Het Spoorhuis

Dorpsweg 12 3738 CE Maartensdijk Nederland Kaart

Over restaurant Het Spoorhuis

Altijd iets te beleven

Bij Eetcafé Het Spoorhuis in Maartensdijk ben je verzekerd van een goede sfeer. Eigenaar Jelto Venema zorgt ervoor, dat de keuken van ’s ochtends tot ’s avonds de lekkerste gerechten voor je klaarmaakt. Van een lekker broodje, betaalbare daghap tot een uitgebreid diner, de mogelijkheden zijn eindeloos. Maak nieuwe vrienden aan de lange stamtafel of bezoek een van de avonden met live muziek. Hier is altijd wel iets te beleven.

Meer informatie over restaurant Het Spoorhuis

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30
- Diner vanaf 16:00
- Bar vanaf 18:00

Rudy S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Sinds kort kom ik hier wekelijks en kan u vertellen dat de biefstuk super mals is en lekker geserveerd met een overheerlijke salade. De saté wordt standaard geserveerd met 4 stokjes saté. Je komt dus niet te kort. Vanavond heb ik de varkenshaasje gegeten met salade en Franse frietjes. Een leuk eetcafe met voldoende tafels binnen en buiten een groot terras. Alles ziet er goed en verzorgd uit.
Kortom.... Misschien komen we elkaar een met tegen want kom er zeker weer terug. Tot morgen ;-)))
Mo M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Kleine kaart maar Super malse biefstuk en heerlijke saté gegeten Het eetcafe heeft weinig tafels maar de sfeer is echt bijzonder. Zeer warme en loyale bediening, geen opgedirkte smuk. Daarna nog een Irish Coffee op mooie terras gedronken en blijven hangen tot na middernacht. Voor een gezellige ontspannen avond een absolute aanrader
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Leuke kleine kaart en een daghap voor een leuke prijs. Heerlijke scampies, biefstuk en snitzel gegeten. Top kwaliteit gezellige bediening leuke lokatie waar je lekker buiten op het gezellig terras kan zitten.
AlexandraMaria .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Kleine kaart maar kwalitietsproducten. Leuke en lekkere dingen.

Personeel gezellig en vlot en is in voor een praatje.

Bij lekker weer is er een mooi terras beschikbaar.

Kom graag terug!