Het Spoorhuis Uithoorn

Stationsstraat 41-45 1421 AA Uithoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Het Spoorhuis Uithoorn

Het Spoorhuis is dé locatie voor lunch, borrel & diner, feesten, slapen, ontbijten maar vooral genieten! Bij Het Spoorhuis doen ze hun best om jouw wensen in alle opzichten waar te maken of zelfs te overtreffen. Of het nu gaat om een passend vergaderarrangement, een unieke opzet voor een feest, een diner voor twee of meer of een gezellige namiddagborrel met je vrienden, bij Het Spoorhuis zit je altijd goed. Door de persoonlijke benadering van de gastvrouw Irene en gastheren Denny en Michel ervaar je direct de beleving die ze aan hun service geven. Ontdek de mogelijkheden!

Meer informatie over restaurant Het Spoorhuis Uithoorn

Dagelijks geopend vanaf 10.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Het Spoorhuis Uithoorn

Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Afgelopen zondag met mijn ouders wezen eten bij het Spoorhuis. Wr werden vriendelijk ontvangen. Veel plekjes op het terras waren gereserveerd maar met hulp vonden we toch een heerlijk plekje. Alles ziet er piekfijn uit. Tempo is fijn. Kwaliteit van de producten top! En mooie gerechten uit de keuken. Vriendelijke bediening! Tot een volgende keer!
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk geluncht. Fijne service en een bakje water voor de hond zonder dat we het hoefden te vragen. Helemaal goed!
Silla R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prettige sfeer , leuk muziek op terras, bediening netjes en verzorgd , niet te opdringerig .

Eten was heerlijk , prijs waardig .
Komen zeker nog een keer terug ! En geven t door ... dat je hier lekker sfeervol gezellig kan eten ..

Met vriendelijke groet,
Priscilla Rol
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
je kunt er lekker eten, vriendelijke en snelle bediening, het is voor herhaling vatbaar, leuke sfeer, gevoel alsof je in de tuin zit
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
wij hebben prima gegeten. er is altijd een leuke sfeer .De bediening is vriendelijk en het eten altijd goed.
prijs en kwaliteit komen goed overeen.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We kregen zelfs de kok aan tafel. Hij vroeg hoe het smaakte, omdat ik vis had met een bicardi-lemon schuimsaus had. Dat was nieuw. Ik vond het heerlijk
Rian O.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Het eten en de aankleding enorm goed, echt genoten. De bediening liet wat lang op zich wachten af en toe.
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Geweldig gegeten en goeie bediening ! Zeker een aanrader
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Alles liep naar wens, één kleine misère die ook direct werd gecorrigeerd. Hele gezellige plek om te eten en we gaan zeker weer!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het is was weer prima.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
In april voor het eerst gegeten in het vernieuwde Spoorhuis (nieuwe eigenaar). Het wachten op de tournedeaus duurde ons toen te lang we zijn voortijds wegegaan. Na slechte beoordeling op deze site nam de eigenaar contact met ons op en bood enerzijds excuses aan, anderzijds werden wij uitgenodigd om nog een keer te komen eten op kosten van het Spoorhuis. Dit hebben wij gedaan en hebben alsnog genoten van een heerlijke tournedeau met fles wijn en prima service. Resumerend klasse reactie van eigenaar Spoorhuis en we zullen zeker terugkomen in dit goede en smaakvol ingerichte restaurant met een voortreffelijke keuken !
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bij binnenkomst word je op een zeer vriendelijke manier welkom geheten waardoor je je een echte gast voelt.
Er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is, niets is teveel om het je naar je zin te maken.
Het eten is heerlijk, goede prijs/kwaliteitverhouding. Kortom, het is een avondje genieten in Het Spoorhuis!
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Een lange periode niet bij het Spoorhuis gegeten. Verrassend was het keurige en ruime terras waar het heerlijk vertoeven was. Na de drankjes en een broodplankje zijn we naar binnen verhuisd. In de erker was het geluidsniveau precies goed; het voorgedeelte wat drukker en levendiger. Kwaliteit en bediening was prima. Wij komen er zeker weer terug.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ik vond het heel goed en gezellig , en het eten heel goed , de bediening kan niet beter , en het is voor herhaling vatbaar ,ik vond de muziek goed maar wel erg luid , we konden elkaar niet verstaan , dat mag best wat zachter vinden wij.
Marcia O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijke sfeer, heerlijk terras en enorm lekker gegeten!!! Stomweg genieten!!!
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prima, vriendelijk personeel, korte wachttijd na bestelling, goede ontvangst van de gast en gast vrouw, mooie locatie, prachtige hotel kamers zeker aan te bevelen.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Goede en vriendelijke bediening, gezellige ambiance, groot terras buiten. Eten was heerlijk alleen jammer dat ribeye van ong. 400 gram niet voor 1 persoon te bestellen is. Broodvoorstelling was veel en vooral erg lekker en witte wijn sauvignon heeeerlijk!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
na 45 minuten moeten wachten op een simpele tournedos zonder voorgerecht weggegaan
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Fijne lokatie. Erg lekker gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Gezellige sfeer niet te luidruchtig.
Kortom een zeer geslaagde lunch gehad.
B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Jammer dat er op de site niet was aangegeven, dat er op Koningsdag niet van de gewone kaart gekozen kon worden. Biefstuk was niet te krijgen