Het Wachtlokaal

Meer informatie over restaurant Het Wachtlokaal

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00

Katherine A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Slechtste bedieningen van Haarlem! Half uur moeten wachten op onze lunch (uitsmijter en club sandwich). Na de bediening te hebben gevraagd of het nog lang zou duren, kregen wij als antwoord: "wat denkt uzelf? Het terras zit vol en je bestelt een club sandwich!" Niet bepaald het antwoord die wij hadden verwacht. Na een blik te hebben geworpen op het terras zag ik dat er 5 tafels zaten, niet vol zoals de onvriendelijke bediening beweerde. De lunch was lekker maar je zit toch met een naar gevoel aan tafel. Voor mij een reden om niet meer te komen eten bij 'Het Wachtlokaal'.
Beatrijs D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Super prijs-kwaliteitverhouding! Goede entrecote, voor mij mediumrare, voor mijn zwangere tafelgenote zo gebakken dat hij net gaar was en nog steeds mals en sappig. Als toetje namen we cappucino's met truffels, allebei gewoon lekker. Ze hebben er ook prima decafe voor de slapelozen en zwangeren onder ons. Op de tap veel soorten bier waaronder Brugse Zot, een aanrader!
Bediening heel vriendelijk en attent. Inrichting gezellig en ongedwongen, wel koud pal achter het raam.
Marveld .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Onlangs hier met 4 personen gegeten, en heerlijk genoten van de gerechten. De smaken ren super en de prijs kwaliteit verhouding is prima.
Bediening is hartelijk en de sfeer is gezellig