Het Tolhuis

Paul1943 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
bediening moet het doen.
Bouillon a'la maggi
Kals entrecote (heeft er dicht bijgelegen, maar zeker geen) met maggi saus. Bijlagen, gedrenkte witlof, rabarber, smaakloze rode kool en aardappel blokjes, zeer matig en smaakloos. bediening zeer adequaat en attent. vier tientjes pp te duur.
Philip P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Na het lezen van de hoge beoordelingen gegeten bij het Tolhuis. Bij de Eerste blik op de menukaart viel het hoge prijsniveau op. Standaard kaart. Service normaal, wat je mag verwachten. Tafel bij de ingang. Veel vliegen en gehele interieur oogt gedateerd. Eten was gewoon, zeker niet slecht maar ook niet uitmuntend. Persoonlijk kreeg ik een standaard eetcafe cq. Wegrestaurant idee. Het is wat je persoonlijke standaard is. In hetzelfde dorp bijvoorbeeld een Italiaans restaurant wat zijn beoordelingen veel meer waar maakt. Prijs kwaliteit zwaar uit verhouding. Voor een gewoon hapje eten prima maar overbetaald.
DaphneAms .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Twee weken geleden heb ik bij Het Tolhuis met mijn ouders op een zondag middag geluncht. Mijn ouders en ik hadden een van de klassiekers van het bedrijf bestelt, gerookt zalm. Deze wordt aan tafel getrancheerd, daarna op het keurig opgemaakte bord geplaatst. Hierbij zijn verschillende ingrediënten om het gerecht zelf aan te kleden op tafel gezet. De medewerkers houden altijd goed in de gaten als er iets op is en bieden direct meer aan. Verder heb ik ook de franse uiensoep bestelt. Deze soep is op de traditionele wijze bereid met veel uien, kaas en stokbroodje uit de oven.
Bij Het Tolthuis is nooit iets te veel en worden alle wensen voldaan. Als iemand bijvoorbeeld een hoofd gerecht als voorgerecht wilt of dergelijke, is dit nooit een probleem. Het zelfde geld voor de vraag of iets bijgevuld kan worden. Dit gebeurt altijd direct en vaak zonder extra kosten.

Al met al is dit restaurant een echte aanrader voor een gemoedelijke avond met super lekker eten.
Roel L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Ik kan heel kort zijn over dit restaurant, GEWOON HEEL GOED in meerdere aspecten. Service uitstekend, eten uitstekend bij voorkeur de Chateau B. (klaargemaakt door Dirk), de omgeving waarin het ligt en de rust die het in het restaurant uitstraalt. Toppie
CenK .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Tijdens een omgevingsrit hier beland voor lunch. Voldoende parkeergelegenheid op de p-plaats. Het was mooi weer en buiten zitten was mogelijk op het terras. Op een drukke kruising gelegen dus wel verkeerslawaai.
Een vriendelijke en beleefde ober bediende ons. Keuze uit diverse lunchgerechten echter de prijzen hiervoor zijn veel te hoog in vergelijking met het gebodene. Halve uitsmijter met vleeswaar was prima maar voor die prijs mag ik toch een hele uitsmijter verwachten of mega verse kwalitatieve vleeswaren? Hoeveelheid beleg klopte wel, garnituur basic.
De mensen komen toch wel dus kunnen we ze net zo goed geld uit de zak kloppen. Jammer.