Het Strandpaviljoen

Oosteinderweg 247 1432 AT Aalsmeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Strandpaviljoen

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Hopie .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Super lekker gegeten hebben mooie weekende wisselende speciaals Pulled pork echt een aanrader zeer attente bediening kom hier zeker nog eens eten
Jopie20 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Aangezien ik allergisch ben voor onder andere gluten, lactose, mais, champignons (en ik kan nog even doorgaan) ben ik geen makkelijke klant om voor te koken. Toen we met mijn bedrijf als uitje bij de beach gingen eten, heb ik een lijstje dieetwensen opgestuurd en gevraagd of hier rekening mee gehouden kon worden. De reactie was: "Onze Kok is gespecialiseerd in speciale dieetwensen, wij maken een notitie in jullie boeking en het gaat goed komen voor deze persoon". Zo'n 10 min na het eten begonnen de eerste allergiesymptomen. Bij navragen in de keuken naar de gebruikte saus, bleek dat ik zowel gluten als mais te eten had gekregen. Oeps, ik dacht dat er rijstzetmeel in zat, is de reactie van de kok. SCHANDE! Je kunt als het om allergieën gaat niet 'denken' dat je het nog weet. Dat moet je checken!
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Eigenlijk heet dit restaurant gewoon Restaurant The Beach. Eten in een ongedwongen sfeer, vooral geschikt voor groepen en voor mensen met kinderen. Geen restaurant waar je romantisch gaat tafelen. Het is er ook vrij luidruchtig. Bijzonder is natuurlijk de combinatie met The Beach. De bediening is behoorlijk goed en professioneel. Aardig om te eten zijn de specials van de meterplank. Zes voor- en hoofdgerechten, te bestellen vanaf twee personen. Redelijk geprijsd voor € 24,50. Je kunt ook nog een lekker bordje samenstellen van het saladebuffet. De huiswijn is ook redelijk geprijsd met € 3,25.
AMH .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Hier onlangs gegeten met vrienden, erg leuke avond gehad. De ongedwongen sfeer en de vriendelijke, attente bediening maakt dat je je erg welkom voelt als gast. De gerechten kwamen op het juiste tempo achter elkaar door, en we hebben allemaal lekker gegeten. Lekkere rode wijn, goede maaltijd salade. Het metertje toetjes, met verschillende kleine desserts, was erg leuk om met elkaar te delen. Hee goede plek om in informele sfeer leuk en lekker te eten!
HildeB .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Onlangs hier heel gezellig gegeten met vrienden. De sfeer en bediening zijn goed te noemen. Aardige en behulpzame bediening. De kwaliteit van het eten is erg goed.
Het is een aanrader als je gezellig en goed uiteten wilt en waar er ook nog eens een ongedwongen sfeer hangt. Een echte aanrader dus!
Ludy J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Afgelpen zondag hier gegeten met familie (totaal 6 personen) voor de verjaardag van ons zoontje (2 Jaar) Ontzettend leuke avond gehad. Heel vriendelijk spontaan personeel, fijne sfeer en leuk met het Beach effect en terras maar de historie van het pand (oude bloemenveiling) is ook zichtbaar. Over het eten: wij hadden 3 keer de 1 meter planken besteld (voor-en hoofdgerecht) zodat de chef kon bereiden wat hij wilde en dat was heerlijk! Veel keus en prima qua porties, vlees en vis, vers en smakelijk. Ook voor het dessert de 1/2 meter planken besteld en we kregen een leuke kinderbeker met ijs, slagroom en een vuurpijl voor de kleine... Ook de kidswatch op zaterdag en zondag is perfect, lekker in het zand spelen. We hadden het gevoel heel erg welkom te zijn en dat ze hun best deden al onze wensen mogelijk te maken. Wij gaan zeker terug!
Guy P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Goede kaart, eten flauw en mijn eend was lauw. Veel te duur voor eten dat je krijgt. Bediening was matig, we moesten zelf om de kaart vragen, werd niet gevraagd of we nog wilde drinken, bestellingen werden vergeten, koffie kwam veel te laat, wel vriendelijk.
Ambience is prima met mooi uitzicht.
Tip voor de eigenaar; personeel trainen in pro-actief zijn en omzet willen maken voor de baas.