Het Verschil

Meer informatie over restaurant Het Verschil

Jouw recensie over het restaurant Het Verschil

Johnny B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Super lekker gegeten. Het 3 gangen menu was perfect afgestemd op elkaar. Het wild trio prachtig gegaard op d ed grill, niet te donker. Heerlijke saus met een subtiel vleugje kers. De desserts leken wel van een michelin sterren restaurant. Echt heel mooi opgemaakt en de speculaas en peer desserts smaakte zo als je zou willen.

Voor ons een perfecte avond en dinner. Voor ons maakten ze het verschil.
Leri N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wat een tegenvaller. Een drie gangen menu voor € 23,00 p.p. via Social Deal van € 49,00 p.p.
Wij dachten met een deal, je krijgt korting op een bestaand menu. Helaas dat is hier niet het geval. Ze hebben niet eens een 3 gangen menu voor € 49,00. Wel een 4 gangen menu voor € 29,00. Acties zoals de AH restaurant, Iens deals enz., geeft de gast de mogelijkheid om kennis te maken met een restaurant. Heel fijn. Maar hier worden we belazerd. Een deal is een gelijkwaardig product voor een aantrekkelijke prijs, dat is hier niet het geval. De gerechten worden aangepast in hoeveelheid. Prijs/kwaliteit is hier ver te zoeken.
De bediening gaat niet om met gasten maar met klanten. Gastvrijheid is ver te zoeken. De dames communiceren niet met gasten, alleen “wilt u nog iets drinken, heeft het gesmaakt” verder niets. Er werd geen wijnkaart aangeboden, niet gevraagd of we misschien water wilden. De wijnen werden achter ingeschonken, niet aan tafel. We moesten het maar geloven. De amuse met breekbrood was 1 stukje brood p.p. Wijnen voor € 5,00 per glas is hier veel te hoog. Jammer van deze ervaring. Zeker geen aanrader.
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
De vis was heerlijk, gekozen voor de zeetong. De inbegrepen salade en frietjes vielen tegen. De friet leek alleen voorgebakken, dus erg slap en de salade was een eetlepel met komkommer. De service kon iets beter en geïnteresseerder. Al met al een redelijk goede ervaring.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Ivm weekend verblijf op vrijdag- EN op zaterdagavond gegeten bij "het verschil". Het was ons, uit eerdere ervaringen, dat dit hotel een uitstekende keuken had EN nog steeds heeft. Een mooie menulijst met verse producten. Keuze uit vis en vlees en vegetarisch. Eendenborst, coquilles, parelhoen allemaal heerlijk geserveerd! Voor wie eens in de buurt is bij dit restaurant die naast de kerk ligt van dit leuke plaatsje: een aanrader !!!!
t&js .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Restaurant het verschil is letterlijk en figuurlijk een verschil met veel toeristische restaurants in het Zeeuwse Zoutelande. Hier zou ik voor omrijden. Mooie gevarieerde kaart waaronder vele dagverse visgerechten. Zelf koos als voorgerecht het Vispalet opgebouwd met coquille, hollandse garnalen, gerookte zalm en een gegratineerde oester, als tweede gang de dagvangst een dikke vette witte verse schol. Mijn tafelgenoot ging voor het taartje zalm, forel en Hollandse garnalen en het hoofdgerecht voor de combinatie zalm/tonijn. Alles top! Verder een goede bediening en leuke sfeer.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Wat even een snelle maaltijd zou worden, werd toch een heerlijk etentje. Een heerlijk rustig en aardig restaurant tussen alle eetcafé's in Zoutelande. Een heerlijke amuse vooraf en daarna een heerlijke zeebaars met zeer bijpassende wijn. Een onverwacht genoegen.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Hier vandaag gegeten na een enorme strandwandeling in het koude, natte en gure weer met veel wind. Na deze toch hier belandt in een erg gezellig en sfeervol ingericht restaurant. Erg aardige ontvangst en bediening en het eten was top!

- Kleine amuse vooraf
- Stokbrood met kruidenboter & tapenade waren lekker (lekker vers brood)
- Wildpalet als voorgerecht, lekker, vooral de kwartel was heerlijk
- Hoofdgerechten, Eendenborst en varkenshaas - beiden erg lekker en porties ruim voldoende!
- Koffie na met wat friandises

Top - Sfeervol - heerlijk na een dagje wandelen!
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Op vakantie in Zoutelande bij Het Verschil gegeten. Omdat we met een grote groep waren konden we plaatsnemen in 'de Woonkamer', een aparte ruimte met een grote tafel waar we gezellig en ruim met 14 personen konden eten. We werden gastvrij ontvangen met een aperitief: processo met limoncello. Ongevraagd werd ook een lekkere amuse opgediend. Zelfs met zo'n grote groep konden we a la carte eten, en de gerechten werden snel geserveerd. Het eten was heerlijk, bijzondere combinaties en voor ieder wat wils. De service was top in orde, zeer gastvrij. Ook de prijs-kwaliteitverhouding is goed, dus zeker een aanrader!
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Via de vakantieveiling hier het 3 gangendiner genuttigd, mooie locatie, prima bediening, we hebben lekker buiten kunnen zitten, mosselen als voorgerecht, kabeljauw als hoofdgerecht en het toetje hangop, alles was smaakvol, mooi gepresenteerd, gewoon lekker en voor herhaling vatbaar voor als we weer eens naar Zoutelande gaan! Bedankt!
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Ondanks dat het erg druk was op 2e kerstdag werden we hier vlot en vriendelijk bediend. Het eten was kwalitatief prima op orde, en ondanks de drukte was het gewoon mogelijk om a la carte te eten. Ik kom hier graag op een wat rustiger tijdstip nog een keer terug!
W.W. S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Verrassend na een stormachtige dag met windkracht 9-10
De oesters van Neeltje Jans smaakte beter dan ik gewend was
van zeewse oesters (mooi van maat en blank vlees) hoofdgerecht
hertenfile (wild) mooi rosé met prima saus, de konijnenbout was
goed van smaak, de garing mag wat ons betreeft iets malser, de saus zou iets uitgesprokener mogen zijn. Gedronken een Chardonnay van Jean Leon, een uitstekend glas wijn.