Het Tussenstation Lisse

Stationsweg 59 2161 AM Lisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Tussenstation Lisse

Rossini .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vrijdagavond weer gegeten in dit Rijksmonument.
Mooie grote porties waar duidelijk zorg aan besteed is.
Vitello tonato uitstekend daarna Kalfssukade, ook heel lekker.
Veel aandacht voor de bijgaande groentes.
Prijs/kwaliteit on-Nederlands.
3-gangen diner (25 euro) alleen op donderdag en vrijdagavond.
Illy koffie toe is gratis.
Gcdmb .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Van de week gegeten bij deze nieuwe lunchroom in Lisse. De bediening was erg vriendelijk en het eten super. Doordat ze gebruik gemaakt hebben van meerdere ruimtes is de sfeer knus en gezellig. Binnen de inrichting hebben ze de elementen van een oud station teruggebracht. Al met al een leuke lunchroom en zeker een aanrader om eens langs te gaan!
FritsenGreet .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Vrijdagavond gegeten bij het Tussenstation in Lisse. Het was fantastisch! De eendenborst deed niet onder voor een hoofdgerecht in een heel duur restaurant. Een aanrader dus. Er was weliswaar geen Corenwyn voorradig (als aperitief), maar zei Mandy: de volgende keer staat de kruik Corenwyn koud hoor! Waar vind je dat nog?