Het Trefpunt

Wittenburgstraat 10 6901 AN Zevenaar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Trefpunt

Fred W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Eenvoudig restaurant met een oubollig decor. Huiswijn Chardonnay normaal Glaswijn voor 3 euro. Bediening had kennis van wijn. Actiemenu 2x en 1x asperges. Spies varken en rund goed gebakken, (te) veel verschillende groenten en aardappel producten, waarvan sommige iets te lang zijn warm gehouden. Lamsrug bij de asperge mals en lekker, asperge goed. Crêpes toe met overdadige sinaasappel/Cointreau. Helaas stinken de gladde servetten naar wasverzachter. Maar 78 euro voor 3 personen is ook geen topbedrag.
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
We hadden een 3 gangen keuze menu voor 18,99, het was geweldig en dat voor dat geld!
Vooraf een lekker soepje en als hoofdgerecht een ossehaasspies, lekker gekruid en precies goed gebakken! De andere dingen op fe kaart zagen er ook goed uit bij de mensen om ons heen. Je krijgt ruim genoeg groenten, rauwkost en aardappeltjes erbij geserveerd en als toetje mag je kiezen als dame blanche of koffie of thee. De bediening is ook erg asrdig! Kortom een hele gezellige avond met lekker eten voor een leuke prijs!
Dierplezier .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
De soep (franse uien) was wat waterig de garnalencocktail uitstekend evenals de hoofd gerechten T bone en een Tournado.
Het nagerecht was redelijk tot goed . Prijs en kwaliteit stemden met elkaar overeen