Het Veerhuis

Meer informatie over restaurant Het Veerhuis

• Per boot te bereiken , Terras
Gwenpronk .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gisteren met een gezelschap wezen eten in het Veerhuis. Bij binnenkomst werden we verrast door de prachtige kerstsfeer, wel nog vroeg in het jaar maar er was duidelijk werk van gemaakt. We bestelde het drie gangen menu voor 25,= . Er was keus tussen vis en vlees en het smaakte werkelijk fantastisch. Het is zeer zeker een plek om terug te keren.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
2e kerstdag 2014: bediening en eten was fantastisch. We hebben een geweldige avond gehad.
Een aanrader! Bediening heel attent, goede wijn en het eten was heerlijk.
Wij komen terug!
Knus in de donkere tijd van het jaar maar in de zomer zal het hier ook fijn toeven zijn!
Ad G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
onlangs nieuwe uitbaters, perfect, eten heerlijk, perfect, heerlijke zeetong, zelden zo lekker gegetenvriendelijke bediening, mooiste uitzicht van Zeeland