Het Stuivertje

Hazenstraat 58 1016 SR Amsterdam Nederland Kaart
31-206231349

Over het restaurant Het Stuivertje

Franse perfectie

Geniet van verfijnde, herkenbare gerechten in dit knusse restaurant aan de Hazenstraat. Je proeft klassiekers uit de Franse keukens. Kraakverse vis, mals vlees, de mooiste groenten; alles wordt omgetoverd tot sublieme gerechten. De wijnkaart biedt een keur aan betaalbare pareltjes die perfect aansluiten op het eten. Een plek die je het liefst voor jezelf wil houden, zo goed!

Glas champagne

Woensdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Het Stuivertje

Dick V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Al voor de derde keer hier weer heerlijk gegeten met de AH Restaurantactie. Zeer vriendelijke bediening. Kom zeker terug.
FT D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ik ben hier terecht gekomen via de AH-actie. Daarvoor was een aparte kaart beschikbaar met voldoende keus.
De bestelde gerechten en de huiswijn smaakten OK. Het hoofdgerecht (sucade) duurde wat lang waardoor we voor het nagerecht in tijdsnood kwamen. Een deel ging mee naar het theater in een doggy bag.
Dorothee2205 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Lekker gegeten. Wij komen hier al jaren, deze keer voor het eerst met AH actie. Eten was prima. Bediening vriendelijk en ongedwongen. Het was niet erg druk, maar we moesten wel vrij lang op het eten wachten, dat was voorheen niet. Onderbezetting in de keuken? Maar we komen hier graag weer.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het eten was heerlijk en zag er ook nog prachtig uit. De bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Kortom een aanbeveling voor ieder die van lekker eten houdt.
Merel K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Vorige keer erg goed en lekker gegeten. Nu nog steeds gecharmeerd van de kaart en het eten, maar bediening was waardeloos. Serveerster zei 'al die namen van die wijnen kan ik niet uitspreken hoor'. Bestek werd op tafel gesmeten, voorgerecht werd eerder gebracht dan de wijn. Erg verbaasd omdat de vorige keer juíst de service ons etentje bij het stuivertje zo geslaagd maakte.
Sidneylouis .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Fantastisch gegeten met AH bon. Kwaliteit zeer goed. Zelf gemaakte mayonaise een aanrader. Porties groot. alles top. Geen 10 omdat een van de obers bestellingen vergat, zeer zenuwachtig overkwam, geen greintje humor had en zelfs bijna ruzie maakte met een gast. Rest van de bediening net zoals het eten, ronduit perfect.
Barbara W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gisteravond met met 5 personen gegeten via AH restaurant.
Het was verassend, heel gezellig restaurant, fijne ambiance goede bediening en het eten was prima! Wij gaan zeker voor de herhaling.
Francine S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Uitstekende Franse keuken en gelukkig geen spoor van de elders alom aanwezige modieuze goedkope zoete balsamicoazijn. Ook de huiswijn (sauvignon) was heerlijk.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gisteren, 30 augustus 2017, heerlijk gegeten bij 't Stuivertje. Wat een gezellig restaurant. We hadden een kaart van AH en konden uit diverse voor-, hoofd-en nagerechten kiezen.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Vriendelijke bediening, menu restaurantactie was prima, de Risotto was zeer smakelijk. Klein minpuntje. Een van de koks bracht het voorgerecht, ook bij de andere gasten. Een stugge man. Hij mag best wat vriendelijker zijn en zeker gastvrij.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Verdomd lekker eten! En prima wijnkeuzes ernaast. Komen we zeker nog eens terug. Recensie moet 120 tekens bevatten?! Verdomd lekker eten! En prima wijnkeuzes ernaast. Vooruit, dan komen we zeker nog eens terug!
ansgosman .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer je als gast te voelen als je uit eten gaat!
Zeker voor herhaling vatbaar.
pieter S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met A.H.-actie heerlijk gegeten met vrienden bij "het Stuivertje", zeer vriendelijke bediening en eten van uitstekende niveau.
Komen beslist terug.
Pieter Spaans
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima gegeten. We werden vriendelijk bediend en kregen een goede uitleg over de wijnen. Tempo van serveren van de gerechten was precies goed (geen lange wachttijd, ook niet te snel). Een aanrader !
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Verwachting overtroffen, gerechten waren goed bereid hiernaast Goede prijs kwaliteit verhouding. Bediening en sfeer zijn prima.
catharina S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad, met veel persoonlijke aandacht, goede wijn en heerlijk eten.
Jammer dat bovenstaande niet voldoende is om aan te geven dat we heel tevreden zijn
Lennart D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Laat op de avond werden we keurig bediend met ontzettend lekker eten waarvan alles zelfgemaakt was. Voortreffelijke combinaties en daarbij lekkere wijnen.

Ondanks het AH-Iens menu voelden we ons geen 'andere' gasten. Het restaurant sloot om 22:00 maar we werden niet "de zaak uit gekeken".

Een hele fijne plek!
rijkertjes .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij het Stuivertje. Leuke bediening en een mooie kaart met lekkere gerechten. Het personeel neemt de tijd en heeft aandacht voor de gasten. De toetjes zijn zeer aan te bevelen.
Rombom .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hier gegeten met buitenlandse gasten incl. kinderen. Het was het uitgebreidste diner van de logeerpartij en het was goed. Het heeft ons prima gesmaakt en de entourage is prettig. We hadden een fles witte en een fles rode wijn, beide uit Spanje, en die pasten uitstekend bij de verscheidenheid aan gerechten die we hadden besteld.
klinkenberg78 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Met alle egards ontvangen en welkom gevoel gekregen. Divers samengesteld AH-menu. Heerlijk gegeten. Ga zeker terug !!!!!