Over het restaurant Het Walletje

Dineren temidden van een rijke historie

Sinds 1979, sfeervol eetcafe met een gezellig terras op de Burgwal, in de historische binnenstad van Delft. Geliefd bij locals, studenten, toeristen, jong en oud. De plek voor illy coffee, homemade cakes, verse lunches, wijn, bier en een lekker diner voor goede prijzen!

Meer informatie over restaurant Het Walletje

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Het Walletje

Zehra V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wat een superleuk restaurant! Goede bediening, fijne sfeer, lekker eten en prima prijzen. Wat wil een mens nog meer? Vooraf een warm bolletje brood met drie smeersels: homemade hummus, aioli en selderijtapenade. Als hoofdgerecht had ik de salade portugese kip, lekker pittig en met stukjes krokant gebakken spek voor de extra 'bite'. Mijn tafelgenoot had de boerenkip, naar haar zeggen was ook deze heerlijk: mals, kruidig en met een goede portie groenten erbij. De prijzen zijn laag en de kwaliteit en bediening top. Wij komen hier graag eens terug!
Eija M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
heerlijk brood, lekkere boerderijkip! ook de steak was precies goed gebakken en mals. vrolijke, ongecompliceerde bediening!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten! De bediening was vriendelijk.
Het zou fijn zijn als er iets meer ruimte is tussen de verschillende tafels.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De lunch was super! En ook de bediening was leuk en oprecht geïnteresseerd. Perfect gelegen in hartje Delft. We komen zeker terug. Bedankt voor een leuke middag.
marielol .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Op het eten is weinig aan te merken, had ietsje meer “smaak” mogen hebben. De stoelen zijn voor een langere zit van b.v. 2 uur niet comfortabel en de tafeltjes staan soms heel dicht op elkaar. Wij konden met onze buren praten alsof ze bij ons aan tafel zaten. Gelukkig waren het aardige mensen.
Haico V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Good eten voor een mooie prijs
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Ik heb hier vaker gegeten en dat was altijd prima. Alleen nu viel het tegen. En dan heb ik het over de kipsaté. De saus was lauw en smakeloos en de kip smaakte niet vers (was ook lauw). De hamburger was doorbakken terwijl mijn vriend medium had besteld. Omdat ik hier vaker prima heb gegeten zie ik dit even als een offday in de keuken. Ik zal hier wel terugkomen maar kipsate zal ik hier nooit meer bestellen.
vaneck2 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Samen met 2 oud collega's heerlijk geluncht.
We hebben zeker 3 uur bij gekletst wel binnen het was mooi weer maar het buitenterras erg lawaaierig i.v.m. vrachtwagens.
Personeel is erg vriendelijk en zeker niet opdringerig.
Komen zeker terug.
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima restaurant met simpele kaart. we hebben hier heerlijk gegeten en het is goed betaalbaar. Makkelijk via de website te reserveren
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
bij de reservering gevraagd of de hond mee kon, géén probleem! er is een fijn plekje bij de buitendeur voor de hond.

(alhoewel ik dat van de hond eigenlijk niet moet vermelden.)

gr WR
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gezellig klein restaurantje, heerlijk gegeten
Veerle24 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hebben genoten van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening. De boerenkip is echt een aanrader. Als toetje kan je ook voor een huisgemaakte taart kiezen, die ze binnen hebben staan. Erg leuk!
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Good!
John J.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Het eten en de bediening zijn prima in orde, de sfeer is altijd net een beetje familie dus een soort thuis komen!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten
John B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima gegeten, alleen het dessert viel tegen (75% slagroom). Het is een klein restaurantje, maar juist daardoor weer aantrekkelijk.
De tafel van Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
heerlijk driegangen menu gegeten voor 24.50 pp en dan nog het drinken erbij gratis tafelwater super service. En heel vriendelijk personeel. De verse taarten zijn een aanrader.
Monique H.
Als je binnenkomt wordt je gelijk opgevangen door een lieve dame van het personeel. Knus klein gezellig restaurantje, heel sfeervol. Lief en behulpzaam personeel. Lekker eten mooi opgediend. In eerste instantie dacht ik wat weinig, maar na het 3 gangen menu zat ik toch echt vol ! Ik kom hier zeker terug !!!
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Eten was echt lekker, vers en met liefde bereid, moesten er alleen wat lang op wachten.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Etentje voor de 21e verjaardag van onze zoon, daar werd leuk op ingespeeld door slingers e.d. Eten was prima en leuke en vlotte bediening.
lekkergezondgezellig L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
we hadden gevraagd om een ronde tafel en kregen die ook, prachtige plek! En lekker gegeten :)