Over het restaurant Het Walletje

Dineren temidden van een rijke historie

De gezellige binnenstad van Delft beschikt over een voortlevende historie. Op elke hoek van de straat vind je wel elementen terug uit een oud verleden. Combineer een dagje winkelen of cultuur snuiven in deze bijzondere stad met een heerlijk diner bij Eetcafé ‘t Walletje. Hier geniet je van klassieke gerechten en word je door het vriendelijke personeel op je wenken bediend. Need we say more?

Meer informatie over restaurant Het Walletje

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

cathelijne.snoeij .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
sandy R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Uitstekende kwaliteit van alle onderdelen en uitstekend gemaakt! Heel lekker. Prima bediening uitgebreide informatie en vlot en vriendelijk.
Klein restaurant maar voldoende ruimte, ook aan tafel.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was weer zo lekker en zo gezellig .alleen zijn We nu zo vaak geweest dat we de menukaart kunnen dromen. Zalig eten echt zalig.
TastyQueen .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hele positieve ervaring, erg vriendelijke bediening en heerlijk eten. Zelfs met het broodje vooraf werden mijn verwachtingen overtreft. Het was erg druk maar we werden erg vlot geholpen. Het komt niet vaak voor dat je in een restaurant niet één keer je hand hoeft op te steken om personeel naar je toe te krijgen.
In één woord top
Boisa B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Leuk rustig klein restaurant. Intiem voor als je samen uit eten wil. Veel aandacht. Alles vers. Niet te duur. En heerlijke zelfgemaakte taart.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Knusse, kleinschalige lokatie met zeer vriendelijke bediening.
Kwaliteit eten is OK.
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima eten en leuke gelegenheid
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zeer vriendelijke bediening, uitgebreide (lunch-)kaart, goede kwaliteit, oud maar wel schoon sanitair, leuke locatie... voor herhaling vatbaar!
MoniqueSH .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hele gezellige bediening die goed uitleg gaf van tevoren over het Iens menu. Enorm lekker gegeten, echt een groot compliment naar de kok toe.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ja dit kleine restaurant blijft een toppertje. Al vele malen daar gegeten en het blijft constant. Hou de formule vast..
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig knus restaurantje, waarbij je al snel thuis voelt. De ontvangst was uiterst gastvrij, de uitleg van de kaart is goed, de mogelijkheden om af te wijken van iets is aanwezig. Het eten werd zeer verzorgd opgediend, was superlekker en geen doorgekookte groenten, maar met een bite. De aandacht voor de klant is mooi! Een aanrader!
Beau D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zeer vriendelijk ontvangst met uitleg over de keuze van het AH menu, je mag alles van de kaart kiezen. Tevens hadden ze erg lekker huisgemaakt gebak waar je uit kunt kiezen als dessert. Het vlees was erg smaakvol en leuk opgediend. De service was heel vriendelijk en snel.
Ning G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was lekker een niet duur. Service heel vriendelijk en de wachttijd vrije kort! Het was een mooi ervaring dus een echt aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Onverwacht lekker gegeten voor een prima prijs! Bediening zeer voorkomend en vriendelijk.
De dorada filet is zeer aan te bevelen!
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker en betaalbaar. Zeer flexibele gastvrouw. Ondanks dat er drie grote groepen waren, werd het diner ruim op tijd geserveerd.
edithbauer .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer vriendelijk personeel en snelle service, gezellige ambiance en heerlijk eten. Ik heb hier ongetwijfeld de lekkerste ravioli (spinazie) met champignon roomsaus gegeten!
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekkere lunch, leuke bruine zaak die doet denken aan een bruin cafe. Gezellige inrichting. Wel lange wachttijd voordat er überhaupt een lunch verscheen. Bediening is erg aardig. We aten hier met de AH bon. Voor de volle prijs zou ik 1 gerecht (hamburger met friet) aan de prijs hebben gevonden. Nu was het super. De tomatensoep vond ik aan de zoute kant. Kan door de kaas komen, die ze wat mij betreft achterwege kunnen laten.
carolineh .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs. We hadden de ossehaas en dïe was super mals. Als nagerecht de carrotcake en red velvet cake; om je vingers bij af te likken.
Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie. Als voorgerecht de carpaccio en Noorse zalm. Als hoofdgerecht de steak en de quiche met groenten (heeel erg lekker!). Als dessert konden we o.a. kiezen uit verschillende taarten die mooi uitgestald stonden in het restaurant. Gezellige eetcafé sfeer en vriendelijke bediening en goede prijzen. Zeker een aanrader om eens te gaan eten.
liaprinshome .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Altijd fijn, een ronde tafel als je met meer, 6 personen in dit geval, bent! Uitstekende bediening, heerlijk gegeten..kok had zijn best gedaan op de diverse wensen van vlees hoe gebakken..( medium rare, Well done..)
En de zalm was dit keer perfect ( de vorige keer dat we hier aten iets aan de vette kant)