Het Uilenbos

Beukenlaan 11 6741 KC Lunteren Nederland Kaart
  • provincie Gelderland
  • ...

Meer informatie over restaurant Het Uilenbos

Vrijdag t/m zondag van 10.00 tot 20.00.
Ilonagrakist .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
we hebben daar het kinderfeestje gevierd van onze 9 jarige dochter.
Wat een feest was dat. Ontzettend lief en goed behandeld door de bediening. Kinderen kregen een heerlijke taart, drinken , lekkere pannenkoek en zakje chips. Ook voor ons als ouders werd prima gezorgd.
Kinderen konden zich naar hartenlust vermaken in de speeltuin en de kinderboerderij.

Het feestje duurde officieel tot 14.00 maar we zijn pas om half 4 weggegaan.

Super feest
Zamarrakok .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Wat een feestje! Lieve bediening, de lekkerste spareribs en gratis speeltuin (terwijl je daar vroeger voor moest betalen). Binnen een stuk opgefrist! Wij komen zeker terug.
EHg .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Op een late vrijdagmiddag met drie volwassenene n drie kinderen hier gegeten. De Ierse burger viel erg tegen, alsof deze uit de vriezer kwam. De pannenkoeken waren goed. De bediening was echter verbazingwekkend slecht. Meerdere keren werden de verkeerde drankjes en pannenkoeken gebracht. Dit gebeurde aan meerdere tafels, terwijl het niet overdreven druk was. Dit maakte een erg onprofessionele indruk helaas.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wat is het hier opgeknapt, zeg! Mooi met dat groen en wit. Leuke bediening, erg aardig en gastvrij. We hebben voor het eerst lekkere wijn op in een pannenkoekenhuis. Op de kaart veel pannenkoeken uiteraard, maar ook wat andere gerechtjes. Pannenkoeken lekker van smaak (naturel, eentje met kaas en de Griekse). De Griekse was mooi opgemaakt, maar dat maakte hem wel lastig eten. De kleintjes kregen een cadeautje waar ze erg gelukkig van werden. Grote pluspunt van dit restaurant is de mooie speeltuin en kinderboerderij erbij. Aanrader!
Dorobo .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
De laatste keer dat ik pannenkoeken hebben gegeten in een pannenkoekjes is alweer een tijd geleden, echter met vrienden met kinderen moest ik er ook aan geloven. Ik heb geen spijt.
Waar t Uilenbos vroeger bekend stond om zijn oubollige imago hebben de nieuwe eigenaren erg hun best gedaan om het geheel een frisse uitstraling te geven en dat is goed gelukt! De grote speeltuin en kinderboerderij zijn nog bijna hetzelfde gebleven (ook opgefrist) maar het gaat natuurlijk om de pannenkoeken. De pannenkoek met kaas en ham was heerlijk, geen kleffe deegbal maar duidelijk gebakken in de pan met goede ingrediënten. Ook de andere pannenkoeken en andere gerechten zagen er heerlijk uit en smaakten, als ik het mag geloven goed. Komende zomer ben ik absoluut vaker te vinden op het terras of in het restaurant van 't Uilenbos.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Al vanaf kleins af aan kom ik in dit pannenkoekenhuis.
Nu was het voor mij een hele lange tijd geleden dat ik hier was, maar vooralsnog is het voor mij (als vanouds) één van de betere pannenkoekhuizen in Nederland. Okee er zijn wel heel wat aanpassingen geweest aan de menukaart, maar voorals nog ze blijven voor mij één van de beteren. Daarnaast is het de ideale plek als je met kinderen bent (wat in ons geval ook zo is), terwijl de kinderen spelen in de speeltuin, kun je als volwassene je kind in de gaten houden.
Om terug te komen op het eten, we hadden heerlijke pannenkoeken gegeten. In mijn geval een pannenkoek met spek en kaas. Qua formaat precies goed en ook zeker niet te dik of te dun.
Bediening is ook vriendelijk en verder was het heerlijk weer, dus we zaten op het (ruime) terras.
