Het Stadscafé

Nieuwstraat 295 7311 BP Apeldoorn Nederland Kaart
31-552070593

Over het restaurant Het Stadscafé

Het Stadscafé in Apeldoorn is dé hippe hotspot van de stad. Hier ga je heen om je verjaardag te vieren met je familie en vrienden. Of om samen met je relatie een avond te ontsnappen aan de drukte van alledag. Het Stadscafé is een plek waar iedereen zich thuis voelt, van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat.

In de brasserie op de begane grond kun je een goede kop koffie drinken met een lekker stuk taart erbij. Ook lekker lunchen en dineren is beneden mogelijk. Heb je echt iets te vieren, dan kan dat in het café of de wijnbar. De perfecte plek voor een feestje! Op de eerste etage zit je lekker als je uitgebreid wil tafelen. Daarna de voetjes van de vloer? Op vrijdagavond is het feest en is er regelmatig live-muziek of een DJ!

Ben jij benieuwd naar het veelzijdige Stadscafé in Apeldoorn? Reserveer dan nu online een tafel.

Meer informatie over restaurant Het Stadscafé

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Het Stadscafé

V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
De keuze voor het hoofdgerecht is beperkt, helaas is het hamburger aanbod te groot naar mijn idee en mag er meer keuze zijn in andere gerechten.
Lejo B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Zeer vriendelijke en klantgerichte bediening. Uitstekende gelegenheid om een pre-theater vorkje te prikken!! Uitstekende prijskwaliteit verhouding in een rustige en sfeervolle omgeving! Zeker een aanrader!!
Fijnproevertje2013 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We werden keer op keer vergeten door de bediening, echt super vervelend wanneer je alles dubbel moet vragen (cocktailkaart, glaasje water en bestek). Dat de burger rood was ipv medium kan gebeuren, we kregen netjes een nieuwe maar zorg er dan wel voor dat de rest top is. Helaas was dit echt slecht. Bij het afrekenen durfde ze niet eens te vragen of alles naar wens was..
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Overall indruk: desinteresse. Ontvangst matig, informatie aan tafel zeer beperkt, geen kaart/info op tafel (1e vraag: wat wilt u drinken? Antwoord: dan zou ik eerst willen weten wat u te koop heeft) Aandacht bediening nauwelijks merkbaar, moeilijk oogcontact te maken. Eten redelijk: spare ribs te veel, vitello te droog en te weinig saus, carpaccio en hamburger prima. Er is niet geïnformeerd tijdens het eten of alles naar wens was, anders was correctie misschien nog gelukt.
Ine A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Goede wijnen. Ruime keus. Glazen waren niet goed schoon.
Brood met sausjes prima. Hapjes mag wat spannender zijn. Ook andere keuze, niet alleen frituur.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
1 hoofdgerecht was echt niet goed en de nieuwe was nog slechter. Verder was alles uitstekend
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een onwijs gezellig eetcafé met vriendelijke bediening
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten was koud, wij hadden een hamburger, toen wij dit terug gaven als feedback kregen wij de opmerking dat ze het menu 2 dagen hadden en dat het even wennen was nieuwe gerechten.
Daarnaast hadden wij als toetje om te delen a 7 euro pp dit was erg weinig en hierin lag prijs kwaliteit heel ver uit elkaar, toen wij vroegen waarom het niet meer was konden ze ons niet verder helpen.
Al met al zeer teleurstellende avond en wij komen hier dus ook nooit meer terug en bevelen het bij niemand aan.
christa R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ik had gereserveerd voor een high-tea voor 2 personen. We werden naar ons tafeltje geleidt waar op dat moment, in dezelfde ruimte een babyshower zou gaan beginnen. Nog voor ons high-tea echt begon werd ons gevraagd of we ergens anders wilden zitten. Dat konden wij erg waarderen! Top service! De high-tea was een succes! Heerlijk gegeten en de thee was voortreffelijk! Wij hebben een heerlijke middag gehad!
Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima eten, lekkere wijn, geluidsniveau precies goed, verlichting alleen veel te donker. Kon nauwelijks zien wat er op bord lag.....
Catherine N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig restaurant, goede sfeer, vriendelijke bediening, heerlijk eten, goede kwaliteit voor een goede prijs, voor herhaling vatbaar.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellig; goed eten; waar wij zaten stonden de tafels dicht op elkaar; de verlichting scheen in onze ogen.
Nori V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Opzich prima, het eten was niet top. Bediening was vriendelijk en snel. Soms te snel met eten.
J L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Bij binnenkomst werden we ontvangen door een verstrooide serveerster, drankjes werden opgenomen maar daarna kwam niemand onze bestelling voor het diner opnemen. We wilden onze burgers well done en ze waren rood. Tussendoor werd niet 1x gevraagd of we wat wilden drinken en de tafels om ons heen werden niet afgeruimd. Jammer, niet voor herhaling vatbaar.
Bellis .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, er staan originele gerechten op de kaart, maar ook plate-gerechten op, dus voor ieder wat wils. Verder was de bediening vriendelijk en hadden we een gezellig plekje om te zitten.
Michel65 S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Leuk eetcafé, met mooi terras, hier half mei geluncht, leuke bediening en lekkere gerechten, geen op of aanmerkingen, aanrader.
Yv7171 H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie. Hoopte al dat we toch van alle gerechten mochten kiezen voor het 3-gangen diner (ipv wat er op de site van de AH-actie staat), en inderdaad.
Het enige minpuntje van de avond was eigenlijk dat er nu en dan motorrijders en auto's het nodig vinden om flink op te trekken langs het terras.
Verder alles prima; fijn sfeertje, vriendelijk personeel, lekker gegeten, prima rosé'tje erbij. Ze vroegen of we er een glas kraanwater bij wilden, fijn!
Het Stadscafe blijft een fijne & gezellige plek.
Truus L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Jammer dat ze geen glutenvrije sauzen hebben zoals satesaus.
Genoeg te koop, ook AH merk. Verder goed en aparte gerechten op de kaart.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gevraagd enige tijd aan te houden tussen voor en hoofdgerecht. Helaas , hoofdgerecht kwam al na 2 minuten.
Pff , ben je uit eten..... Bediening wist van niets en zei dat dit niet gecommuniceerd was door collega.
Opmaak borden was rommelig, borden koud en vlees rood gevraagd, was medium opgediend.
uiteteninhaarlem .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben hier nu al 2x een poging gedaan om wat te drinken s avonds. Maar de bediening, al ben je opgemerkt, komt je gewoon niet bedienen! Er wordt ook niet gezegd: ik kom zo bij u, nee, niets. De laatste keer gaven we aan, dat we nog niet hadden besteld toen er een drankje voor een andere klant per abuis werd aangeboden. Dit werd niet opgepakt als een signaal om alsnog de bestelling op te nemen. Ook de mensen naast ons, die door de serveerster naar hun plekje waren begeleid, konden niet bestellen en gingen zelf op zoek naar iemand om hun bestelling te kunnen doen. Bediening dus niet op orde. Wij gaan hier niet meer naartoe.