het Vispaleis

Kon. Emmaboulevard 1 3151 HG Hoek van Holland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant het Vispaleis

- Ontbijt 11:00 - 20:00

Eten7,4/10
Service6,8/10
Decor6,9/10
Lekkerhapje69 . Fijnproever (9 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben vanavond heerlijk gedineerd bij Het Vispaleis. De formule is eenvoudig. Je zoekt een leuk tafeltje en gaat naar de balie om je gerecht te bestellen. Vervolgens krijg je een apparaatje mee dat gaat piepen wanneer je eten klaar is. In de tussentijd kan je alvast iets drinken. Wij hadden een lekker flesje witte wijn. Het eten liet niet lang op zich wachten, zag er prima uit en smaakte heerlijk. Wij hadden allebei een flinke portie lekkerbek met frites en salade waar we heerlijk rustig van hebben genoten. Door deze formule zijn de prijzen ook niet hoog. Het interieur is eenvoudig maar ruimtelijk doordat je rondom naar buiten kunt kijken. Terwijl je eet kan de de schepen op de Nieuwe Waterweg zien varen. Wij zijn zeker van plan om hier eens terug te komen.
Swiekee . Gastronoom (27 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Een bord patat met heerlijke kibbeling of lekkerbek een glaasje fris en een klein flesje wijn, een leuk uitzicht op de boten die langs varen. Een prima plek om vis te eten voordat wij een gedeelte van ons gezelschap op de boot naar Engeland weg brachten.
Marianne S. 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Vandaag weer heerlijk gegeten bij het vispaleis in Hoek van Holland.....
Heerlijke nieuwe haring .....een aanrader.....!!!
Super vriendelijk personeel , rijden er graag elke week een keer naartoe ....is het waard ....!!!
Ruitertjes . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
We rijden graag om voor een échet lekkerbek van kabeljauw. Service is persoonlijk en altijd vriendelijk. Eerlijk eten in een sobere, maar prima omgeving! Bij een zonnetje lekker buiten eten met zicht op de waterweg, wat wil een mens nog meer?
Albert V. 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Het was rustig en ik was gelijk aan de beurt, de bediening was prima en de kibbeling was erg lekker, ik eet vaak kibbeling in Katwijk aan Zee, maar deze was de beste die ik in tijden heb gegeten !!!
Antonio Jorge M. 1e beoordeling (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
De kibbeling was niks om op aan te merken, de klantvriendelijkheid was daar in tegen ver te zoeken. Geen goedeavond bij binnenkomst. Een vraagje of je ook losse paling kon kopen leek alsof ik vroeg om een staafgoud. Kleding rond uit smerig. De kibbeling werd verpakt en bij thuiskomst bleek er ongevraagd veel saus bij te zitten waar wij dus niet van houden. Kortom eten goed. Bediening ongeinteresseerd en alles behalve vriendelijk.Dus voor ons geen Vispaleis meer.
Trees W. 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Na een ziekbed vandaag een uitje naar Hoek van Holland. Het was prachtig weer.
Besloten om Patatje en Kibbeling te gaan eten bij het Vispaleis. Wat een verrassing.
Nooit smaakte Kibbeling zo lekker. Ook de patat was mooi en krokant gebakken. Hulde!!

