Het Stadscafé

Nieuwstraat 295 7311 BP Apeldoorn Nederland Kaart
31-552070593

Over het restaurant Het Stadscafé

Het Stadscafé in Apeldoorn is dé hippe hotspot van de stad. Hier ga je heen om je verjaardag te vieren met je familie en vrienden. Of om samen met je relatie een avond te ontsnappen aan de drukte van alledag. Het Stadscafé is een plek waar iedereen zich thuis voelt, van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat.

In de brasserie op de begane grond kun je een goede kop koffie drinken met een lekker stuk taart erbij. Ook lekker lunchen en dineren is beneden mogelijk. Heb je echt iets te vieren, dan kan dat in het café of de wijnbar. De perfecte plek voor een feestje! Op de eerste etage zit je lekker als je uitgebreid wil tafelen. Daarna de voetjes van de vloer? Op vrijdagavond is het feest en is er regelmatig live-muziek of een DJ!

Ben jij benieuwd naar het veelzijdige Stadscafé in Apeldoorn? Reserveer dan nu online een tafel.

Meer informatie over restaurant Het Stadscafé

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Het Stadscafé

Jos D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Erg gezellig en sfeervol cafe! Leuk personeel, vlotte bediening en goede service.
Lekkere biertjes van de tap en goed eten.
Zeker een aanrader als je Apeldoorn bezoekt.
Grieksetenislekker P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Als voorgerecht hadden we hertencarpaccio met truffelmayonaise, erg lekker.
Als hoofdgerecht Ierse hiphanging steak, lekker mals, op een bedje van stamppot andijvie, erg goede combinatie
Het toetje de chocolade triffle was echt tongstrelend.
Celenia D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We vonden de high tea heel erg lekker
En het restaurant zag er gezellig uit.
De bediening was ook goed en snel met het eten brengen,
Ik raad de hightea ook andere aan.
G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Sfeer en aankleding is prima maar van het eten hoef je niet veel te verwachten. Niet iedereen in de bediening is op de hoogte van de inhoud van de kaart. Fles wijn wordt op tafel gezet ( niet eerste glas ingeschonken etc. Kleine dingen maar je toch verwachten in de horeca)
P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Gezellige, sfeervolle en levendige omgeving met lekker en betaalbaar eten en heerlijke cocktails. Bediening was zeer vriendelijk, meedenkend en in een prima tempo.
V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Met een groep van negen collega's kwamen wij hier de lunch gebruiken wegens een afscheid. De drankjes en lunchgerechten zijn naar tevredenheid geserveerd. Daarna was het lastig om contact te krijgen met het bedienend personeel. Meerdere keren is een persoon van ons gezelschap naar binnen gelopen met verzoeken voor het vervolg. Het duurde dan steeds (te) lang voordat daar gevolg aan werd gegeven. Mede daardoor werd aandacht voor en servicegerichtheid naar ons gezelschap erg gemist. Teleurstellend was het ook dat het niet mogelijk was na de lunch een toetje van de kaart te bestellen. Ondanks dat, hebben wij wel kunnen genieten van de lunch op het zonnige terras in goed gezelschap.
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
heerlijk gegeten!!!
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Sfeervol en heel lekker gegeten voor een goede prijs. Voldoende keuze op de menukaart. Service en bediening zijn goed. Ik ga zeker vaker.
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
prima sfeer , mooie zomer avond, gezellig terras. de Apperol cocktail was wat waterig maar verder super gegeten, en op de vraag of we ook een proeverij konden krijgen werd niet moeilijk gedaan! top!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Geen bijzonder eten .. Geitenkaas was de enige smaak in het voorgerecht. De sla geen dressing. Het hoofdgerecht was een Zalm die waarschijnlijk een lange tijd in een warm houd bak heeft gelegen. Droog en ook hier niet op smaak gebracht. Met vier personen 2 karrige bakjes friet. De bediening vond dat zelf ook wat weinig en we kregen extra. En dan 1 jampotje sla .. ook best weinig. Kortom .. niet voor een volgende keer qua eten. Voor een borrel is het heerlijk op het terras.
