Het Theehuis

Meersweg 9 9001 BG Grou Nederland Kaart

Over het restaurant Het Theehuis

Authentieke Friese service bij het Theehuis

Een hip en Hollands menu! Dat is waar het Theehuis voor staat. Kom genieten van het heerlijke uitzicht, de gezellige sfeer en natuurlijk al het lekkers dat de keuken uitkomt. Het Theehuis is per boot te bereiken en heeft een groot terras. Perfect voor de mooie zomerdag!

Meer informatie over restaurant Het Theehuis

Elke dag van 10:00 uur tot laat

- Lunch 11:00 - 17:00 uur
- Diner 17:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Het Theehuis

Bas S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima gegeten, lekkere tournedos en rundvlees hamburger. Voor herhaling vatbaar
Carolina V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het was een super zonnige dag en het was dus erg druk. De ontvangst was super en men had op het terras en geweldig tafeltje geregeld. Wij hebben eerst tijd genomen om uitgebreid bij te kletsen en toen we zin in de lunch hadden liet die wel even op zicht wachten. Verder perfect.
Wim H.W. Z.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Te kleine tafels en prijs/kwaliteit verhouding niet in balans.
Bernou K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Verjaardag van mijn vader bij het Theehuis gevierd. Super geregeld, menukaarten leuk gedrukt, lekkere tapas gerechten vooraf, bediening was super. Eten was prima. Parkeerplaats was geregeld voor iemand die slecht ter been was.
Er werd goed meegedacht om er een fijn feest van te maken voor mijn vader.
Johannes B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Lekker gegeten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Bij het bestelling bleek dat men niet meer meedeed aan de AH actie terwijl wij wel geboekt hadden via deze actie.

Tweede punt was het lawaai van de vele bezoekers , het accoustisch plafond werkt waarschijnlijk niet juist.

Derde punt was dat de groeten maar zeer kort gekookt was waardoor deze te hard was.

Jammer van het theehuis
Margriet .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten van de spareribs en de viscurry. De salade van kool als bijgerecht vond ik iets minder. De bediening was vlot en vriendelijk. We hoefden niet lang op ons eten te wachten. Ik zou hier nogmaals willen eten.
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Lekker gegeten!
Beneden werd zaal klaargemaakt voor een feest, we moesten dus naar boven.
Gelukkig was er een lift en een behulpzame medewerker voor de uitleg. Mooi uitzicht over het water. Vlotte bediening. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk enthousiast personeel.
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Mooi uitzicht, prima eten!
H S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Kabeljauw niet op de huid gebakken. Maar in een jasje van beslaj, wat niet knapprig was. 2 zelfde bakjes salade van kool soorten. Beetje saai.
Nagerecht, sorbetijs wel erg goed.
Geen verrassende kaart.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Leuke plek, mooie inrichting. Het eten (kaasfondue) vond ik te zout en had meer groente bij gemogen voor de dip. Het bakje erbij geserveerde rauwe groente was de sla uitgedroogd. De patat was te zout. Had meer kwaliteit verwacht.
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Mooi terras, vriendelijke bediening. Lunch was van goede kwaliteit.
Hendrik D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Mooi restaurant met goede bediening. Ontspannen sfeer. Fijn om nog eens naar toe te gaan. We waren er voor de eerste keer sinds de heropening. De keuze in vegetarische gerechten zou uitgebreid mogen worden. Er staan nu twee veggie gerechten op de kaart.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima gegeten en gezellig druk.
Wel matige parkeergelegenheid.
Onno H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
De bediening was vlot, snel en vriendelijk. We kregen senl een plaatsje terwuijl het restaurant behoorlijk vol was, en ook het eerste drankje en het eten werd snel geserveerd. De inrichting vonden we tegenvallen. Waar je in het oude thehus een gemoedelijke sfeer had, leek het hier meer een eetkantine met allemaal tafeltjes die in rij waren opgesteld. Ook de inrichting had in mijn ogen meer weg van een kantineinrichting dan van een gemoedelijk watersportrestaurant op 1 van de mooiste plekjes van Friesland.
Het eten was echt teleurstellend. Mijn vrouw had zalm. Die kwam in aluminiumfolie bovenop slecht opgemaakte en voorbereidde groente (bv nog rauwe spersieboontjes). De zalm was ongekruid. Het geheel was vrijwel niet te eten.
Ikzelf had een salade terayaki. De salade bestond uit een bord gesneden groente waarvan het leek alsof hij gesneden in de supermarkt gekocht was. Het vlees was wederom ongekruid en smaakloos.

Kortom, een behoorlijke teleurstelling.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Ik had bij de reservering om een leuke tafel gevraagd omdat wij onze trouwdag vieren samen met onze vrienden.
Tot onze verrassing was onze tafel feestelijk gedekt en werden gefeliciteerd, heel attent.
We hebben lekker gegeten en een hele gezellige avond gehad.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Prima service en heerlijk gegeten!
Dorien K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
prachtige locatie aan het water, gezellige sfeer binnen en up-to-date ingericht, prima plek om te vertoeven. Het eten viel me wat tegen, de kip was te droog en de cheese cake was niet terug te proeven in het toetje, jammer. Bediening was super aardig en servicegericht.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Het is wel heel dun om zo weinig wijn in het glas te schenken. Mag best een beetje meer!