Het Tolhuis

Zaterdag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Het Tolhuis

W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
We begonnen met een visplank. Lekkere appetizers om te delen. Alles vers en lekker. Het hoofdgerecht was mosselvangst en tournedos. Mosselen waren erg lekker. De tournedos was perfect gebakken. Heel mals en werd vergezeld door lekkere dikke frieten.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
lekker mosselen gegeten, geen brood erbij maar frietjes, vriendelijke bediening! kom graag nog een keer terug misschien met de neven en nichtendag....
jules V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Een sfeervolle ambiance en een prima kaart met voor ieder wat wils. een zeer aantrekkelijk driegangen menu, dat voldoende keuze mogelijkheden heeft. Redelijke prijzen en zeer attente bediening.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het eten was heerlijk, maar toen er een groep mannen binnenkwam zijn wij weggegaan. Wat waren die
rumoerig. Dit was een min punt en daar kan het restaurant niets aan doen, maar het was niet prettig.
Gelukkig waren wij klaar met eten.
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De wachttijd van ruim een uur vonden wij wel erg lang voor twee eenvoudige hoofdgerechten tw. Mosselen en pasta met peer.Serveer dan in ieder geval wat brood!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Tolhuis zou graag exclusief/chique genoemd willen worden.
Helaas zit dat er niet in.
Erg rumoerig. Wel goede bediening en snel.
Drankjes erg snel en mooi een fles water erbij na erom gevraagd.
Voorgerecht normaal tot goed...( 6 stokvis-croquetjes is wel ruim )
Hoofdgerecht matig ( lasagne leek opgewarmd/niet vers ….Confit de canard lekker, maar erg aanwezige saus )
Nagerecht ...Franse appeltaart uit eigen keuken...beetje koud/taai...niet vers
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Super leuke gezellige avond gehad!lekker plankje vooraf genomen en n lekkere confit de canard als hoofd er achter aan en de viognier van de wijnkaart ook heerlijk!met daarbij de geweldige leuke dame en die toffe gozer van de bediening deden t top oftewel een geweldige avond gehad bedankt en tot snel
Lieneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk gegeten en hele fijne service!
Gaan zeker terug! De lasagne was top!
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Een gezellig terras met heerlijke bitterballen :-), koude biertjes (ook alcohol vrij). Aardige bediening, en reserveren buiten is mogelijk.
J.J. K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
jammer ! We hadden een ander soort pasta in het hoofd, dit was veel te zoet . Volgende keer beter ! en een ander gerecht.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Gezellig lekker hapje eten in Hilversum. Uitstekend ontvangst en prima service. Goede keuze van diverse dranken zowel bieren als wijnen. Dinerkaart is heel divers er wordt ook aantrekkelijke 3 gangen menu aangeboden met verrassende gerechten!
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst, lekker eten, gezellig interieur en prima kwaliteit/prijs verhouding. We komen graag nog eens.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellige locatie, ontspannen sfeer, goede prijs kwaliteit verhouding en een prettige bediening. Tolhuis is een aanrader.
R.H. T.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Gezellige plek
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Het eten is prima, mááááár de bediening heeft niet de helikopterview die ze zou moeten hebben. Er wordt niet goed opgelet of de gasten nog iets willen vragen of bestellen.
Helaas hebben wij dit al eerder meegemaakt in het Tolhuis. Erg jammer, gezien het eten uitstekend smaakt.
Dit lijkt ons een belangrijk punt van aandacht!
margrietdane D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Gezellig en lekker gegeten, wachttijd op hoofdgerecht kan iets korter. Prijs/kwaliteit verhouding gunstig. Geluidsniveau zou wat lager kunnen.
Jasperien N.
Gewoon lekker ! Bediening super
Wij komen terug !
Norbert M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Altijd een prima plekje om gezellig wat lekkers te eten met vriendelijk personeel! Zo werd mijn vergeten bril prima bewaard. Tot slot hebben we genoten van lekker lokaal bier.
Willy F.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goede menukaart. Keuze desserts erg beperkt. Vriendelijke bediening. In eerste instantie zaten wij bij een niet geïsoleerd raam. Erg koud. Op verzoek kregen wij een ander tafeltje toegewezen en liet men weten dat er binnen een paar dagen isolerende maatregelen worden genomen. De beoordeling: rumoerig is wat ons betreft niet negatief bedoeld. Het is een eetcafé en wij kwamen binnen tijdens borreluur. Al met al een gezellig eetcafé met een goede keuken en een prima kwaliteit/prijs verhouding. Een aanrader!