W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Gezellig terras wat goed bezocht wordt. Ook binnen ziet het er erg gezellig uit. De saté als plate was lekker. Ik mis wel wat groente. Verder vond ik het wel voor herhaling vatbaar.
B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Met 7 personen na het werk wezen borrelen. Prima bediening: snel en vriendelijk, leuke sfeer: niet te druk maar zeker ook niet te stil. Naast het café-gedeelte was een zaal waar een gezelschap verbleef, maar daar geen enkele hinder van.
O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Toevallig was ik hier twee keer in twee dagen. De eerste dag om te high-cocktailen, en de volgende dag om de Formule-1 race te kijken. Op beide dagen was de bediening vriendelijk, maar niet erg snel. De stoelen (zowel buiten als binnen) zitten lekker voor 1 drankje, maar niet voor langere tijd.
Voor de F1-race waren ze helaas een kabeltje kwijt, waardoor er geen geluid bij de race was. Dit kan gebeuren, maar de communicatie hierover was slecht: laat (letterlijk een minuut voor de start), onduidelijk en ongastvrij. Er werd niet meegedacht over een mogelijke oplossing, en de drankjes die we net gekregen hadden moesten volop worden betaald, ook al moesten we snel weg om ergens anders de race te kunnen zien.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg genoten van de high wine. Hele goede service ook toen iets niet helemaal volgens plan verliep. Heel erg tevreden! Voor herhaling vatbaar.
Lekker-en-goed .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Een tosti en een maaltijdsalade met carpaccio besteld. Na een half uur gevraagd waar het bleef: onze lunchpauze is maar kort. Duurde toen nog 5 minuten. Tosti was prima. Maaltijdsalade carpaccio was zo ontzettend slecht! Een bord met een berg groene sla, 5 plakjes waterig vlees dat door moest gaan voor carpaccio. Een paar zonnebloempitjes die door moesten gaan voor pijnboompitten en een paar drupjes olie als dressing. Verder niets! Geen tomaatje, komkommertje, kaasje of andere vulling. Smakeloos en zeker geen maaltijd. En dat voor € 13,50.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Bediening was druk met van alles, behalve met aandacht voor de gast. Menukaart zag en nogal beduimeld uit met vetvlekken. Duurde lang voordat we konden bestellen. Keuken is prima, maar bediening viel ons nogal tegen. We gaan niet meer.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Nu voor de tweede keer meegemaakt dat de bediening erg slecht was. Eerste ook een maaltijd retour gedaan omdat de vis echt niet lekker was kreeg volgens mij hetzelfde stuk weer terug. Toch nog een kans gegeven maar weer een des illusie . Dit keer via een arrangement geboekt met een gezelschap an 10 personen. We werden weg gestopt in een hoek waar nauwelijks iemand kwam kijken. Voorgerecht kwam snel maar daarna meer dan een uur gewacht op het hoofd gerecht. Als excuus werd verteld dat de ovens vol zaten. Toen we echt boos werden kwamen ineens de gerechten. We moesten zelf vragen om een compensatie. Kregen dan we een drankje gratis. Bediening zei geen boe of bah. Zelfs geen alsjeblieft of goedendag. Dit was echt de laatste keer , ga daar nooit meer heen. Ook aan de mensen van het arrangement laten weten om beter niet met hen in zee te gaan.
V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
De keuze voor het hoofdgerecht is beperkt, helaas is het hamburger aanbod te groot naar mijn idee en mag er meer keuze zijn in andere gerechten.
Lejo B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Zeer vriendelijke en klantgerichte bediening. Uitstekende gelegenheid om een pre-theater vorkje te prikken!! Uitstekende prijskwaliteit verhouding in een rustige en sfeervolle omgeving! Zeker een aanrader!!
Fijnproevertje2013 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We werden keer op keer vergeten door de bediening, echt super vervelend wanneer je alles dubbel moet vragen (cocktailkaart, glaasje water en bestek). Dat de burger rood was ipv medium kan gebeuren, we kregen netjes een nieuwe maar zorg er dan wel voor dat de rest top is. Helaas was dit echt slecht. Bij het afrekenen durfde ze niet eens te vragen of alles naar wens was..