Tot slot als dessert hadden we ijs genomen (in mijn geval Banana Royal) en ook dit was zeker lekker, vooral met het lekkere zonnige weer.
Kortom: volop genoten en we komen zeker weer een keer!
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Vooraf hebben we even zitten borrelen met een groep op het terras, bleek dat onze portie bitterballen wat miste. Dit hebben we gemeld, maar er werd vervolgens niks mee gedaan en we vonden het gewoon terug op de rekening.
Mijn pannenkoek Corleone was saai en flauw. Gewoon tomatenstukken en een plak jonge kaas erover. Zeldzaam smaakloze deegschijf! Bij afrekenen bleken er ook nog eens een paar drankjes (waaronder een rum-cola van 6,70) per ongeluk op onze rekening te staan. Het is dat de speeltuin leuk is, maar anders geen reden om te bezoeken.
Interieur in het tweede deel heeft ook weinig te maken met een pannenkoekenhuis. Saaie boel.
N. V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Na een lange boswandeling met de kinderen hier pannekoeken gegeten. Ik herken niets van de eerdere slechte reviews. De pannekoeken waren niet klein maar van normaal formaat. Ze waren gaar en bovendien gewoon lekker! Het decor is wat je van een pannenkoekhuis mag verwachten. De bediening was inderdaad jong maar erg aardig. Mijn oudste had een gewone (volwassene) pannekoek en mijn jongste een kinderpannekoek. Bij de kinderpannekoek horen snoepjes en een verassing. Het meisje van de bediening was zo aardig om (ongevraagd) ook voor de oudste snoepjes en een verassing erbij te serveren.
Tapenade .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Wij zijn met de kinderen eropuit geweest, bij het Uilebos hebben we pannenkoeken besteld, waarvan 1 glutenvrij. Ze waren klein en niet gaar, nadat we de glutenvrije pannenkoek (ca. 1 cm dik) voor de tweede keer hebben teruggestuurd besloten we ervan af te zien. Hier reageerde de bediening goed op en de glutenvrije pannenkoek is dan ook niet in rekening gebracht.
Frederike V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Zeer slecht gebakken pannenkoeken (rauwe ui, rauw deeg, ongesneden hompen gember) en toen wij ons kritiek beleefd uitten, kregen we geen compensatie maar slechts een verontwaardigde blik. De boterham voor mijn kind bestond uit een sneetje fabrieks-witbrood met een kuipje jam waar ik extra voor moest betalen. Super leuke speeltuin erbij, waar je helaas 2,50 pp voor moet betalen.
LLeet .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Hier gaan we nog wel eens naartoe als we zin hebben om even iets simpels te eten. De keus in pannenkoeken is groot en ze zijn lekker. Jammer is alleen dat er iedere keer weer andere heel jonge meisjes in de bediening zijn, die ook niet erg letten op hoe vol de glazen nog zijn. Wel fijn dat er altijd plek is. In de winter is de open haard wel eens aan en je kijkt zo in de hoge rieten van de voormalige schuur (?). Gezellig dus. Verder is er zo'n echte ouderwetse speeltuin bij en ligt het restaurant midden in het bos. Heerlijk na een wandeling of als je rustig wilt eten terwijl de kinderen aan het spelen.
Schadekamp .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Bij aankomst ons niet opgemerkt, zelf maar naar binnen. We hadden 2 wat duurdere pannenkoeken besteld..... Nog nooit zulke slechte pannenkoeken geserveerd gekregen, bijna onwaarschijnlijk. Ze waren klein, smakeloos en de ingrediënten waren er gewoonweg opgekwakt, er was geen enkele aandacht aan besteed.
En dat voor 10 en 12,50 per stuk.... Drankjes ook erg duur, waren 30 euro kwijt voor 2 drankjes en 2 pannenkoeken, zonde van het geld.... Pluspuntje: de bediening was best vriendelijk... maar daar is dan ook écht alles mee gezegd.
