Het Wantij

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Het Wantij

Christiaan L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ontzettend vriendelijk en aardig personeel. Persoonlijke aandacht en vrolijke gezichten. Het eten was goed, vooral de voorgerechten. Een aanrader voor iedereen die Schiermonnikoog bezoekt. Wij hebben een ontzettend leuke avond gehad!
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gisteren hebben we met zes personen hier gegeten rond drie uur in de middag, heel druk was het er niet. We bestelden allemaal een hoofdgerecht, het vlees was echt prima! Maar dat je met zes volwassen een puntzakje friet, een klein schaaltje aardappeltjes en één klein schaaltje salade moet delen vind ik echt onder de maat. Je verwacht dan een serveerster die komt vragen of alles naar wens is zodat je wat kunt bijbestellen, maar dat was valse hoop, zodat ook onze glazen leeg bleven. Een echte misser, we zijn door deze ongastvrijheid elders een toetje gaan eten....
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Tijdens de culinaire wandeling kwamen wij langs het Wantij. We werden zeer enthousiast ontvangen en verrast met een meer dan smakelijk hapje. Echt een verrassing en een aanrader voor iedereen die een bezoek aan Schiermonnikoog brengt.
Carel1601 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima restaurant om met kinderen te eten. Die kunnen namelijk op het grote grasveld spelen. Eten is niet hoogstaand maar kwam redelijk snel door terwijl het terras en binnen vol zat.
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Net hier gegeten met 4 volwassenen en 2 kinderen. Een uur moeten wachten op ons eten terwijl een tafel naast ons later binnenkwam en eerder het eten geserveerd kreeg. Eten was een drama. Poffertjes voor de kleine waren keihard (hoe krijg je het voor elkaar vraag je je af). Frietjes waren extreem bleek en zacht. De vis vangst van de week was niet vers, smakeloos en de salade mag je geen salade noemen. We hebben alles teruggestuurd. Als excuus werd een groep voor ons gebruikt. Twee keer moeten smeken bijna om een drankje wat overigens erg lang duurde. Absoluut niet voor herhaling vatbaar en als restaurant een aanfluiting. Zo slecht in jaren niet meer gegeten.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Wanneer je krijsende kinderen geen probleem vindt en geen hoge verwachtingen hebt van het eten en de sfeer... Oké restaurant.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
na renovatie geweldig mooi geworden. nu meer ramen die je eerder niet zag doordat er de bar voor stond. echt een super verbetering. de sfeer is als van ouds zeer gastvrij en vriendelijk. het eten is er ook geweldig lekker . voor vragen staat men open . verder is er een mooi terras op zon kant met kinder speelgoed. ook in de hal is er voor kinderen iets te lezen en te spelen.al met al zeer kindvriendelijk.
Barneveld58 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gegeten bij Wantij.
Prima, snel opgediend en vriendelijke bediening.
Pizza's en pannekoeken waren heerlijk.
We komen hier graag nog eens terug.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Onze derde avond op Schiermonnikoog viel de keuze op het Wantij in het dorp. De entourage was al niet veelbelovend: het fantasieloze, gedateerde interieur van een tweederangs pannenkoekenrestaurant. De bediening was afdoende, maar onverschillig, zoals bijvoorbeeld bleek uit het al wegdraaien tijdens het neerleggen van het bestek. Maar het eten spande de kroon. Mijn spareribs waren prima eetbaar, maar werden geserveerd met een fantasieloze, droge rucolasalade (ook al staat het in het protocol, géén stukje meloen toevoegen als de meloen niet rijp is!) en uitgesproken slappe, melige frites. En de pizza van mijn vrouw was opmerkelijk klein, rondom zwartgeblakerd, en in het midden voorzien van een dikke laag kaas, druipend van het vet, en verder gespeend van enige kruiden die het geheel tot een echte pizza hadden kunnen verheffen. Wat me terugbrengt op het personeel: toen wij onze onvrede met het eten kenbaar maakten, zei de serveerster "Sorry", maar bracht vervolgens zonder blikken of blozen alles in rekening.
