Het Strandhuis

Strandopgang De Zwaanstraat (Eerste paviljoen aan uw rechterhand (Zuiderbad) 1949 BC Wijk aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Strandhuis

6,7
Deboer_s .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Broodmandje besteld dit was gewoon stokbrood slecht doorgesneden met 1 soort bevroren kruidenboter we hebben geklaagd waarop de serveerster zei u had er af moeten blijven als het niet goed is...ze heeft de boter in de magnetron gezet en werd tegelijkertijd met het hoofdgerecht op tafel gezet...wiener snitzel uit de frituur met zeer harde randen grof en niet gesneden groente slechte bediening kortom geen aanrader...bij betaling aan de kassa was het brood gratis...waar we dus ook niet van gegeten hadden...voor ons nooit weer strandhuis
AnneBo22 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Tijdens ons weekendje in wijk aan zee hier enorm veel gezeten. Lekker aan het strand, vriendelijke bediening en ruime keus op de kaart. Geen lullige porties voor een betaalbare prijs. De varkenhaassate was super mals, erg lekker. Gewoon doen!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk Mexicaans gegeten voor een schappelijke prijs. En de desserts zijn aan te bevelen!
Personeel mag nog wel iets beter opletten, regelmatig om een nieuw glas moeten vragen terwijl de oude toch echt al even leeg op tafel stond.
Edwin_Kr .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Vrijdag met een groepje van 8 personen gedineerd bij Het Strandhuis. Na de niet altijd even positieve recensies op deze site erg benieuwd hoe het zou zijn, vooral omdat we maar een uurtje hadden om te eten.

