar zat verschil in. De ene was medium gebakken, de andere nog aardig 'rare'. Aangegeven en kon zo aangepast worden door de keuken indien gewenst. Als toetje 2x de nougat parfait maar die was voor ons veel te zoet. Daardoor maar heel klein deel ervan opgegeten. Smaken verschillen natuurlijk. Ter compensatie cappuccino van het huis gekregen. Bediening was bij ons goed en beleefd. Om ons heen gingen wel wat dingetjes mis maar ook dat kan gebeuren..

We waren met de restaurantactie van de AH. Daardoor p.p. €26.50 kwijt.
Het eten was goed maar voor ons niet het dubbele bedrag p.p. waard geweest wat we anders zouden hebben moeten betalen.
Op de service niks aan te merken.
Wiesje300 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We vonden de porties erg klein in vergelijking met de prijs.
Het leek wel of je met 2 personen 1 portie kreeg. Hierin waren we teleurgesteld.
Vorig jaar hier ook eens gegeten, toen waren we meer tevreden dan nu.
Ik zou nu geen reclame meer maken voor dit bedrijf.
Dirkvandervalk .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Op woensdagavond lekker gegeten. Het was rustig maar wel gezellig en het eten smaakte prima. De dame die ons bediende was attent en vriendelijk.
Doortje V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij gaan hier altijd graag heen .Het eten is goed ,geen grote porties maar altijd mooi geserveerd en heerlijk.
De bediening is super vriendelijk,vraagt altijd tussendoor of het smaakt ,en vertelt over de gerechten .
Geke U.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben hier lekker gegeten, alledrie de gangen heerlijk en mooi opgemaakt. Vriendelijke en gastvrije bediening, ongevraagd kregen we compensatie voor het iets te lange wachten. We hebben genoten, top!
Minte H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een heerlijk avondje uit! We konden met de AH actie kiezen van de hele kaart. Lekker gerechten met een goede service. We waren hier al eens eerder geweest en komen ook zeker nog eens terug.
D D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Het wapen van Avereest. Bediening was zeer vriendelijk. Wij hadden eerst een tafeltje achterin bij de keuken. Het tochtte hier erg en we hadden het koud. Toen we het voorgerecht kregen kwam de serveerster bij ons en zei dat er een tafeltje vrij was gekomen bij het raam en dat we daar mochten zitten. Daar zaten we heerlijk warm. Fijn dat het zo werd opgelost.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vanavond weer héérlijk gegeten bij jullie !! Onze complimenten aan JJ (de kok en zijn team) én Talitha (bediening) : Jullie samenwerking is fenomenaal ???? en jij, Talitha, maakt dat wij ons zó lekker op ons gemak voelen, zeer professioneel aan 't werk, doch voorál oog voor ons, de klant, chapeau !!! We kunnen niet wachten tot weer met "goed fatsoen" uit eten mogen, hihi ???? Dank jullie wel voor, weer, een heerlijke avond (letterlijk en figuurlijk) Tot gauw!! ????
PS: Haal voorál de Black Angus Steak niet van de kaart !!
Freek J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg lekker eten, zeer goede en nette ontvangst, prettige omgeving die ondanks dat het tegen het eind van de avond best vol liep niet rumoerig werd. De service was over het algemeen snel; de tijd tussen de amuse en het voorgerecht was relatief lang, maar daarna liep het in een prettig tempo en de serveersters kwamen geregeld controleren of alles naar wens was.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voortreffelijk eten van goede kwaliteit! Het enige puntje wat ons betreft: een gebakken aardappeltje past er beter bij dan de frietjes. Maar een volgende keer zitten wij er weer!
R K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Ontvangst zeer hartelijk, goede en attente bediening, top! Vooraf een amuse van het huis, heerlijk! Gerechten zagen er goed verzorgd uit, goede porties en heerlijk!!! Mooi sfeervol restaurant en leuke achtergrondmuziek! Ook een positief punt is: je mag vrij van de menukaart kiezen, top! Dit restaurant is zeker een aanrader, wij komen hier graag snel een keer weer!
Bibolientje .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wat een fantastische avond! We waren hier met 4 vriendinnen en hebben er echt de hele avond genoten van de gezelligheid, het heerlijke eten en de fijne bediening. Alleen al het voorgerecht: ik had de ravioli met truffelrasp. Wauw, om je vingers bij af te likken! Het waren geen mega porties, maar precies genoeg. Dat vind ik getuigen van een kwaliteitsrestaurant: dat je niet propvol de deur uit loopt, maar echt kan genieten van lekker eten. Mmmm...ik woon helaas niet in de buurt, maar ga dit restaurant zeker onthouden!
Leny En Karel .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een heerlijk driegangen diner in een vrijwel vol restaurant.
Vlotte bediening door jonge dames die enthoisiast hun werk deden.
Vooraf de alom bekende carpaccio en langzaam gegaard Iberico varken. Beide prima van smaak.
Onze hoofdgerechten waren biefstuk en een moot tonijn. Smakelijk opgemaakte borden en de gerechten prikkelden positief onze papillen. Als nagerecht namen wij chocoladetaart en cheesecake, beide vergezeld van een fruitcompote en een bolletje ijs. Heerlijke koffie na.
Wij hadden, letterlijk, een heerlijke avond in een gezellige ambiance.
De toiletten zagen er keurig en modern uit.
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Keurig restaurant met vriendelijk personeel. Porties zijn niet al te groot maar voldoende.
wachttijd tussen hoofdgerecht en nagerecht was wat lang maar dit werd ook aangegeven.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Op zondagavond heerlijk gegeten bij Het wapen van Avereest. We gingen op stap met een AH actie. Soms merk je in een restaurant dat men daar moeilijk over doet. Of dat het menu afwijkt o.i.d. In dit restaurant was daar geen enkele sprake van. Heel plezierige bediening, heerlijk drie gangen diner en in geen enkel opzicht het gevoel dat we máár AH klanten waren. Kortom......een echte aanrader. En dat in Dedemsvaart. Het was de rit vanuit Emmen meer dan waard.
Doortje V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We zijn er al verschillende keren geweest .Je wordt super vriendelijk ontvangen .Het is er altijd rustig met zachte sfeer muziek .Het eten is goed ,smaakt heerlijk en ziet er goed verzorgd uit .
De bediening vraagt altijd tussendoor of het smaakt en alles naar wens is .
Volgende week Woensdag gaan we weer met vrienden er naar toe ,en ik kan me er op verheugen .Wij wonen in Hardenberg en dit is mooi in de buurt en toch weer iets anders .We kunnen het iedereen echt aanbevelen .
Hartelijke groeten ....Doortje Veldman
Ajpijlman P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het is op zich een genoegen om te eten bij Het Wapen van Avereest. Het eten is prima, de bediening is goed en attent(lady's first), het restaurant is een recht toe recht aan gelegenheid waar het redelijk zitten is. Alles bij elkaar genomen, we komen vast wel eens terug. Alle Pijlman
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Supersnelle bediening. Eigenlijk te snel. Het eten was lekker, maar de mierikswortelsaus smaakte nauwelijks naar mierikswortel. Deze opmerking werd goed opgepakt door de bediening en zou doorgegeven worden aan de keuken, waar we overigens zo ongeveer naast zaten. Die locatie vond ik wel jammer. De drie tafeltjes achterin voelden toch een beetje als verdomhoekje. De rest van het restaurant was gezelliger. Leuke avond gehad.