Het Verdrag 870

Markt 26 6231 LS Meerssen Nederland Kaart

Over restaurant Het Verdrag 870

Voor elke smaak

Het ervaren team van Het Verdrag 870 heeft alles in huis om jou een bijzondere avond te bezorgen. Daarnaast beloont ze haar vaste gasten met korting op de daluren. De kaart is klassiek Frans en dat maakt het zeer toegankelijk voor ieders smaak. Feesten en partijen regelen ze hier voor je op maat!

Meer informatie over restaurant Het Verdrag 870

Fan S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
lekker ge eten en goede en vriendelijke bediening
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Zeer goed gegeten in 'het verdrag 870'. Begonnen met een bouillabaisse. Niet geheel zoals ik hem gewend ben, maar zeer smakelijk. mijn gegrilde lamsrack was perfect gegaard met een smakelijke saus en als nagerecht een dame blance die ook prima was. Prima, vlotte bediening.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ik kan niet anders dan een fantastische beleving weergeven in deze recensie. In jaren heb ik niet zo'n vriendelijke bediening gehad, buitengewoon attent en gastvrij. We hadden twee heren die bedienden, beiden krijgen van mij 5 sterren. We zijn er met een Social Deal bon terecht gekomen, maar ik weet nu al dat we terug komen zonder bon. De prijzen zijn zeer schappelijk en het eten was heel erg goed.
Bovendien mochten we kiezen van de kaart wat we maar wilden. Dat kom je niet vaak tegen met een bon. Heel klantvriendelijk.
Vooraf een Uiensoep à la Bocuse, goed gevuld met een scheutje port en cognac. Een topper. De ander had een Bouillabaisse. We hebben de ober laten weten dat we alleen al voor deze rijk gevulde Bouillabaisse terug komen. Werkelijk subliem.
Het hoofdgerecht Salade au Fromage de chevre was zeer smaakvol. De ander koos voor de gekookte mosselen, die verkrijgbaar zijn in drie verschillende versies. Ze waren heerlijk. Misschien een minuutje te lang gekookt, want dat luistert nauw.
Een keurige huiswijn met een redelijke prijs vergezelde onze lunch op één van de mooiste pleinen van Zuid Limburg met zicht op de Basiliek.
De zaak zelf ziet er geweldig mooi uit en zou zo in een grote stad kunnen staan. En dan met deze prijzen en royale porties wijs ik graag de weg naar Het Verdrag 870. Bedankt aan het team voor de fijne middag.
Jo H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wordt niet welkom geheten bij binnenkomst. Na 15 min. komt dan eindelijk iemand en neemt de drankjes op. Wachten moet je wel alles duurt heel erg lang.
Voorgerecht na 30 min.: champignons a L'ergargots en kommetje waarin veel te veel gesneden champignons met een blubberige saus.
Hoofd gerecht: na 60 min.Filet Mignon, twee stukjes gegrild rund vlees (geen filet mignon)
niet medium maar door, met verse gewokte groenten, groenten niet gaar en voorzien van zwarte verbrande randen vergezeld van frites of beter stukjes friet. Niets aan dit gerecht was goed.
Op de kaart staat al ons rood vlees wordt standaard medium gebakken.
Je krijgt dus een gegrild stukje vlees.
De overige gasten met : Filet de Saumon waren ook niet te spreken over de tomatensaus (rivierkeeften saus) op de zalm en dezelfde verbrande groenten en stukjes friet.
Petje af voor de jonge ober die in de keuken hielp, terras bediende en in het restaurant serveerde.
Het is druk is geen argument voor deze kwaliteit en wacht tijden zeker niet als je als eerste binnenstapt in het restaurant.