Over het restaurant Het Walletje

Dineren temidden van een rijke historie

De gezellige binnenstad van Delft beschikt over een voortlevende historie. Op elke hoek van de straat vind je wel elementen terug uit een oud verleden. Combineer een dagje winkelen of cultuur snuiven in deze bijzondere stad met een heerlijk diner bij Eetcafé ‘t Walletje. Hier geniet je van klassieke gerechten en word je door het vriendelijke personeel op je wenken bediend. Need we say more?

Meer informatie over restaurant Het Walletje

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

mary D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prettige ontvangst, lekker eten tegen redelijke prijs.
Gunter V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg lekker gegeten vanavond. Gezellig, sfeervol, en attente bediening. Je ziet en proeft de passie. Top!
Annieleen L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Leuke lunchmenuutjes.
Mooi gepresenteerd. Ontvangst zeer prettig
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
lekker eten voor een goede prijs. Vriendelijk personeel. Restaurant is niet zo groot, gemoedelijke sfeer. Het eten werd vlot geserveerd.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk klaargemaakte scharrelkip gegeten! Prima prijs kwaliteit verhouding. Attente bediening die er rekening mee hield dat we big naar het theater gingen!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Bijzonder lekker, gezellig en zeer smaakvol gegeten. Op alle fronten aandacht voor de gast. Een echte aanrader. Wij hadden 3 gangen menu. Voor een leuke prijs heerlijk eten!!
ansfriedus .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was prima goed verzorgt en zeker de prijs verhouding Veel aandacht van het personeel. Wat wij leuk vonden is dat de kok het eten kwam uit serveren. Zeker een aanrader om er te gaan eten.
cathelijne.snoeij .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De borden waren mooi opgemaakt en het eten smaakte heerlijk! er werd ook niet moeilijk gedaan over AH menu of à la carte, het mocht gemixed worden. De bediening was zeer vriendelijk. Wij komen zeker een keer terug!
sandy R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Uitstekende kwaliteit van alle onderdelen en uitstekend gemaakt! Heel lekker. Prima bediening uitgebreide informatie en vlot en vriendelijk.
Klein restaurant maar voldoende ruimte, ook aan tafel.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was weer zo lekker en zo gezellig .alleen zijn We nu zo vaak geweest dat we de menukaart kunnen dromen. Zalig eten echt zalig.
TastyQueen .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hele positieve ervaring, erg vriendelijke bediening en heerlijk eten. Zelfs met het broodje vooraf werden mijn verwachtingen overtreft. Het was erg druk maar we werden erg vlot geholpen. Het komt niet vaak voor dat je in een restaurant niet één keer je hand hoeft op te steken om personeel naar je toe te krijgen.
In één woord top
Boisa B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Leuk rustig klein restaurant. Intiem voor als je samen uit eten wil. Veel aandacht. Alles vers. Niet te duur. En heerlijke zelfgemaakte taart.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Knusse, kleinschalige lokatie met zeer vriendelijke bediening.
Kwaliteit eten is OK.
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima eten en leuke gelegenheid
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zeer vriendelijke bediening, uitgebreide (lunch-)kaart, goede kwaliteit, oud maar wel schoon sanitair, leuke locatie... voor herhaling vatbaar!
MoniqueSH .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hele gezellige bediening die goed uitleg gaf van tevoren over het Iens menu. Enorm lekker gegeten, echt een groot compliment naar de kok toe.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ja dit kleine restaurant blijft een toppertje. Al vele malen daar gegeten en het blijft constant. Hou de formule vast..
Beau D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zeer vriendelijk ontvangst met uitleg over de keuze van het AH menu, je mag alles van de kaart kiezen. Tevens hadden ze erg lekker huisgemaakt gebak waar je uit kunt kiezen als dessert. Het vlees was erg smaakvol en leuk opgediend. De service was heel vriendelijk en snel.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig knus restaurantje, waarbij je al snel thuis voelt. De ontvangst was uiterst gastvrij, de uitleg van de kaart is goed, de mogelijkheden om af te wijken van iets is aanwezig. Het eten werd zeer verzorgd opgediend, was superlekker en geen doorgekookte groenten, maar met een bite. De aandacht voor de klant is mooi! Een aanrader!
Ning G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was lekker een niet duur. Service heel vriendelijk en de wachttijd vrije kort! Het was een mooi ervaring dus een echt aanrader!