Het Stadshuys

Stadhuisstraat 21 5038 XZ Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Stadshuys

Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Een sterren restaurant voor de prijs van een eetcafé!!
Erg gezellig en rustig tentje opeen locatie hartje centrum.
echt een aanrader!!
Peggy N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
lekker op het terras gezeten . Lekker gegeten en een lekker bier vd tap op.
Bediening was goed en vriendelijk. Even praatje gemaakt
stokbroodje vooraf met kruidenboter. Het hoofdgerecht kwam precies op het goede moment. En was erg lekker . Er staat een mooie bar binnen daarom hebben we daarna binnen nog wat gedronken . Zeker voor herhaling vatbaar . Ik weet zeker dat als je er gaat eten je het heerlijk vind
Voor een eettafel hebben ze goede kwaliteit voor een kleine prijs .
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Hier gisterenavond met tweeën prima gegeten. Erg standaard eetcafé kaart, maar dat is voor een keer niet erg. Saté was prima en niet droog. Ribbetjes vielen zo van het bot af en waren lekker op smaak. We kregen veel en lekkere friet moet goede mayonaise. Verwacht niets speciaals, maar alles gewoon prima. Service vriendelijk maar af en toe moesten we wel moeite doen voor aandacht (ondanks dat er nauwelijks iemand zat). Vind het wel een tent zonder uitstraling, zeker als je bedenkt dat het net verbouwd is.