Over het restaurant Het Walletje

Dineren temidden van een rijke historie

Sinds 1979, sfeervol eetcafe met een gezellig terras op de Burgwal, in de historische binnenstad van Delft. Geliefd bij locals, studenten, toeristen, jong en oud. De plek voor illy coffee, homemade cakes, verse lunches, wijn, bier en een lekker diner voor goede prijzen!

Meer informatie over restaurant Het Walletje

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Het Walletje

Hans P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Gezellig restaurant. Correct personeel.Er werd uitgelegd welke keuzes je kon maken. Kwamen ook steeds vragen,of alles in orde is.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Mooi gebalanceerd 3 gangen menu, Salade , rund ( med rare a point) en redvelvet cake na voor een redelijke prijs! Chapeau! Prima cappucino. Bediening vriendelijk correct en vlot
San005 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We konden lekker buiten zitten op het terras. Alle 4 de bestelde gerechten waren smakelijk. De wachttijd tussen de gerechten was prima en we waren na het diner op tijd in de bioscoop.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Goede ontvangst en erg vriendelijk personeel. De gerechten waren niet al te ingewikkeld en erg lekker, dat alles voor een leuke prijs. Al met al een aanrader, kom er zeker nog terug!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Voortreffelijk gegeten en heel goed bediend op een mooie plek. Tja, op zaterdag wordt de markt afgebroken maar daar kunnen jullie niets aan doen en het was ook snel weer voorbij.
T. H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Ik had gedacht met de AH actie te eten - bij Iens geboekt - maar ze heeft rustig en vriendelijk uitgelegd. waarom het mijn fout was
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Erg gezellig lekker eten leuke bediening en niet te duur
M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Lekker eten met vriendelijke personeel. Het is daar niet te groot dus als je intieme sfeer fijn vindt, is dit niet per se the place to be, of je moet goed kijken naar hoe laat je gaat daar eten..Maar het is zeker proberen waard
Purdey K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
We hadden hier eerst heerlijk geluncht en omdat het zo goed beviel zijn we s’ avonds terug gekomen om hier ook te dineren. Vriendelijk en gastvrij personeel en het eten was lekker en goed.
Vera M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Een fijn restaurant, waar ik graag terug kom!
Goede bediening, uitleg over de gerechten, heerlijk eten en redelijke prijzen.
Je wordt snel geholpen, maar kan er wordt ook rekening mee gehouden als je meer tijd tussen de gerechten wilt.
Ulrike W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het panini was eerst aangebrand maar werd zonder moeilijkheden vernieuwd. De zalmbroodjes zijn een echte aanrader. De bediening was vriendelijk en snel.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Gezellig restaurantje waar het zowe binnen en buiten goed vertoeven is. Je kan er uitgebreid eten, maar ook gewoon een klein gerechtje bestellen. Gemoedelijke sfeer.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Ondanks de vriendelijke ontvangst en rust is het geheel in tegenstelling tot wat ik via IENS ervaren heb. Het gebruik van toilet is buiten proporties, de kaart is te matig, wat betreft vegetarische gerechten en tot overmaat van ramp bestelde mijn vriendin een visgerecht waarbij ze zelfs een licht gebakken stuk spek aan toegevoegd kreeg.
Nee, helaas zullen we in Delft volgende keer een ander restaurant bezoeken.
Marielle P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Super avond gehad. Heerlijk op het terras gegeten. Burgers, saté en kaasplankje.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Eten in het walletje betekent een ongedwongen sfeer, een vriendelijke bediening en een goede prijs-/kwaliteitsverhouding.
Ogier S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Kleine kaart, maar er wordt wel veel aandacht besteed aan presentatie. En hier betaal je je tenminste niet blauw aan de wijn, zoals bij veel andere restaurants. Kwaliteit van het eten is gewoon zeer goed en dat voor die prijs! Aanrader!
Zehra V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wat een superleuk restaurant! Goede bediening, fijne sfeer, lekker eten en prima prijzen. Wat wil een mens nog meer? Vooraf een warm bolletje brood met drie smeersels: homemade hummus, aioli en selderijtapenade. Als hoofdgerecht had ik de salade portugese kip, lekker pittig en met stukjes krokant gebakken spek voor de extra 'bite'. Mijn tafelgenoot had de boerenkip, naar haar zeggen was ook deze heerlijk: mals, kruidig en met een goede portie groenten erbij. De prijzen zijn laag en de kwaliteit en bediening top. Wij komen hier graag eens terug!
Eija M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
heerlijk brood, lekkere boerderijkip! ook de steak was precies goed gebakken en mals. vrolijke, ongecompliceerde bediening!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten! De bediening was vriendelijk.
Het zou fijn zijn als er iets meer ruimte is tussen de verschillende tafels.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De lunch was super! En ook de bediening was leuk en oprecht geïnteresseerd. Perfect gelegen in hartje Delft. We komen zeker terug. Bedankt voor een leuke middag.