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Als laatste dag op Schiermonnikoog, hebben wij bij het familie restaurant Het Wantij gegeten. Een restaurant waar kinderen als serieuze gasten benaderd werden, dit hebben we vanaf een afstandje kunnen bekijken. Dit was leuk om te zien. Het restaurant zelf kan wel een opknapbeurt gebruiken. Het ziet er een beetje oubollig uit. Vriendelijke bediening.
Ik had de Vegetarische roerbak groente met brie. De smaak was neutraal, met teveel saus. De groente had een stevige beet.
Mijn partner had de Kalfsschnitzel `Het Zwaantje´. Deze was goed gebakken en goed van smaak.
Samen met de gebakken aardappelen, de frieten en de salade was het meer dan genoeg. Daarom geen nagerecht genomen.
Prijs, kwaliteit kwam overeen.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
leuke bediening, maar helaas was het eten niet lekker. De pizza's waren klef en niet smakelijk en de salade uitgedroogd.
jetkroket .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Na een aantal recensies te hebben gelezen, waarna ik dacht: mmm k weet niet, ben ik toch maar gegaan. De eerste keer kreeg ik chocomelk met zure slagroom. Bediening heeft keurig excuus aangeboden, waarna ik alsnog van een heerlijk choco met slagroom kon genieten. Het eten was leuk geserveerd en heel erg lekker. Ook de 2e keer, nu met man en zoon, daar gegeten. Ook nu vriendelijk personeel en het eten was heerlijk. Baalde dat ik de soep van mijn man niet had gekozen, want die was verrukkelijk! al met al vind ik het een aanrader, ook omdat de aankleding heel gezellig is. Ik kom zeker weer!! en ik weet dat mijn man binnenkort ook weer komt eten :)
Zipjeenzopje .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Eten ronduit slecht , kleffe pizza's met niet gare bodem, leuk om de kinderen te laten spelen, maar zeker niet om te eten
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Pannenkoek gegeten, en spareribs. Was allemaal wel in orde, spareribs (de marinade) misten wat smaak. Maar niet duur en niks mis mee, als je wat eenvoudiger wil eten.
manon58 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Met ons vieren wezen eten. In ons midden iemand met een glutenvrij dieet.
Nadat we gereserveerd hadden kon degene met het dieet zelfs kiezen tussen een pizza of pannenkoek. Gekozen voor de pannenkoeken en deze waren heerlijk. Ook ingredienten die niet op de kaart stonden konden wij op onze pannenkoek krijgen. Volgens tafelgenoot was de glutenvrije pannenkoek ook heerlijk.
anna62 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
ligging is aardig. Op het terras pannekoek gegeten die niet gaar was. Vervolgens een rekening gekregen met daarop ook 3 niet door ons bestelde consumpties. De serveerster ging de rekening wel corrigeren toen wij er iets van zeiden. Tot onze stomme verbazing heeft zij echter geen enkel verontschuldigend woord gezegd. Heel onprofessioneel.
Y. G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Voor het eerst met een kind bij het Wantij wezen eten. Dat was dus erg spannend, maar dit restaurant is daar op zich uiotermate geschikt voor. De pannekoek was erg lekker (en dat voor een kale pannekoek). De rest van het eten ook. De bediening was uiterst vriendelijk en attent. De aankleding was niet echt bijzonder, maar je verwacht ook niet meer van zo'n restaurant. De keuken was wel razendsnel, wat vooral in onze situatie wel fijn was.
Al met al prima gegeten voor een schappelijke prijs.
xmichellmusic .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Heerlijk gegeten bij Restaurant het Wantij! Geweldige sfeer, goede bediening, Mooi speel veldtje voor de kinderen ernaast. Voor ieder wat wils, kortom ik raad het aan
Nibor D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Prima tentje voor een kopje koffie maar minder om echt te dineren. Pannenkoeken karig met beleg en vrij dik. Wel smaakvol. Pizza leek wel kant en klaar en een beetje aangekleed door de kok. Was prima maar niets speciaals. Vriendelijke vlotte bediening. Sfeer is wel gezellig.
DeBruin41 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Met de hele familie hier gegeten Voor elk wat wils Leuke sfeer informele bediening. De kids konden zelf een ijsje tappen Vonden ze fantastisch. Leuke ervaring op Schier