Het Stuivertje

Hazenstraat 58 1016 SR Amsterdam Nederland Kaart
31-206231349

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 33.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Paté en croute van kalf en varken
      gemarineerde zalm en makreel, dille saus
      Groente taartje met geiten kaas
  • Hoofdgerechten
    • Vis van de dag
      Runder bavette met saus naar keuze
      Langzaam gegaarde sukade met rode wijn saus
      Risotto met paddestoelen
  • Nagerecht
    • Kaas assortimentje
      Crème brulée met oranjebloesem en yoghurt parfait
      Huis gemaakte citroen taart met seizoen fruit

Over het restaurant Het Stuivertje

Franse perfectie

Geniet van verfijnde, herkenbare gerechten in dit knusse restaurant aan de Hazenstraat. Je proeft klassiekers uit de Franse keukens. Kraakverse vis, mals vlees, de mooiste groenten; alles wordt omgetoverd tot sublieme gerechten. De wijnkaart biedt een keur aan betaalbare pareltjes die perfect aansluiten op het eten. Een plek die je het liefst voor jezelf wil houden, zo goed!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Stuivertje

tram 10.16, bussen op busstation Marnixstraat

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Het Stuivertje

Rudi L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker gegeten. Prijs/kwaliteit OK.
Bar V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Prima restaurant, ik kom er graag en vaak.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Even gastvrij en heerlijk gegeten als de eerste keer in 1978! Een aanrader voor iedereen die van een informeel gastvrij en met aandacht bereidde gerechten houdt.
Maartje H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
lekkere gerechten en een vriendelijke bediening
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een overzichtelijke kaart met vlees, vis en vegetarisch. Zeer hartelijke ontvangst en bediening. Mooie wijnkaart. Alles positief, behalve een ietwat rumoerig gezelschap naast ons. Zeer zeker een aanrader!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Alle gerechten waren van een goede kwaliteit , worden als schilderijtjes uitgeserveerd.We komen hier al meerdere keren.
Wilma C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heel gastvrij en heerlijk gegeten
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Goed eten voor een redelijke prijs! Was hier in het kader van de AH-restaurantactie, we hadden een ruimte keuze uit de gerechten. Alles huisgemaakt, ook de heerlijke gerookte zalm. Dame van de bediening was goedlachs, attent en vriendelijk, ondanks dat ze het erg druk had. Leuk klein restaurantje dat al heel lang bestaat, de hernieuwde kennismaking is goed bevallen.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Erg lekker gegeten en gedronken. ‘Ondanks’ AH menu was de kwaliteit erg hoog. Zeer vriendelijke en attente gastvrouw. Geen typische Amsterdamse ‘hippe’ restaurant, maar relatief klassiek interieur, waar het eten en drinken op de voorgrond staat, zoals het hoort..!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Mooie zuivere producten. Jammer dat er zo weinig stoffering is dat het geluid niet geabsorbeerd wordt, het geluidsniveau is daardoor erg vermoeiend.
Pepijn V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Hele attente bediening, hartelijke ontvangst en lekker eten.
Carly B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekkere eten, maar soms niet de beste kwaliteit (diepfries groente, borrelnootjes). Vriendelijk maar langzaam bediening. Ik zou een hogere score geven maar wij moesten 40 minuten wachten totdat we onze drankjes hadden op tafel terwijl andere tafels die later waren kregen zijn eten en een leuke chat met de server hadden.
YAEL D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
leuk restaurant goed eten en zeer vriendelijk ontvang.
Lieveheersbeest G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Goed eten. Alles vers. Heerlijk. Prettige en niet opdringerige bediening, dat maakt het erg ontspannend. We kunnen rustig bij binnenkomst acclimatiseren ( bv er staat niet meteen iemand in je nek met de vraag of je wat wilt drinken) en ook tussendoor was de bediening er wanneer je hem/ haar nodig had. De akoestiek vonden we minder. Geluid van andere gasten erg nadrukkelijk aanwezig.. Ook de stoelen zijn voor ons niet geschikt om erg lang op te zitten. We hebben begrepen dag het restaurant binnenkort verbouwd gaat worden. Wellicht worden deze 2 punten dan beter.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
echt een aanrader.
Bar V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
woe 5-9 , al meerdere keren nu geweest met de ah actie, geweldig lekker eten, geweldige bediening, de gastvrouw is zeer vriendelijke en de kok/ eigenaar heeft altijd een welkom voor iedereen,
voorgerecht , neem de pate , krijg je geen spijt van,
ga beslist nog komen.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Uitstekend gegeten in dit kleine restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Echt een leuke ontdekking. We komen hier zeker nog eens terug.
G.K. K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het was erg leuk en gezellig ingericht. Fijne, super aardige, ietwat overdreven, maar niet hinderlijke, bediening. Bovenal was het eten uitstekend! Kortom top!
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Erg lieve, warme gastvrouw! Eten ruim voldoende van kwaliteit.
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
vorig jaar beter gegeten, de oorzaak zou ik niet zo direct weten