Over het restaurant Het Walletje

Dineren temidden van een rijke historie

Sinds 1979, sfeervol eetcafe met een gezellig terras op de Burgwal, in de historische binnenstad van Delft. Geliefd bij locals, studenten, toeristen, jong en oud. De plek voor illy coffee, homemade cakes, verse lunches, wijn, bier en een lekker diner voor goede prijzen!

Meer informatie over restaurant Het Walletje

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
9,1
astrid D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Het was een feestje er te eten. De gerechten smaakten heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Een aanrader. Wij komen er zeker een keer terug.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Op het rustige buitenterras prima gegeten bij Het Walletje. En bij het dessert was er keuze uit diverse zelfgemaakte taarten. Heerlijk! We zullen er zeker nog eens gaan eten.
Alexis R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ben nu voor de twee keer geweest met de AH restaurant aktiebonnen en het was heel erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Dit was voor ons de eerste kennismaking met het Walletje. We werden hartelijk ontvangen en de bediening was prima en zeer vriendelijk. Het driegangen menu was heel lekker en de porties goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Louis S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Reserveren was achteraf helemaal niet nodig voor de lunch, maar toch maar gedaan en heerlijk gegeten en gedronken met (schoon) ouders.
bearikaart .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
super goed eten en gezellige bediening en een leuke locatie midden in de stad.
Voor herhaling vatbaar.
Ga het walletje zeker aan bevelen bij vrienden
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Voor de 2e maal hier gegeten en naar volle tevredenheid.
Het eten en de bediening was super goed.
Een aanrader! Heerlijke zelfgemaakte taarten als toetje of bij de koffie.
pwmvdsalm .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
pwmvdsalm .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We hebben een heerlijke lunch genomen met de AH restaurantactie.
We mochten zelf wat uitkiezen en kozen voor het lunchplankje. Het was meer dan voldoende, zag er erg mooi uit en was heerlijk! Het personeel was ook erg vriendelijk.
kortom hier gaan wij zeker nog een keer heen.
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Samen met een vriendin wilden we ergens anders afspreken en daarbij de AH zegels gebruiken. We kwamen ergens in het midden uit, ofwel in het gezellige Delft. Het Walletje zit aan een plein en heeft een klein terrasje. Hartelijk ontvangst. Van binnen een beetje donker, maar juist daarom veel sfeer. Gekozen voor het menuutje en een broodplankje. Het broodplankje werd oa geserveerd met een verrassend lekkere tapenade. Vooral de Ossenhaas was top, samen met lekkere gegrilde groenten. Je bent trouwens vrij om iets anders te kiezen van de menukaart. Ik vind het Walletje een aanrader!
TinHa .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Met de AH-actie lekker op het terras genoten van de broodplank met soepje; smaakte prima Als toetje een heerlijke worteltaart. Heel vriendelijke bediening!!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Mooie simpele kaart. Prijs/ qualiteit verhouding goed. Gezellige, goede bediening. Ossenhaas van uitstekende qualiteit.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een aanrader 't Walletje! Prima kwaliteit en een prima prijs. We hadden een AH kaart, dus voor ons was het helemaal goedkoop. Wel reserveren, want het is altijd vol, zo lijkt 't.
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Gisteren hebben we met de AH restaurantactie hier gegeten. Het eten was erg lekker, wij hebben ervan gesmuld! De bediening was heel vriendelijk. De tijd tussen de gangen was ook precies goed. Ik zou geen verbeterpunt weten. Wat ons betreft een echte aanrader!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Gezellig knus restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Inrichting erg leuk. Jammer van de vele losse draden op plafond. Plek waar wij zaten hingen veel stof draden.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten is zeer goed. Erg gezellig alleen was het vrij druk en wat krap.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Vriendelijke ontvangst. Simpele kaart maar prima. Huiswijn oké. Lekkere boerderij kip en maaltijdsalade met pittige kip en champignons. Beiden smaakvol. Prima prijskwaliteit verhouding.
J. M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten bij het Walletje in Delft. Ze hebben een bepekte kaart, maaar voor iedereen zit er wel wat bij. De hoeveelheid is rium voldoende zodat je gevuld maar niet tevol weer de deur uitgaat. Ontzettend vriendelijke bediening.
Kortom een aanrader

Met vriendelijke groeten
Fedde en Janna
Groothout .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Vegetariers hebben wat te kiezen
Tjee, wat super! Bij de reservering voor vier personen had ik aangegeven dat drie van ons vegetarisch wilden eten. We waren wat later, maar geen probleem want de gastvrouw had speciaal voor ons drie stukken groentetaart bewaard. Zo hadden we keuze uit de taart, salade en pasta als hoofdgerecht.
Dat vind ik echt heel attent! En de groentetaart is verrukkelijk.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Een uitstekende eet-ervaring, alles met zorg bereid en opgediend, gemotiveerd en fijne bediening, zeker voor herhaling vatbaar