Het Wapen van Aelden

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Aelden

Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Leuk Drents sfeervol eetcafé waar de tijd enigszins lijkt te hebben stil gestaan. Zeer vriendelijke ontvangst en vlotte bediening met kennis van zaken. Het opdienen duurt wat lang maar dan heb je ook wat. Wij bedoelen hiermee geen culinaire hoogstandjes maar gewoon goed en lekker eten. Porties meer dan voldoende. Kortom : we hebben vanavond genoten van een heerlijke maaltijd (en dit was niet onze enige gezien onze 63 recensies). Wapen van Aelden ga zo door. Wij komen nog een keer terug.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Na een dagje Dierenpark Emmen, met de familie graag nog even lekker eten in Aalden. Dat viel wat tegen.De bestelde Chardonnay werd niet gebracht maar een fles Sauvignon Blanc. Niet geproefd maar zo ingeschonken. De Rode Merlot werd ook niet gebracht maar vervangen door de Tempranillo. Tja terugsturen??. Wij namen soep vooraf. Drentse mosterdsoep en een Franse uitensoep. Het hoofdgerecht een Varkens medaillon was veel te droog en te lang gebakken. Leek echt nergens op.
De bediening was vriendelijk maar miste de accuratesse en de gedrevenheid. Heel jammer.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Verschrikkelijk. Je loopt binnen en het ruikt naar een bejaardentehuis. Wij lopen naar boven naar de kamer, wat ook muf ruikt en zeer klein is. Eerst even avondeten- smerig uit de diepvriespak en blik (soep)... s'nachts PROBEREN te slapen - lukt niet door het geluid van de generator die 10min aan is dan weer 10min uit, dan de hele nacht herhalend een hele nacht door --- afgesproken dat wij zouden ontbijten om 9:00.... zit de deur naar de eetzaal op slot om 8:50.... en alle gasten wachtend en zittend op de kleine ruimte op de zeer steile trap (half bezet door rails van het stoeltjeslift)... all in all, een hee slecht ervaring.
Paulina V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Het eten was wel oke, maar zeker niet speciaal. Vlees was aan de taaie kant (veel te doorbakken voor een varkenshaas) en de gebakken aardappelen waren gefrituurd. De service ging eigenlijk pas vlot vanaf 5 uur, toen er meer personeel kwam. Daarvoor was de serveerster alleen maar aan het kletsen met anderen, waardoor wij in de 2 uur dat we er zaten slechts 1 drankje hebben gekregen. Met het eten was de service wel goed.

Decor is erg mooi, eten matig en service pas vanaf 5 uur goed.