Het Stuivertje

Hazenstraat 58 1016 SR Amsterdam Nederland Kaart
31-206231349

Over het restaurant Het Stuivertje

Franse perfectie

Geniet van verfijnde, herkenbare gerechten in dit knusse restaurant aan de Hazenstraat. Je proeft klassiekers uit de Franse keukens. Kraakverse vis, mals vlees, de mooiste groenten; alles wordt omgetoverd tot sublieme gerechten. De wijnkaart biedt een keur aan betaalbare pareltjes die perfect aansluiten op het eten. Een plek die je het liefst voor jezelf wil houden, zo goed!

Glas champagne

Woensdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Het Stuivertje

Bianca en Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prima service en zeer lekkere gerechten met heerlijke producten zeker een aanrader.
kocken0 K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was een leuk ontspannen dineetje in huiselijke sfeer met vlotte bediening. Om terug te willen komen zou meer het eten wat meer bijzonder kunnen.
L.G. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Van alle door ons bezochte restaurants die meededen aan de AH acties van de afgelopen 2 jaar was dit de beste.
Een gezellig restaurant, vlotte bediening en prima kwaliteit van de gerechten.
Enige minpunt is dat als de voordeur open gaat er meteen een flinke windvlaag naar binnen komt.
Een tweede deur zou een oplossing zijn. Zoek tot dien een tafel meer achterin.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
gezellig authentiek restaurant, smakelijk gegeten met vriendelijke bediening, en een goede sfeer.
.......................................................
Wjbrink B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ontvangst was rommelig. We moesten aan die ene tafel plaatsnemen terwijl het restaurant op 1 tafel na leeg was. Onze gastvrouw moest tot twee keer aan toe naar de keuken om onze vragen te beantwloorden. Zij wilde de rode wijn in het lege glas schenken waar de witte wijn in had gezeten. Een koffie brengen terwijl er twee besteld waren. De rekening moest herzien worden want die klopte niet. Vier euro voor een glas wijn die niet bepaald het glas uitstoof. Gerechten waren goed, de chef weet wat hij op tafel zet. Vriendelijk personeel, zelfs de leerlingkoks kwamen gerechten naar tafel brengen. Complimenten.
Hendrikus V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een heerlijk sfeervol restaurant met een professionele en vriendelijke bediening ,een goede timing en zeer smakelijke gerechten,kortom: daar komen we zeker terug !!
lisa N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
op 19/10/2017 zijn wij byzonder vriendelijk ontvangen en hebben wij
uitstekend gegeten met onze AH bonnen.
voor herhaling vatbaar.
Lisa Nispel
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Goed vertoeven en goede kaart met keuzemogelijkheden!
Prima ontvangst en goede service.
Goede gelegenheid voor een avondje dineren
Tedje .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ik ken 'het Stuivertje' al langer, kwam er in de afgelopen 35 jaar al vaker. Dit keer waren wij er met zes personen en gebruikten drie AH-bonnen. Wij kregen een aangepaste kaart, maar deze was prima. Heerlijke gerechten en vriendelijke bediening.
famdevries1 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Met AH kaarten gegeten, heerlijk! Een adres om te onthouden, ontvangst,keuze, de versheid en de presentatie, uitstekend!
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten met ah. Met een gezelschap van 5 personen gegeten, kaart gaf voldoende keus, en alle gerechten waren heerlijk.
Jammer alleen dat de menuprijs veel hoger lag dan werd aangegeven.
Dat geeft een vertekend beeld.
cosmea .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Ondanks dat de, kennelijk nieuwe, bediening wat steken liet vallen, was het eten weer prima!(
( NB geen reactie van IENS op mijn mail, dat reserveren via de website niet lukte! )
Francine S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het eten was lekker, als altijd, maar ik vind dat er te veel zoetigheid in van alles zit, ook in de vis. De vorige keer, ander menu, was ik veel tevredener.
karinkesting .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker en gezellig gegeten met de AH actie. Prima huiswijn per glas af te nemen met een karafje water zonder kosten. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten de bediening was heel goed, ook het eten was fantastisch wij komen zeker terug in dit knusse en gezellige restaurant.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Uitstekend restaurant met een verrassende kaart. Vriendelijke ontvangst en bediening.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten en fijne service. Ik ga zeker nog eens terug.Fijndat er gewoon kraanwater gevraagd kon worden. Ook fijn dat deze kwaliteit restaurants mee willen doen aan de AH actie.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Al voor de derde keer hier weer heerlijk gegeten met de AH Restaurantactie. Zeer vriendelijke bediening. Kom zeker terug.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We waren met vrienden en hadden gereserveerd gebruikmakend van de AH-bonnen. Bij binnenkomst bleek onze tafel weggeven aan een groepje, niet erg netjes als je een reservering hebt. Het werd ook een beetje weggehoond, wij moesten er niet moeilijk over doen... Het eten was overigens erg goed met de complimenten aan de chef. De bediening en het reserveren kan echt beter.
FT D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ik ben hier terecht gekomen via de AH-actie. Daarvoor was een aparte kaart beschikbaar met voldoende keus.
De bestelde gerechten en de huiswijn smaakten OK. Het hoofdgerecht (sucade) duurde wat lang waardoor we voor het nagerecht in tijdsnood kwamen. Een deel ging mee naar het theater in een doggy bag.