Over het restaurant Het Stadscafé

Let them entertain you!

Welkom bij dé hippe hotspot van Apeldoorn! Hier gaan show en diner hand in hand en heb je gegarandeerd een avond vol entertainment en culinaire verrassingen. De gepassioneerde chef tovert de lekkerste gerechten bij je op tafel en je zou wel gek zijn om hier geen passend glas wijn bij te bestellen. Een heerlijke avondje uit met vrienden, familie of collega’s!

Meer informatie over restaurant Het Stadscafé

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Bellis .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, er staan originele gerechten op de kaart, maar ook plate-gerechten op, dus voor ieder wat wils. Verder was de bediening vriendelijk en hadden we een gezellig plekje om te zitten.
Yv7171 H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie. Hoopte al dat we toch van alle gerechten mochten kiezen voor het 3-gangen diner (ipv wat er op de site van de AH-actie staat), en inderdaad.
Het enige minpuntje van de avond was eigenlijk dat er nu en dan motorrijders en auto's het nodig vinden om flink op te trekken langs het terras.
Verder alles prima; fijn sfeertje, vriendelijk personeel, lekker gegeten, prima rosé'tje erbij. Ze vroegen of we er een glas kraanwater bij wilden, fijn!
Het Stadscafe blijft een fijne & gezellige plek.
Michel65 S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Leuk eetcafé, met mooi terras, hier half mei geluncht, leuke bediening en lekkere gerechten, geen op of aanmerkingen, aanrader.
Truus L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Jammer dat ze geen glutenvrije sauzen hebben zoals satesaus.
Genoeg te koop, ook AH merk. Verder goed en aparte gerechten op de kaart.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gevraagd enige tijd aan te houden tussen voor en hoofdgerecht. Helaas , hoofdgerecht kwam al na 2 minuten.
Pff , ben je uit eten..... Bediening wist van niets en zei dat dit niet gecommuniceerd was door collega.
Opmaak borden was rommelig, borden koud en vlees rood gevraagd, was medium opgediend.
uiteteninhaarlem .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben hier nu al 2x een poging gedaan om wat te drinken s avonds. Maar de bediening, al ben je opgemerkt, komt je gewoon niet bedienen! Er wordt ook niet gezegd: ik kom zo bij u, nee, niets. De laatste keer gaven we aan, dat we nog niet hadden besteld toen er een drankje voor een andere klant per abuis werd aangeboden. Dit werd niet opgepakt als een signaal om alsnog de bestelling op te nemen. Ook de mensen naast ons, die door de serveerster naar hun plekje waren begeleid, konden niet bestellen en gingen zelf op zoek naar iemand om hun bestelling te kunnen doen. Bediening dus niet op orde. Wij gaan hier niet meer naartoe.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
restaurant groot en buitenterras aangenaam op deze warme dag
geen verdere feedback nodig
dus dat is mijn feedback
en ik heb voldoende ingevuld denk ik
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Op zaterdagavond heerlijk gegeten bij het Stadscafe. Je kon kiezen uit alle voor- hoofd- en nagerechten van de kaart met de AH actie, 2e menu was gratis. Alles was erg lekker, ook het verse warme brood met superlekkere kerrieachtige saus. Bediening was erg oplettend en vriendelijk. Water uit de kraan (zoals het hoort), indien (wijn)glas leeg werd gevraagd of je nog wat wilde drinken. Aanrader!
Joop H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Bij ontvangst hierboven redelijk ingevuld omdat ze onze reservering niet geboekt hadden. Gelukkig kwam het goed omdat er plaats was, maar als je komt en het is vol dan heb je het nakijken. Dit kan en moet dus zorgvuldiger. Het eten was echter goed en de bediening erg vriendelijk dus uiteindelijk een geslaagde avond gehad.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Met een groepsarrangement gereserveerd. Eten zag er erg mooi uit, en de smaak was erg goed (voorgerecht forel is een aanrader)! De bediening was erg netjes, ik had alleen het gevoel dat we wat vergeten werden. De inrichting is industrieel, het pand is een voormalige muziekschool. Gezellige plek, mooie open keuken (boven) en goed eten voor een fijne prijs.
