Over het restaurant Het Walletje

Dineren temidden van een rijke historie

Sinds 1979, sfeervol eetcafe met een gezellig terras op de Burgwal, in de historische binnenstad van Delft. Geliefd bij locals, studenten, toeristen, jong en oud. De plek voor illy coffee, homemade cakes, verse lunches, wijn, bier en een lekker diner voor goede prijzen!

Meer informatie over restaurant Het Walletje

pwmvdsalm .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Samen met een vriendin wilden we ergens anders afspreken en daarbij de AH zegels gebruiken. We kwamen ergens in het midden uit, ofwel in het gezellige Delft. Het Walletje zit aan een plein en heeft een klein terrasje. Hartelijk ontvangst. Van binnen een beetje donker, maar juist daarom veel sfeer. Gekozen voor het menuutje en een broodplankje. Het broodplankje werd oa geserveerd met een verrassend lekkere tapenade. Vooral de Ossenhaas was top, samen met lekkere gegrilde groenten. Je bent trouwens vrij om iets anders te kiezen van de menukaart. Ik vind het Walletje een aanrader!
TinHa .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Met de AH-actie lekker op het terras genoten van de broodplank met soepje; smaakte prima Als toetje een heerlijke worteltaart. Heel vriendelijke bediening!!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Mooie simpele kaart. Prijs/ qualiteit verhouding goed. Gezellige, goede bediening. Ossenhaas van uitstekende qualiteit.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een aanrader 't Walletje! Prima kwaliteit en een prima prijs. We hadden een AH kaart, dus voor ons was het helemaal goedkoop. Wel reserveren, want het is altijd vol, zo lijkt 't.
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Gisteren hebben we met de AH restaurantactie hier gegeten. Het eten was erg lekker, wij hebben ervan gesmuld! De bediening was heel vriendelijk. De tijd tussen de gangen was ook precies goed. Ik zou geen verbeterpunt weten. Wat ons betreft een echte aanrader!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Gezellig knus restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Inrichting erg leuk. Jammer van de vele losse draden op plafond. Plek waar wij zaten hingen veel stof draden.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten is zeer goed. Erg gezellig alleen was het vrij druk en wat krap.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Vriendelijke ontvangst. Simpele kaart maar prima. Huiswijn oké. Lekkere boerderij kip en maaltijdsalade met pittige kip en champignons. Beiden smaakvol. Prima prijskwaliteit verhouding.
J. M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten bij het Walletje in Delft. Ze hebben een bepekte kaart, maaar voor iedereen zit er wel wat bij. De hoeveelheid is rium voldoende zodat je gevuld maar niet tevol weer de deur uitgaat. Ontzettend vriendelijke bediening.
Kortom een aanrader

Met vriendelijke groeten
Fedde en Janna
Groothout .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Vegetariers hebben wat te kiezen
Tjee, wat super! Bij de reservering voor vier personen had ik aangegeven dat drie van ons vegetarisch wilden eten. We waren wat later, maar geen probleem want de gastvrouw had speciaal voor ons drie stukken groentetaart bewaard. Zo hadden we keuze uit de taart, salade en pasta als hoofdgerecht.
Dat vind ik echt heel attent! En de groentetaart is verrukkelijk.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Een uitstekende eet-ervaring, alles met zorg bereid en opgediend, gemotiveerd en fijne bediening, zeker voor herhaling vatbaar
Gerke K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
prima ambiance
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk geluncht. Alles was heel goed van kwaliteit. Uiterst vriendelijk personeel. Echt een aanrader.
Mijn dochter en ik hadden gereserveerd met de AH kortingsbon en konden uit alles kiezen.
Gewoon boeken zou ik zeggen!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Uitstekende service in een gezellig restaurant met kleine kaart waar ze meer als een voldoende voor scoren.
dannny D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Leuk restaurant in delft. Supergoede prijs/kwaliteit verhouding. Gerechten simpel maar van erg hoge kwaliteit en bediening vriendelijk, snel en correct. Toppertje!
Hans Kees V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
't Walletje, een sfeervol eetcafé. Als voorgerecht Noorse zalm en als hoofdgerecht een overheerlijke Black Angus Beaf. Prima wijnen en een charmante bediening. Een aanrader. Wij komen zeker terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Dit blijft een knus zeldzaam stekje in hartje Delft. Alles klopt.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker gegeten, prima locatie en sfeer