Het Visioen

Katelijnestraat 160 8000 Brugge België Kaart

Foto's van gerechten

Over het restaurant Het Visioen

AAN HET WATER – Op een prachtig plekje in Brugge, in een karakteristiek pand aan de Brugse ringvaart, ligt brasserie Het Visioen. Hier kunt u terecht voor een interessante verzameling van brasseriegerechten uit zowel de oosterse als de westerse keuken.

SMAKELIJKE MIX – In het warme en gezellige interieur proeft u het beste van verschillende werelden. Keukens uit diverse oosterse en westerse werelddelen komen hier samen op uw bord. Van Black Angus filet, gebakken zeetong en vegetarische nasi tot Thaise rode curry en knapperige Vietnamese loempia's, in Het Visioen eet u het!

GIN – Op de kaart staan diverse gins voor de echte liefhebbers. Of kies voor een lekkere rum of wodka en geniet ervan op het terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Visioen

Bus Brugge Katelijnepoort (1)

Lunch: van 12u tot 14u00 (van dinsdag tot en met zaterdag)
Diner: van 18u tot 22u00 (van dinsdag tot en met zaterdag)

• Bancontact , Mastercard , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
9,5
Leen C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We komen hier heel graag lunchen!! Heel vriendelijke en charmante gastheer!
Nancy M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Gezellig en mooi interieur. Heel lekker gegeten. Vriendelijk personeel, kortom een aanrader!
Kaatje D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Gezellige sfeer . Huiselijk en aangename sfeer.
We komen terug!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Iedere keer we naar Brugge gaan, kiezen we voor Het Visioen! Altijd zeer aangenaam en lekker! Tot de volgende!!!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Er was een onbedwongen sfeer aanwezig, voelden ons direct thuis.
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegrilde rib-eye met lekkere verse frietjes. Ook de bediening ging vlot. Voor herhaling vatbaar!
Cathy A.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
De fusion keuken werd zeer gesmaakt, de desserts waren subliem, de bediening zeer aangenaam en behulpzaam. Zeker een aanrader!
Annemie V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Lekkere, eerlijke keuken, het vlees was perfect gegaard, prijs / kwaliteit helemaal in evenwicht en ook de fles Italiaanse wijn was top... Echt een aanrader !
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
We hadden dit adres van onze B &B "De Weide Wereld" gekregen. We hebben zeer lekker gegeten, maar we zaten wel heel dicht op elkaar. Ook de muziek kon ons niet bekoren omdat door het vele lawaai van de gesprekken van de muziek weinig te horen viel. maar voor de rest was alles OK!
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Uitstekend!
Betty C.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heel lekkere lunch voor een goede prijs. Warm aanbevolen! Een adres waar ik graag terug kom.
Betty
Ann S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het was een heel warme dag en de eigenaar heeft ervoor gezorgd dat wij toch buiten konden eten.
Vriendelijke mensen en lekker eten!
Claude P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Warme en vriendelijke ontvangst door de maître die toch een tafeltje op het terras voor ons vrijmaakte ondanks niet-registratie van dit verzoek bij online boeking. Vriendelijke en attente service door de dames serveersters. Lekker eten. Was ons tweede bezoek. Wij komen zeker terug.
Marie-José B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
‘’s Middags hadden wij uitgebreid geluncht , dit was de reden, dat wij bij restaurant “ het Visioen “ alleen een hoofdgerecht bestelde .
Dit was geen probleem , zei de ober .
De Nasi Goring van mijn man was heerlijk en mooi gedecoreerd met 2 grote garnalen.
Ik had een fantastische salade ( lekker pittig ) met 8 grote garnalen , alles perfect van smaak en heel leuk opgediend , wij waren allebei reuze tevreden .
“ Het Visioen “ in Brugge , absoluut een aanrader !
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Super lekker,
Super vriendelijk
Super grappig
Wij komen zeker terug van zodra de maatjes uit gezwommen zijn :)
Andre C.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Een complete verrassing in de allergunstigste zin .
Trendy interieur ,ware succes story .Uitermate vriendelijk en flexibel.Nietegenstaande de all in menu enkel s’avonds wordt geserveerd was de chef kok toch bereid om voor ons een uitzondering te maken .Wij genieten graag van een lekker kreeftje ! Tout court subliem ! Parkeer de wagen aan het station ,wandel even over de heerlijke vestingen van Brugge,en zie daar ligt de verborgen parel !
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekkere keuken met aziatische invloeden tegen correcte prijs
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Een gezellig kader en correcte, gemeend vriendelijke bediening. Goede kruiding en verzorgde presentatie
Christophe K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Tres bonne restaurant! Exellent! Tres jentiel!
liliane D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Restaurant zeer goed meegevallen.