Het Station

Stationsplein 5 4382 NN Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Station

I. W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Lekker onbeperkt Zeeuwse mosselen gegeten, er werd zelfs na 2 pannen aangedrongen of we echt niet meer wilden. De bediening moest hard lopen, maar de service was goed. En hoe simpel kan het zijn. Je stapt het restaurant uit en staat zo op het perron van het station Vlissingen.

FransMol .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Met nog een treinreis van 2 uur voor de boeg, besloten we om hier te gaan eten. We zaten buiten op het terras en ik nam het weekmenu: Quiche, lams-karbonade en Brusselse wafel met kersen toe. M'n vrouw had de sliptong. Het eten was prima en voor een goede prijs. De service en bediening ook. Ook de Halve Maan XX Dubbel is een aanrader!
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
het 3 gangen dagmenu gekozen
Voorgerecht spek rolletjes gevuld met geitenkaas op een bedje sla en walnoten met honing
Lekker klaar gemaakt
Hoofdgerecht tongschar zalm rolletjes met gemengde groente midden in bord
Daarbij nog frites en verse sla gepresenteerd
Nagerecht een groot glas ijs met verse aardbeien en slagroom
Dit alles voor €19.50
Prijs /kwaliteit zeer goed, aan te bevelen
Bediening erg vriendelijk en behulpzaam, voorbeeld voor andere restaurants
Decor; houten tafels, in stationshal
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Het Station. We hadden gekozen voor het weekmenu, gazpacho vooraf, als hoofdgerecht spareribs of tongfilet, en als dessert ijskoffie. Alles was vers en erg lekker.
De bediening supervriendelijk, voor onze zoon die geen koffie lust, werd een alternatief dessert opgediend, dame blanche.
We komen hier graag nog eens terug!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016

Vanuit Dronten naar Vlissingen met de trein is het ruim 4 uur, maar dat was het meer dan waard. Gesmuld van de slibtongetjes met een heerlijk aangeraden glas witte wijn.
We waren zo tevreden dat we gelijk weer terug gegaan zijn, m.a.w. 9 uur treinen voor een heerlijk dinertje. Zeker voor herhaling vatbaar.
Nogmaals onze dank, Aart en Elly.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het restaurant is gevestigd in het station, in een (oude?) wachtruimte. De aankleding is leuk, foto's van havenarbeiders etc. We waren voor een late lunch hierbinnen gestapt. De bediening was attent. De lunchkaart bood vele keuzes, echter kozen we beide voor de garnalenkroketten, de ene met brood de andere frites. De kroketten waren heerlijk, de aankleding prima. Goede locatie voor een lunch (je moet geen haast hebben om de trein te halen!). Jammer was dat er niet gevraagd werd of er nog een tweede/derde drankje mocht zijn.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Voor mijn treinreis even snel gegeten bij Het station in Vlissingen. Vooraf Walcherse uiensoep en als hoofdgerecht een Zeeuwse Rumpsteak. Helaas had ik geen tijd meer voor nagerecht, omdat ik de trein wilde halen. Maar wel lekker gegeten.
Reinhard D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Met vier personen hier goed gegeten. Wegens haast alleen hoofdgerecht genuttigd. Vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het eten was goed op smaak gebracht, vlees was mals en de hoeveelheid goed. De kalfswang is een echte aanrader!
Celco .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Met Sweetdeal bon hier gegeten. We kozen voor onbeperkt mosselen voor twee. Na een verrassende amuse van paling op een bedje van rucolasla, kregen we al gauw de bestelling opgediend in een dampende mosselpan, met frites, drie sausjes en een kommetje sla. Was erg lekker en smaakte naar meer. Dus een tweede pannetje besteld. Komt de serveerster even later terug: Sorry meneer, onbeperkt mosselen staat niet meer op de kaart. Voor een tweede pan moet u 7,50 bijbetalen. Nou, laat u het dan maar zitten, zei ik, na overleg met mijn disgenoot om het dan maar niet te doen. Dan maar 2 koffie besteld als afsluiter, en om een klein gaatje nog te vullen 2 saucijzebroodjes. Dat duurt wel 20 minuten zei de serveerster. O, dat vinden wij niet erg, zei ik. Even later komt ze terug: Sorry meneer, er zijn geen saucijzebroodjes meer. O doet u maar een kaasbroodje dan. We moeten de kaart opnieuw aanpassen meneer, want die broodjes staan er niet meer op. O, zei ik. Da's jammer dan.

Voor zoveel mankementen op de kaart, het niet vooraf verstrekken van info diesaangaande bij het plaatsen van de order en het niet bieden van een goed alternatief voor de manco's geef ik 3 punten aftrek voor de service. Het eten en de sfeer (zowel nautisch interieur als wel de achtergrondmuziek) in het restaurant waren overigens goed.
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Wij kwamen onverwachts in dit restaurant terecht tijdens een dagje treinen. Wat een fijne verrassing. Geen eten op hoog niveau maar wel eerlijk en lekker eetcafé eten. De prijs/kwaliteit verhouding was helemaal top. Beiden voor de kipsaté gegaan die heerlijk gegrild is in een green egg, en dat was te proeven. Het enige minpuntje waren misschien de grote porties, maar een ander vindt dit waarschijnlijk geen minpunt. Dus als je in de buurt van Vlaardingen bent, ga hier gerust lekker eten. Vriendelijke bediening en leuke inrichting.
Jobor .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Via Sweetdeal heerlijk gegeten in een erg leuke ambiance.
Goede service. Was al voor de derde keer. Heerlijke eendeborst. De scampies waren voortreffelijk.
Gonnyvos .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Onverwachts bij het station gegeten. Ongelooflijk dit hadden we niet verwacht. Leuke inrichting met nautische aspecten. De helling van de Scheldewerff met de Willem Ruys erop zegt genoeg.
De mosselen waren voortreffelijk. Goed van smaak en ruim voldoende. De gemengde salade had iets meer kunnen zijn.
De bediening was uitstekend.
Komen zeker nog eens terug
Kitchenlover .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Sail De Ruyter in Vlissingen bezocht,en heerlijk gegeten en gdronken in het stationsrestaurant van Vlissingen.Ondanks de drukte was er op de service en het eten echt niets aan te merken.Zowel de vis en het vlees waren heerlijk.Echt een aanrader voor Vlissingen en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.