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Recht-toe-recht-aan pannenkoekenhuis, maar wel op een erg leuke locatie, zo midden in het bos. De oude speeltoestellen waren wel wat groot voor onze kleine van 3. Maar de combinatie "papa en mama zitten op terras, gaan jullie maar spelen tot we je reopen voor het eten" is prima.
De pannenkoeken waren goed. Niet meer en niet minder. Alles doet wel enigszins gedateerd aan. Leuk uitje geweest. De kinderen vonden het geweldig, dat was voor ons het belangrijkste
MurielG .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Pannenkoekenhuis met een lange historie en dat is ook te zien. Zowel de bijbehorende speeltuin en kinderboerderij kunnen vanuit het decor-oogpunt wel een flinke make over gebruiken. Het lijkt wel of hier het motto is: stilstand is vooruitgang. Pannenkoeken zijn prima, overige gerechten zo zo. Zoals in bijna ieder pannenkoekenhuis hele jonge, enigszins zielloze bediening. Alles gaat wel lekker snel. Terras meubilair zou meer comfort verdienen als je de ouders van spelende kinderen lang wil laten genieten en geld wilt laten besteden gedurende een hele middag. Deze locatie verdient veel beter. Dat je entree moet betalen voor een speeltuin en kinderboerderij, ook als ouders en ook als betalende gast van het pannenkoekenhuis is wat ons betreft prima, maar bied dan ook wel iets meer van deze tijd. In de huidige setting zou je je betalende gasten in het restaurant in ieder geval wel gratis toegang tot de speeltuin kunnen verlenen.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Gegeten met 19 personen. Pannekoek met brie viel erg tegen. Smaakloos. Saté en Pannenkoek shoarma waren lekker. Viel op dat er niet veel kindermenu's zijn. Wat erg belachelijk is dat je als ouder ook toegang met betalen voor de speeltuin als je kind je bijvoorbeeld het konijn wil laten zien in de dierenhoek. Misschien een idee om iedereen die er een pannenkoek eet gratis toegang te verlenen tot speeltuin.
HeintjeD .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
De locatie is een mooi echt pannenkoekenhuis in het bos. De pannenkoeken waren heerlijk, zoals pannenkoeken horen te smaken. De bediening was vriendelijk. Voor de kinderen was het echt een feestje.
Smooch120 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Gezellig wezen bbq'en met de familie, het was goed eten, de speeltuin en kinderboerderij mooi. Maar wel een slecht punt vanuit de service/bediening. Voor de kinderen was er een pannekoek, maar zij wilden ook graag een stukje vlees van de bbq. Daar moesten wij echt SCHANDALIG dezelfde prijs als voor een volwassenen voor betalen. Niemand van de bediening heeft iets benoemd, maar achteraf moesten wij 60euro betalen voor 2 kleine kinderen, ipv 20euro voor 2 kale pannekoeken! De kinderen aten ieder een stukje vlees en wat frietjes met fruit. Aan de drankjes werd al enorm verdiend (2.50 per muntje, ongeacht of je een kopje thee of glas sap of biertje nam!). Echt schandalig, wij gaan dan ook niet meer terug naar het Uilenbos!
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Degelijk pannenkoekenhuis, dat zich positief onderscheidt door het voor kinderen prachtige decor: Oud-Hollandse speeltuin, waar je wel iets voor betaalt, maar waar je kind wel veilig kan spelen. Service OK en voldoende keuze aan -ook hartige- pannenkoeken.
Poepie517 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
wederom met de kinders daar geweest,heerlijke pannekoeken,ruime keuze,gezellige open haard,prima en leuke vlotte bediening en de speeltuin is een feest voor de kleintjes.echt wat een leuke locatie,aanrader dus..!!
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Heerlijk pannenkoeken, maar veel belangrijker is de speeltuin die erbij zit. Entree tot speeltuin is €2,50 maar dan worden de kinderen heerlijk vermaakt. Top voor een middagje lunch en spelen.