Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Het Walletje

Dineren temidden van een rijke historie

Sinds 1979, sfeervol eetcafe met een gezellig terras op de Burgwal, in de historische binnenstad van Delft. Geliefd bij locals, studenten, toeristen, jong en oud. De plek voor illy coffee, homemade cakes, verse lunches, wijn, bier en een lekker diner voor goede prijzen!

Meer informatie over restaurant Het Walletje

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Het Walletje

Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
b.meeuwisse .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heel lekker met zijn vieren gegeten. Ze waren zo attent de tafel te 'versieren' vanwege de verjaardag van een van ons. De bediening was hartelijk en huiselijk. Het eten was erg lekker.
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijk personeel, vlotte service en heerlijke lunch. Beste worteltaart ooit, een echte aanrader! Goede prijs kwaliteit verhouding.
Johanneke D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Klein maar fijn. Prima eten en vriendelijke bediening.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten was lekker, vriendelijke bediening alleen het was behoorlijk druk waardoor de service een beetje traag was. Duurde bijv lang dat de nrood met smeersels werd gereserveerd. We hadden om een dessertkaart gevraagd maar die kregen we niet (vergeten). Ondanks dat komen we hier zeker terug. De taarten zijn hier trouwens heel lekker.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We zijn hier ooit eerder geweest tijdens lunch. De taarten zijn hier heerlijk (vooral worteltaart). Het eten was prima. De bediening was vriendelijk maar een beetje traag (ivm drukte?) . Nadat we klaar waren met ons hoofdgerecht vroegen we om de menukaart voor desserts.. Maar die kregen we nooit. Vergeten denk ik. Al met al komen we hier zeker terug.
BadC .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Geweldig leuke tent voor lunch en diner. De taarten zijn heerlijk! Ik ben hier nou in korte tijd 3x geweest en kom zeker nog een keertje terug.
GNF D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gezellige sfeer en vriendelijke bediening ! Prima gelegenheid. De inrichting van de wanden bij de tafeltjes zou wat fleuriger kunnen i.p.v. een houten bordwand.
benningchris .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben hier met de AH=actie gegeten met 6 personen. personeel zeer vriendelijk, eten heerlijk!
Geen enkel minpuntje! Er waren 2 personeelsleden in de keuken ziek. We werden keurig gebeld en konden de afspraak verzetten. We besloten wel te gaan en te accepteren dat we misschien langer op het eten moesten passen. We hebben er niks van gemerkt. Alles ging vlot en we hebben er een heel goed gevoel over.
furoz.ramanand .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Lekkere lunch, waaronder de pompoensoep en een geitenkaassalade. Heerlijk vers en goed van smaak. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Vantevoren werd ik netjes gebeld dat de keuken minder bezetting had waardoor wachttijd langer zou zijn. Heel attentvol, maar niets gemerkt van het lang wachten!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het personeel was zeer vriendelijk en opgewekt, het eten was heel lekker voor een hele nette prijs.
Ook belangrijk: er stond leuk muziekje op met een prettig geluidsniveau. Zeker niet te hard, maar als je het wilde horen, was het er wel.
Wij komen zeker terug.
julia j .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten : de huisgemaakte quiche was echt superlekker en de portugese kip ook helemaal top. Het personeel is heel attent en vriendelijk. Deze zomer daarom al een aantal keren op het terras gezeten : echt een top-restaurant
L M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heel gezellige ontvangst en bediening. Super lekker gegeten. Top!
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goed eten met een kleine maar volledige kaart.
helaas is de wijn niet van heel goede kwaliteit.
Als er betere wijn geschonken wordt is het geen 8,5 maar een 10 wat ons betreft.
Reggie T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heel lekker gegeten met familie en alles goed op smaak. Toch wel 1 van mijn favoriete eetcafé's in Delft midden in het centrum. Aanrader !
Marga C.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
goede prijs-kwaliteitsverhouding; uitstekende service.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heel sfeervol en gezellig restaurant met goed en lekker bereid eten. De leuke mediterrane muziek brengt je in een soort vakantiestemming.
andrieske D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten,royale porties;goede keuze menukaartVlees/vis/vegetarisch.Als dessert keuze uit c. 7 taarten en ook stoofpeertjes, flensjes en chocomouse.
Wij hebben courgettesoep genomen(soep van de dag), dorade en gamba's, vergezeld van zoete aardappel, wortel, aubergine,salade en frites.Bij de gamba's werd een bakje met warm water gegeven voor de vingers, omdat de gamba's nog gepeld moesten worden. Goed verzorgd.
Nel W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een klein, doch gezellig restaurant..
Tafeltje voor het raam in de binnenstad van Delft.
Als ik echt eerlijk ben : ik had een wat gammele stoel.
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Prima restaurant. Goede kwaliteit en vriendelijke bediening. Wat wel erg armoedig is is de toegang tot de toiletten, dit behoeft verbetering