Het Tolhuis

Gewoon lekker ! Bediening super
Wij komen terug !
Norbert M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Altijd een prima plekje om gezellig wat lekkers te eten met vriendelijk personeel! Zo werd mijn vergeten bril prima bewaard. Tot slot hebben we genoten van lekker lokaal bier.
Willy F.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goede menukaart. Keuze desserts erg beperkt. Vriendelijke bediening. In eerste instantie zaten wij bij een niet geïsoleerd raam. Erg koud. Op verzoek kregen wij een ander tafeltje toegewezen en liet men weten dat er binnen een paar dagen isolerende maatregelen worden genomen. De beoordeling: rumoerig is wat ons betreft niet negatief bedoeld. Het is een eetcafé en wij kwamen binnen tijdens borreluur. Al met al een gezellig eetcafé met een goede keuken en een prima kwaliteit/prijs verhouding. Een aanrader!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zoal altijd een prima locatie met buitengewoon attent en vriendelijk personeel! Punt van aandacht is nog wel eens de temperatuur binnen (veel te koud) maar ook dat was goed dit keer.
Harm D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Erg gezellig en prima eten. Ook lekkere wijntjes....
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het Tolhuis is echt aan te raden voor een gezellig hapje eten, ambiance is super en bediening is top! Bij dieet wensen.....is de kok bereidt, om hier speciale aandacht aan te geven! Het was “al met al”.....een echt avondje uit!
Taco R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Verrassend culinair (eten is echt heel lekker en mooi gepresenteerd) in een gemoedelijke setting. Prima keuze uit diverse biertjes. De bediening is supersnel, soms wellicht zelfs iets te, maar altijd met een glimlach en uitermate vriendelijk. Toiletruimtes helemaal netjes en up to date. Een aanrader voor de borrel of het diner,
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Topavond. De bediening is uitermate professioneel en zorgt ervoor dat je echt een avondje uit hebt. En het eten was ook top. Aanrader.
margrietdane D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig en goed gegeten! Lekkere wijn! Jammer dat we lang moesten wachten op de extra friet.
Ingericht als oud bruin cafe.
Toos L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het tocht altijd een beetje, waardoor het niet lekker behaaglijk is.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Beste Linguine alle Vongole ten Noorden van Sicilië. Leuke service. Ook de 'plankjes'zijn smullen geblazen. Goede kwaliteit ingrediënten.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wat een gezellig plek in Hilversum! De tapa's zijn heerlijk vooraf en ook de hoofdgerechten waren precies goed. Wij hadden het gevoel naar een cafe en goed restaurant te zijn geweest in 1! De bediening zorgt ook goed voor de gasten. Ook erg leuk voor families.
phjpeper .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Het was een heerlijke warme avond dus we zaten buiten. 't Tolhuis licht precies op een hoek en alhoewel het na 7-venen was was het verkeer toch behoorlijk luidruchtig (mn. langs scheurende motoren). Vandaar dat mijn waardering vwb het geluidsniveau laag is. Binnen zal het wellicht een stuk rustiger zijn. Kwaliteit van het eten is als wat je kan verwachten in een eetcafe; redelijk, niet top (begreep dat de kok deze avond ziek was ....). Vond het gebodene wel aan de prijs. Texels bier (van de tap) was heerlijk. Personeel erg vriendelijke en behulpzaam. Zeer schone toiletten.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gisteren lekker mosselen gegeten. Bij het Tolhuis altijd een leuke sfeer en lekker eten. En als het mooi weer is een super terras.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij dit eetcafé op het buitenterras. De garnalenkroketjes zijn een aanrader. En fijn dat ze mosselen op de kaart hebben. Leuk spontaan personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mira W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Was samen met een vriendinnetje. De bediening was erg ongedwongen.
Je kan er heerlijk buiten zitten. Er komen wel veel verkeer voorbij maar daar kan het bedrijf niks aan doen. Het eten en drinken is prima. De sfeer is goed.
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Op 2e pinksterdag heerlijk op het terras gezeten en gegeten. Het personeel is vriendelijk maar we moesten wel lang wachten.
Milo B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Was vergeten dat ik officieel geboekt had, gelukkig was er een tafel vrij! Lekker eten, goede bieren waar je uitleg over kan krijgen.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vanmiddag heerlijk geluncht. We hadden alle drie een ander gerecht en alles was even smaakvol. Prettige bediening en voor de bierliefhebber de place to be.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Was er al een tijd niet meer geweest. Is een van de oudste kroegen in het Gooi en nu een fantastisch eetcafé. Leuke, verrassende kaart, smaakvolle gerechten met fijne bediening in een cosy ambiance. Kom er graag terug.