Het Stadscafé

Nieuwstraat 295 7311 BP Apeldoorn Nederland Kaart
31-552070593

Over het restaurant Het Stadscafé

Het Stadscafé in Apeldoorn is dé hippe hotspot van de stad. Hier ga je heen om je verjaardag te vieren met je familie en vrienden. Of om samen met je relatie een avond te ontsnappen aan de drukte van alledag. Het Stadscafé is een plek waar iedereen zich thuis voelt, van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat.

In de brasserie op de begane grond kun je een goede kop koffie drinken met een lekker stuk taart erbij. Ook lekker lunchen en dineren is beneden mogelijk. Heb je echt iets te vieren, dan kan dat in het café of de wijnbar. De perfecte plek voor een feestje! Op de eerste etage zit je lekker als je uitgebreid wil tafelen. Daarna de voetjes van de vloer? Op vrijdagavond is het feest en is er regelmatig live-muziek of een DJ!

Ben jij benieuwd naar het veelzijdige Stadscafé in Apeldoorn? Reserveer dan nu online een tafel.

Meer informatie over restaurant Het Stadscafé

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Het Stadscafé

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Geen bijzonder eten .. Geitenkaas was de enige smaak in het voorgerecht. De sla geen dressing. Het hoofdgerecht was een Zalm die waarschijnlijk een lange tijd in een warm houd bak heeft gelegen. Droog en ook hier niet op smaak gebracht. Met vier personen 2 karrige bakjes friet. De bediening vond dat zelf ook wat weinig en we kregen extra. En dan 1 jampotje sla .. ook best weinig. Kortom .. niet voor een volgende keer qua eten. Voor een borrel is het heerlijk op het terras.
W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Gezellig terras wat goed bezocht wordt. Ook binnen ziet het er erg gezellig uit. De saté als plate was lekker. Ik mis wel wat groente. Verder vond ik het wel voor herhaling vatbaar.
B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Met 7 personen na het werk wezen borrelen. Prima bediening: snel en vriendelijk, leuke sfeer: niet te druk maar zeker ook niet te stil. Naast het café-gedeelte was een zaal waar een gezelschap verbleef, maar daar geen enkele hinder van.
O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Toevallig was ik hier twee keer in twee dagen. De eerste dag om te high-cocktailen, en de volgende dag om de Formule-1 race te kijken. Op beide dagen was de bediening vriendelijk, maar niet erg snel. De stoelen (zowel buiten als binnen) zitten lekker voor 1 drankje, maar niet voor langere tijd.
Voor de F1-race waren ze helaas een kabeltje kwijt, waardoor er geen geluid bij de race was. Dit kan gebeuren, maar de communicatie hierover was slecht: laat (letterlijk een minuut voor de start), onduidelijk en ongastvrij. Er werd niet meegedacht over een mogelijke oplossing, en de drankjes die we net gekregen hadden moesten volop worden betaald, ook al moesten we snel weg om ergens anders de race te kunnen zien.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg genoten van de high wine. Hele goede service ook toen iets niet helemaal volgens plan verliep. Heel erg tevreden! Voor herhaling vatbaar.
lekker-en-goed .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Een tosti en een maaltijdsalade met carpaccio besteld. Na een half uur gevraagd waar het bleef: onze lunchpauze is maar kort. Duurde toen nog 5 minuten. Tosti was prima. Maaltijdsalade carpaccio was zo ontzettend slecht! Een bord met een berg groene sla, 5 plakjes waterig vlees dat door moest gaan voor carpaccio. Een paar zonnebloempitjes die door moesten gaan voor pijnboompitten en een paar drupjes olie als dressing. Verder niets! Geen tomaatje, komkommertje, kaasje of andere vulling. Smakeloos en zeker geen maaltijd. En dat voor € 13,50.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Bediening was druk met van alles, behalve met aandacht voor de gast. Menukaart zag en nogal beduimeld uit met vetvlekken. Duurde lang voordat we konden bestellen. Keuken is prima, maar bediening viel ons nogal tegen. We gaan niet meer.