Na de telefonische reservering kreeg ik netjes een bevestiging per mail, waarin ook genoteerd stond dat we beperkt de tijd hadden. Toen we vrijdag aankwamen werden we vriendelijk ontvangen en snel geholpen. De varkenssate was mals, ruim voldoende, mooi geserveerd en vooral erg lekker, ook de rest van de maaltijden zag er prima uit en waren schappelijk geprijsd. Het personeel vriendelijk en behulpzaam, uiteindelijk liepen we netjes binnen het uur weer naar buiten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Nergens wat besproken, die dag. We wilden graag wat op het strand eten, het was al redelijk laat.
Was even zoeken op het strand bij Wijk aan Zee, uiteindelijk bij het Strandhuis nog een plekje kunnen vinden. Als voorgerecht namen we wat bitterballen, wel iets aan de dure kant, 7 stuks voor 8,00.
Ik koos "The Big Kahuna Burger", een extra vagante hamburger van 250 gr, was inderdaad groot en extra vagant, maar zeker wel de moeite waard.
Tafelgenoot had de steak en dit was precies gebakken, zoals hij had gevraagd!
Lekkere frietjes erbij.
En als 'toetje'; de zon in de zee zien zakken.
Vierengeltjes .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Mijn dochter zou met vriendinnetje lekker gaan ice-fonduen in het Strandhuis. 's Ochtends zijn ze gaan vragen wat het zou kosten, in de middag zijn we met zijn 3en daar gaan ice-fonduen. Het fruit was summier, maar prima. Wat schetste onze verbazing toen we ineens 7,50 meer moesten afrekenen...?! Toen wij verhaal gingen halen werd ons gezegd dat we met z'n drieën kwamen en voor drie personen fruit hadden gehad, TERWIJL er 's ochtends tegen de meiden werd gezegd dat het 25,- voor 2, 3 of zelfs wel 4 personen was, dat maakte niet uit! Wat een desillusie weer! We zijn wel vaker voor niks daar geweest omdat 'ineens' de actie voorbij was of er niet meer voldoende was. Dit is werkelijk de druppel, wij komen hier echt nooit meer!
Marie-José C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
We hadden met vier personen gereserveerd. Bij aankomst bleek er heel veel personeel te zijn, maar weinig gasten (net een hoosbui geweest). Het eten was goed (niet uitzonderlijk), maar de service was slordig. We zaten regelmatig droog en moesten 3 kwartier wachten op het toetje, zelfs na twee keer vragen. Geen excuses, maar zgn druk…? Echt jammer, want de locatie en inrichting is prima.
Tineke-walvis .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
We hadden spareribs pittig gekruid en dat was lekker. Er werd een puntzak patat bij geserveerd en de patat was goed krokant. het saladebakje was erg klein, dat mag wel wat groter zijn en dan geen aardappel, want we hebben al patat. De bediening was vriendelijk en attent.
Wat ons wel heeft verbaasd, is dat we het kraanwater moesten betalen. Een halve liter kost € 1,50.
AguaMare .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Voor het eerst bij Het Strandhuis en zeker niet voor het laatst. Kerstdiner met familie, heerlijk genoten. Geweldige decor,, prima bediening en lekker warm in het restaurant.
Eten was heel goed, grote porties en zeker je geld waard.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
We hebben hier de afgelopen maand 3 keer gegeten. Twee keer tijdens oma's winterse weken en een keer in het weekend. Tijdens de winterse weken avonden is er niet zoveel op aan te merken. De bediening verloopt vlot en het eten komt snel. In het weekend daarentegen zaten we weggestopt in een hoek en moesten we moeite doen om bediend te worden. En dat terwijl er 5 man personeel voor 6 gevulde tafels rondliep. Kletsen achter de bar is kennelijk belangrijker dan de gast. Ook duurde het extreem lang voordat we het hoofdgerecht kregen. Als er maar 6 tafels bezet zijn is ruim 3 kwartier wachten tussen 2 gangen toch echt te lang. Het eten is lekker, maar niet bijzonder.
Juud83 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wij hebben hier gegeten ter gelegenheid van de 65e verjaardag van mijn vader. We waren met 9 personen waaronder 2 kinderen. De voorgerechten waren prima. We hadden o.a. carpaccio, nacho cheese plate en garnalencocktail. Het waren flinke porties. De hoofdgerechten waren niet heel geweldig. De biefstuk was taai, in de zalmmoot zaten nog graten en de sate was aangebrand . De porties friet die geserveerd worden zijn bedoeld voor 4 personen, maar dat is erg weinig. De bediening was vriendelijk. We zaten wel lang te wachten op de hoofdgerechten, terwijl het niet heel druk was.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Wij hebben een andere ervaring met de bediening dan de meeste anderen hier. Eenmaal gedineerd met baby & peuter en eenmaal een borrel gedronken. We vonden de bediening juist erg attent en snel. Hadden beide een maaltijdsalade. Rijk gevuld en ruim voldoende. Extra bordje voor onze zoon was geen probleem. Grote speelhoek op een plek waar de meeste andere gasten er geen last van hadden. Wij vinden het wel een aanrader
Marcel Z.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Strandtent in Long Island achtige sfeer. Intussen een keer of vier 'gebruncht'. Lunchgerechten clubsandwich en uitsmijter prima. Bediening mag attenter.
Renii .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
We zouden met een groepje vriendinnen gaan ijsfonduen. Eerst al gevraagd of we moesten reserveren maar dat was niet nodig. Vervolgens de dag zelf nog een keer gebeld; moesten we wel reserveren. Komen we daar aan, krijgen we een tafel binnen terwijl het ontzettend warm was en mooi weer. We wilde graag buiten zitten maar dit was niet mogelijk. Wij vroegen ons af waarom niet? We hadden toch gereserveerd? Uiteindelijk kregen we een tafel buiten. Er zou nog een doekje overgehaald worden, tafel was erg vies. 2x aan een serveerster gevraagd of we een doekje mochten. Uiteinde toen ons drinken en de ice fondue stond werd de tafel pas schoongemaakt... 2 jongens ik de bediening die ontzettend onvriendelijk waren. Nee voor de service kom ik daar nooit meer.
Ijsfondu was leuk en smaakte goed!
Ruisje .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Voor 3 personen de proeverij "voorgerecht" 12,50 pp. Wat een tegenvaller 37,50 voor een simpel schaaltje met hooguit voor 10 euro aan eten. Gooi overal veel rucola op en je hebt een gerecht. 2 x saté, krokant doorgebakken en dus super droog. Weer geprobeerd en weer nee!!! Bediening super, eten slecht .
N S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Prima gegeten. We hadden valentijsmenu, glaasje prosecco.
Vooraf divers tapas, hoofdgerecht entrecot.
Ietwat stevig, maar goed van smaak.
Lekkere patat salade rabarbercompote...
Een zalig dessert met diverse toetjes, ijs, bonbons, koekjes erg leuk geserveerd.
aardige bediening... kortom we komen terug!
Michaelbruinsma .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Van de weekend 2x keer bij Het Strandhuis gegeten. Ondanks grote drukte was eten en service heel goed. Grote porties, vriendelijke bediening en zeer mooie uitzicht.
Bedankt en tot ziens.
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Wij waren hier voor de 2e keer voor een zondagslunch, het eten was redelijk en het uitzicht op het strand was goed, maar qua service ging er toch eea mis. we moesten echt vragen om de lunchkaart en drankenkaart was er ook niet, erwtensoep met roggebrood besteld, maar bij serveren bleek roggebrood op, een van ons kreeg verkeerde broodje. allemaal hersteld dus wel een voldoende.
Pogey .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Vanavond 20:00 hier voor t eerst gegeten: 1 pannetje mosselen à €17.50 met sausen voor 2 wel genoeg, lekker brood, lekkere frites met mayonaise. De mosselen waren helaas erg klein, maar zeer smakelijk. Rosé aan de prijs €4 per glas.bediening prima.uitzicht zonovergoten strand, druk, maar prima ambiance.Wij komen zeker terug als de mosselen gegroeid zijn.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Het wordt er maar niet beter op. Waarom probeer ik het nog? Met de bediening is weinig mis maar wat een smakeloos eten. Heb me dit keer alleen aan een toetje gewaagd. Het chocolade trio. Ieder bakje ijs in de supermarkt is beter. Een uitgedroogd smakeloos stukje cake. Nep slagroom. En ook de koffie erbij is niet goed. De plek is top. Ga hier zitten en neem een biertje ... laat de rest staan.