Het Stadscafé

Nieuwstraat 295 7311 BP Apeldoorn Nederland Kaart
31-552070593

Over restaurant Het Stadscafé

Let them entertain you!

Welkom bij dé hippe hotspot van Apeldoorn! Hier gaan show en diner hand in hand en heb je gegarandeerd een avond vol entertainment en culinaire verrassingen. De gepassioneerde chef tovert de lekkerste gerechten bij je op tafel en je zou wel gek zijn om hier geen passend glas wijn bij te bestellen. Een heerlijke avondje uit met vrienden, familie of collega’s!

Meer informatie over restaurant Het Stadscafé

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Romi09 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
De gepelde gamba's vielen wat tegen, te droog gebakken
Spareribs erg lekker evenals de oerfriet en de salade
Dessert wat summier, wel erg mooi gepresenteerd.
Latte macchiato wat flauwig van smaak.
Bediening goed
Ten tijden van ons diner was er een grote groep in het achterste gedeelte aan het borrelen, dit was erg rumoerig.
De verlichting mag iets meer zijn, nu konden we bijna niet zien wat er voor heerlijks op de kaart stond en er op ons bord lag.
Voor herhaling vatbaar.
Annevd87 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We zaten op een gezellige plek in het restaurant, die sfeervol is ingericht. Het eten werd redelijk snel geserveerd, we hebben er ongeveer anderhalf uur gezeten voor 3-gangen met zijn tweeën.
Personeel was erg vriendelijk. Kwaliteit van het eten was ook goed dus we gaan zeker nog een keer terug.
R S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Erg lekker gegeten. De gerechten zijn origineel (al snapte ik de gegrilde watermeloen niet helemaal als voorgerecht in november, was dit desalniettemin smakelijk en goed gecombineerd) en lekker voor een goede prijs. Het was alleen jammer dat we langer als 20 minuten moesten wachten voordat men bij ons kwam voor het toetje wat hierna ook bijna een half uur later kwam. Er waren twee grote groepen werd ons uitgelegd maar ik vond het voor ons twee teveel wachttijd.
Ronny R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Binnenkomst was hartelijk. Ober waren vriendelijk en werken met een lach. We mochten zelfs kiezen uit de hele kaart en het eten was ons zeer bevallen. De ambiance was zeer aangenaam. Ik kom zeker terug.
Soes1952 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gereserveerd via ah restaurantactie.
Een driegangenmenu kost daar €25,95. Het tweede menu was gratis met keuze uit de hele kaart. Wij hebben elders wel gehad met de ah restaurantactie, dat de prijs voor het driegangenmenu vervalt. Dan kun je wel kiezen uit de hele kaart, maar je betaald dan het duurste voor-, hoofd- en nagerecht apart.
Heerlijk gegeten en vriendelijke vlotte bediening.
Gezellig terras.
Kortom: hier blijven we wel komen !
Jokeenhenk .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik en mijn man hebben als hoofdgerecht gekozen voor heilbot. Dat is ons uitstekend bevallen.
De sfeer was uitstekend en de bediening correct.
Wij hebben van ons bezoek aan Apeldoorn genoten. Dit zegt dus genoeg.
RobvanDam .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was prima verzorgd. Ben minder gelukkig met het feit dat er een aantal bomen staan en ik tot 3 maal toe geraakt ben door vogelpoep; ik heb begrepen dat de bomen volgend jaar vanwege een ziekte gerooid worden en vervangen door nieuwe jonge aanplant.
Wel, shit happens :-)
Sonhen11 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was goed. De ambiance ook.
Het terras gezellig. Personeel vriendelijk.
Maar er was te weinig personeel , dus alles duurde te lang.
WimJanssen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We waren hier op een mooie zaterdagavond en konden buiten op het terras zitten. We maakten gebruik van de AH-actie. Hoewel het terras al aardig vol was, werd alle tijd aan ons besteed. De voorgerechten - zalm en gamba's- waren niet uitbundig qua grote maar wel mooi geserveerd en smakelijk. De hoofdgerechten - heilbot en kalfs sukade - waren prima, ruim voldoende en wederom mooi opgemaakt. Qua opmaak staken de deserts al het andere naar de kroon. En smakelijk waren ze. De bierkaart is niet erg uitgebreid maar wel erg bijzonder. Waar drink je Tank 7 uit Kansas City. Wel vreemd is dat men alle Pepsi producten heeft maar alleen gewone Coca Cola en geen light of zero.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk op het mooie terras gegeten. Service prima, voordat de rekening werd geprint weren eerst alle gerechten doorgenomen oud ze juist waren.
SMJV .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We kwamen in eerste instantie met zijn tweeën aan en konden wel buiten een plekje uitzoeken.
We konden kiezen uit de kaart en dit was allemaal goed verzorgd. Minder was dat we patat die we erbij hadden besteld, kregen toen we verder alles op hadden. En bij vragen over ons eten kregen we soms een onbevredigend antwoord.
Rekening was voor 4 gerechten ipv 2de 3 gangendiner gratis. Heeft de medewerker wel gelijk geregeld. Toen we aankwamen zei de jongeman dat hij geen reservering erin had staan. Dit bleek later wel zo te zijn. Slordig komt dit over.
Bediening was erg snel met het vullen van de glazen wat wij als erg prettig hebben ervaren.
Toetje was wel het lekkerste van de gerechten. Voorgerecht zag er karig uit op het bord. Maar smaakte prima.
Wel leuke setting met zo'n lekker groot terras.
Jzhlm66 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Goed verzorgd, snel en vriendelijk personeel, ruime keuze op de kaart, goed van smaak. Mooi terras met voldoende ruimte
Robertvdorp .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Hier gegeten met de AH restaurantactie. Je mocht vrij kiezen van de vaste kaart. Altijd fijn.
Het voor- en hoofdgerecht waren prima op smaak. De aardappeltjes bij het hoofdgerecht waren merendeels niet gaar. Hier werden de excuses voor aangeboden door de bediening. Nette reactie. De desserts vonden we super. Voor mij het belangrijkste gerecht van een diner en hier stelden ze niet in teleur.
De bediening was prima en de aankleding van het pand is leuk gedaan.
Een mooie manier om eens kennis te maken met een ander restaurant. Prima voor een keer een hapje te eten, maar niet als je echt wilt dineren.
Lamberts.remco L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wat weinig garnalen in het voorgerecht, maar alle gerechten waren zeer smakelijk. Hoofdgerecht (waaronder een maaltijdsalade) was zeer goed, en hoeveelheid ruim voldoende Prima waar voor je geld. Flexibele menukaart, meerdere combinaties van de hele kaart mogelijk in het 3 gangen menu. Nette prijzen, adequate en vriendelijke bediening. Aanrader.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Leuk 3-gangen menu, de kwaliteit van eten en de opmaak was boven verwachting! Leuke sfeervolle tent en met daarnaast ook een leuk en groot terras.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Bij het hoofdgerecht hadden we driemaal frites besteld, we kregen echter maar één portie en tweemaal gebakken aardappelen(en die waren heel erg vet). De rest was lekker.
Wjvanmeeuwen .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
geweldig gegeten,smaakvol en mooi gepresenteerd....topkeuken
bediening vriendelijk en zeer attent
zeker voor herhaling vatbaar
Marjo N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Jammer, dat ik te laat wist, dat ik hier ook de Restaurantactie van AH kon gebruiken. Daardoor kon ik deze kortingsactie daar helaas niet inzetten.

