Over het restaurant Het Walletje

Dineren temidden van een rijke historie

Sinds 1979, sfeervol eetcafe met een gezellig terras op de Burgwal, in de historische binnenstad van Delft. Geliefd bij locals, studenten, toeristen, jong en oud. De plek voor illy coffee, homemade cakes, verse lunches, wijn, bier en een lekker diner voor goede prijzen!

Meer informatie over restaurant Het Walletje

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Het Walletje

W S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Hier voor de 2e keer geweest, leuk kleinschalig eetgelegenheid met goede bediening waar prijs/kwaliteit heel goed is midden in het centrum.
Lidia D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Met zijn achten hier gegeten voor de verjaardag van onze dochter. Gezellig eetcafé met heerlijke gerechten. We komen zeker hoge eens terug!
marianne K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs
d7 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Kleine gezellige eetgelegenheid. Kan zijn dat je even moet wachten tot je tafel vrijkomt. De kaart is klein en de gerechten zijn heerlijk. De bediening zeer goed.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Precies goed allemaal: uitstraling van de inrichting, de bediening en de opmaak van de borden, de prijs - alles klopt. We komen terug voor de taart!
Jules R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima prijs/kwaliteit verhouding, sympathiek personeel, taartentafel is mooi
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het vlees was van hoge kwaliteit, alleen zou ik daar echte friet bij verwachten ( en geen diepvries à la McDo) ; met gegrilde warme groenten, dus niet alleen maar rauwkost, prima!
Mia A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Gezellige plek. Relaxed. Waar voor je geld. Heerlijke malse tournedos. Komen graag terug.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten met name de ossenhaas was heerlijk.
En de 50 Procent korting op de rekening was helemaal leuk
Els R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
het was een beetje fris binnen. op verzoek kwamen er fleece dekentjes. Echt goed. eten was precies genoeg. Het bord met brood en smeersels vooraf is echt ruim te noemen voor herhaling vatbaar.
lekkergezondgezellig L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Vriendelijke, gastvrije bediening, lekker eten voor een vriendelijke prijs, prettige sfeer en akoestiek, de complimenten!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Voor het eerst gegeten en prima bevallen. Vriendelijk en gastvrij en erg lekker gegeten! We komen zeker nog een keer terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Redelijk gezellig restaurant waarin het personeel z'n best doet om een goede service te bieden. Het eten is eerlijk en van goede kwaliteit en biedt waar voor zijn geld.
Hessel Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Fijn personeel. Ik had gevraagd naar een romantische touch en dat hebben ze ook heel leuk opgepakt. Aanrader.
Carly Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Super fijne en rustige lokatie. Eten was er erg snel klaar! Wij hadden de steak en die was echt perfect. Fijne sfeer en aardige bediening!
Sven O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een leuke prijs.
Met de allergieën van mijn vriendin werd uitstekend rekening gehouden.
Echt een aanrader midden in het centrum van Delft!
Natascha G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De ossenhaas was perfect!! We hebben echt zitten smullen. Rest was trouwens ook top, het overige eten, sfeer en bediening!!
We zijn met de festival actie hier gaan eten en daardoor was de prijs ook heel goed maar zonder de actie is het ook dubbel en dwars waard.
Wij komen snel weer!
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij hebben daar gegeten met de "Iens-November-Aktie". Hierdoor hadden wij een korting. Maar wij werden evengoed uitstekend bediend. Lekkere gerechten. Supervriendelijke bediening. Taarten-buffet is een lust voor het oog en tevens ook heel lekker. Dit restaurant kan ik iedereen aanraden voor wie van lekker eten houdt - en niet "super-de-luxe" wenst of verwacht. Maar alles wel gewoon heel lekker.
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ik was een week te vroeg, had me vergist. Alles zat vol, maar met alle moeie van de medewerkster konden we tòch blijven!
Lekkere carpaccio, en zeer malse ossenhaas steak. Prima frites erbij en lekkere, passende groente.
Alle lof voor de sortering desserts! Ik houd meer van kaas als dessert, maar de cheesecake! De chocoladetaart! Je kunt me ervoor wakker maken!
Het is wat war, vol en rumoerig, maar desondanjs is de akoestiek goed en kun je t rumoer wegfilteren.
Prima bediening. Attent en correct.
Fijn meevallertje: ondanks de verkeerde reservering, konden we toch dineten met de 50% kortingsactie!
astrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Altijd een genot om hier te komen eten. Een restaurant waar je elke x weer terugkomt. Vriendelijke, snelle service. Om het restaurant nog meer uitstraling te geven zou een lichter plafond zonder draden zeker uitnodigender zijn.