Het Veerkwartier

A. Hofmanweg 62 2031 BL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Het Veerkwartier

Smakelijk, eerlijk en betaalbaar

Het Veerkwartier is een plek voor iedereen. Van hipster tot boekenwurm en van advocaat tot vliegtuigspotter. Geniet van de gezonde keuken met eerlijke producten. Alle gerechten worden hier met even veel liefde en passie bereid en dat proef je terug in de verrassende smaakcombinaties. Seizoensgroenten zijn de hoofdrolspelers van dit restaurant en ook de wijnen liegen er niet om!

Meer informatie over restaurant Het Veerkwartier

Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Renie R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker eten, zeer vriendelijk personeel, leuke ambiance. De desserts zijn een aanrader!
Hank C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Top!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat een heerlijke plek en mooie tent. Alleen qua service niveau erg studentikoos. Werd vriendelijk gevraagd of alles naar wens was maar dit was niet het geval. Couscous salade is een groene salade met hier en daar een korreltje couscous. Erg karig voor 12,50. zou worden doorgegeven. Verder hoorde we niks. Uiteindelijk met betalen ( vlaknaast keuken) legde ik het weer uit. Kwam totaal geen reactie. Ik vind dat niet klantvriendelijk. Terwijl ik denk dat je er juist van kan leren.. opbouwende kritiek?
Meike Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We hebben heerlijk gezeten bij het Veerkwartier, een hele mooie plek met vriendelijke bediening. Het eten was wat ons betreft wat weinig in verhouding tot de prijs. Voor koffie/borrel komen we zeker terug, ik denk niet om te eten.
Marion J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hebben heel erg smakelijk gegeten in een speelse ambiance !
Kom zeker nog eens????
lisakroon .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Op een heerlijke zonnige middag buiten kunnen zitten met een vriend voor een lunch. Prima eten en drinken. Wel een beetje karige salade voor €12,50. Lekkere wijn en fijne plek om even uit de stad te zijn. Maar de bediening was erg teleurstellend. Erg traag, voor zowel opnemen van onze bestelling als het daadwerkelijk brengen van onze bestellingen. Daarnaast weinig pit of gezelligheid in deze meiden, jammer voor zo'n gave locatie.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker gegeten! Makreel met venkel en spinazie. Dhet ene bord had wel veel meer venkel dan het andere.
Ilse1969 V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wat een ontdekking op een plek waar je het niet verwacht. Heerlijk relaxed sfeertje: alternatief', strandtentachtig. Ontzettend leuk gelegen aan de Veerplas. Met vrolijke bediening voor het ultieme 'vakantiegevoel'. In het weekend een redelijk hoog kidsgehalte, maar doordeweeks een keer geluncht met een vriendin en dan is de sfeer heel anders en rustiger. Kaart beetje 'bio' maar voor elk wat wils en heel afwisselend. Leuk dat er regelmatig livemuziek is! Voor vandaag echter een kleine kanttekening: het 'soundchecken' van de band duurde dermate lang (3 kwartier), waarvoor de muziek werd weggedraaid en het gesoundcheck op een gegeven moment nogal storend werd en voor ons reden om te vertrekken ipv te blijven en naar de band te luisteren.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Leuk gedaan met alle soorten sloophout, leuke sfeer.
Wachttijd een beetje lang en misschien wat meer menukaarten op tafel als je met meerdere personen bent i.p.v. 1 menukaart.
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Hele unieke plek in Haarlem! Ontzettend lekker gegeten van een origineel menu! Ook goed geschikt voor vegetariërs. Fijne service door een vrolijke serveerster die onze avond net wat beter heeft gemaakt. Sowieso zeer vriendelijk personeel en heel gezellig ingericht!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellige en ontspannen sfeer, heerlijk gegeten en ook nog een leuk live optreden!
Ted86 W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben hier op een wat druilerige middag geborreld en ondanks het weer was het er goed vertoeven. Het is alleen jammer dat de parkeerplaats waar je je auto achterlaat meer op 'een afwerkplaats' lijkt en je niet zeker weet of je hier nou echt je auto moet achterlaten zonder bewaking... Maar goed, het Veerkwatier zelf ziet er gezellig uit en de borrelkaart stelt niet teleur. We hebben een paar van de borrelhapjes uitgeprobeerd die goed smaakten. Het zat wel op een gegeven moment vol met families met kinderen en dan is het geluidsniveau al snel levendig te noemen maar in de zomer als iedereen buiten zit heb je daar natuurlijk minder last van. We komen vast nog eens terug om hier te eten.
Pien H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellige sfeer.live muziek,eerlijke producten,smakelijk eten. Minpuntje: het was nogal koud,warmtelampen hangen n het midden dus als je daar niet zit is het best frisjes.
MJ S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik heb mij nog nooit zo thuis gevoeld in een restaurant. Perfecte sfeer en na het heerlijke eten nog even bij de open haard gezeten. Het eten is niet goedkoop, maar wel zijn geld waard. Het was nu nog erg rustig, maar ik denk en hoop dat het snel wat drukker gaan worden bij het Veerkwartier!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We wilden al heel lang een keer bij Het Veerkwartier eten. Hoorde van meerdere mensen dat het erg leuk leek, maar niemand was al geweest. Uiteindelijk dus als eerste gegaan en wat mij betreft volgen er meer schapen. Ik kan het alleen maar aanraden. Alle gerechten die we bestelden, waren dik in orde, en mijn lat ligt hoog, want ik ben behoorlijk culinair verwend, met eten in sterrenrestaurants. Er stonden ook verrassende dingen op de kaart, die we uiteraard direct bestelden en waarvan de uitvoering prima was. Ik kom zeker terug!
Isidoor B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteravond een zeer goede avond gehad in dit restaurant aan de rand van een bedrijventerrein in Haarlem. Het is bijzonder gelegen aan een meer en lijkt door de setting van alles afgelegen, terwijl station Haarlem Spaarnwoude ongeveer 15 minuten lopen is. Het personeel was zeer vriendelijk en bediende ons adequaat. Zowel voor-, als hoofd en nagerechten waren zeer smakelijk en de witte wijn was fantastisch (een op hout gelegen chardonnay uit Portugal). Al met al een hele goede ervaring en een absolute aanrader.
Allard Z.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
We zaten lekker buiten (en dat eind september!) in de relatieve rust, uitkijkend over het water waar grote stalen vogels in de verte geruisloos voorbijtrokken om te landen op Schiphol en echte vogels een vrolijke dans opvoerden. Mooie ambience voor een goed maal. Het eten was goed en zag er mooi uit, maar tegelijk was het ook een beetje teleurstellend op punten... wat als stoofvlees op de kaart stond was taai en de vegetarische kip wat droog... De smaken zijn heerlijk, maar een beetje meer aandacht voor het (vegetarische) vlees zouden de gerechten goed doen. Het personeel was vriendelijk, maar ook erg met elkaar bezig, ook al is het rustig, dan moeten de gasten wel in de gaten gehouden worden. Kortom, leuke plek, in principe lekkere verrassende gerechten en vriendelijke bediening, maar blijf wel scherp op de kwaliteit van beide...
fiekevanwoerkom .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijke plek, perfect voor met kleine kids! Die spelen met het speelgoed en op het gras of in het water. Erg vriendelijke bediening :-)
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Prachtige locatie, zeker ook geschikt voor kinderen (strandje). Eten was prima, maar niet bijzonder. De plantenkas geeft echter wel een broeikaseffect, terwijl de temperatuur buiten niet eens zo hoog was. De bediening was erg vriendelijk, snel en inspelend op de contactbehoefte van ieder gezelschap.