Het Spoorhuis Uithoorn

Stationsstraat 41-45 1421 AA Uithoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Het Spoorhuis Uithoorn

Het Spoorhuis is dé locatie voor lunch, borrel & diner, feesten, slapen, ontbijten maar vooral genieten! Bij Het Spoorhuis doen ze hun best om jouw wensen in alle opzichten waar te maken of zelfs te overtreffen. Of het nu gaat om een passend vergaderarrangement, een unieke opzet voor een feest, een diner voor twee of meer of een gezellige namiddagborrel met je vrienden, bij Het Spoorhuis zit je altijd goed. Door de persoonlijke benadering van de gastvrouw Irene en gastheren Denny en Michel ervaar je direct de beleving die ze aan hun service geven. Ontdek de mogelijkheden!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Spoorhuis Uithoorn

Dagelijks geopend vanaf 10.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Het Spoorhuis Uithoorn

D B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
De bediening kon wel wat gezelliger. Vrouw van weinig woorden... Last van tocht langs de dubbele deur. Hierdoor met een sjaal om moeten zitten. Eten was prima. Niet bijzonder maar gewoon oke. Leuke locatie. Sfeervol.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heel lekker gegeten!
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Een gezellige sfeer en origineel ingericht. Lekker eten en vriendelijke bediening.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten!
Dorine .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wat hebben we genoten van het heerlijke diner en super service!! Alles was heerlijk!
Dank je wel Irene en Michel wat een toprestaurant !! We komen heel graag terug met onze mannen!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Kwaliteit prijs prima dik in orde kom zeker nog eens terug. Vriendelijke bediening.
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Wij hebben hier gisteren met 6 personen, voor de tweede keer gegeten. En moet gezegd worden, het is absoluut tegengevallen.
De prijs, kwaliteit (matig) en vooral hoeveelheid staat niet in verhouding. Bediening prima. Locatie is gewoon goed.
Echter wij komen waarschijnlijk niet meer terug.
Beste Guido, wij betreuren het zeer dat uw bezoek aan ons restaurant niet naar wens is geweest. Wij stellen het zeer op prijs om hier persoonlijk met u contact over te hebben, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Vriendelijke groet van Irene de Meijer, eigenaresse van Het Spoorhuis Uithoorn
Christien S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het was gezellig en lekker gegeten alleen was het een teleurstelling dat het niet op de AH boekjes kon..
Want uiteindelijk staat het wel bij jullie op de lijst.voorheen was de lijst alleen maar AH restaurants.
Dus dat was even slikken.
Jetty B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zeer vriendelijke en attente bediening
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Ondanks een toelichting op de reservering, werd er niets meegedaan.
We kregen het gevoel dat we niet welkom waren en in breuk maakten op hun samen zijn!
We stonden zoals dat genoemd wordt .....voor aap
Ons bezoek hebben we tot het absolute minimum beperkt!
Dus nooit meer!
Beste Meneer Eikelenboom, wij betreuren het zeer dat uw bezoek aan ons restaurant zo is tegengevallen. Ik had u graag tijdens ons telefonisch contact nog een keer uitgenodigd voor een herkansing maar kreeg hier helaas niet de mogelijkheid toe. Vriendelijke groet van Irene de Meijer, eigenaresse.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Leuk restaurant, lekker gegeten.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Zeer gezellige inrichting. Restaurant is onderverdeeld in ruimtes zodat het intiemer aanvoelt. Prima kaart; de stoofpot was perfect en niet te weinig ook. Aardige en ijverige bediening. Kan geen minpunt bedenken.
Marcia O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Absoluut een aanrader voor iedereen die houdt van perfect eten in een gezellige sfeer!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk eten. Goede service. Gastvrij.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, leuke kaart, vriendelijke bediening. Prachtig historisch pand, sfeervol ingericht op een leuke locatie.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima eten in een sfeervol ingericht voormalig stationsgebouw. Prettige bediening.
Menukaart biedt voldoende variatie en gerechten worden met zorg opgediend.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Mooie gelegenheid, vriendelijk personeel, heerlijk eten goede bediening alles was gewoon geweldig en wij komen daar zeker nog een keer terug
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten. Lekker op gemak en ook gevraagd wanneer wij de volgende gang wilde hebben. Top. Zie je niet zo vaak meer.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Weer lekkere lunch met vrienden. Iedereen enthousiast over de broodjes. Avocado op de kip vond ik te pittig maar verder top en ook leuk dat het helemaal vol zat, gezellige en goede aanwinst voor Uithoorn.
Margareth H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Eten was lekker.
Leuk dat bij het toetje spontaan lang zal ze leven werd gedraaid, voor de jarige Job.
Voor de volgende keer graag uitleg welke kazen gereserveerd worden bij het kaasplankje.
Waar ze vandaan komen hoe ze gemaakt zijn en.