Over het restaurant Het Walletje

Dineren temidden van een rijke historie

Sinds 1979, sfeervol eetcafe met een gezellig terras op de Burgwal, in de historische binnenstad van Delft. Geliefd bij locals, studenten, toeristen, jong en oud. De plek voor illy coffee, homemade cakes, verse lunches, wijn, bier en een lekker diner voor goede prijzen!

Meer informatie over restaurant Het Walletje

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

9,3
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Onverwacht moesten wij de hond meenemen, maar dat bleek geen probleem, er stond zelfs al een bakje water te wachten! We kwamen met de AH actie en hadden keus uit het hele menu. Heerlijk gegeten, goede service en gezellige ambiance! Een aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Beperkte maar zeker niet te kleine kaart. Daardoor heerlijk eten. Sfeervol en relax. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar
pwmvdsalm .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk geluncht. We hadden allebei een salade. Zag er mooi opgemaakt uit en was super lekker. Personeel was ook erg vriendelijk. Echt een aanrader!
Karla V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Geen spannnende gerechten op de kaart maar heerlijk gegeten. Ossenhaas is van zeer goede kwaliteit, lekker mals. Huisgemaakte taart was een heerlijk toetje, helaas te veel keus!
Carmati .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Erg lekker gegeten bij 't Walletje. Goede kwaliteit tegen een gunstige prijs. Zeer vriendelijke en attente bediening..
Als klein minpuntje: de groente zou wat meer kunnen zijn, die was wat aan de karige kant.
Wij zijn echter zeer tevreden en komen hier zeker terug.
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Hele vlotte en aardige bediening. Eten was lekker. Op aamraden van de ober sangria besteld en dit was heel lekker. Voor herhaling vatbaar. Zeker aan te raden.
Baldiman .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prettige ontvangst. Veel uitleg bij de kaart. Uitstekende bediening! Witte huiswijn voortreffelijk. We komen hier zeker terug.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Na onze stadswandeling een prima plek om te eten. We hebben heerlijk buiten gegeten. Prima service en het eten was top! Een aanrader.
THEA N.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk geluncht met een vriendin op het terras. Vlotte en aardige bediening, eten heel apart, smaakvol en meer dan genoeg. Het was in 1 woord fantastisch zeker voor herhaling vatbaar.
Michella W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prima eten, alleen bij de zalm vooraf zou wat sla en/of toast niet misstaan. Er was alleen heel klein beetje konkommer bij. En de tafels buiten wiebelde constant, stonden scheef, op gegeven moment erg irritant.
Medisa S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten, enorm aardige bediening en je eten kwam erg snel. Kwam hier met de ah actie maar uit menu had je nog best veel keuze
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heel leuk restaurantje, heerlijk eten en hele vriendelijk bediening met een glimlach. We waren de laatste die vertrokken.
Mary W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker gegeten, gezellige bediening. Vorige herhaling vatbaar.
mfritschy .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We werden echt ontvangen, en er werd uitgelegd wat de bedoeling was. Je kon zelf kiezen.
Veel zelfgemaakte gerechten. Zeker nog eens terug!
anjavanvliet2 V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
leuke vrolijke sfeer , heerlijk gegeten , de taarten waren een verrassende en lekkere aanvulling op de desserts. Huiselijke inrichting , Muziek passend en qua geluidsnivo goed ,Toevallig zat 1 dame ( ze leek wel doof) heel hard te praten , wij konden alles verstaan . Maar dan kan het personeel weinig aan doen .
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Geen enkel minpunt voor deze zaak, vriendelijke ontvangst, correcte bediening, je krijgt wat je verwacht.
Leuk adres in Delft!
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben hier donderdagavond 20 juli gegeten met de AH restaurantactie.
Dit restaurant verdient simpelweg een dikke 10!
Het heeft de sfeer, gezelligheid en prijs (zeker met de AH actie) van een eetcafé en de kwaliteit van een luxueus top restaurant.
Wij hadden als voorgerecht carpaccio en zalm en als hoofdgerecht hadden we allebei de ossenhaas.
Als dessert is er volop keuze uit diverse zelfgemaakte taart en gerechten op de kaart.
Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht waren voortreffelijk; echt super lekker!
Tevens hebben ze een zeer goede bediening die je vooraf even door de kaart praat, zodat alles meteen duidelijk is en je een goede keus kunt maken.
Kortom, we hebben een super avond gehad en komen hier zeker terug!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Met vrienden gegeten bij het Walletje obv de AH-restaurantactie. We kregen hierdoor de 2 goedkoopste menu's "gratis". We werden vriendelijk ontvangen. De lunch was kwalitatief goed met veelal verse producten. De porties waren in orde en de prijs-kwaliteitsverhouding prima. Onze indruk was goed en we hopen binnenkort nog eens langs te komen voor een lunch.
Angele H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de taartjes zijn ook zeker een aanrader. Verder vriendelijk personeel en mooie plek in Delft maar toch weer niet te druk. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen.
Gertiesleegers .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijke lunch gehad met super leuk personeel en eigenaresse. Het luchplankje is ontzettend lekker en de cake kwam vers uit de oven. Een echte aanrader