Het Strandhuis

Strandopgang De Zwaanstraat (Eerste paviljoen aan uw rechterhand (Zuiderbad) 1949 BC Wijk aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Strandhuis

Jouw recensie over het restaurant Het Strandhuis

monique G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellige strandtent, het was dierendag en onze hond kreeg een hondenkoekje. Misschien doen ze dat altijd, kan zijn. Leuke
bediening en lekker gegeten.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Onverwacht lekker gegeten bij het Zomerhuis na een dagje strand. Tot mijn genoegen: snelle service (wat prettig was omdat we met kinderen waren) . Goede bediening, (wat ik in de strandrestaurants in IJmuiden altijd mis, omdat er te weinig mensen in de bediening werken )! Eten snel op tafel, én lekker, én de volledige bestelling in 1x op tafel zonder fouten! Ik was héél tevreden en zal de volgende keer weer daar gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
We hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker terug! Mooie inrichting, vriendelijke en vlugge bediening en heerlijk eten. De carpaccio was goed zacht en de fajita's lekker, veel en leuk opgediend om zelf te vullen.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Heel mooi ingericht, vriendelijke vlugge bediening en heerlijk eten. De carpaccio was goed zacht en de fajita's lekker, veel en leuk opgediend om zelf te vullen. We komen hier zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
heerlijk rustig , de hoeveelheid eten was eigenlijk te groot voor 1 persoon waardoor er veel terug ging, misschien porties wat kleiner en daardoor de prijs iets lager kan
Taco A.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het strandhuis heeft een uitstekend menu. Goed eten voor een vriendelijke prijs. Kortom een zeer waardevolle locatie aan het strand om een drankje te doen te eten of zelfs een feest te geven.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekkere koffie en een heel vriendelijke bediening, heerlijk eten. Wij komen er regelmatig na een fijne duin/strandwandeling.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goed eten en een zeer vriendelijke service. We komen hier regelmatig voor een kop koffie of lunch/diner. Altijd goede kwaliteit, valt bij ons nooit tegen.
Job S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Helaas hebben wij hier 2e kerstdag gevierd. Het eten was bijzonder slecht. De gerechten waren saai en het personeel gaf de indruk er niet veel zin in te hebben. Vieze glazen werden niet opgehaald en er werd geen tot weinig uitleg gegeven over de gerechten (terwijl hier meerdere keren om gevraagd was). Tot slot werd de dweil al langsgereden tijdens ons dessert. Ik raad dit restaurant niet aan. De slechte ervaring kan liggen aan de drukte rond de feestdagen maar hier betaal je ook voor. Al met al erg teleurgesteld en ik kom hier niet meer terug
E.J. D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Op 27 dec. 2016 geluncht.
Erg druk waardoor (te weinig personeel) lange wachttijden. Zelfs een stop op de bestellingen omdat de keuken het niet meer aankon???!!
Pannenkoek was taai en vlgs mij kant en klaar uit magnetron, met plakken kaas er bovenop.....
deboer_s D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Broodmandje besteld dit was gewoon stokbrood slecht doorgesneden met 1 soort bevroren kruidenboter we hebben geklaagd waarop de serveerster zei u had er af moeten blijven als het niet goed is...ze heeft de boter in de magnetron gezet en werd tegelijkertijd met het hoofdgerecht op tafel gezet...wiener snitzel uit de frituur met zeer harde randen grof en niet gesneden groente slechte bediening kortom geen aanrader...bij betaling aan de kassa was het brood gratis...waar we dus ook niet van gegeten hadden...voor ons nooit weer strandhuis
AnneBo22 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Tijdens ons weekendje in wijk aan zee hier enorm veel gezeten. Lekker aan het strand, vriendelijke bediening en ruime keus op de kaart. Geen lullige porties voor een betaalbare prijs. De varkenhaassate was super mals, erg lekker. Gewoon doen!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk Mexicaans gegeten voor een schappelijke prijs. En de desserts zijn aan te bevelen!
Personeel mag nog wel iets beter opletten, regelmatig om een nieuw glas moeten vragen terwijl de oude toch echt al even leeg op tafel stond.
Edwin_Kr .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Vrijdag met een groepje van 8 personen gedineerd bij Het Strandhuis. Na de niet altijd even positieve recensies op deze site erg benieuwd hoe het zou zijn, vooral omdat we maar een uurtje hadden om te eten.

Na de telefonische reservering kreeg ik netjes een bevestiging per mail, waarin ook genoteerd stond dat we beperkt de tijd hadden. Toen we vrijdag aankwamen werden we vriendelijk ontvangen en snel geholpen. De varkenssate was mals, ruim voldoende, mooi geserveerd en vooral erg lekker, ook de rest van de maaltijden zag er prima uit en waren schappelijk geprijsd. Het personeel vriendelijk en behulpzaam, uiteindelijk liepen we netjes binnen het uur weer naar buiten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Nergens wat besproken, die dag. We wilden graag wat op het strand eten, het was al redelijk laat.
Was even zoeken op het strand bij Wijk aan Zee, uiteindelijk bij het Strandhuis nog een plekje kunnen vinden. Als voorgerecht namen we wat bitterballen, wel iets aan de dure kant, 7 stuks voor 8,00.
Ik koos "The Big Kahuna Burger", een extra vagante hamburger van 250 gr, was inderdaad groot en extra vagant, maar zeker wel de moeite waard.
Tafelgenoot had de steak en dit was precies gebakken, zoals hij had gevraagd!
Lekkere frietjes erbij.
En als 'toetje'; de zon in de zee zien zakken.
vierengeltjes .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Mijn dochter zou met vriendinnetje lekker gaan ice-fonduen in het Strandhuis. 's Ochtends zijn ze gaan vragen wat het zou kosten, in de middag zijn we met zijn 3en daar gaan ice-fonduen. Het fruit was summier, maar prima. Wat schetste onze verbazing toen we ineens 7,50 meer moesten afrekenen...?! Toen wij verhaal gingen halen werd ons gezegd dat we met z'n drieën kwamen en voor drie personen fruit hadden gehad, TERWIJL er 's ochtends tegen de meiden werd gezegd dat het 25,- voor 2, 3 of zelfs wel 4 personen was, dat maakte niet uit! Wat een desillusie weer! We zijn wel vaker voor niks daar geweest omdat 'ineens' de actie voorbij was of er niet meer voldoende was. Dit is werkelijk de druppel, wij komen hier echt nooit meer!
Marie-José C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
We hadden met vier personen gereserveerd. Bij aankomst bleek er heel veel personeel te zijn, maar weinig gasten (net een hoosbui geweest). Het eten was goed (niet uitzonderlijk), maar de service was slordig. We zaten regelmatig droog en moesten 3 kwartier wachten op het toetje, zelfs na twee keer vragen. Geen excuses, maar zgn druk…? Echt jammer, want de locatie en inrichting is prima.
tineke-walvis W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
We hadden spareribs pittig gekruid en dat was lekker. Er werd een puntzak patat bij geserveerd en de patat was goed krokant. het saladebakje was erg klein, dat mag wel wat groter zijn en dan geen aardappel, want we hebben al patat. De bediening was vriendelijk en attent.
Wat ons wel heeft verbaasd, is dat we het kraanwater moesten betalen. Een halve liter kost € 1,50.
AguaMare .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Voor het eerst bij Het Strandhuis en zeker niet voor het laatst. Kerstdiner met familie, heerlijk genoten. Geweldige decor,, prima bediening en lekker warm in het restaurant.
Eten was heel goed, grote porties en zeker je geld waard.