Het Spinnewiel

Erg rumoerig
Erg lang
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vanavond geweest met 5 personen wat een verschrikkelijke oplichtersbende nooit meer.Ten eerste hadden ze net gisteren de maandmenu kaart veranderd van een maandmenu van 4 gangen voor €20,00naar een 3 gangen,bij een heleboel moest je per gerecht van 2,50 tot 4,50 bijbetalen dus dat werd al met al een dure grap,het personeel nogal amicaal of we Familie waren waren te glad in het praten.Ik kreeg mijn sate was koud toen een domme vraag van de serveerster of ik andere wilde.Er werden vette aardappel schrijfjes op tafel gezet wat later bleek of patat of gebakken aardappels ons werd niets gevraagd.Onze kleindochter had zalm dit was zo klein in 2 happen op.Mijn man hoefde geen toetje en onze kleinzoon die een kindermenu had wilde wel een ijsje mijn man bestelde er een want het zat toch in het menu.We waren blij dat we weg konden en na het afrekenen van een schandalig bedrag bleek buiten dat ze alsnog het ijsje en de creme brulee die in het maandmenu hoorde alsnog extra hadden berekend €9,00.Ik heb van mijn leven niet eerder zoiets meegemaakt weinig eten voor veel geld en je word belazerd waar je bij staat nooit meer en de slechtste mondreclame die je maar kunt hebben.Schandalig.
Macaron .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
een donker restaurant op de 1e etage. wel erg sfeervol en intiem, eenvoudige klassieke kaart met goed geprijsde keuze menu's. niet gereserveerd maar konden wachten aan de bar tot er een tafel vrij kwam. Lekker eten voor een eerlijke prijs, correcte bediening.
Annettejoost .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten. Mijn man en ik komen hier niet al te vaak maar wel al heel wat jaar. Altijd goed en lekker. Bediening is vriendelijk en er hangt een goede sfeer. Prijs/kwaliteit is prima. Ga zo door!
Chrissee .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Bij binnenkomst tref je een intiem donkerbruin ogend Amerikaans restaurant aan. Het eten is er prima alleen wij zaten vlakbij een grote groep (bedrijfsuitje) en konden elkaar niet verstaan dat was wel jammer. Misschien op te lossen door je tafeltje wat meer privé te maken met wat hoger glas aan beide kanten zodat je elkaar wel kunt verstaan.
Uiteten29 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Van te voren bij toeval gehoord van kennissen die hier waren geweest. Men was niet enthousiast. Wij, vier personen, waren verrast door de inrichting; jaren zestig of zo. Als je daarvan houdt is er niks mis mee, er is ook niks mis mee. De bediening is aimabel. De porties zijn aan de magere kant. Wij hebben geen aanvulling gevraagd. Het heerlijke toetje vulde verder de maag. De prijs/kwaliteit-verhouding is goed.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Hier weer eens gegeten en het is ons alweer goed bevallen.
Vooraf de heksenvingers en de meloen met rauwe ham.
Daarna het hoofdgerecht schnitzel en de biefstuk, heerlijk!
Als toetje 1 x de dame blanche, en ik de espresso.
Dit alles voor 20 euro p.p.
Fijn dat je gratis een karaf water bij de wijn krijgt!
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Eens in de zoveel tijd bezoeken wij het Spinnewiel. De sfeer is huiselijk en gezellig. De bediening is vriendelijk en behulpzaam, mag wel wat vaker langs komen.
Het eten is goed, zeker voor de prijs! De uiensoep met een heerlijk laagje kaas van onder de grill. De biefstuk is goed klaar gemaakt en ook de andere gerechten zijn goed.

De rabarber erbij is misschien iets waar je van moet houden, maar o zo lekker.

