Het Spoorhuis Uithoorn

Stationsstraat 41-45 1421 AA Uithoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Het Spoorhuis Uithoorn

Het Spoorhuis is dé locatie voor lunch, borrel & diner, feesten, slapen, ontbijten maar vooral genieten! Bij Het Spoorhuis doen ze hun best om jouw wensen in alle opzichten waar te maken of zelfs te overtreffen. Of het nu gaat om een passend vergaderarrangement, een unieke opzet voor een feest, een diner voor twee of meer of een gezellige namiddagborrel met je vrienden, bij Het Spoorhuis zit je altijd goed. Door de persoonlijke benadering van de gastvrouw Irene en gastheren Denny en Michel ervaar je direct de beleving die ze aan hun service geven. Ontdek de mogelijkheden!

Meer informatie over restaurant Het Spoorhuis Uithoorn

Dagelijks geopend vanaf 10.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Het Spoorhuis Uithoorn

• Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ik vond het heel goed en gezellig , en het eten heel goed , de bediening kan niet beter , en het is voor herhaling vatbaar ,ik vond de muziek goed maar wel erg luid , we konden elkaar niet verstaan , dat mag best wat zachter vinden wij.
Marcia O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijke sfeer, heerlijk terras en enorm lekker gegeten!!! Stomweg genieten!!!
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prima, vriendelijk personeel, korte wachttijd na bestelling, goede ontvangst van de gast en gast vrouw, mooie locatie, prachtige hotel kamers zeker aan te bevelen.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Goede en vriendelijke bediening, gezellige ambiance, groot terras buiten. Eten was heerlijk alleen jammer dat ribeye van ong. 400 gram niet voor 1 persoon te bestellen is. Broodvoorstelling was veel en vooral erg lekker en witte wijn sauvignon heeeerlijk!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
na 45 minuten moeten wachten op een simpele tournedos zonder voorgerecht weggegaan
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Fijne lokatie. Erg lekker gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Gezellige sfeer niet te luidruchtig.
Kortom een zeer geslaagde lunch gehad.
B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Jammer dat er op de site niet was aangegeven, dat er op Koningsdag niet van de gewone kaart gekozen kon worden. Biefstuk was niet te krijgen
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Super gastvrije ontvangst en bediening. Tip: schenk iets minder wijn per glas, dan gaan er 6 glazen uit een fles. Nu werd de fles in 4 glazen voor ons leeg geschonken. Eten was heerlijk!
Arthur63 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
We zaten op een hele gezellige plek in de serre. Bediening was prettig en ze gaf goed advies over de gerechten. Heel fijn dat er een karafje water werd neergezet en met een stukje sinaasappel erin ook een lekkere smaak! Kortom een plek om terug te komen.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Erg lekker gegeten. Aanrader. Alleen gebakken aardappels zijn slappe vette schijfjes. Dat mag iets beter..
Verder vlot en vriendelijk bediend.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs en vriendelijk en attent personeel
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker eten, zeer vriendelijk personeel en stijlvolle ambiance!
robstolwijk .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Door een dubbele boeking iets langer moeten wachten
Maar dat is prima opgelost door de gastvrouw
Heerlijk vers asperge gegeten
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We werden vriendelijk ontvangen door het personeel en de eigenaresse heette ons hartelijk welkom. We namen als voorgerecht de verrassing van de chef en dat beviel uitstekend. We hadden wat vis, gamba’s, kerriesoep van de dag en carpaccio. Alles smaakte prima.
Als hoofdgerecht hadden we schelvis met hollandaise saus op een bed van sperzieboontjes en zoete aardappel. Kwaliteit en smaak waren ook dik in orde.
Tot slot namen we de koffie met wat lekkers. Koffie was prima, het lekkers had voor ons iets anders ingevuld mogen worden. Wel heel origineel en lekker was de bonbon in de vorm van een locomotief. Het gebakje en de nougat hadden voor ons vervangen mogen worden door bijvoorbeeld nog andere een bonbon en een of twee goede koekjes.

Alles bij elkaar hebben we genoten. We gaan hier zeker terugkomen.
hil.snel .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Op lunchtijd was het rustig en was het geluidsniveau daardoor prima, maar ik ben bang dat dat niet zo is als de zaak redelijk vol zit.....
dominique V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, miste zelf wat extra groente of grotere salade. Verder alles goed. Fijne bediening, mooi ingericht, grote porties. Kids ook erg lekker gegeten.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima restaurant, heel vriendelijk personeel. Al met al TOP
Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heel lekker gegeten in een supergezellig restaurant met perfecte bediening. Wij komen zeker terug ook om het terras en andere gerechten uit te proberen.
Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Voor het eerst met het gehele gezin hier gegeten. De inrichting is gewoon goed, de bediening meer dan uitstekend. De kaart is niet echt heel uitgebreid, maar er is nog voldoende keus. Een duidelijk minpunt vonden wij de escargots, dit kan absoluut veel beter, weinig smaak en vrij taai. Verder vonden wij de prijs kwaliteit verhouding over het algemeen prima. Wij komen zeker terug.
Marja E.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
We werden heel vriendelijk ontvangen, bediening was heel vriendelijk en attent. Het eten was smakelijk en lekker.
Er werd ook gevraagd of we de volgende gang al wilden of even wilden wachten. Heel attent!