Het Vosje IJhorst

Meer informatie over restaurant Het Vosje IJhorst

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter En Gill V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Groep van zes met kinderen en volwassenen. Hond was welkom. Drankjes en bestelling netjes opgenomen. Voorgerechten (voor 2 personen) netjes op tijd en smakelijk, met stokbrood en boter voor de rest. Daarna ging het mis, ruim een uur gewacht op hoofdgerechten terwijl andere tafels, later binnengekomen, aan het eten waren. Toen het eindelijk zo ver was waren 4 van de 6 hoofdgerechten zwaar teleurstellend. Pasta was koud, vochtig en flauw (smakeloos), groenten op pasta gerecht was precies gelijk aan groentegarnituur bij de biefstuk. Biefstuk ook niet lekker. Een pasta gerecht werd op verzoek opgewarmd (in de magnetron bij vermoeden) maar smaak werd er niet beter op. Uiteindelijk zijn 2 pasta gerechten van de rekening afgehaald, maar de smaak die bleef was een van teleurstelling.
Ilgerardo .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
We zaten er genoegelijk bij, daar in 't Vosje. Behaaglijk van temperatuur,frisse lucht, goede akoestiek. Er is een apart gedeelte voor maaltijden waar je rustig zit, terwijl het aan de bar toch redelijk druk is. De drankjes-vooraf werden vlot en vriendelijk geserveerd. We aten met ons groepje verschillende gerechten, die allemaal goed verzorgd werden opgediend. De lamskoteletjes waren perfect, de "malse"biefstuk was niet zo mals, de vegetarische wraps waren niet slecht. De koolsla die er bij werd geserveerd kon echter niemands goedkeuring wegdrage. Een wat drabbige, onbestemde substantie. Frietjes waren weer uitstekend, evenals de nagerechten. Al met al een wat wisselend beeld.
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Reden door IJhorst en wilden op een rustige locatie even wat eten. Bij binnenkomst lekker rustig wat wij niet erg vonden. Apart gedeelte voor barbezoekers met mooie houten vloer. Ook nog een gedeelte met gedekte tafels waar echter niemand zat. Plaatsgenomen in eerste gedeelte. Zalmmoot met spinazie eronder was smakelijk. Spareribs goed van smaak. Ieder hoofdgerecht wordt geserveerd met frites en salade met macaroni en stukjes zalm. Andere bijgerechten kan je apart bestellen zoals sla, gebakken aardappelen etc. Al met al fijn adres.