Klein minpuntje: in z'n algemeenheid kan het er wat frisser uit zien. Denk aan ramen serre
en toiletgroep. Misschien om de 20 minuten even in toilet kijken op een drukke dag?
Marcel J. Gastronoom (144 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Na een lange wandeling dacht ik als beloning een visje te scoren bij "Het Vispaleis". De mosselen waren van slechte kwaliteit. Het personeel is vriendelijk. Het decor binnen is netjes en past precies bij een locatie waar je snel een visje eet. Het decor buiten is geweldig. Gelegen aan de Nieuwe Waterweg zie je steeds (zee)schepen langs varen.
Frank B. Gastronoom (60 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Prima zaterdagmiddagplek om een vis te scoren.
Het paleis is eenvoudig ingericht. Het personeel doet hier zijn best om je vakkundig te bedienen.
Tip: De ideale plek om een functioneringssluiting van de Maeslantkering te aanschouwen
Willemina V. Bourgondiër (4 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wij, Rotterdammers, waren al een lange tijd aan de wandel langs de Nieuwe Waterweg. Het was slecht weer, dus na een uurtje of vier waren we toe aan een lekker lunch.
Het terras was wel open, maar omdat het telkens regende: we gingen naar binnen. En daar een mooi plekje gevonden om naar buiten te kijken. Prima uitzicht.
Toen naar de balie om iets lekkers uit te zoeken. In verband met gezondheid zochten we iets zonder beslag er om heen. En toen we dat zeiden, werd er voor ons speciaal iets klaar gemaakt. Mosselen zonder beslag ... gewoon lekker gebakken. Wat rauwkost er bij en een heerlijk sausje.
Wat vriendelijk, en geweldig gedaan. Echt onze complimenten!
Gegeten, naar buiten gekeken, en genoten ... wij zullen er zeker terug komen.
En ja - er zitten vlekken op de schorten van de mensen. Maar hé ... men is aan het werk met frituur en verse vis in beslag. Dan komen er natuurlijk spetters op je schort! Dat kan niet anders.
Alles was verder schoon. Ook de toiletten ... en wat een vriendelijkheid van het personeel. We voelden ons welkom en persoonlijk gezien.
Elainebeek . Bourgondiër (2 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Tot voor kort was dit mijn favoriete visrestaurant in Hoek van Holland. Dit is veranderd sinds mijn laatste bezoek afgelopen zaterdagavond. Ik bestelde een patat zonder en zonder zout. Ik heb het wel 10 keer herhaald maar de vrouw achter de kassa keek of ze water zag branden. En wat kreeg ik: patat met veel zout. Tijdens de bestelling maakte ze nog eens ruzie met een mannelijke collega. De lekkerbek droop in het vet en lag op een vies dienblad. Met een heel klein bakje saus waar je extra voor mag betalen. Op het buitenterras werd je belaagd door de wespen. Helaas geen wespenvallen. Mijn dochtertje moest helaas naar de wc. Blijkbaar was er sinds de ochtend geen tijd meer gevonden om het toilet nog eens schoon te maken. Echt te vies. Zo jammer allemaal. Mij zie je niet meer terug. Het was zo'n leuke tent. Echt jammer.
Eablok . Gastronoom (15 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Het vispaleis was van oudsher een eenvoudige verplaatsbare viskraam, maar al sinds jaren met een vaste kraam. De inrichting is sober en vaak erg rommelig, m.n. het terras. Tot voor kort werd de bestelling nog aan tafel geleverd, tegenwoordig krijg je een pieper mee en kom het maar halen. De prijzen zijn wel hoog, maar dat komt uiteraard door de locatie en gebrek aan alternatief.

De vis producten zijn veelal wel goed, maar de file's kent vaak toch wat graten, zoals in de lekkerbek. 1 keer kreeg ik 2 visjes bij een menu omdat de vis wat klein was. Vandaag ook een kleine vis, maar het bleef bij 1 vis. Wat patat, schaaltje salade, 1 kleine lekkerbek en een klein portie mayonaise en vissaus voor E 14,50 en dus zelfbediening.

Eerder op de dag een portie kibbeling gekocht, niet al te groot voor E 5.00. Goede smaak.

