Het Tolhuis

Zaterdag 11:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Het Tolhuis

Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wat een gezellig plek in Hilversum! De tapa's zijn heerlijk vooraf en ook de hoofdgerechten waren precies goed. Wij hadden het gevoel naar een cafe en goed restaurant te zijn geweest in 1! De bediening zorgt ook goed voor de gasten. Ook erg leuk voor families.
phjpeper .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Het was een heerlijke warme avond dus we zaten buiten. 't Tolhuis licht precies op een hoek en alhoewel het na 7-venen was was het verkeer toch behoorlijk luidruchtig (mn. langs scheurende motoren). Vandaar dat mijn waardering vwb het geluidsniveau laag is. Binnen zal het wellicht een stuk rustiger zijn. Kwaliteit van het eten is als wat je kan verwachten in een eetcafe; redelijk, niet top (begreep dat de kok deze avond ziek was ....). Vond het gebodene wel aan de prijs. Texels bier (van de tap) was heerlijk. Personeel erg vriendelijke en behulpzaam. Zeer schone toiletten.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gisteren lekker mosselen gegeten. Bij het Tolhuis altijd een leuke sfeer en lekker eten. En als het mooi weer is een super terras.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij dit eetcafé op het buitenterras. De garnalenkroketjes zijn een aanrader. En fijn dat ze mosselen op de kaart hebben. Leuk spontaan personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mira W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Was samen met een vriendinnetje. De bediening was erg ongedwongen.
Je kan er heerlijk buiten zitten. Er komen wel veel verkeer voorbij maar daar kan het bedrijf niks aan doen. Het eten en drinken is prima. De sfeer is goed.
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Op 2e pinksterdag heerlijk op het terras gezeten en gegeten. Het personeel is vriendelijk maar we moesten wel lang wachten.
Milo B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Was vergeten dat ik officieel geboekt had, gelukkig was er een tafel vrij! Lekker eten, goede bieren waar je uitleg over kan krijgen.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vanmiddag heerlijk geluncht. We hadden alle drie een ander gerecht en alles was even smaakvol. Prettige bediening en voor de bierliefhebber de place to be.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Was er al een tijd niet meer geweest. Is een van de oudste kroegen in het Gooi en nu een fantastisch eetcafé. Leuke, verrassende kaart, smaakvolle gerechten met fijne bediening in een cosy ambiance. Kom er graag terug.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Prima gegeten. Fijne kleine keuken, snel geholpen.
Andele N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gezellig bruin eetcafe voor Jong en oud met smakelijk eten en prima bediening!
CWLK .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een heel gezellig eetcafé, zeker voor herhaling vatbaar. Het personeel doet echt zijn best het de gasten naar de zin te maken.
Titus V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk gegeten! mooie kaart met genoeg keus! aardige bediening
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit van de maaltijd. Portie hoofdgerecht leek eerst klein maar was precies goed.
Aardige en prettige bediening.
Ontspannen sfeer.
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijke gegeten!
Pieffie .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg goede ontvangst door het bedienend personeel, sfeer was goed in het druk bezette Tolhuis!
Kwaliteit van het eten en de wijn was goed!
Een klein min puntje was, de koude tocht die je door de blijkbaar niet goed sluitende terrasdeuren onder de tafel langs je benen voelde gaan.
Kortom, voor herhaling vatbaar!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het terras van het Tolhuis is natuurlijk een begrip in Hilversum maar je ging hier vroeger niet naar toe om te eten.
Dat is onder de nieuwe eigenaar drastisch veranderd want je kunt hier nu prima eten.
De producten die gebruikt worden zijn vers en van goede kwaliteit, dat proef je.
De prijzen zijn duurder dan een eetcafé maar lager dan vele restaurants.
De bediening is ook uiterst vriendelijk.
Het enige 'maar' wat ik kan opnoemen is de extreem lange wachttijd (45 minuten) voordat de voorgerechten werden geserveerd. Er werd, na een half uur wachten, wel wat brood met humus op tafel gezet maar het duurt gewoon veel te lang. Zeker met kinderen is dat niet te doen.
Als de eigenaar daaraan werkt en de wachttijden worden korten dat is het Tolhuis zeker aan te bevelen.
Harold C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Goed gegeten keurige bediening die ook meteen vermelde dat het druk was.
Heerlijke mosselen gegeten, prima restaurantje voor het geld.

HM V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Tja, vroeger een echte kroeg en nu wordt gezegd dat je er gegeten moet hebben.... We hebben gegeten, het dagmenu van 22,50. Een kleine tartaar van zalm, quacamole, tomaat en uit. Prima gerechtje hoewel de ui er iets te hard in was. Beter is de ui weg te laten of een heel fijn sjalotje te doen. Hoofdgerecht was prima mosselpannetje die perfect was klaargemaakt. Dessert creme brulee was simpel en was volgens mij niet "home made". Al met al best wel aardig gegeten, maar het is niet echt iets om naar toe te gan voor een gezellige avond dineren. Daarvoor blijft de accomodatie te veel een gezellige goeie kroeg.
Olaf a'dam .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Mooie plek om op het terras naar de auto's te kijken die langs komen op het drukke kruispunt. Leuke kroeg met een eenvoudige kaart maar wel van goede kwaliteit. De burger is heerlijk, enkel zijn we geen liefhebber van zuurdesem rood. De spaghetti Carbonara was te droog. Als voorgerecht hadden we tapas. Mooie plank met lekker worst en ham etc. Fijne onstapnnen sfeer heerst hier.