Het Waaltje

Raadhuislaan 60 3235 AP Rockanje Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Waaltje

R&M. .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
lekker eten, lekkere huiswijn en ook nog prima prijs/kwaliteit verhouding. Kraanwater wordt zonder problemen geserveerd.
Erg lekker brood .
Sinja .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Ik heb hier al meerdere malen heerlijk gegeten! De bediening is erg gastvriendelijk en ze zorgen ervoor dat je niets tekort komt. Het eten is echt zalig, je krijgt standaard brood met zelfgemaakte tapanades.

De laatste keer dat ik er was stonden er spareribs op de kaart, nu zou je misschien zeggen dat dit niet echt in een restaurant past, maar deze waren zo bijzonder, echt op een heerlijke manier klaargemaakt, absoluut de lekkerste die ik ook gegeten heb, echt verrukkelijk!

Bij mooi weer is hier ook de gelegenheid om lekker buiten te zitten op het mooie terras.

Je voelt je hier erg welkom en ze hebben een goede prijskwaliteit verhouding.

Absolute aanrader! Ik verheug me al weer op de het volgende bezoek aan restaurant het Waaltje:)
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
"Eten is genieten neem er vooral de tijd voor" zijn de kernwaarde van dit echtpaar uit Rockanje die dit Restaurant/Hotel uitbaten

Wij hebben hier diverse keren gegeten met onze vrienden en wij vinden dit een prima restaurant.
Constante kwaliteit en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Vriendelijke mensen die passie hebben voor hun vak
Zij doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken en deze mensen hebben een hoge gunningsfactor. Het uurtje rijden hebben wij er graag voor over.

Altijd verse producten uit de streek wat ook te proeven is.
Zij serveren uitsluitend biologische streek producten.
Brood met boter zelf gemaakte tapenade wordt meteen bij binnenkomst geserveerd
De vis is altijd dagvers en altijd goed gegaard.
Portionering van alle gerechten is ruim voldoende .
Wij bestellen altijd een 3 gangen menu en laten het nagerecht vervangen door een tussengerecht wat op de kaart staat
Wij hebben hiervoor nooit iets extra's voor hoeven te betalen.
Het zijn de kleine dingen die het doen.
Prijs : € 27,50 p.p is echt geen geld voor wat je krijgt.
Bij de flessen wijn wordt er altijd ( gratis ) een karaf water geserveerd.
De huiswijn is er prima.

Ambiance: Lekker knus en huiselijk, Capains Cabin achtige uitstraling.
Hoewel ik het zelf toch iets lichter zou maken maar dat is mijn persoonlijke smaak.