Het Theehuis

Meersweg 9 9001 BG Grou Nederland Kaart

Over het restaurant Het Theehuis

Authentieke Friese service bij het Theehuis

Een hip en Hollands menu! Dat is waar het Theehuis voor staat. Kom genieten van het heerlijke uitzicht, de gezellige sfeer en natuurlijk al het lekkers dat de keuken uitkomt. Het Theehuis is per boot te bereiken en heeft een groot terras. Perfect voor de mooie zomerdag!

Meer informatie over restaurant Het Theehuis

Elke dag van 11:00 - 21:00 uur

- Lunch 11:00 - 17:00 uur
- Diner 17:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Het Theehuis

• Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Hebben met 17 personen heerlijk geluncht. Vanwege de groepsgrootte gekozen voor de ' de theehuis' lunch. Was helemaal prima. Ook de communicatie rondom de reservering etc. liep erg vlot en klantvriendelijke. Uitstekende bediening !
Aletta H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten met een fantastisch dessert als finishing touch en ontzettend vriendelijke bediening die de tijd voor je nam.
Kortom: een dikke tien!!
Symen A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Uitstekende bediening en zeer mooie uitstraling van het gehele pand. Zeker een aanrader!
T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Prima nieuwe zaal op 1e verdieping met mooi uitzicht en diverse soorten zitjes. Vriendelijke bediening. Goede ontvangst.
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Fantastisch ervaring, top locatie en geweldige bediening!
Janette K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijke start van Familiedag gehad met dank aan het Theehuis! Ontvangst met heerlijke koffie,thee en schalen met lekkernijen.
Fam.Zandbergen.
Sietske K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Bee tje opdringerige bediening, steeds weer vrgen: wilt u wat drinken enz. Niet anticiperen op de houding van de klant. Kreeg het idee: zo gauw mogelijk weer weg, komt de tafel vrij of zoiets.
Atze B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wij hebben met familie en vrienden de verjaardag van mijn vrouw gevierd op de eerste verdieping met een schitterend uitzicht , zeer goede bediening , heerlijk buffet .
Geweldige verjaardag gehad
Lineke H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Tot mijn verdriet heeft het nieuwe Theehuis voor mij al zijn charme verloren. De akoestiek was zeer slecht en de tafel in de hoek van het restaurant stond 's avonds nog vol in de zon; het was heet en mijn 90+ vader moest zijn zonnebril opzetten omdat er bescherming tegen de zon was. De prijzen zijn nog al gestegen en de kwaliteit is er niet op vooruit gegaan. Vaak als we in Grouw zijn, eten we in het Theehuis maar het is niet meer wat het was helaas.
Marvro .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Altijd super om bij het Theehuis te eten. We zijn er dan ook regelmatig te vinden en genieten daar van de relaxte sfeer, gastvrije ontvangst en bediening, mooie prijs/kwaliteit verhouding en natuurlijk de plek, zo aan het Pikmeer in Grou. En wat is het nieuwe Theehuis mooi geworden en het uitzicht zeker ook vanaf balkon fantastisch. Hulde voor de exploitanten dat ze hier zoiets moois van hebben gemaakt waar ze met hun team zo hard werken voor een gastvrije en fijne ervaring voor alle gasten.
JP S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Jullie kunnen trots zijn op het Nieuwe Theehuis. Zeer sfeervol ingericht en dan moet de officiële opening nog plaatsvinden.
Ik heb de VegaBowl gegetenbesteld. Toen de serveerster vroeg of alles naar wens was, zei ik dat ik het heel lekker vond, maar de verhouding tussen salade en ingrediënten voor mij niet in balans was (voor mij zat er te weinig sla in); direct zei ze dat ze meer sla kon brengen. Zo gezegd, zo gedaan. Dikke pluim voor Yvon :-)

Ik kom zeker terug en wens jullie alvast een mooie opening volgende week.
F.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Zeer attente bediening. Ondanks dat het erg druk was en erg warm weer, bleef de bediening vriendelijk en attent op kleine details. Klasse!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Theehuis heeft ons een overgetelijke dag bezorgd! Hoge cijfers gegeven en terecht. Service/Eten/Communicatie, top! Dank.
Klaske W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. De aankleding is prachtig en het uitzicht over het water maakt het een bijzondere plek.
Met onze dieet wensen werd echt goed meegedacht en aanpassingen gedaan op het menu.
peta D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Super leuke ontvangst. Snelle reactie op online reservering.
Afke S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We zaten vlakbij de achteruitgang en het nadeel was dat de andere gasten steeds de deur vergaten dicht te doen.
Dus vanwege het tochtten moesten we zelf steeds de deur sluiten, dit was wat vervelend. Misschien een idee om hier een deurstopper te plaatsen? Verder heeft het heerlijk gesmaakt.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Kabeljauw was redelijk maar was naar ons idee niet vers, maar goed waar eet je verse kabeljauw? De salade met biefreepjes was meer 'bief met noodles' dan met sla. Niet bijzonder, gewoon. De patat was erg zout en daar hadden we zelf even een opmerking over kunnen maken want achteraf hadden we spijt dat we de veel te zoute patat toch op hadden gegeten. Daar kregen we later op de avond namelijk last van...
De bediening was erg vriendelijk, en de sfeer is er altijd prima!
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Van binnen erg gezellig ingericht, bediening is vriendelijk en de kaart biedt een goede keus. Eten is lekker vers en goed van smaak. Een aanrader, zeker met zonnig weer is ook de ligging aan het meer prachtig.
Antjella D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Personeel erg vriendelijk en betrokken.
jikkie P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Blij dat het Theehuis na de heftige brand dit voorjaar weer zo snel in bedrijf is. En hoe!