Robin R.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Gisteravond hebben we gegeten in het spinnewiel 4 gangen keuzememu voor 20 euro wij hadden beide de beenham brierolletjes daarna petit carpacio toen hoofdgerecht biefstuk voor mij en voor mijn man de slibtong tot slot beide de sorbet alles was prima een aanrader
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Zondagavond hier gegeten, gelukkig gereserveerd, het zat aardig vol.
Dit keer was er een 4 gangen menu voor 20 euro.
Gelijk kregen het geroosterde broodje met knoflook.
Na het menu bekeken te hebben hebben we gekozen voor de heksenvingers en de kebabspiesjes, lekker van elkaars bordje gegeten.
Het tussengerecht was voor ons beiden de carpaccio, prima in orde.
Hierna de kipfilets met ham en kaas en de slibtongetjes met de patat, rabarber en witlof.
Het was heel erg lekker en best wel veel vonden wij.
Als toetjes de dame blanche, espresso en met 2 drankjes vooraf, een fles wijn en een gratis karaf water waren we 64 euro kwijt voor 2 personen.
Prima zaak en goede bediening!
Jessiejames .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Zaterdag 8 februarie gegeten ,voor de eerste keer , vooraf de lekkerste uiensoep die ik ooit heb gegeten tussengerecht carpaccio hoofdgerecht biefstuk en tot slot toetje een dame blanche allemaal prima , prijs kwaliteit een dikke 9 en dit jubileummenu is ook nog eens 4 gangen voor 20 euro kortom prima
Heike W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Vrijdag 15 november hier weer eens gegeten en ik was weer zeer tevreden. Ik had een tafel voor twee personen gereserveerd om 19.30uur. Het was weer heerlijk vol en we moesten even aan de bar wachten. Dit vonden we alsnog niet erg omdat we de hele avond hadden en geen haast. Niet kort erna konden we aan tafel plaats nemen.
De bediening was vriendelijk en snel. We moesten nooit lang wachten. De entourage is misschien wel “oudbollig” maar hier houden we van. Voor ons geen supermoderne strakke inrichting, we houden meer van een huiskamerstyle. Dit maakt het bij t’ Spinnewiel zo ongedwongen.
We bestelden de Noorse garnalencocktail als voorgerecht. Lekker frisse dressing en de garnalen waren ook vers. Dit kon men proeven. Als hoofdgerecht koos ik voor kogelbiefstuk a la Stroganoff. Lekker mals en ook de saus was heerlijk. Hierbij werd patat en appelmoes serveert. Mijn eetpartner koos voor de varkenshaas met uien en spek. Ook dit gerecht was lekker alleen ontbrak een beetje saus om het geheel wat af te ronden. Het vlees was goed roze van binnen.
Het toetje werd een vanille roomijs met chokoladesaus. Niet te zoet en net een te grote portie, precies goed.
Alles bij elkaar, bediening, sfeer, eten geven wij t’Spinnewiel een dikke 8.
Heleneke .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Gisterenavond hier gegeten. Vonden het niet ok. Sat? en spareribs gegeten. Weinig aandacht voor decoratie, sat? erg magnetonachtig met waterige saus. Dame van de bediening niet al te vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Hier weer eens gegeten, 3 gangen menu voor 20 euro.
Vooraf de tomatensoep en kebab spiesjes, daarna de kip en vis.
Erbij patat, boontjes en de rabarber. Als toetje de dame blanche.
Karaf rode huiswijn en gratis karaf water!
Prijs/kwaliteit en service is echt goed hier!
Sander_D .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
Hier gekozen voor het maandmenu (voor het ongelooflijk lage bedrag van € 20,- voor drie gangen).

Vooraf gekozen voor het het trio van gerookte zalm, heksenvingers en carpaccio gegeten; de zalm had iets meer smaak mogen hebben, carpaccio was goed en de heksenvingers vielen wat tegen (vlees was droog / niet mals).

Als hoofdgerecht gekozen voor de Ierse kogelbiefstuk met pepersaus. Ongelooflijk goed stuk vlees (en dat voor zo'n lage prijs!); bereiding was ook dik in orde. Enige minpunt hierbij was dat de patat die er (apart) bij geserveerd werd toch echt te weinig was voor 4 personen.

Als nagerecht gekozen voor de dame blanche: vanille-ijs en slagroom waren dik in orde; chocoladesaus viel helaas wel tegen (was een soort melkchocolade saus; dame blanche was daarom qua smaak wat vlak).

