het Vispaleis

Kon. Emmaboulevard 1 3151 HG Hoek van Holland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant het Vispaleis

- Ontbijt 11:00 - 20:00

6,6
6,8
7,1
Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant het Vispaleis

Adolf J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Paleis der Smakeloosheid!
Hedenmiddag daar gaan lunchen, kibbeling menu.
Patat redelijk gaar maar smaakt nergens naar.
Kibbeling min of meer krokant maar lauw op het bord, er wordt niet gevraagd of er kruiden op moeten. Ook smakeloos.

Sauzen zijn dun en nietszeggend.
niels G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Als snackbar niet verkeerd, maar de illusie die gewekt wordt dat het ook een restaurant is, klopt van geen kant. 28 euro voor een groot bord met van het vet druipende baksels is bizar .. schotel met kabeljauw kwam zonder friet .. kibbeling werd niet op bord maar in plastic bakje gereserveerd .. met 6 personen gegeten voor 95 euro!!! Was maar 35 waard ..
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker even gewandeld op hvh met die kleine dachten we te gaan zitten bij het vispaleis waar we al bij binnenkomst spijt van hadden wat een slechte service chagrijnige mensen en dan heb ik niet eens over het eten gehad gadver wat was dat vies zeg oude patat lekkerbek menu van €14.95 vol met graten en niet eens van kabeljauw sorry maar 1 keer en nooit meer.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vandaag sinds lange tijd weer menu kibbeling genomen. Grote stukken maar meer beslag dan vis. Zonde van het geld. Was vroeger beter
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
vandaag vanuit brabant wilde we gezellig een visje gaan eten op hoek van holland, we kwamen terecht bij het vispaleis..leuke locatie..binnen gekomen staat het personeel je chagrijnig aan te kijken..daar word je al een beetje ongemakkelijk van..onze mannen gingen al zitten, en uiteindelijk bestelden we drie haringen met uit en een broodje haring..dat wilde we eerst eten, en daarna nog een lekker broodje hollandse garnaal..en ander vis..maar eerst even genieten van een haring..ik moest afrekenen..en we konden gaan zitten met een buzzer..de tafels waar we aan zaten daar bleven we aan vastplakken, zo smerig waren die...na een kwartier ging ik maar even kijken of de haring al klaar stond..dat was niet het geval, na nog 5 minuten ging mijn zus met de buzzer naar de balie, om te vragen waar de haring bleef..daar, de jongeman ging eerst een discussie over dat er maar twee haringen waren betaald..en het meisje zei uiteindelijk, nee het klopt wel ze zijn betaald..toen lagen er twee haringen klaar op 1 kartonnetje..en een broodje haring, we hebben er drie besteld..haringen..zei mijn zus, en toen werd ze letterlijk afgebekt door de jongeman, die scheel keek...want ik dacht nog dat hij het tegen mij had...er werd druk gediscuseerd over dat hij dacht dat we t mee wilde nemen...terwijl ik al een paar keer had gezegd dat we hier zaten....mèt een buzzer,en dan echt met harde stem tegen mijn zus roepen...wat wilt u nou!! afijn, we hebben de haringen opgepakt. Ik zei al tegen hem, dat dat de eerste en de laatste keer was geweest dat we hier zouden komen, maar dat interesseerde hem niks..we hebben als een speer de haring opgegeten...en zijn snel weggegaan...wat een doodssfeer, daar kom ik dus nooit weer...zo onbeschoft als dat je daar behandeld wil je niet meemaken.. uiteindelijk hebben we bij een tent verderop nog heerlijk verder gegeten, en genoten van een lekker bakkie..met vriendelijk personeel.
lekkerhapje69 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben vanavond heerlijk gedineerd bij Het Vispaleis. De formule is eenvoudig. Je zoekt een leuk tafeltje en gaat naar de balie om je gerecht te bestellen. Vervolgens krijg je een apparaatje mee dat gaat piepen wanneer je eten klaar is. In de tussentijd kan je alvast iets drinken. Wij hadden een lekker flesje witte wijn. Het eten liet niet lang op zich wachten, zag er prima uit en smaakte heerlijk. Wij hadden allebei een flinke portie lekkerbek met frites en salade waar we heerlijk rustig van hebben genoten. Door deze formule zijn de prijzen ook niet hoog. Het interieur is eenvoudig maar ruimtelijk doordat je rondom naar buiten kunt kijken. Terwijl je eet kan de de schepen op de Nieuwe Waterweg zien varen. Wij zijn zeker van plan om hier eens terug te komen.
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Een bord patat met heerlijke kibbeling of lekkerbek een glaasje fris en een klein flesje wijn, een leuk uitzicht op de boten die langs varen. Een prima plek om vis te eten voordat wij een gedeelte van ons gezelschap op de boot naar Engeland weg brachten.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Vandaag weer heerlijk gegeten bij het vispaleis in Hoek van Holland.....
Heerlijke nieuwe haring .....een aanrader.....!!!
Super vriendelijk personeel , rijden er graag elke week een keer naartoe ....is het waard ....!!!
Ruitertjes .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
We rijden graag om voor een échet lekkerbek van kabeljauw. Service is persoonlijk en altijd vriendelijk. Eerlijk eten in een sobere, maar prima omgeving! Bij een zonnetje lekker buiten eten met zicht op de waterweg, wat wil een mens nog meer?
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Het was rustig en ik was gelijk aan de beurt, de bediening was prima en de kibbeling was erg lekker, ik eet vaak kibbeling in Katwijk aan Zee, maar deze was de beste die ik in tijden heb gegeten !!!
Antonio Jorge M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
De kibbeling was niks om op aan te merken, de klantvriendelijkheid was daar in tegen ver te zoeken. Geen goedeavond bij binnenkomst. Een vraagje of je ook losse paling kon kopen leek alsof ik vroeg om een staafgoud. Kleding rond uit smerig. De kibbeling werd verpakt en bij thuiskomst bleek er ongevraagd veel saus bij te zitten waar wij dus niet van houden. Kortom eten goed. Bediening ongeinteresseerd en alles behalve vriendelijk.Dus voor ons geen Vispaleis meer.
Trees W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Na een ziekbed vandaag een uitje naar Hoek van Holland. Het was prachtig weer.
Besloten om Patatje en Kibbeling te gaan eten bij het Vispaleis. Wat een verrassing.
Nooit smaakte Kibbeling zo lekker. Ook de patat was mooi en krokant gebakken. Hulde!!

