Over het restaurant Het Walletje

Dineren temidden van een rijke historie

Sinds 1979, sfeervol eetcafe met een gezellig terras op de Burgwal, in de historische binnenstad van Delft. Geliefd bij locals, studenten, toeristen, jong en oud. De plek voor illy coffee, homemade cakes, verse lunches, wijn, bier en een lekker diner voor goede prijzen!

Meer informatie over restaurant Het Walletje

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Walletje

Erica V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten! We hadden een klein beetje haast omdat we nog naar de film wilden hierna. Ze waren heel vriendelijk en hebben echt hun best gedaan om te zorgen dat ons eten snel klaar was. Super fijn! :)
Alkisti G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Onlangs heerlijk geluncht bij Het Walletje. Gezellig aan de ronde tafel bij het raam. Het restaurant ademt een warme sfeer. De gerechten waren heerlijk en verrassend. De bediening echt heel vriendelijk. We voelden ons welkom en hebben genoten. Dus zeker een aanrader als je in Delft in een gezellige gelegenheid wilt eten.
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten,heel fijn met z’n zessen aan een ronde tafel,lekker huiselijk !
Ien V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Uitgebreide lunchkaart, heerlijke broodjes en nog veel meer lekkers, prima zaak.
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Altijd lekker eten! Jammer dat menukaart niet veranderd.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Erg lekker gegeten, de mensen maken hier met aandacht werk van je bord en het eten. Ook nemen ze de tijd voor je. We komen graag nog een keer hier terug.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wat een gezellig eettentje. Vriendelijk personeel.
We zaten nog lekker buiten met de heater aan. Vooraf carpaccio en een pompoensoep. Hoofdgerecht ravioli (een aanrader) en een salade met ossenhaassteak (zo lekker!)
Er stonden heerlijke taarten onder de stolpen, maar helaas hebben we ons beperkt tot een goede cappuccino.
Zeker een tentje om nog eens terug te komen.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prima gegeten!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Gezellig restaurant. Correct personeel.Er werd uitgelegd welke keuzes je kon maken. Kwamen ook steeds vragen,of alles in orde is.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Mooi gebalanceerd 3 gangen menu, Salade , rund ( med rare a point) en redvelvet cake na voor een redelijke prijs! Chapeau! Prima cappucino. Bediening vriendelijk correct en vlot
San005 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We konden lekker buiten zitten op het terras. Alle 4 de bestelde gerechten waren smakelijk. De wachttijd tussen de gerechten was prima en we waren na het diner op tijd in de bioscoop.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Goede ontvangst en erg vriendelijk personeel. De gerechten waren niet al te ingewikkeld en erg lekker, dat alles voor een leuke prijs. Al met al een aanrader, kom er zeker nog terug!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Voortreffelijk gegeten en heel goed bediend op een mooie plek. Tja, op zaterdag wordt de markt afgebroken maar daar kunnen jullie niets aan doen en het was ook snel weer voorbij.
T. H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Ik had gedacht met de AH actie te eten - bij Iens geboekt - maar ze heeft rustig en vriendelijk uitgelegd. waarom het mijn fout was
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Erg gezellig lekker eten leuke bediening en niet te duur
M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Lekker eten met vriendelijke personeel. Het is daar niet te groot dus als je intieme sfeer fijn vindt, is dit niet per se the place to be, of je moet goed kijken naar hoe laat je gaat daar eten..Maar het is zeker proberen waard
Purdey K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
We hadden hier eerst heerlijk geluncht en omdat het zo goed beviel zijn we s’ avonds terug gekomen om hier ook te dineren. Vriendelijk en gastvrij personeel en het eten was lekker en goed.
Vera M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Een fijn restaurant, waar ik graag terug kom!
Goede bediening, uitleg over de gerechten, heerlijk eten en redelijke prijzen.
Je wordt snel geholpen, maar kan er wordt ook rekening mee gehouden als je meer tijd tussen de gerechten wilt.
Ulrike W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het panini was eerst aangebrand maar werd zonder moeilijkheden vernieuwd. De zalmbroodjes zijn een echte aanrader. De bediening was vriendelijk en snel.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Gezellig restaurantje waar het zowe binnen en buiten goed vertoeven is. Je kan er uitgebreid eten, maar ook gewoon een klein gerechtje bestellen. Gemoedelijke sfeer.