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Nu voor de tweede keer meegemaakt dat de bediening erg slecht was. Eerste ook een maaltijd retour gedaan omdat de vis echt niet lekker was kreeg volgens mij hetzelfde stuk weer terug. Toch nog een kans gegeven maar weer een des illusie . Dit keer via een arrangement geboekt met een gezelschap an 10 personen. We werden weg gestopt in een hoek waar nauwelijks iemand kwam kijken. Voorgerecht kwam snel maar daarna meer dan een uur gewacht op het hoofd gerecht. Als excuus werd verteld dat de ovens vol zaten. Toen we echt boos werden kwamen ineens de gerechten. We moesten zelf vragen om een compensatie. Kregen dan we een drankje gratis. Bediening zei geen boe of bah. Zelfs geen alsjeblieft of goedendag. Dit was echt de laatste keer , ga daar nooit meer heen. Ook aan de mensen van het arrangement laten weten om beter niet met hen in zee te gaan.
V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
De keuze voor het hoofdgerecht is beperkt, helaas is het hamburger aanbod te groot naar mijn idee en mag er meer keuze zijn in andere gerechten.
Lejo B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Zeer vriendelijke en klantgerichte bediening. Uitstekende gelegenheid om een pre-theater vorkje te prikken!! Uitstekende prijskwaliteit verhouding in een rustige en sfeervolle omgeving! Zeker een aanrader!!
Fijnproevertje2013 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We werden keer op keer vergeten door de bediening, echt super vervelend wanneer je alles dubbel moet vragen (cocktailkaart, glaasje water en bestek). Dat de burger rood was ipv medium kan gebeuren, we kregen netjes een nieuwe maar zorg er dan wel voor dat de rest top is. Helaas was dit echt slecht. Bij het afrekenen durfde ze niet eens te vragen of alles naar wens was..
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Overall indruk: desinteresse. Ontvangst matig, informatie aan tafel zeer beperkt, geen kaart/info op tafel (1e vraag: wat wilt u drinken? Antwoord: dan zou ik eerst willen weten wat u te koop heeft) Aandacht bediening nauwelijks merkbaar, moeilijk oogcontact te maken. Eten redelijk: spare ribs te veel, vitello te droog en te weinig saus, carpaccio en hamburger prima. Er is niet geïnformeerd tijdens het eten of alles naar wens was, anders was correctie misschien nog gelukt.
Ine A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Goede wijnen. Ruime keus. Glazen waren niet goed schoon.
Brood met sausjes prima. Hapjes mag wat spannender zijn. Ook andere keuze, niet alleen frituur.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
1 hoofdgerecht was echt niet goed en de nieuwe was nog slechter. Verder was alles uitstekend
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een onwijs gezellig eetcafé met vriendelijke bediening
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten was koud, wij hadden een hamburger, toen wij dit terug gaven als feedback kregen wij de opmerking dat ze het menu 2 dagen hadden en dat het even wennen was nieuwe gerechten.
Daarnaast hadden wij als toetje om te delen a 7 euro pp dit was erg weinig en hierin lag prijs kwaliteit heel ver uit elkaar, toen wij vroegen waarom het niet meer was konden ze ons niet verder helpen.
Al met al zeer teleurstellende avond en wij komen hier dus ook nooit meer terug en bevelen het bij niemand aan.
christa R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ik had gereserveerd voor een high-tea voor 2 personen. We werden naar ons tafeltje geleidt waar op dat moment, in dezelfde ruimte een babyshower zou gaan beginnen. Nog voor ons high-tea echt begon werd ons gevraagd of we ergens anders wilden zitten. Dat konden wij erg waarderen! Top service! De high-tea was een succes! Heerlijk gegeten en de thee was voortreffelijk! Wij hebben een heerlijke middag gehad!
Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima eten, lekkere wijn, geluidsniveau precies goed, verlichting alleen veel te donker. Kon nauwelijks zien wat er op bord lag.....
Catherine N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig restaurant, goede sfeer, vriendelijke bediening, heerlijk eten, goede kwaliteit voor een goede prijs, voor herhaling vatbaar.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellig; goed eten; waar wij zaten stonden de tafels dicht op elkaar; de verlichting scheen in onze ogen.