Klein minpuntje: in z'n algemeenheid kan het er wat frisser uit zien. Denk aan ramen serre
en toiletgroep. Misschien om de 20 minuten even in toilet kijken op een drukke dag?
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Na een lange wandeling dacht ik als beloning een visje te scoren bij "Het Vispaleis". De mosselen waren van slechte kwaliteit. Het personeel is vriendelijk. Het decor binnen is netjes en past precies bij een locatie waar je snel een visje eet. Het decor buiten is geweldig. Gelegen aan de Nieuwe Waterweg zie je steeds (zee)schepen langs varen.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Prima zaterdagmiddagplek om een vis te scoren.
Het paleis is eenvoudig ingericht. Het personeel doet hier zijn best om je vakkundig te bedienen.
Tip: De ideale plek om een functioneringssluiting van de Maeslantkering te aanschouwen
Willemina V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wij, Rotterdammers, waren al een lange tijd aan de wandel langs de Nieuwe Waterweg. Het was slecht weer, dus na een uurtje of vier waren we toe aan een lekker lunch.
Het terras was wel open, maar omdat het telkens regende: we gingen naar binnen. En daar een mooi plekje gevonden om naar buiten te kijken. Prima uitzicht.
Toen naar de balie om iets lekkers uit te zoeken. In verband met gezondheid zochten we iets zonder beslag er om heen. En toen we dat zeiden, werd er voor ons speciaal iets klaar gemaakt. Mosselen zonder beslag ... gewoon lekker gebakken. Wat rauwkost er bij en een heerlijk sausje.
Wat vriendelijk, en geweldig gedaan. Echt onze complimenten!
Gegeten, naar buiten gekeken, en genoten ... wij zullen er zeker terug komen.
En ja - er zitten vlekken op de schorten van de mensen. Maar hé ... men is aan het werk met frituur en verse vis in beslag. Dan komen er natuurlijk spetters op je schort! Dat kan niet anders.
Alles was verder schoon. Ook de toiletten ... en wat een vriendelijkheid van het personeel. We voelden ons welkom en persoonlijk gezien.
Elaine B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Tot voor kort was dit mijn favoriete visrestaurant in Hoek van Holland. Dit is veranderd sinds mijn laatste bezoek afgelopen zaterdagavond. Ik bestelde een patat zonder en zonder zout. Ik heb het wel 10 keer herhaald maar de vrouw achter de kassa keek of ze water zag branden. En wat kreeg ik: patat met veel zout. Tijdens de bestelling maakte ze nog eens ruzie met een mannelijke collega. De lekkerbek droop in het vet en lag op een vies dienblad. Met een heel klein bakje saus waar je extra voor mag betalen. Op het buitenterras werd je belaagd door de wespen. Helaas geen wespenvallen. Mijn dochtertje moest helaas naar de wc. Blijkbaar was er sinds de ochtend geen tijd meer gevonden om het toilet nog eens schoon te maken. Echt te vies. Zo jammer allemaal. Mij zie je niet meer terug. Het was zo'n leuke tent. Echt jammer.
eablok .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Het vispaleis was van oudsher een eenvoudige verplaatsbare viskraam, maar al sinds jaren met een vaste kraam. De inrichting is sober en vaak erg rommelig, m.n. het terras. Tot voor kort werd de bestelling nog aan tafel geleverd, tegenwoordig krijg je een pieper mee en kom het maar halen. De prijzen zijn wel hoog, maar dat komt uiteraard door de locatie en gebrek aan alternatief.

