Het Veerkwartier

A. Hofmanweg 62 2031 BL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Het Veerkwartier

Smakelijk, eerlijk en betaalbaar

Het Veerkwartier is een plek voor iedereen. Van hipster tot boekenwurm en van advocaat tot vliegtuigspotter. Geniet van de gezonde keuken met eerlijke producten. Alle gerechten worden hier met even veel liefde en passie bereid en dat proef je terug in de verrassende smaakcombinaties. Seizoensgroenten zijn de hoofdrolspelers van dit restaurant en ook de wijnen liegen er niet om!

Meer informatie over restaurant Het Veerkwartier

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het Veerkwartier

leny T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Aparte gerechten, goed van kwaliteit en smaak.
Personeel liet wat steken vallen, waren moe, in begin niet al te vriendelijk, werd later beter.
Locatie sfeervol.
SLH S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker gegeten, aardige bediening. Aparte ambiance????
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gezellige tent leuke bediening heerlijk eten
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
verrassende plek,in de stad ,dichtbij huis maar toch echt buiten.
Margo H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Aan het einde van een warme dag, na een flinke regenbui, lekker buiten gegeten aan de Veerplas. We moesten wel zelf even de tafel en stoelen droogmaken (droogdoek werd aangereikt), ondanks dat het niet echt druk was. Beetje strandtent sfeer, ongedwongen, soms wat rommelig, maar erg hartelijk. Prijs-kwaliteit verhouding goed, fijne huiswijn.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Kindvriendelijk.maar tot 3 x aan toe was de rekening onjuist
Renie R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker eten, zeer vriendelijk personeel, leuke ambiance. De desserts zijn een aanrader!
Hank C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Top!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat een heerlijke plek en mooie tent. Alleen qua service niveau erg studentikoos. Werd vriendelijk gevraagd of alles naar wens was maar dit was niet het geval. Couscous salade is een groene salade met hier en daar een korreltje couscous. Erg karig voor 12,50. zou worden doorgegeven. Verder hoorde we niks. Uiteindelijk met betalen ( vlaknaast keuken) legde ik het weer uit. Kwam totaal geen reactie. Ik vind dat niet klantvriendelijk. Terwijl ik denk dat je er juist van kan leren.. opbouwende kritiek?
Meike Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We hebben heerlijk gezeten bij het Veerkwartier, een hele mooie plek met vriendelijke bediening. Het eten was wat ons betreft wat weinig in verhouding tot de prijs. Voor koffie/borrel komen we zeker terug, ik denk niet om te eten.
Marion J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hebben heel erg smakelijk gegeten in een speelse ambiance !
Kom zeker nog eens????
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Op een heerlijke zonnige middag buiten kunnen zitten met een vriend voor een lunch. Prima eten en drinken. Wel een beetje karige salade voor €12,50. Lekkere wijn en fijne plek om even uit de stad te zijn. Maar de bediening was erg teleurstellend. Erg traag, voor zowel opnemen van onze bestelling als het daadwerkelijk brengen van onze bestellingen. Daarnaast weinig pit of gezelligheid in deze meiden, jammer voor zo'n gave locatie.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker gegeten! Makreel met venkel en spinazie. Dhet ene bord had wel veel meer venkel dan het andere.
Ilse1969 V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wat een ontdekking op een plek waar je het niet verwacht. Heerlijk relaxed sfeertje: alternatief', strandtentachtig. Ontzettend leuk gelegen aan de Veerplas. Met vrolijke bediening voor het ultieme 'vakantiegevoel'. In het weekend een redelijk hoog kidsgehalte, maar doordeweeks een keer geluncht met een vriendin en dan is de sfeer heel anders en rustiger. Kaart beetje 'bio' maar voor elk wat wils en heel afwisselend. Leuk dat er regelmatig livemuziek is! Voor vandaag echter een kleine kanttekening: het 'soundchecken' van de band duurde dermate lang (3 kwartier), waarvoor de muziek werd weggedraaid en het gesoundcheck op een gegeven moment nogal storend werd en voor ons reden om te vertrekken ipv te blijven en naar de band te luisteren.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Leuk gedaan met alle soorten sloophout, leuke sfeer.
Wachttijd een beetje lang en misschien wat meer menukaarten op tafel als je met meerdere personen bent i.p.v. 1 menukaart.
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Hele unieke plek in Haarlem! Ontzettend lekker gegeten van een origineel menu! Ook goed geschikt voor vegetariërs. Fijne service door een vrolijke serveerster die onze avond net wat beter heeft gemaakt. Sowieso zeer vriendelijk personeel en heel gezellig ingericht!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellige en ontspannen sfeer, heerlijk gegeten en ook nog een leuk live optreden!
Ted86 W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben hier op een wat druilerige middag geborreld en ondanks het weer was het er goed vertoeven. Het is alleen jammer dat de parkeerplaats waar je je auto achterlaat meer op 'een afwerkplaats' lijkt en je niet zeker weet of je hier nou echt je auto moet achterlaten zonder bewaking... Maar goed, het Veerkwatier zelf ziet er gezellig uit en de borrelkaart stelt niet teleur. We hebben een paar van de borrelhapjes uitgeprobeerd die goed smaakten. Het zat wel op een gegeven moment vol met families met kinderen en dan is het geluidsniveau al snel levendig te noemen maar in de zomer als iedereen buiten zit heb je daar natuurlijk minder last van. We komen vast nog eens terug om hier te eten.
Pien H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellige sfeer.live muziek,eerlijke producten,smakelijk eten. Minpuntje: het was nogal koud,warmtelampen hangen n het midden dus als je daar niet zit is het best frisjes.
MJ S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik heb mij nog nooit zo thuis gevoeld in een restaurant. Perfecte sfeer en na het heerlijke eten nog even bij de open haard gezeten. Het eten is niet goedkoop, maar wel zijn geld waard. Het was nu nog erg rustig, maar ik denk en hoop dat het snel wat drukker gaan worden bij het Veerkwartier!