Het Theehuis

Meersweg 9 9001 BG Grou Nederland Kaart

Over het restaurant Het Theehuis

Authentieke Friese service bij het Theehuis

Een hip en Hollands menu! Dat is waar het Theehuis voor staat. Kom genieten van het heerlijke uitzicht, de gezellige sfeer en natuurlijk al het lekkers dat de keuken uitkomt. Het Theehuis is per boot te bereiken en heeft een groot terras. Perfect voor de mooie zomerdag!

Meer informatie over restaurant Het Theehuis

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pytsje B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We zijn hier voor de 2e keer geweest. Beide keren heerlijk gegeten ,vlotte attente bediening , zeer vriendelijk personeel. We komen hier zeker weer terug.
renee.louwes-bregman .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Aanrader!
Ook zonder de AH actie een goed restaurant! Altijd plezierige bediening en men houdt rekening met je voorkeur plek...
jettedevos .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben al vaker met de ah actie bij Het Theehuis gegeten en dat bevalt altijd erg goed. Gezellig en simpele maar lekkere gerechten.
Sietske W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Een sfeervol restaurant, vlotte bediening maar bovenal heerlijk gegeten!!
Was hier nooit eerder geweest maar kom hier zeker vaker.
Wel gehoord dat je er heerlijk kon eten dus een aanrader!
Janke J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met grote groep heerlijk gegeten heel goed verzorgd, gezellige sfeer, goede prijs kwaliteit verhouding goede vriendelijke bediening
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten op een prachtige locatie. We zaten in de serre welke in schitterend aangekleed was in kerstsfeer.
hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hier gegeten met de Ah restaurant actie. Ontvangst aller hartelijkst, we kregen een leuk tafeltje bij het raam.
De gerechten waren redelijk tot goed. Van alles voldoende.
Geen topper maar zéker ook niet slecht, een gezellig restaurant.
marjanp .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Via de AH-restaurantactie hier (vegetarisch) gegeten, prima ervaring. Sfeervolle inrichting, plaatsje bij het raam met uitzicht op de haven waarin een boot met silhouet in lichtjes - leuk!
We konden kiezen uit een iets beperkt assortiment, maar dat was geen probleem: smakelijke gerechten, mooi gepresenteerd, creatieve hoofdgerechten - vegetarisch eten is gelukkig allang geen ondergeschoven kindje meer! We genoten van een brood met boter en kruidenboter en wat 'dip', en een heel lekkere tomatensoep. Hoofdgerechten: Flammkuchen met crème fraîche, geroosterde pompoen (mmm...) champignons en gorgonzola; partner koos voor de vegaburger van kikkererwten en fèta op een speltbol met koolsalade + dip van fèta, olijven en yoghurt. De begeleidende aardappeltjes (topfriet!! mmm!! en gebakken aardapp.) en groente (broccoli en rauwkost) waren ook meer dan prima. Glas rode wijn erbij, prima combi.
Nagerecht: 'witte dame'. Leuk hoe elk restaurant hier zijn eigen draai aan weet te geven.
In het geheel een leuk restaurant, een aanrader!
M. D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met familie gegeten. Het eten was heerlijk, de locatie is top en de bediening is snel en vriendelijk. Kom hier zeker een keer terug.
A V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
een prima keuze menu, apart van de reguliere a la carte. De porties waren voldoende en het restaurant stelde zich flexibel op toen wij een extra voorgerecht wilde bestellen.
j.procee .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima ontvangst en vriendelijk personeel. Enige kritiek is de zeer beperkte keuze. Als je niet van vis houdt en niet vegetarier bent, blijven alleen de spare-ribs over.
Geke N.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Prima bediening, erg klantvriendelijk!!
info140 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Het Theehuis ligt direct aan het Pikmeer, dus heeft een prachtig uitzicht vanaf het terras. Dat is dan ook een goede reden om hier neer te strijken mits het consumeren beperkt blijft tot een drankje en/of een bitterbal. Dineren is hier best prijzig, de gerechten blinken uit door hun minimale omvang en de keuken moet op een herhaalcursus. Slecht bereid vlees (varkensmedaillons), Surf 'n turf : 3 garnaaltjes en een lapje vlees dat nauwelijks waarneembaar is, kortom : Niet hier eten !!!
Midsbody M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Prachtig weer, dus een tafeltje gezocht op het volle terras. Dat lukte omdat we vroeg waren. De visdaghap bestond uit mosselen: lekker. Met daarbij prima frites, een salade en wat stokbrood met 3 sausjes. De bediening is vriendelijk en werkt hard.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Er was een menukaart voor de AH actie, keuze uit drie voor, hoofd en nagerechten. Altijd jammer!
De voorgerechten waren heerlijk. Prachtig om te zien en heel erg lekker was de salade van watermeloen met parmaham, olijven en feta en schaaltje pesto. Partner had inktvisringen met knoflooksaus. Hoofdgerecht was een pittig stoofpotje, partner had gepaneerde vis, wat tegenviel. Nagerechten waren eenvoudig! Bolletje vanille en chocoladeijs met slagroom en partner had vers fruit. Verse fruit was ook echt vers.
Dina D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Prachtige zomeravond op een sfeervolle locatie. Runderstoofpotje en belangrijk warme groente en van alles voldoende. Voor herhaling vatbaar.
leonardgerard1 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
heel prettig restaurant; erg mooi gelegen aan het Pikmeer; het stoofpotje is een aan te bevelen keuze; bediening is vlot en plezierig
h_manders .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het was prachtig weer dus we konden op het terras zitten, op een prachtig plekje aan het water. Het eten was heerlijk, de bediening was super, hele leuke gezellige meiden. Echt een avond die we nog eens over gaan doen, zeker een aanrader!
joep.surink .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Zeer vriendelijk personeel . We werden gastvrij ontvangen Er werd goed geadviseerd over het menu betreffende een zoutarm dieet. Het eten was smaakvol en ruim voldoende. met het Pikmeer als decor hadden we een Fijne Avond.
Rozemarijn M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
De tomatensoep was prima, evenals de calamaris: sappig en krokant.
De kabeljauw was lekker en maar liefst 3 filets! Het runderstoofpotje was helaas zonder de vermelde warme groenten. Het fruit toe viel tegen:was voornamelijk appel en watermeloen. Maar goed er moet ergens iets op verdiend worden natuurlijk!
De bediening was vriendelijk, maar jong en weinig ervaring. Entourage aan het water blijft prachtig. De nieuwe kleuren en stijl zijn prettig (wel feel all opgeknapt zoals de geverfde cafestoelen die hun verf alweer verliezen). De muziek stond naar mijn smaak te hard en was daardoor te overheersend. Onze kinderen konden tussendoor lekker spelen in de 2 speelhoekjes.