Het Wapen van Avereest

Julianastraat 112 7701 GP Dedemsvaart Nederland Kaart
31-523611921

Over het restaurant Het Wapen van Avereest

Laat je verrassen

Houd jij van alle soorten eten en vind je het moeilijk een keuze te maken tussen zoveel lekkernijen? Dan ben je bij Het Wapen van Avereest aan het juiste adres. In dit restaurant ligt de nadruk op versheid en het gebruik van producten uit de regio en er is een overvloed aan heerlijke gerechten. De chef stelt wekelijks een verrassingsmenu samen dus keuzes maken hoeft niet aan de orde te zijn.

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Avereest

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom
laura.the .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een prima entourage. Helaas hebben we ons etentje na het voorgerecht af moeten breken. Onze kleindochter kreeg hevige buikkrampen. Heel vriendelijk personeel. Hebben via via nog geïnformeerd naar onze kleindochter. Gelukkig gaat het weer goed met haar. We gaan er zeker nog een keer eten. Dan maar zonder de AH zegeltjes
jim.howell .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Over het algemeen waren wij heel tevreden. Helaas was de tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht erg lang. Ruim twintig minuten, zonder opgaaf van reden. Een tip zorg dat de borden warm zijn, dan blijft het laatste stukje vlees ook warm.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Goede service en er werd goed rekening gehouden met onze allergieën. Alleen jammer dat je voor een wijntje €5,75 en voor een biertje €3,50 betaald. Zijn niet echt realistische prijzen voor een horecagelegenheid.
ABork .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten werd verzorg opgediend en was lekker. Voordeel is dat je van de hele kaart kunt kiezen zonder beperkingen. Prijs - Kwaliteit (28.01.2017) is hier absoluut goed. Wij zullen hier zeker nog vaker gaan eten en is een aanrader.
ajtemmink .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Als perfectionist niets op aan te merken dus dit restaurant met z,n jonge brigade verdiend een compliment!!
Een extra compliment voor de kok de borden zien er niet alleen mooi uit, waar zijn liefde voor het vak dus duidelijk
uit blijkt, maar daarnaast zijn de gerechten ook nog eens erg smaakvol.
lhthkooij .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
we hebben voor de tweede keer heerlijk gegeten in dit restaurant. Het zat geheel vol, daarom was het wel behoorlijk levendig. Fijn dat het personeel voldoende rekening hield met de beperkte tijd die we hadden i.v.m. oppas. Kritiekpunt voor de eigenaar na 2 bezoeken; veel te weinig personeel. De eerste keer 1 in de bediening, gister 2. Met een volle bak! Dat is niet te doen, ook al zette het personeel zich voor meer dan 100% in.
Dena M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Omdat we de AH restaurantactie hadden, zijn we hier naartoe gegaan. En het beviel ons goed. Als we niet de actie hadden waren we waarschijnlijk nooit heen geweest, maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Eten was lekker. Zelfs een amuse gekregen en broodjes bij het voorgerecht. Het personeel was ook erg vriendelijk! Zeker een aanrader!
c.hessels57 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een lekkere amuse vooraf. De bediening was prima. Er was veel keuze. De wijn was aan de dure kant voor huiswijn. Meer dan 5 euro per glas. Wel een aanrader !
geakolk .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een minpuntje was dat de saus bij de biefstuk zuur was. Heeft de kok waarschijnlijk niet geproefd. Erg jammer!
jduffhues .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ontvangst heel vriendelijk. Personeel heel aardig , zeer attent en zaken kundig. Restaurant zag er netjes uit en de stoelen zaten prima. Met vrienden een 3 gangen diner gehad. Kregen ook nog een warme amuse vooraf en een paar broodjes met boter erbij. Zat er bij inbegrepen. Eten was heerlijk en ruim voldoende. Komen er in maart weer graag terug. Top avond gehad.
rozet .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima en heerlijk gegeten, er was een vergissing maar werd snel hersteld. Vlotte bediening en het was er lekker rustig en gezellig een reden voor herhaling. Zeker nu dit restaurant met de actie doorgaat tot en met 31 maart 2017
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De ontvangst was weer "allerhartelijkst" :)
Ook weer een lekkere amuse van de zaak gekregen.
Wanneer je een wijndrinker bent, neem dan vooral de rode huiswijn,
heerlijk en 'makkelijk' te drinken.
Ondanks de nieuwe kaart, waar fantastische gerechten opstaan,
zijn we toch weer voor de Carpaccio en Black Angus steak gegaan, hihi ;)
Binnenkort gaan we weer en dan ga ik voor de rode mul met paling en "de vangst van de dag"!!
Het personeel is altijd even vriendelijk en je kunt alles overleggen met de chefkok !!
Dikke pluim voor het eten en de bediening !!
lepelaarweg .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
eten was perfect alleen de wijnen zijn echt te duur en de bediening is super geregeld altijd vriendelijk
en de kwaliteit van het eten perfect en mooi opgemaakt echt een pluimpje.
annettebrinkman .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het is iedere keer weer een genot om hier te eten. Alle gerechten zijn van zeer goede kwaliteit. Ook de bediening is heel goed. Dit is echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt in een gezellige omgeving!
lhthkooij .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten gisteren. Een mooie kaart, we hebben genoten! Minpuntje was dat er te weinig bediening was. Overmacht, veel meer onverwachte gasten dan gepland. Daardoor moesten we we erg lang wachten. We komen zeker terug!
lepelaarweg .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
witte wijn en rode wijn te duur eten was perfect en bediening ook jammer van de drankjes maar de rest was goed.
we hadden een leuke avond.
Yukiko P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was erg lekker uit eten, je vertrekt zeker niet met een lege maag. Goede prijskwaliteitverhouding en vriendelijk personeel.
Doortje V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het is er altijd heerlijk eten .De ontvangst is altijd hartelijk.Er wordt niks opgedrongen .De porties zijn altijd voldoende .Wij komen er graag en kan het iedereen aanbevelen .
Rian K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten!! Gezellige sfeer, leuke spontane bediening en gerechten super lekker! Aanrader voor lekker en gezellig uit eten!
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Jaaa wij hebben weer bij Het Wapen van Avereest gegeten, hihi.
Die Black Angus Steak mag van ons wel voor altijd op de kaart blijven staan hoor !!!!
Echt he, die is zooooo lekker, om te zuigen zo mals.
Die pepersaus is te pittig voor mij en JJ (chef-kok) vond het geen probleem mij daar een andere saus bij te serveren, hoe geweldig is dat ?!
Het was niet super druk (doordeweekse avond) doch mensen genoeg en Talitha deed het weer geweldig !!
Ze was constant aan het werk, druk maar niet gehaast en nam de tijd voor een praatje (en een geintje ;) )
Oke, wij hebben het al eerder gezegd, doch het kan niet vaak genoeg gezegd worden:
Wij vinden Talitha een (klant)vriendelijke, gastvrije gastvrouw !!
Wij vinden J.J. (de chef-kok en zijn team) geweldig, want wat komt er wat lekkers uit die keuken !!
nom nom nom !!!
TOT GAUW :) xxx