eagle-arnhem J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Lauwe en te droge eendebout. Extra portie friet en salade bijbesteld, zit er geen dressing over de salade.
Komt onzorgvuldig over en dat op een dinsdagavond. Bediening was vriendelijk maar afruimen terwijl je nog aan het eten bent is ook niet prettig.
Niet voor herhaling vatbaar.
saskia K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heel jammer dat de kalfsbiefstuk en de eendenbout niet meer te bestellen waren (om half 8 's avonds), maar verder hebben we er erg lekker gegeten en gezellig gegeten. Het was er wel erg rumoerig. Erg vriendelijke bediening. Een aanrader!
romi09 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
De gepelde gamba's vielen wat tegen, te droog gebakken
Spareribs erg lekker evenals de oerfriet en de salade
Dessert wat summier, wel erg mooi gepresenteerd.
Latte macchiato wat flauwig van smaak.
Bediening goed
Ten tijden van ons diner was er een grote groep in het achterste gedeelte aan het borrelen, dit was erg rumoerig.
De verlichting mag iets meer zijn, nu konden we bijna niet zien wat er voor heerlijks op de kaart stond en er op ons bord lag.
Voor herhaling vatbaar.
Annevd87 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We zaten op een gezellige plek in het restaurant, die sfeervol is ingericht. Het eten werd redelijk snel geserveerd, we hebben er ongeveer anderhalf uur gezeten voor 3-gangen met zijn tweeën.
Personeel was erg vriendelijk. Kwaliteit van het eten was ook goed dus we gaan zeker nog een keer terug.
J S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Erg lekker gegeten. De gerechten zijn origineel (al snapte ik de gegrilde watermeloen niet helemaal als voorgerecht in november, was dit desalniettemin smakelijk en goed gecombineerd) en lekker voor een goede prijs. Het was alleen jammer dat we langer als 20 minuten moesten wachten voordat men bij ons kwam voor het toetje wat hierna ook bijna een half uur later kwam. Er waren twee grote groepen werd ons uitgelegd maar ik vond het voor ons twee teveel wachttijd.
Ronny R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Binnenkomst was hartelijk. Ober waren vriendelijk en werken met een lach. We mochten zelfs kiezen uit de hele kaart en het eten was ons zeer bevallen. De ambiance was zeer aangenaam. Ik kom zeker terug.
soes1952 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gereserveerd via ah restaurantactie.
Een driegangenmenu kost daar €25,95. Het tweede menu was gratis met keuze uit de hele kaart. Wij hebben elders wel gehad met de ah restaurantactie, dat de prijs voor het driegangenmenu vervalt. Dan kun je wel kiezen uit de hele kaart, maar je betaald dan het duurste voor-, hoofd- en nagerecht apart.
Heerlijk gegeten en vriendelijke vlotte bediening.
Gezellig terras.
Kortom: hier blijven we wel komen !
jokeenhenk .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik en mijn man hebben als hoofdgerecht gekozen voor heilbot. Dat is ons uitstekend bevallen.
De sfeer was uitstekend en de bediening correct.
Wij hebben van ons bezoek aan Apeldoorn genoten. Dit zegt dus genoeg.
RobvanDam .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was prima verzorgd. Ben minder gelukkig met het feit dat er een aantal bomen staan en ik tot 3 maal toe geraakt ben door vogelpoep; ik heb begrepen dat de bomen volgend jaar vanwege een ziekte gerooid worden en vervangen door nieuwe jonge aanplant.
Wel, shit happens :-)
sonhen11 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was goed. De ambiance ook.
Het terras gezellig. Personeel vriendelijk.
Maar er was te weinig personeel , dus alles duurde te lang.