Het Tuinhuis

Meer informatie over restaurant Het Tuinhuis

Dinsdag t/m Zondag 09:30 - 17:30
Phasma .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Met een grote groep mijn verjaardag gevierd met een lunch. Alles was goed en werd op een leuke en speciale manier opgediend en er werd goed rekening gehouden met onze wensen. We startte met een glas prosecco waarna er een heerlijke tomatensoep werd geserveerd. Met daarbij broodjes die heel verschillend en lekker belegd waren (vegetarisch en vis). Op tafel lag ook nog fruit om er bij te eten en er was melk en vers sinaasappelsap om te drinken. Na de lunch sloten wij af met koffie/thee met daarbij mooie en lekkere zoete hapjes. In combinatie met het sfeervolle decor en de vriendelijke bediening een zeer geslaagde lunch
YCubo .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Ik heb hier een high tea gehad. De zeer lekkere hapjes worden op een originele manier gepresenteerd. Alle hapjes waren huisgemaakt en smaakten naar meer! Bediening is erg vriendelijk, houden alles goed in de gaten. Het sfeervolle restaurant ligt op een mooie locatie. Ga hier zeker ook nog een keer lunchen.
duif56 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Het restaurant ligt op een mooie plek. Om er te komen, moet je een houten brug over. Vanaf het terras, heb je uitzicht op de Brandewijnsloot. Het restaurant zit in het verlengde van de Historische Tuin Aalsmeer.
De inrichting sluit geheel aan bij de locatie: allerlei attributen om te tuinieren, luisteren het geheel op. We kozen eerst voor een cappuccino. Deze was prima van smaak. Als lunch kwam de uitsmijter met kaas, ham en spek op tafel. Het spek was lekker uitgebakken. Ook de eieren waren precies goed. Met nog een cappuccino sloten we de lunch af. Het personeel is zeer vriendelijk. Zij letten ook op de details. Aalsmeer heeft er een leuk restaurant bij!