Het personeel dat ons bediende was jong, en had in mijn ogen nog niet de flair te pakken, om op een leuke en vlotte manier ons te helpen. Dit komt hopelijk nog wel.

We zaten dicht bij het luik, waar de vuile afwas in werd gezet: de bediening had denk ik niet in de gaten, dat wij, gasten, er zaten, en dit gaf wel veel lawaai. Wat je niet wilt tijdens 'een avondje uit'.

Verder was, wat natuurlijk wel belangrijk is, het eten lekker, voor een gemiddelde prijs.
ceciledorothea .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We hebben lekker gegeten. Het enige wat mij een beetje tegenviel was de Caprese (voorgerecht). De tomaten waren erg koud en hadden (misschien daardoor) niet zoveel smaak. Ik miste ook de verse basilicum erbij. Het voorgerecht van mijn tafelgenoot, de Carpaccio was prima. De hoofdgerechten, resp. kogelbiefstuk en zalm, waren uitstekend. Ook van de nagerechten (Munster kaas met perencompôte en vijgen/notenbrood en Vanille parfait met verse vruchten) hebben we genoten. De bediening was vlot, correct en vriendelijk.
Ruudsleper .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Prima driegangenmenu, dat vlot werd opgediend ondanks dat het redelijk druk was. Bijlagen hadden iets meer kunnen zijn. Informele en daardoor onrustige ambiance, maar wel sfeervol. Het heet dan ook Stadscafé.