Over restaurant Het Walletje

Dineren temidden van een rijke historie

De gezellige binnenstad van Delft beschikt over een voortlevende historie. Op elke hoek van de straat vind je wel elementen terug uit een oud verleden. Combineer een dagje winkelen of cultuur snuiven in deze bijzondere stad met een heerlijk diner bij Eetcafé ‘t Walletje. Hier geniet je van klassieke gerechten en word je door het vriendelijke personeel op je wenken bediend. Need we say more?

Meer informatie over restaurant Het Walletje

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

Voordelig
MoniqueSH .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ja dit kleine restaurant blijft een toppertje. Al vele malen daar gegeten en het blijft constant. Hou de formule vast..
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig knus restaurantje, waarbij je al snel thuis voelt. De ontvangst was uiterst gastvrij, de uitleg van de kaart is goed, de mogelijkheden om af te wijken van iets is aanwezig. Het eten werd zeer verzorgd opgediend, was superlekker en geen doorgekookte groenten, maar met een bite. De aandacht voor de klant is mooi! Een aanrader!
Ning G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was lekker een niet duur. Service heel vriendelijk en de wachttijd vrije kort! Het was een mooi ervaring dus een echt aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Onverwacht lekker gegeten voor een prima prijs! Bediening zeer voorkomend en vriendelijk.
De dorada filet is zeer aan te bevelen!
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker en betaalbaar. Zeer flexibele gastvrouw. Ondanks dat er drie grote groepen waren, werd het diner ruim op tijd geserveerd.
Edithbauer .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer vriendelijk personeel en snelle service, gezellige ambiance en heerlijk eten. Ik heb hier ongetwijfeld de lekkerste ravioli (spinazie) met champignon roomsaus gegeten!
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekkere lunch, leuke bruine zaak die doet denken aan een bruin cafe. Gezellige inrichting. Wel lange wachttijd voordat er überhaupt een lunch verscheen. Bediening is erg aardig. We aten hier met de AH bon. Voor de volle prijs zou ik 1 gerecht (hamburger met friet) aan de prijs hebben gevonden. Nu was het super. De tomatensoep vond ik aan de zoute kant. Kan door de kaas komen, die ze wat mij betreft achterwege kunnen laten.
Carolineh .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs. We hadden de ossehaas en dïe was super mals. Als nagerecht de carrotcake en red velvet cake; om je vingers bij af te likken.
Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie. Als voorgerecht de carpaccio en Noorse zalm. Als hoofdgerecht de steak en de quiche met groenten (heeel erg lekker!). Als dessert konden we o.a. kiezen uit verschillende taarten die mooi uitgestald stonden in het restaurant. Gezellige eetcafé sfeer en vriendelijke bediening en goede prijzen. Zeker een aanrader om eens te gaan eten.
Liaprinshome .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Altijd fijn, een ronde tafel als je met meer, 6 personen in dit geval, bent! Uitstekende bediening, heerlijk gegeten..kok had zijn best gedaan op de diverse wensen van vlees hoe gebakken..( medium rare, Well done..)
En de zalm was dit keer perfect ( de vorige keer dat we hier aten iets aan de vette kant)
Lieke D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Lekker geluncht met super bediening. Je kon alles van de kaart kiezen, porties zijn zeker groot genoeg. Knus plekje, probeer de karnejus ;).
Mevr. T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Voortreffelijk gegeten. Spontane en zeer vriendelijke bediening. Het eten was echt heel erg goed, we hadden de carpaccio, ossenhaas, chocolade taart dessert en red velvet gebak. Je proeft dat er met kwaliteitsproducten wordt gewerkt en er toppers in de keuken staan.
Prijs kwaliteit is meer dan goed, je geld zeker waard.
Heerlijk, wij komen terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
HIer mogen vele andere restaurants een voorbeeld aan nemen.
Alles klopt gewoon tot in de laatste puntjes.
het is niet groot maar dat maakt het juist zo gezellig.
De bediening is vriendelijk .
het eten is zeer smaakvol.
Kortom een super avond gehad.
Andy T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met ah restaurant actie vooraf de carpacio als hoofd de gamba's en ossenhaas en als na de flens met ijs was allemaal heerlijk.
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Vanavond hier met 3 collega's gegeten via de AH. Officieel waren deze actie tafels vol maar hebben ze toch een plekje gecreëerd voor ons. Daar boven op is de gastvrouw super vriendelijk en kan onwijs lekker toetjes bakken (heerlijke chocolade taart). Ook hoef je, je niet aan het 3-gangen diner te houden. Kortom alles kan en mag en we hebben voldoende en heerlijk gegeten. Alle gerechten waren een lust voor het oog en de mond. Kortom een dikke 10 en ook zonder de AH kortingsactie zeer zeker betaalbaar, heerlijk en sfeervol om te eten al kan de aankleding van het eetcafe nog wel wat aandacht gebruiken.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het was een gokje, ik wist niks van Het Walletje, maar zodra we binnenkwamen, wist ik dat het goed zat.
Het walletje is een leuk eetcafé, ontspannen, gezellige sfeer, er werken leuke, vriendelijke mensen, het eten is erg lekker, smaakvol gepresenteerd (zeker NIET de standaard hap van een oubollig eetcafé!), lekkere toetjes en ook nog keuze uit verschillende soorten, home-baked, taarten. En dat alles voor een zacht prijsje. Bijzonder, hoor.
Ik kom zeker nog eens terug!
Ilona M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Een gezellig eetcafé, op een leuke lokatie. We zijn hier heel vriendelijk ontvangen.
Genoeg keuze op de kaart en heerlijk zelfgemaakte taartjes!
Con S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Vanavond met mn zus en vriendin
Heerlijk gegeten super aardige bediening
Een echte aanrader
Alles zo fris en vers
Top gewoon
F C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
eten was goed, salade ala hoofdgerecht viel erg tegen in formaat, verder hele gezellige sfeer en goede service leuke plek