Overall: lekker gegeten en zeker voor zo'n lage prijs !
Gourmette .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Als kind kwam ik bij het Spinnenwiel met mijn ouders en het interieur kan ik mij nog goed herinneren.Na ongeveer 20 jaar ben ik weer een keer met een groepje vrienden hier gaan eten en ik werd zeer aangenaam verrast.Het decor is nog steeds oubollig maar het eten is top.
Ik had een menu voor €20,- en dit bestond uit 4 gangen, een voor-tussen-hoofd en nagerecht.Mijn uiensoep had een dekseltje van een in de oven gesmolten plak kaas.Als tussengerecht een Indisch hapje,allebei de gerechten waren heerlijk.Mijn hoofdgerecht bestond uit een biefstuk en ik heb in lange tijd niet zo,n prima gegrild stuk vlees gegeten.Het garnituur bestond uit rabarbermoes,veel groente en knapperig gebakken patat.Als nagerecht had ik een creme brulee die precies goed van temperatuur was en een lekker knapperig suikerlaagje als top.
De bediening was vlot en erg vriendelijk.
Nu nog een modernisering van het interieur en Het Spinnenwiel wordt nog meer een toptent.
Jason V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Het spinnenwel blijft gewoon een gezellig restaurantje. We zijn hier nou een paar keer geweest met de familie. Eigenlijk omdat de kinderen het leuk vinden. Maar ik ga ook altijd tevreden weg. Je weet wat je kan verwachten. Goede service en geen hoogstaand eten maar daar is de prijs ook niet naar. Dus gewoon prima
Lowie B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Afgelopen vrijdag uitgenodigd door vrienden om hier te eten. Keuzemenu 20 euro uitgebreid keuze uit voor en hoofd gerecht. Tussen gerecht stelt niet veel voor na gerecht is gewoon lekker. Enige punt van kritiek zijn de aardappels/lof en marmelade geleverd bij het hoofdgerecht is echt te weinig voor 4 man. De biefstuk van het hoofdgerecht was echt super mals. Kortom voor 20 euro zeker voor herhaling vatbaar.
An-nie-oniem .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Wij komen hier als familie al jaren, maar ik heb het idee dat hun 'glorie-jaren' voorbij zijn. Vroeger een uitgebreide menukaart met wisselend maandmenu met speciale en heerlijke gerechten. Vroeger ook heerlijke mandjes met warm uit de oven Turks brood met kruidenboter en nu een klein mini pistoletje met kruidenboter erop, beetje jammer.

Maar het eten is altijd goed en de bediening ook. Het zou wat gemoderniseerd kunnen worden en vooral de toiletten.

Al met al leuk om een hapje te eten en vergeet de heksenvingers niet! Absolute aanrader!
Mo .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Zondag jl. gegeten met 5 personen waarvan 3 volwassenen en 2 kinderen. Voor het 4 gangenmenu kregen we eerst voor 5 personen een stukje stokbrood met kruidenboter uit de over en die was heerlijk.

Betreft het kindermenu: tomatensoepje was voldoende. Heksenvingers (gepaneerde kipstengeltjes): was ronduit slecht en smakeloos. Frietjes zou ik een mager 6-je geven. Het kinderijsje bleek een goedkope raket te zijn en dat was wel een tegenvaller bij de kinderen omdat ze ijs met slagroom leuker en lekkerder vinden in een restaurant.

4 gangen-menu voor € 20,00 was qau prijs / kwaliteit wel een 7 waard. Jammer was dat de sla oud was en ook zat er geen dressing op en deze sla kwam bij 2 gangen terug.
De vis en het vlees en de kip waren heerlijk en goed bereid.
Jammer dat er teveel saus op het bord lag zodat het meer op soep leek. Tevens zaten er 3 kleine kommetjes bij voor 3 personen waarvan 1 met gebakken aardappeltjes die heel erg droog waren, 1 met gekookte witlof wat ik zelf niet vind passen bij de hoofdgerechten en dat betrof ook de rabarber want dat vind ik meer een nagerecht. Dus dat was jammer dat er geen bijgerechten bijwaren die bij de hoofdgerechten pasten en die goed bereid waren.

De nagerechten waren heerlijk: lekker ijs met slagroom en heerlijke creme brulee die vers was en mooi krokant bovenop.
Dus het eten verdiend wel een 7 maar heeft wel een aantal verbeterpunten vinden wij.

Het decor geven wij een 4 omdat alles nogal stoffig was en ook omdat er dode vliegen lagen in de kozijnen en dat is niet smakelijk als je bij het raam zit te eten.

Bediening een dikke 7: heel aardig en vriendelijk en niet gehaast.

Kortom: leuk restaurantje maar niet voor een 2e keer.
Of genoemde punten moeten zijn verbeterd uiteraard.