Bediening aan de balie is veelal niet of slecht bekend met de producten.
MHoogewerff . 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Ik bestelde een bord met kibbeling en patat voor €15,-. Ook bestelde ik er saus bij maar er werd aangegeven dat er al saus bij zat. Ik kreeg een minuscuul bakje saus erbij wat niet in verhouding tot de vis stond. De vis was erg vet en de het restaurant vond ik niet zo fris. De smaak van de kibbeling was in ieder geval wel goed!
Janneke Z. Bourgondiër (2 recensies) 3,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Ik had een bakje kibbeling was goed maar daar integen het broodje paling was jammer genoeg erg stug wat niet hoort bij paling!
Anneke K. Gastronoom (18 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Tja, het heet: vispaleis, maar is meer een overdekte snackbar. Zelf je bestelling opgeven en ophalen en dienblad zelf legen a.u.b. Maar.... als je een mixed-vis besteld voor 2 personen kun je er wel met 4 personen van eten, met patat en sla. Geweldige porties en een heerlijke kwaliteit. Ik nam een broodje paling en dan krijg je ook niets meer dan een voorverpakt broodje met dus paling, die ook wel weer heerlijk smaakte! Kortom: verwacht niet veel en geniet enorm van de lekkere kwaliteit!
Marcelenlianne . 1e beoordeling (1 recensie) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Afgelopen mei vakantie zouden we gezellig (deze was ver te zoeken) een hapje gaan eten bij het Vispaleis. Het was nog niet druk en wij gaven onze bestelling van 2 broodjes haring en een portie Kibbeling door. We betaalden en door de jongen werd best moeilijk gedaan om het wisselgeld terug te geven. Daarna hebben we zitten wachten tot we een ons wogen. Mensen die na ons een bestelling hadden doorgegeven kregen allemaal voor ons hun eten. Toen ik de jongen er op aan sprak die de bestelling had opgenomen zei hij dat hij zou kijken, maar weer niets. Uiteindelijk zelf naar de balie gegaan, bleek dat die jongen onze bestelling gewoon niet had door gegeven!!
Geschikt of ongeschikt en dat in deze tijd dat veel mensen graag willen werken.
Hoe moeilijk kan het zijn om 2 broodjes haring en een portie kibbeling te serveren. De kibbeling was erg gekruid met viskruiden . Voor mij geen Vispaleis meer. Lianne Schuurmans
Y F. Bourgondiër (4 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
het Vispaleis is alleen goed te doen voor het uitzicht, maar voor het eten zit men daar minder goed.
Mijn eega en ik bestelden een kibbeling en een lekkerbek, werd geserveerd met patat en salade, de patat was flauw en smaakloos, de salade vreugdeloos en klein, de vis was iets beter maar zoutloos en niet krokant.
Tip: als men naar Hoek van Holland gaat voor het uitzicht: neem brood en drinken mee en nuttigt het op de boulevard zelf.
scheelt geld en ergernis.
Mart J. Gastronoom (70 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Toegegeven, de zaak is niet bepaald fris en schoon te noemen. De indeling is eenvoudig. Het uitzicht daarentegen is buitengewoon. Je kijkt over de Nieuwe Waterweg en ziet kolossale schepen voorbij varen. Prachtig om te zien. Zeker als je met jonge kinderen bent. Die kun je gerust meenemen als je dit restaurant bezoekt en dat is een voordeel. Het portie kibbeling was krokant en goed heet. Ook de patat smaakte goed. Wij hebben in het Vispaleis lekker gegeten, voordat we op de pier gingen wandelen.
Anneke B. 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Wii eten er vaak kabeljauwfilet schotel dan krijg je een behoorlijk stuk vis op je bord met patat en salade wij vinden het erg lekker elke zaterdag gaan wij er ook kibbelingen eten en soms zijn ze wel aan de grote kant maar voor de rest wel lekker als het lauw is wat kan gebeuren en we het doorgeven krijgen we altijd nieuwe
Het personeel is erg vriendelijk en het terras heeft een opknapbeurt gekregen ziet er weer aantrekkelijker uit
Sylviaentoon W. 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
De dame achter de bali erg vriendelijk de bestelling heeft eerst een rondje door de serre gedaan buitenlangs naar ons toe terwijl wij in de serre zaten mijn man was eerder klaar met eten dan ik
Terwijl ik zat te eten werd zijn bord weggehaald en de tafel schoongemaakt met een sopdoekje sorry vind ik niet normaal was geen broodje haring maar 2 schotels misschien een hint klaar wegwezen komen speciaal uit Hoogvliet hiervoor met een taxi sorry voorlopig niet meer

Vrg Sylvia