Het Spinnewiel

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het Spinnewiel

Maria V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellige en leuke avond met prima eten in uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. De bediening was attent en de eigenaar maakte met velen aan tafel een leuk praatje. Dus gewoon aanbevolen !
Ria en Ton
A. K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voor 4 personen klein bakje patat als groente 8 plakjes komkommer en een klein bakje rabarber, die wel overheerlijk is maar voor 4 personen een klein beetje karig, verder heerlijk gegeten met een goed stuk vlees
samantha D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Super gezellig restaurant, heel sfeervol en knus. Genoten van een lekker 3 gangen menu. Tot een volgende keer!
JMA V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
vriendelijke en attente ontvangst; uitstekende bediening; fijn gegeten (beiden slibtong c.a.); deze zaak is aan te bevelen. JvA
A. B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De bediening was goed, zoals wij hadden afgesproken , even wat tussenpozen
Vond wel dat de tornado aan de kleine kant was voor de prijs, maar de smaak was goed.
Het was voor ons een fijne avond
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
eindelijk weer eens een locatie zonder muziek waarbij je elkaar moet overschreeuwen, het geroezemoes van het volle restaurant was een verademing, een gevoel en culinair niveau van een eetcafé, heel gezellig.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Met de Ah aktie kaart daar gegeten...mochten alleen kiezen uit de a la carte kaart, maar vond de gerechten zeker niet het geld waard...als derde gerecht namen we koffie, dat was geen probleem zeiden ze, maar moesten uiteindelijk wel een nagerecht afrekenen, vond dat wat vreemd...omdat bij de meeste restaurants koffie als dessert kan worden genuttigd...dus ik was behoorlijk teleurgesteld...ga er ook niet meer eten..
knarf2 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten, garnalencocktail was uitmuntend zo ook, de in roomboter, gebakken tongetjes. Lekker toetje en een goede prijs.
jeannettevdvelde .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten en best een ruime keuze ook al was het via de AH actie, gezellige sfeer en leuk personeel. Een aanrader
joop H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
we zaten op de bank is goede plaats,maar vlak naast ons waren 4 personen en zeer luid aan wezig.
wij denken als je bij een tafeltje zit dan heb je daar minder last van.
fam;hardon
jan1943 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wederom sinds lange tijd weer eens bij het Sinnewiel wezen eten. En... het was alsof we thuis kwamen. Heerlijk gegeten. Dit zal zeker niet de laatste keer zijn geweest. Dit blijft een aanrader.
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Via AH restaurantactie hadden wij hier gereserveerd. We kregen een aangepast 3-gangen keuzemenu. Als voorgerecht de carpaccio genomen, die was smakelijk maar wel erg prijzig ruim € 10,- terwijl de portie kleiner was dan dat we gewend waren. Hoofdgerecht biefstuk met bijbehorend garnituur was smakelijk, champignonsaus was aan de zoute kant. Nagerecht wilden we allemaal aardbeien met ijs en slagroom, maar die was er niet. :-( Met tegenzin koos ik voor de crème brûlée , helaas was het gerecht ronduit koud!
Er werd moeilijk gedaan over de AH actie, omdat één van onze kaarten al door Iens/AH met 5 zegels was ingevuld en wij de andere 5 hadden opgeplakt. Mevrouw en meneer zeiden gelijk dat het een kopie was en niks van die actie af wisten, zelfs nadat we het mailtje + link van Iens aan hun hadden laten lezen, als "bewijs". Alsof we de boel zouden oplichten!? Personeel was duidelijk geïrriteerd, dus hebben we zowat onterecht de volle mep betaald. Dat is nog tot daar aan toe, maar ze hadden wel iets toeschietelijker mogen zijn, beetje water bij de wijn.
Inrichting is erg donker, oud, hier en daar zichtbaar met spinnenwebben en het toilet was één grote chloorwolk.
Niet fris dat er alleen een handdoek hangt waar iedereen zijn/haar handen aan moet afvegen.
We zijn allemaal vooral teleurgesteld door de ineens on-klantvriendelijke houding aan het einde van de avond, zo behandel je je klanten niet. Tot nooit meer ziens, we zouden het niemand willen aanbevelen!
M K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten met een prettige bediening dit in een gemoedelijke sfeer gaf ons een fijne avond.
We komen echt een keer terug!
Auli S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gewoon lekker eten met prima wijnen er bij. Garnalencocktail, zalm in spek - verrassend lekker. Gaan we zeker een keer terug.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima eten en vriendelijk personeel. Geen speciaal AH menu maar lekker kiezen van de kaart met betaling van de duurste keuzes in voor, hoofd- en nagerechten. Prima oplossing zo. Flesje huiswijn 15,50, is ook een redelijke prijs. Heb nog twee bonnen, ga nog een keer met twee gasten.
Mathan R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Warme ontvangst. Heerlijk gegeten. Heel goede service.
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wat een gezellig restaurant. Wij kenden het nog niet maar komen beslist nog een keer terug. Gebruikt gemaakt van de AH voucher. Keuze van de ruime kaart was vrij. Het bediend personeel is alert maar niet opdringerig. De gerechten smaakten goed. Wij kregen de indruk dat alles vers was bereid. Complimenten !
Leonie R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima prijs/kwaliteit . Wel een ouderwetse uitstraling, maar dat weet je en is af en toe fijn ( terug in de tijd) verder aardige en goede bediening, kortom niets mis mee
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten had een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het interieur had een ouderwetse uitstraling op een leuke manier. Service was verder top.
H C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gezellig als steeds! Lekker eten, goede prijs/kwaliteitverhouding!