De vis producten zijn veelal wel goed, maar de file's kent vaak toch wat graten, zoals in de lekkerbek. 1 keer kreeg ik 2 visjes bij een menu omdat de vis wat klein was. Vandaag ook een kleine vis, maar het bleef bij 1 vis. Wat patat, schaaltje salade, 1 kleine lekkerbek en een klein portie mayonaise en vissaus voor E 14,50 en dus zelfbediening.

Eerder op de dag een portie kibbeling gekocht, niet al te groot voor E 5.00. Goede smaak.

Bediening aan de balie is veelal niet of slecht bekend met de producten.
MHoogewerff .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Ik bestelde een bord met kibbeling en patat voor €15,-. Ook bestelde ik er saus bij maar er werd aangegeven dat er al saus bij zat. Ik kreeg een minuscuul bakje saus erbij wat niet in verhouding tot de vis stond. De vis was erg vet en de het restaurant vond ik niet zo fris. De smaak van de kibbeling was in ieder geval wel goed!
Janneke Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Ik had een bakje kibbeling was goed maar daar integen het broodje paling was jammer genoeg erg stug wat niet hoort bij paling!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Tja, het heet: vispaleis, maar is meer een overdekte snackbar. Zelf je bestelling opgeven en ophalen en dienblad zelf legen a.u.b. Maar.... als je een mixed-vis besteld voor 2 personen kun je er wel met 4 personen van eten, met patat en sla. Geweldige porties en een heerlijke kwaliteit. Ik nam een broodje paling en dan krijg je ook niets meer dan een voorverpakt broodje met dus paling, die ook wel weer heerlijk smaakte! Kortom: verwacht niet veel en geniet enorm van de lekkere kwaliteit!