Het Spinnewiel

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het Spinnewiel

Paul H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima eten en vriendelijk personeel. Geen speciaal AH menu maar lekker kiezen van de kaart met betaling van de duurste keuzes in voor, hoofd- en nagerechten. Prima oplossing zo. Flesje huiswijn 15,50, is ook een redelijke prijs. Heb nog twee bonnen, ga nog een keer met twee gasten.
Auli S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gewoon lekker eten met prima wijnen er bij. Garnalencocktail, zalm in spek - verrassend lekker. Gaan we zeker een keer terug.
Mathan R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Warme ontvangst. Heerlijk gegeten. Heel goede service.
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wat een gezellig restaurant. Wij kenden het nog niet maar komen beslist nog een keer terug. Gebruikt gemaakt van de AH voucher. Keuze van de ruime kaart was vrij. Het bediend personeel is alert maar niet opdringerig. De gerechten smaakten goed. Wij kregen de indruk dat alles vers was bereid. Complimenten !
Leonie R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima prijs/kwaliteit . Wel een ouderwetse uitstraling, maar dat weet je en is af en toe fijn ( terug in de tijd) verder aardige en goede bediening, kortom niets mis mee
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten had een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het interieur had een ouderwetse uitstraling op een leuke manier. Service was verder top.
H C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gezellig als steeds! Lekker eten, goede prijs/kwaliteitverhouding!
JMA V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Fijn gegeten en gedronken; vriendelijke en attente bediening. We komen (alweer) terug.
anenleo .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
zoals altijd was het weer erg gezellig en heerlijk gegeten herhaling voor volgende keer weer als er mensen zijn die nog nooit bij het Spinnewiel hebben gegeten raad ik dat op zeker aan.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wij hebben, zoals altijd, weer heerlijk gegeten!! De porties zijn prima en zeer smaakvol klaargemaakt.
Wij komen gauw weer terug.
Erina V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Weer heerlijk gegeten
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten in gezellige sfeer en goede bediening
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
weer heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met vriendelijk personeel.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Hele aardige mensen in de bediening. Eten kwam snel en was lekker. Mijn vriend had een biefstuk, die was wat taai. Maar verder was alles heerlijk. Ze hebben daar ook een maandmenu voor 20,- euro pp. Ik had nu de AH kaart gebruikt, dat is achteraf een beetje zonde geweest. Scheelt maar 2,50 per persoon.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Het was weer als vanouds! Super geregeld! Dankjewel!!!! Groet van Marja
Nel R.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Gezellige locatie. Met een fijne vriendin hier heerlijk gegeten.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vanavond geweest met 5 personen wat een verschrikkelijke oplichtersbende nooit meer.Ten eerste hadden ze net gisteren de maandmenu kaart veranderd van een maandmenu van 4 gangen voor €20,00naar een 3 gangen,bij een heleboel moest je per gerecht van 2,50 tot 4,50 bijbetalen dus dat werd al met al een dure grap,het personeel nogal amicaal of we Familie waren waren te glad in het praten.Ik kreeg mijn sate was koud toen een domme vraag van de serveerster of ik andere wilde.Er werden vette aardappel schrijfjes op tafel gezet wat later bleek of patat of gebakken aardappels ons werd niets gevraagd.Onze kleindochter had zalm dit was zo klein in 2 happen op.Mijn man hoefde geen toetje en onze kleinzoon die een kindermenu had wilde wel een ijsje mijn man bestelde er een want het zat toch in het menu.We waren blij dat we weg konden en na het afrekenen van een schandalig bedrag bleek buiten dat ze alsnog het ijsje en de creme brulee die in het maandmenu hoorde alsnog extra hadden berekend €9,00.Ik heb van mijn leven niet eerder zoiets meegemaakt weinig eten voor veel geld en je word belazerd waar je bij staat nooit meer en de slechtste mondreclame die je maar kunt hebben.Schandalig.
macaron .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
een donker restaurant op de 1e etage. wel erg sfeervol en intiem, eenvoudige klassieke kaart met goed geprijsde keuze menu's. niet gereserveerd maar konden wachten aan de bar tot er een tafel vrij kwam. Lekker eten voor een eerlijke prijs, correcte bediening.
Annettejoost .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten. Mijn man en ik komen hier niet al te vaak maar wel al heel wat jaar. Altijd goed en lekker. Bediening is vriendelijk en er hangt een goede sfeer. Prijs/kwaliteit is prima. Ga zo door!
uiteten29 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Van te voren bij toeval gehoord van kennissen die hier waren geweest. Men was niet enthousiast. Wij, vier personen, waren verrast door de inrichting; jaren zestig of zo. Als je daarvan houdt is er niks mis mee, er is ook niks mis mee. De bediening is aimabel. De porties zijn aan de magere kant. Wij hebben geen aanvulling gevraagd. Het heerlijke toetje vulde verder de maag. De prijs/kwaliteit-verhouding is goed.