Het Tramlokaal

Meer informatie over restaurant Het Tramlokaal

Jouw recensie over het restaurant Het Tramlokaal

Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Jaap en Simone. Het was gisteren 28 graden, dus tot de schemer in de gezellige tuin gezeten onder de parasol. De sfeer is altijd gemoedelijk, de omgeving prachtig. De gerechten worden met zorg bereid, met kruiden uit eigen tuin. De gravad lax was een heerlijk voorgerecht, evenals de pisto pie en de aspergesoep. Aanrader als hoofdgerecht zijn de lamshaasjes met rodewijnsaus. Supermals en de saus is geweldig!
Ook de cheesecake als nagerecht is fantastisch, evenals het kaasplankje. Bedankt Jaap en Simone!
cornelia45 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vriendelijk ontvangen in het Tramlokaal in Meppen, een gezellig restaurant in het Drentse land.
Na een lekkere amuse, namen we beiden uiensoep, goed op smaak, en lekker op deze koude dag! Heerlijk brood erbij! Mijn man koos voor een hertenbiefstuk, waar hij van genoot. Ik ging voor de snoekbaarsfilet, op de huid gebakken. Het restaurant was vol, en dat is op zich al een goed signaal! Een aanrader!
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Voor de 2e keer in dit sympathieke restaurant gegeten. Helaas geen garnalenkroketjes hoewel die wel op het menu op de deur stonden. De Indiase wortelsoep was echter ook erg lekker, evenals het brood erbij. De eendenbout had wellicht iets minder lang in de oven gekund, was aan de droge kant. De honing-balsamicosaus erbij was erg lekker. Bijgerechten (bietjes, sla, gestoomde aardappeltjes) smakelijk. Kraanwater werd zonder problemen geserveerd. Hebben lekker gegeten.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Na een lange fietstocht, werden we heel vriendelijk ontvangen door gastvrouw Simone, om in hun B&B te overnachten. We bleken niet gereserveerd te hebben en hoewel ze vol zaten, hebben ze voor ons nog een plekje gecreeerd. Het gastenverblijf is authentiek, ruim, schoon en heerlijke bedden! Eenmaal in het restaurant gekomen, bleken ze inderdaad helemaal vol te zitten! De bediening had toch veel aandacht voor ons. Heerlijk gegeten en nog lekkerder geslapen. Het ontbijt de volgende ochtend was ook heel goed verzorgd en meer dan genoeg! Leuk om hier een nacht te verblijven met een gastheer en -vrouw die zichtbaar met heel veel plezier dit B&B runnen.
Jansje S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Op een mooie avond installeerden wij ons om 19 uur op het gezellige terras, maar gingen uiteindelijk toch maar naar binnen omdat het afkoelde. De kaart bood voldoende keuzemogelijkheid. We kregen alle tijd om te bedenken hoe lastig het is om een sluitend systeem te ontwikkelen waarbij alle klanten binnen redelijke tijd bediend worden ook als de zaak vol zit met gezelschappen van 2 personen. Hier lukte dat echt niet. Het reataurant zat vol en met ons moesten veel anderen ook heel lang wachten. Het leek erop dat voor een heel stel tafeltjes tegelijk eerst alle voor- en daarna alle hoofdgerchten werden bereid en daarna achter elkaar werden uitgeserveerd. Met als gevolg dat we om 9 uur bijna uitgeput van het lange wachten en hongerig dan eindelijk aan het hoofdgerecht zaten. Jammer want de gerchten waren met zorg bereid. Ik weet niet of het voor de bediening erg plezierig was om zo t moeten werken, maar ze waren wel allervriendlijkst .
Arthur M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Eind november hebben we in Het Tramlokaal weer heel smakelijk en gezellig gegeten. We komen hier vaker en elke keer smaakt het ons prima. De chef gebruikt veelal streekproducten en verse kruiden uit eigen tuin. Bovendien wordt de kaart een paar keer jaar aangepast en verschijnen er weer nieuwe smakelijke verrassingen.
Heleenerica .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Twee weken gelden hier weer heerlijk gegeten met de familie. Prijs/kwaliteitverhouding goed, heel aardig en kundig personeel en het eten is er altijd top. We zijn hier al heel vaak geweest en hopen dat nog lang te kunnen doen.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We zijn vroeg in het sfeervolle Meppen en het restaurant is nog dicht. Snel wordt de deur geopend en we worden naar het sfeervolle terras geleid gezien het prachtige weer. Ondanks dat het tafeltje gereserveerd is mogen we het tafeltje in de zon kiezen. De glazen Italiaanse rode wijn (die later Frans blijken te zijn) zijn heerlijk! Net als de mosterdsoep met spekjes en de tomatensoep die we vooraf nemen. Keurig met smakelijk brood en roomboter geserveerd. Mijn hoofdgerecht (Schelvis filet) valt een beetje tegen. Beetje muffig van smaak. Ook de witte huiswijn is wat vlak. De Waygu biefstuk van mijn vrouw is heerlijk. De garnituren (aardappel schijfjes met schil, 3 wortels en een koolsalade) zitten in erg kleine schaaltjes, maar er wordt keurig gevraagd of alles voldoende is. Zouden ook nog wat intenser mogen qua smaakbeleving. We sluiten af met een prima koffie. Al met al goed, maar mag nog wat smakelijker
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Een leuke lokatie met een authentieke aankleding. Menukaart over het algemeen klassiek met een enkele verrassing. Kwaliteit van de gerechten was prima, geldt zowel voor de gekozen voorgerechten waaronder gepocheerde Gieser Wildeman peren met een vulling van blauwe kaas als ook voor de hoofdgerechten Waygu biefstuk en een stoofschotel van Iers rundvlees. Jammer was dat de bediening niet die kwaliteit had. Tot tweemaal toe was de gastvrouw vergeten om ons te voorzien van de gevraagde wijn. Met als gevolg het serveren van de amuse voor het aperetief. Ook de wijn bij het hoofdgerecht was vergeten. En dat terwijl echte excuses niet gemaakt werden. Een dom lachje met ja het is druk he, geeft alleen maar meer irritatie.
Billybob9 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Afgelopen vrijdag bij het tramlokaal gegeten. De smaak van het eten was prima maar de porties waren zeer mager, De carpaccio was op, de livar salade had een mager plakje op een dikke berg sla en een voorgerecht met 5 kleine gamba's is ook niet royaal te noemen.
voor het hoofdgerecht gold eigenlijk hetzelfde, de steak werd aangekondigd als entrecote en we mochten met zijn 4'n een klein bakje aardappels en klein bakje sla delen.
Smaak en bediening was prima, prijs kwaliteit verhouding was echter een beetje zoek